FC Fok! natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef wyccie het volgende:
Tussen FC Efteling en wie nog meer, Andy?
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de redenquote:Bullpit, waarom huilt dat poesje?
Nou zeg ik heb andere mannen wel eens horen overdrijven over de lengte van hun lid maar dit slaat alles!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de reden
't Is een schatje. Een poesje en een slang.....rare combi, maar waarom nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de reden
Treinhazes!quote:
Gelukkig maar zou toch wat zijn als je thuis komt en je hoort gemauw uit de buik van je slang komen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef Bullpit het volgende:
voor alle duidelijkheid , poesje is geheel veilig hoor
Je spreekt ook nog als een hooligan!quote:
Of gewoon de naam zeggen, scheelt weer tijd.quote:
quote:Al in een vroeg stadium ontwikkeldeeen esthetiek die aan het begrip muziek een ruimere inhoud gaf. Naast gefixeerde tonen konden naar zijn idee ook ruisklanken en stilte muzikaal geordend worden. Deze elementen gingen in zijn composities vanaf ca. 1938 een belangrijke rol spelen. Uit deze periode dateren veel stukken voor slagwerk en voor prepared piano: een gewone piano waarin tussen de snaren houten, metalen of rubberen voorwerpen zijn aangebracht, waardoor de klankkleur en de toonhoogte van de aangeslagen snaren worden beïnvloed. Omdat met dergelijke instrumenten vaak geen exacte toonhoogten konden worden gerealiseerd, en er dus ook geen sprake kon zijn van melodie of harmonie, werd het materiaal gestructureerd door middel van terugkerende ritmische patronen, een procédé dat aan niet-Westerse muziekvormen was ontleend.
ja das ook weer waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon de naam zeggen, scheelt weer tijd.
Tong heeft dat al véél langer begrepen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
ja das ook weer waar, als we nou gewoon de naam in het plaatje plaatsen dan hebben we ook niet dat nutteloze gegok
![]()
Of we noemen een naam en de rest zoekt er een plaatje bij! Dat is ook leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, als we nou gewoon de naam in het plaatje plaatsen dan hebben we ook niet dat nutteloze gegok
![]()
Heet je poesje Dick? Daar krijg ik hele rare gedachtes bij....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
[..]
![]()
Dat zegt meer over jou dan over dat poesje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
Heet je poesje Dick? Daar krijg ik hele rare gedachtes bij....
True, daarom zeg ik ook "ik"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over dat poesje...
quote:
Snikkel denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd hoe je slang heet...
quote:De Fok!Firm was op weg naar de wedstrijd van FC Fok!. Firmleider Dolle Hond sprak door de microfoon de andere hooligans toe. Ik wil geen gedonder hebben voor we bij de wedstrijd zijn sprak hij streng. TreinHazes ,zo genoemd vanwege zijn voorliefde voor treinen slopen en grote hoeveelheden bier, knikte. Hooligandames Wyccie, BwennieBren, Tokay en Diaan stonden ook op scherp vandaag. Vandaag stond de wedstrijd tussen FC Efteling op het programma. Een beladen wedstrijd. Berkery en Peaceman deelde een blowtje. Andy had al een flinke hoeveelheid vodka genuttigd. De bus stopte voor de Efteling. De Fok!firm stapte uit. Ze liepen door de Efteling. Maar hoewel Dolle Hond gewaarschuwd had konden Andy en Treinhazes het niet laten om Pardoes te mishandelen en zijn pak in de fik te steken. Dolle Hond riep ze tot de orde. Ze moesten door het sprookjesbos. Tong en Scrutinizer konden het niet laten om Roodkapje in haar kont te knijpen. De boze wolf zei er iets van. Dat kwam hem op een paar beuken te staan. Tokay, Wyccie, BwennieBren en Diaan tuigde Sneeuwwitje en de zeven dwergen af. En Peaceman en Berkery die een vreetkick hadden stortte zich volledig op het peperkoekhuisje van de heks. Dolle Hond kreeg het met de fakir aan de stok en stak direct zijn tapijt in de hens. Zie maar hoe je thuis komt riep Dolle Hond hem nog achterna. Ineens reed de ME met het sprookjesbos binnen. Er vielen rake klappen de Fok!firm werd afgevoerd nog voor er een balletje getrapt was.
En daarna een bejaarde dakloos eten!quote:
Doe 's wat zeggen op FMT?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En daarna een bejaarde dakloos eten!![]()
Die van deze maand of die van vorige maand?quote:
Doe maar beidenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die van deze maand of die van vorige maand?
Overigens heb ik slechts 2 keer in mijn leven geblowd, maar ik vind het een goede ontwikkeling voor meneer Rechercheur! Laat hem maar wat losser worden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En daarna een bejaarde dakloos eten!![]()
Dit was een verhaaltje wat buiten de Avonturen in de Fokstraat verhaaltjes stond. Maar als iedereen het lollig vind slopende en meppende rjp'ers dan wil ook wel deze verhaaltjes blijven maken hoor. Naast de avonturen in de Fok!straat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens heb ik slechts 2 keer in mijn leven geblowd, maar ik vind het een goede ontwikkeling voor meneer Rechercheur! Laat hem maar wat losser worden...
Juffrouw Diaan mag ook wel losser worden, ik voel me een beetje een burgertrutje....quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens heb ik slechts 2 keer in mijn leven geblowd, maar ik vind het een goede ontwikkeling voor meneer Rechercheur! Laat hem maar wat losser worden...
Goed plan!quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit was een verhaaltje wat buiten de Avonturen in de Fokstraat verhaaltjes stond. Maar als iedereen het lollig vind slopende en meppende rjp'ers dan wil ook wel deze verhaaltjes blijven maken hoor. Naast de avonturen in de Fok!straat.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
Juffrouw Diaan mag ook wel losser worden, ik voel me een beetje een burgertrutje....![]()
Toch ben je wel lief hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Juffrouw Diaan mag ook wel losser worden, ik voel me een beetje een burgertrutje....![]()
Hmmm daarom heb ik de Fok!firm in het leven geroepen. Daar laten de RJP'ers een andere kant van zichzelf zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is goed bedenk ik voortaan wel twee verhaaltjes.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
De leadsinger van Rammstein!
quote:
quote:
wat is het verhaal achter de verhaaltjes? vind het wel geinig jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Bullpitt wil jij ook in de verhaaltjes?
zit geen diepere betekenis achter.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef Bullpit het volgende:
[..]
wat is het verhaal achter de verhaaltjes?
Dan kun jij mooi een BP-tankstation uitbaten...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef Bullpit het volgende:
wat is het verhaal achter de verhaaltjes? vind het wel geinig ja![]()
White Widow of Skunk moet je nemen als je het een keertje wil proberen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nog nooit echt gedaan, wel een keer met gewone bananentabak, maar was niet bijzonder.
Ja joh... help haar ff aan de drugsquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
White Widow of Skunk moet je nemen als je het een keertje wil proberen.
Wyccie vroeg op een avond of ik een verhaaltje wou vertellen. Ik verzon toen het verhaaltje over de twee pinguïns voor haar. Vervolgens verzon ik ook het verhaaltje over het spookhuis sindsdien post ik bijna elke dag een nieuw verhaaltje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:16 schreef Bullpit het volgende:
[..]
wat is het verhaal achter de verhaaltjes? vind het wel geinig ja![]()
met de tegenwoordige prijzen is dat uitmelkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan kun jij mooi een BP-tankstation uitbaten...
Doe ik nie hoor.... durf ik nie eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja joh... help haar ff aan de drugs![]()
respect manquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie vroeg op een avond of ik een verhaaltje wou vertellen. Ik verzon toen het verhaaltje over de twee pinguïns voor haar. Vervolgens verzon ik ook het verhaaltje over het spookhuis sindsdien post ik bijna elke dag een nieuw verhaaltje.
gelukkig maar...quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe ik nie hoor.... durf ik nie eens
Voor de Fok!Firmverhaaltjes is het een perfecte naam. Even bedenken waar ik je voor zal gebruiken in avonturen in Fok!straat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:26 schreef Bullpit het volgende:
[..]
respect man, ik stel mijn nederige username ter beschikking , gebruik of misbruik hem naar behoeve.
Yoda it isquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
Master Yoda.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:36 schreef Treinhomo het volgende:
's dat de oprichter van die leernichtenbrigade; de Hell's angels ?
yepquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Sonny Barger!
Hij lijdt aan kanker geloof ik.quote:
quote:
okay dan staat het nu 1-1 nu geloof ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:51 schreef Bullpit het volgende:
jean paul belmondo
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:43 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
okay dan staat het nu 1-1 nu geloof ik
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:45 schreef BwennieBren het volgende:
Steve Brown
quote:
zanger, Amerikaan, soul zingertquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:56 schreef Bullpit het volgende:
wel een zoekplaatje hoor, vertel eens wat meer over meneer
Dat dacht ik ook.... maar twijfel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:03 schreef Treinhomo het volgende:
Marvin Gaye.
Die is in zijn ouderlijk huis door papa gedood.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:03 schreef Treinhomo het volgende:
Marvin Gaye.
Dat is 'm!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Sam Cooke!
Truste Juffrouw Hooligan en Rechercheur Hooliganquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:07 schreef Diaan73 het volgende:
Peace en ik gaan... welterusten en tot morgen
Da's wel héél stom...quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:11 schreef Bullpit het volgende:
is het jullie ook wel eens overkomen dat je een plaatje plaatste , en niet meer weet wie het is![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:11 schreef Bullpit het volgende:
is het jullie ook wel eens overkomen dat je een plaatje plaatste , en niet meer weet wie het is![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:11 schreef Bullpit het volgende:
ach nu kan je tenminste gezellig mee radenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:13 schreef Bullpit het volgende:
ik weet het echt niet meer, wel z'n beroep enzo
nee , volgens mij had ie bekendere naamquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Warwick Spinks?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Mark David Chapman?
dat is hem niet, ik denk dat ik wel weet wie hiet is maar weet het niet zeker meerquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:24 schreef pos het volgende:
had je dit wel gelezen? en was dat hem ook niet?
[..]
Jij mag toch zeker wel Googlen ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:27 schreef Bullpit het volgende:
dat is hem niet, ik denk dat ik wel weet wie hiet is maar weet het niet zeker meer![]()
dat is het trieste juistquote:
Ok... wie denk jij dat het is dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:30 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dat is het trieste juist, daar kom ik hem niet tegen, en ik weet zeker toen ik hem plaatste was het heel logisch
![]()
Nee dat is hem volgens mij niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:32 schreef Bullpit het volgende:
ik denk John Wayne Gacey
Ken jij hem ook niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Die had een grotere en rondere neus.
Of zoals treintje gaysterhouse zegt: Max Planck.quote:
Herken hem niet nee.quote:
Zoent die lekkerder?quote:
kan je niet in je geschiedenis kijken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:36 schreef Bullpit het volgende:
zullen we hem anders in de wachtkamer zettenis pijnlijk voor mij hoor
![]()
Geeft niet joh, ik heb dat vaak ook dat ik weer even mijn geheugen moet opfrissen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:36 schreef Bullpit het volgende:
zullen we hem anders in de wachtkamer zettenis pijnlijk voor mij hoor
![]()
ja , ik ga effe in m'n history rommelen , uitslag volgt laterquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:37 schreef pos het volgende:
[..]
kan je niet in je geschiedenis kijken?Wil het nu eigenlijk wel weten
![]()
Heb jij dat niet?
Jij wil echt mot met BB en Sheri volgens mij.quote:
Weet je niets over hem te vertellen dan, wie hij vermoord heeft, waar?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:30 schreef Bullpit het volgende:
[..]
dat is het trieste juist, daar kom ik hem niet tegen, en ik weet zeker toen ik hem plaatste was het heel logisch
![]()
Nou ben je Treinsharpei!quote:
Ga jij nu ook de stinksloffen van TH brengen?quote:
Jij verdient gewoon een pak slaag!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ga jij nu ook de stinksloffen van TH brengen?
De babes of FMT rekenen wel met jouw af!quote:
Het was inderdaad John wayne Gacyquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:37 schreef pos het volgende:
[..]
kan je niet in je geschiedenis kijken?Wil het nu eigenlijk wel weten
![]()
Heb jij dat niet?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:51 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Het was inderdaad John wayne Gacy![]()
http://www.horror-page.de/serialkiller/Killer/gacy.htm
Ik heb mijn strijkijzer al klaar liggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De babes of FMT rekenen wel met jouw af!![]()
Sheri, BB en TM zijn daar niet bang voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn strijkijzer al klaar liggen![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:58 schreef wyccie het volgende:
Die liggen nu allemaal te slapen denk ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding] ehhhhhhhhh, wyc niet meer doen he? Mag niet Mr_A slaan, vink niet lief!
Hij moet niet zo gemeen doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[afbeelding] ehhhhhhhhh, wyc niet meer doen he? Mag niet Mr_A slaan, vink niet lief!
Ik moest even mijn kind aandacht geven hoor, dus was ff pleitos maar ik denk dat ik de vraag op FMT heb beantwoord.quote:
Jij doet gemeen! Sinds jij met TH hebt mag ik geen grapjes meer maken!quote:
En ik heb je een punt gegeven!quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik moest even mijn kind aandacht geven hoor, dus was ff pleitos maar ik denk dat ik de vraag op FMT heb beantwoord.
Je mag grapjes maken over andere dingenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij doet gemeen! Sinds jij met TH hebt mag ik geen grapjes meer maken!
Ik bepaal zelf waar over ik grapjes maak! Jullie moeten niet zo kinderachtig doen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je mag grapjes maken over andere dingen![]()
Ja burgermeester.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:10 schreef BwennieBren het volgende:
Kinders!! Afgelopen nu!! Vrede?
Als ik je sla, dan meen ik het heus niet hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf waar over ik grapjes maak! Jullie moeten niet zo kinderachtig doen!
Weer vriendjes?quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik je sla, dan meen ik het heus niet hoor.![]()
Weer vriendjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weer vriendjes?
Ga je niet zoenen want je hebt net TH's sloffen in je mond gehad.![]()
quote:
Beetje blauw nu?quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:17 schreef Berkery het volgende:
Tja, ik ben net thuis, beetje wezen bieren vanavond.
Je hebt ook nog een jointje met Peace gerookt en daarna het peperkoekhuisje opgegeten.quote:
Dat moet ik morgen even -hik- teruglezenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een jointje met Peace gerookt en daarna het peperkoekhuisje opgegeten.![]()
Raad Je Plaatje # 394 voor Dierenliefhebbers!quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat moet ik morgen even -hik- teruglezen![]()
Pink Floyd natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk onder het genot van de muziek van de jaren 60![]()
Moet dit niet in Muziek trivia???quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Pink Floyd natuurlijk![]()
Nu weet ik het weer, Umma Gumma![]()
Nee, band uit het amerikaanse mid-westenquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Dexy's midnight runners?
Eerste regel:quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:35 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat iedereen hun bekendste nummer wel kent
quote:I close my eyes...
Only for a moment and the moments gone...quote:
quote:I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Kansas?
Moest even tussen mijn mp3's kijken.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:30 schreef Z het volgende:
Rick Smits dus?
Dat is váls, Z.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:30 schreef Z het volgende:
Rick Smits dus?
Een meneer die voor altijd onbekend zal blijven, vrees ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:32 schreef dolle_hond het volgende:
wie is die linker dan?
Succes met dat uitzoeken Dollequote:Op zondag 2 oktober 2005 11:32 schreef dolle_hond het volgende:
wie is die linker dan?
quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:43 schreef Z het volgende:
Meneer Costello + gitaar.
quote:
Nee!quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:53 schreef Z het volgende:
Als ik zeg dat dat een belgische zangeres is Tokay, kop jij hem dan nu in?
Nee! Niet naar Z luisteren!quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:57 schreef pyl het volgende:
Is het een Belgische zangeres?
quote:
Ja, vooral omdat het een Amerikaanse is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:03 schreef Z het volgende:
Het zou ook kunnen zijn dat ze alleen op een Belgische zanegres lijkt.
Wow, leuke link!quote:
Jij kent haar wel, maar je vindt het drie keer niks.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:31 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik 'r kunnen kennen of zit ze in de tamme-knoei-hoek ?
Nou nee!quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:39 schreef peaceman het volgende:
Aimee Mann?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:41 schreef peaceman het volgende:
is het dan toch Christina A.?
Ik twijfelde de 1e keer dat ik gokte al.. maar goed 'vermomd' is ze wel!quote:
Het kostte dan ook best moeite om die foto te vinden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef peaceman het volgende:
Ik twijfelde de 1e keer dat ik gokte al.. maar goed 'vermomd' is ze wel!
Goede stem zeker, verkeerde genrequote:Op zondag 2 oktober 2005 12:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Het kostte dan ook best moeite om die foto te vinden.![]()
Moest me werkelijk een weg banen door dit soort plaatjes van haar:
[afbeelding]
Heel goede zangeres, vreselijk imago. Jammer.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:56 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel ijzerwaar zou ze trouwens inmiddels in haar lijf hebben hangen?
jij niet misschienquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aan sommige dingen wil ik niet eens dènken, peace!
![]()
dacht ik eerst ook...maar dan wel na een nose jobquote:
Leandros aan de sos ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef pos het volgende:
dacht ik eerst ook...maar dan wel na een nose job
geen idee... weet niet wie er allemaal in die Sisters zaten... maar deze dame heeft solo (ook?) succes gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:30 schreef Tokay het volgende:
Is het... de zangeres van The Nolan Sisters?
Van "I'm in the mood for dancing"?
kijk het is uit de vorige eeuw en dan weet Pyl hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef pyl het volgende:
Tina Charles?
Klotevis van K3..... nopequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:45 schreef Treinhomo het volgende:
Die klote-vis van K3 ?
O ja, die van I Love To Love.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:34 schreef peaceman het volgende:
kijk het is uit de vorige eeuw en dan weet Pyl het![]()
![]()
quote:
Ver-schrik-ke-lijk vond ik dat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef Tokay het volgende:
Die goeie ouwe disco-tijd.
Je had twee kampen, te herkennen aan de muzieksmaak en de bijpassende kleding.quote:
Dan mag jij drie keer raden wat ik was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef Tokay het volgende:
Je had twee kampen, te herkennen aan de muzieksmaak en de bijpassende kleding.
Of je was disco, of je was blues.
Drie keer raden wat ik was.
Hé, die had ik ook allemaal!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef Tokay het volgende:
Kate Bush, Pink Floyd, Deep Purple, Al Stewart, Gruppo Sportivo, The Police, Blondie, The Rolling Stones, David Bowie, Supertramp.......
Niet bepaald disco, of wel?
wat ben je aan het doen in de keuken? Al bezig met koken?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef Tokay het volgende:
Hey Andy.
Ik ben niet echt actief aan het RJPvD'en hoor.
Ben bezig in de keuken.
Oeh klinkt lekker. Mag ik komen eten?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef Tokay het volgende:
Hey Andy.
Ik ben niet echt actief aan het RJPvD'en hoor.
Ben bezig in de keuken.
Gut, wat een toeval.......quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:15 schreef pyl het volgende:
Hé, die had ik ook allemaal!Nog wel meer ook, trouwens........
![]()
Weet je wát erg was? Soulmeisjes!![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
wat ben je aan het doen in de keuken? Al bezig met koken?
Ik eet fish and chipz.quote:
Is dat een uitnodiging voor alle RJP'ers om mee te komen?quote:
dus jij betaald eigenlijk?quote:
Of je vindt het heerlijk, óf ongelooflijk goor.quote:
maar toch.... zonder mijn baas had jij moeten betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |