FC Fok! natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef wyccie het volgende:
Tussen FC Efteling en wie nog meer, Andy?
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de redenquote:Bullpit, waarom huilt dat poesje?
Nou zeg ik heb andere mannen wel eens horen overdrijven over de lengte van hun lid maar dit slaat alles!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de reden
't Is een schatje. Een poesje en een slang.....rare combi, maar waarom nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Bullpit het volgende:
[afbeelding]
[..]
ik weet niet of je Road Trip hebt gezien met de slang en de muizen, nou ik heb ook een 3 meter lange Python in huis , mischien is dat de reden
Treinhazes!quote:
Gelukkig maar zou toch wat zijn als je thuis komt en je hoort gemauw uit de buik van je slang komen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef Bullpit het volgende:
voor alle duidelijkheid , poesje is geheel veilig hoor
Je spreekt ook nog als een hooligan!quote:
Of gewoon de naam zeggen, scheelt weer tijd.quote:
quote:Al in een vroeg stadium ontwikkeldeeen esthetiek die aan het begrip muziek een ruimere inhoud gaf. Naast gefixeerde tonen konden naar zijn idee ook ruisklanken en stilte muzikaal geordend worden. Deze elementen gingen in zijn composities vanaf ca. 1938 een belangrijke rol spelen. Uit deze periode dateren veel stukken voor slagwerk en voor prepared piano: een gewone piano waarin tussen de snaren houten, metalen of rubberen voorwerpen zijn aangebracht, waardoor de klankkleur en de toonhoogte van de aangeslagen snaren worden beïnvloed. Omdat met dergelijke instrumenten vaak geen exacte toonhoogten konden worden gerealiseerd, en er dus ook geen sprake kon zijn van melodie of harmonie, werd het materiaal gestructureerd door middel van terugkerende ritmische patronen, een procédé dat aan niet-Westerse muziekvormen was ontleend.
ja das ook weer waarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of gewoon de naam zeggen, scheelt weer tijd.
Tong heeft dat al véél langer begrepen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
ja das ook weer waar, als we nou gewoon de naam in het plaatje plaatsen dan hebben we ook niet dat nutteloze gegok
![]()
Of we noemen een naam en de rest zoekt er een plaatje bij! Dat is ook leuk!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ja das ook weer waar, als we nou gewoon de naam in het plaatje plaatsen dan hebben we ook niet dat nutteloze gegok
![]()
Heet je poesje Dick? Daar krijg ik hele rare gedachtes bij....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:47 schreef Bullpit het volgende:
[..]
![]()
Dat zegt meer over jou dan over dat poesje...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:49 schreef BwennieBren het volgende:
Heet je poesje Dick? Daar krijg ik hele rare gedachtes bij....
True, daarom zeg ik ook "ik"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over dat poesje...
quote:
Snikkel denk ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd hoe je slang heet...
quote:De Fok!Firm was op weg naar de wedstrijd van FC Fok!. Firmleider Dolle Hond sprak door de microfoon de andere hooligans toe. Ik wil geen gedonder hebben voor we bij de wedstrijd zijn sprak hij streng. TreinHazes ,zo genoemd vanwege zijn voorliefde voor treinen slopen en grote hoeveelheden bier, knikte. Hooligandames Wyccie, BwennieBren, Tokay en Diaan stonden ook op scherp vandaag. Vandaag stond de wedstrijd tussen FC Efteling op het programma. Een beladen wedstrijd. Berkery en Peaceman deelde een blowtje. Andy had al een flinke hoeveelheid vodka genuttigd. De bus stopte voor de Efteling. De Fok!firm stapte uit. Ze liepen door de Efteling. Maar hoewel Dolle Hond gewaarschuwd had konden Andy en Treinhazes het niet laten om Pardoes te mishandelen en zijn pak in de fik te steken. Dolle Hond riep ze tot de orde. Ze moesten door het sprookjesbos. Tong en Scrutinizer konden het niet laten om Roodkapje in haar kont te knijpen. De boze wolf zei er iets van. Dat kwam hem op een paar beuken te staan. Tokay, Wyccie, BwennieBren en Diaan tuigde Sneeuwwitje en de zeven dwergen af. En Peaceman en Berkery die een vreetkick hadden stortte zich volledig op het peperkoekhuisje van de heks. Dolle Hond kreeg het met de fakir aan de stok en stak direct zijn tapijt in de hens. Zie maar hoe je thuis komt riep Dolle Hond hem nog achterna. Ineens reed de ME met het sprookjesbos binnen. Er vielen rake klappen de Fok!firm werd afgevoerd nog voor er een balletje getrapt was.
En daarna een bejaarde dakloos eten!quote:
Doe 's wat zeggen op FMT?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En daarna een bejaarde dakloos eten!![]()
Die van deze maand of die van vorige maand?quote:
Doe maar beidenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die van deze maand of die van vorige maand?
Overigens heb ik slechts 2 keer in mijn leven geblowd, maar ik vind het een goede ontwikkeling voor meneer Rechercheur! Laat hem maar wat losser worden...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En daarna een bejaarde dakloos eten!![]()
Dit was een verhaaltje wat buiten de Avonturen in de Fokstraat verhaaltjes stond. Maar als iedereen het lollig vind slopende en meppende rjp'ers dan wil ook wel deze verhaaltjes blijven maken hoor. Naast de avonturen in de Fok!straat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens heb ik slechts 2 keer in mijn leven geblowd, maar ik vind het een goede ontwikkeling voor meneer Rechercheur! Laat hem maar wat losser worden...
Juffrouw Diaan mag ook wel losser worden, ik voel me een beetje een burgertrutje....quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Overigens heb ik slechts 2 keer in mijn leven geblowd, maar ik vind het een goede ontwikkeling voor meneer Rechercheur! Laat hem maar wat losser worden...
Goed plan!quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit was een verhaaltje wat buiten de Avonturen in de Fokstraat verhaaltjes stond. Maar als iedereen het lollig vind slopende en meppende rjp'ers dan wil ook wel deze verhaaltjes blijven maken hoor. Naast de avonturen in de Fok!straat.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
Juffrouw Diaan mag ook wel losser worden, ik voel me een beetje een burgertrutje....![]()
Toch ben je wel lief hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Juffrouw Diaan mag ook wel losser worden, ik voel me een beetje een burgertrutje....![]()
Hmmm daarom heb ik de Fok!firm in het leven geroepen. Daar laten de RJP'ers een andere kant van zichzelf zien.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is goed bedenk ik voortaan wel twee verhaaltjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |