Die werd gek van het gezwaaiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
Omfg. Die smiley is ngo groter dan ikzelf! Daar is dan ook weinig voor nodig
.
Waar is Bupatih eigenlijk?
Te snel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef -Trinity- het volgende:
Gaat snel man!
Okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
En nu kappen.
Het is irritant en in sommige gevallen zelfs banwaardig.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
En nu kappen.
Over wat heb je het precies?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
En nu kappen.
Leesde laatste paar pagina's van het vorige topic maar eensquote:
quote:
Ik ben hier al geband.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:19 schreef Bupatih het volgende:
En nu kappen.
Ik kan hooguit naar beneden lopen en t zeggen, maar dat schiet niet echt opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is familie. Doe er eens iets aan.![]()
Doe es.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik kan hooguit naar beneden lopen en t zeggen, maar dat schiet niet echt op
Haiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
dat gezwaaidamn
ben ik blij dat ik er net ff niet was
hoii trouwens![]()
![]()
Halloquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
dat gezwaaidamn
hoii trouwens![]()
![]()
Daagquote:
Ah gaat ze weer "uit"?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je roept maar als je echt weggaatKom ik je uitzwaaien
Ik had je gewaarschuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
dat gezwaaidamn
hoii trouwens![]()
![]()
Niks voor jou? Oppassen als bijbaantje?quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks voor jou? Oppassen als bijbaantje?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
*leest TT
Rot je eindelijk op Jaguar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verdient anders best goed hoor!quote:
Al 5 hele minuten is er niet gepost!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
Tis stil ineens
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al 5 hele minuten is er niet gepost!
vergeleken met t tempo van vanmiddag is dat behoorlijk veelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al 5 hele minuten is er niet gepost!
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
vergeleken met t tempo van vanmiddag is dat behoorlijk veel![]()
Het hoeft niet altijd snel te gaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
vergeleken met t tempo van vanmiddag is dat behoorlijk veel![]()
zeg ik dat danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd snel te gaan.
Nee maar ik wel.quote:
Het is alleen zo moeilijk om er aan te beginnenquote:
Tsssk. Vraag je moeder.quote:
Maar je vind het wel lekkerderquote:
ik weet tquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het is alleen zo moeilijk om er aan te beginnen![]()
neequote:
whahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar je vind het wel lekkerder![]()
Teminste de meeste vrouwen wel
Vraag je de buren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Is er ook niet
zijn samen naar een concert
Moeders en kamers opruimenquote:
Daarom mag mijn moeder nooit aan mijn spullen komenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moeders en kamers opruimen![]()
Mijn moeder ruimt te goed op en flikkert teveel in de prullenbak
En doet ze dat ook?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom mag mijn moeder nooit aan mijn spullen komenwat t ook is, ze blijft ervan af
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Daarom mag mijn moeder nooit aan mijn spullen komenwat t ook is, ze blijft ervan af
![]()
Dat scheelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
Meestal welze is zelf toch niet zo'n fan van opruimen
![]()
Zo!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
PUB SlowChat #265: Het tovste topic van Fok!
dat was men 7500'ste post!en dit is mijn 7525'ste post
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
*Feliciteerdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef Imberr het volgende:
nu uuhm.. uh.. nu zijn jullie blij samen met mijquote:
dankequote:
*is blijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
nu uuhm.. uh.. nu zijn jullie blij samen met mij![]()
![]()
ofzo![]()
Mijn 16845ste post! Dit! Vet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
nu uuhm.. uh.. nu zijn jullie blij samen met mij![]()
omdat t zo'n mooi rond getal is enzo..
![]()
ofzo![]()
[..]
danke
Geen dank meidquote:
Welkom terug enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er weerdalijk maar eens ff een kwart fles coebergh naar binnen werken
Om half 11 bij lesly zijn oke ? en dan gaan weyeah zo sjiek
Lolleromfg, FWNK ofzo, wilde hij mij nadoen :/ maarja het was niet gelukt omdat imberr actie ondernam
Hallo Maikuuulquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ey mensen ik ben er weerdalijk maar eens ff een kwart fles coebergh naar binnen werken
Om half 11 bij lesly zijn oke ? en dan gaan weyeah zo sjiek
Lolleromfg, FWNK ofzo, wilde hij mij nadoen :/ maarja het was niet gelukt omdat imberr actie ondernam
Ken je dat echt niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hallo Maikuuul![]()
Wat is Coebergh?
Nooit van gehoordquote:
Das bessenjenever.quote:
Ja sure, proeft ook echt als een breezer he :/ beetje noob van je dudequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:13 schreef Jaguarized het volgende:
Bessenjenever is net als breezer, het is op voordat je het weet.
Ik had het niet over smaak.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja sure, proeft ook echt als een breezer he :/ beetje noob van je dude
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik vertelde toch over mijn 2de rijles right?
Lesauto's in het verkeer
Ow lol, ik las verkeerd :x sorry meneer !quote:
whahah!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
Lesauto's in het verkeer
Lesauto's in het verkeer
Lesauto's in het verkeer
Je bent weer goed bezigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef MaRySe het volgende:
Ja echt irritant ga dan gewoon op een verlaten industrie terrein oefen tot je het kunt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
je moet toch ervaring in het verkeer opdoen jonge en dan kan je ook weleens doordat je ergens anders teveel op let een foutje maken met optrekken of schakelen bijvoorbeeld wat janken jullie tering he echt weer zo een janktopic alsof jullie zelf kunnen rijden voor mij rijden jullie toch ook allemaal langzaam met die goedkope kutautos van jullie ik ga toch ook niet zo een dom topic openen![]()
Thenx for t3h link dudequote:
Dat topic wordt steeds leukerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef MaRySe het volgende:
Lesauto's in het verkeer
Tuulk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Thenx for t3h link dude
Om half 10 ga ik mijn kleertjes maar eens aandoenmoet ik een foto maken of niet ?
Hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
[20:27:21] |I{?------»MaiKeLKuH«------?}I|| zegt:
en jij valt toch op 16 jarigen zei je eerst op fok
[20:27:24] |I{?------»MaiKeLKuH«------?}I|| zegt:
nuecken ?
uhuh.. vastquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahaik wist dat je dat ging posten daarom zei ik het
![]()
Serieus gek, ik zweer het op mijn achterband die niet kaal word als ik slipquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Serieus gek, ik zweer het op mijn achterband die niet kaal word als ik slip
Details maikuuul: mits ouder als haar broertje. Als je jonger bent heb je pechquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahaik wist dat je dat ging posten daarom zei ik het
![]()
Tjah kijk : je hebt zoiets als de hele dag binnenzitten en plezier hebben, en bier drinken en stoer doen in een disco met allemaal mensen die bewegen op muziek !quote:
Klinkt belachelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah kijk : je hebt zoiets als de hele dag binnenzitten en plezier hebben, en bier drinken en stoer doen in een disco met allemaal mensen die bewegen op muziek !
Ja gek als je een ketting hebt en de kakkers schuiven voor je ist natuurlijk leukerquote:
Of als je zin heb om iemand te prikken.. en je hebt een vork bij jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja gek als je een ketting hebt en de kakkers schuiven voor je ist natuurlijk leuker
Noobies ? lolleromfg wtf zijn datquote:
ging jij niet chillen op de bank ofzoiets?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Noobies ? lolleromfg wtf zijn datzeg maar noobs die 11 jaar zijn?
Rofl
Daar ben ik al 1 uur geleden van terugquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef Imberr het volgende:
[..]
ging jij niet chillen op de bank ofzoiets?![]()
Heb je nu je kleertjes dan nog niet aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:57 schreef Maikuuul het volgende:
Om half 10 ben ik wegga ik me kleertjes aandoen en natuurlijk mijn haartjes nog wat schuimgell erin gooien
nu heb ik de kleren aan waar ik de hele dag een noob in ben geweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je nu je kleertjes dan nog niet aan?![]()
Brr alleen al de gedachte...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je nu je kleertjes dan nog niet aan?![]()
En straks doe je je superheldenpakje aan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
nu heb ik de kleren aan waar ik de hele dag een noob in ben geweest.
Compleet met cape.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:00 schreef Gabry het volgende:
[..]
En straks doe je je superheldenpakje aan?
Vaak is het ook andersom, toch Brechtje?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef Brechtje het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avater?
het is toch zo?
Wtf is een cape ? dat noemen ze een c33pquote:
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een cape ? dat noemen ze een c33p
Jeweettogg
5h4d0wf4ng K33pquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf is een cape ? dat noemen ze een c33p
Jeweettogg
quote:
Ik praat nog normaal.quote:
mMmm? 2 minuten geleden nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Gabry, jij hebt hier ook lang niet gepost!
Nee ik bedoel daarvoor....vorige delen niet gezien enzo...quote:
Ik weet het, ik heb de laatste tijd veels te weinig tijd om alles op een dag te doen wat ik wil doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee ik bedoel daarvoor....vorige delen niet gezien enzo...
En dan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
15 minuten mensen !!!!
Ah das jammer..dingen zoals?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb de laatste tijd veels te weinig tijd om alles op een dag te doen wat ik wil doen![]()
Dan ga ik me omkleden en natuurlijk klaarmaken om op stap te gaanquote:
wel chickies scoren hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga ik me omkleden en natuurlijk klaarmaken om op stap te gaan
- Poenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:11 schreef Jaguarized het volgende:
Hey EW, hoe was je verjaardag nou? En wat heb je gekregen enzo?
Dus om 21.45 sta jij al in de discotheek...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ga ik me omkleden en natuurlijk klaarmaken om op stap te gaan
Vet hoor!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
- Poen
- USB lichtnet adapter zodat ik mijn iPod ook via het stopcontact kan opladen.
- Een soort doorzichtige bak, daar kan je mieren indoen. Die gaan dan gangen graven en dan kun je hun hele tunnenstelsel bekijken enzo. Wel cool, heb alleen nog geen mieren :p
- Graveerstukje voor Dremel. Kun je dingen mee graveren.
- iPod Nano (gekocht van poen)
- Oordopjes Creative EP-630 (hier al eerder mee gepatst).
Dat was het wel denk ik![]()
En over een uurtje schreeuwt ie door de discotheek: "Nog 15 minuten mensen!"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus om 21.45 sta jij al in de discotheek...![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En over een uurtje schreeuwt ie door de discotheek: "Nog 15 minuten mensen!"
![]()
"Mensssssuuuuuhhhh, gooi je rofl-handjes in de lucht en je lollerskates in een hoek want we doen nog een ronduuuuhhh!!"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
"Omfg we gaan over de timelimit mensen !!!"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:20 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
"Maar zet eerst je breezertjes neer!"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
"Mensssssuuuuuhhhh, gooi je rofl-handjes in de lucht en je lollerskates in een hoek want we doen nog een ronduuuuhhh!!"
![]()
"FUCK ik moet al in bed liggen!"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:23 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Omfg we gaan over de timelimit mensen !!!"![]()
Nee gek, ik ga me rustig me kleren aandoen, haren beetje wat gel erin enzo, dan ga ik om 10 over 10 ofzo naar lesly, want hij heeft een cafe en daar komen we samen.... dus zijn we tegen half 11 in de stad terwijl er dan geen reet te doen maar goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dus om 21.45 sta jij al in de discotheek...![]()
Wtf? Hoe kan het dat je nou wel normaal Nederlands kan typen??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, ik ga me rustig me kleren aandoen, haren beetje wat gel erin enzo, dan ga ik om 10 over 10 ofzo naar lesly, want hij heeft een cafe en daar komen we samen.... dus zijn we tegen half 11 in de stad terwijl er dan geen reet te doen maar goed
wie is lesly? post es n foto (mits ie leuk is hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, ik ga me rustig me kleren aandoen, haren beetje wat gel erin enzo, dan ga ik om 10 over 10 ofzo naar lesly, want hij heeft een cafe en daar komen we samen.... dus zijn we tegen half 11 in de stad terwijl er dan geen reet te doen maar goed
Verkapt "wil-iemand-plz-posten-in-mijn-topic-post"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:25 schreef MaRySe het volgende:
Basketwedstrijd verloren door kutscheids :(
Waarom denk jij dat lesly een jongen is? Wel érg wanhopig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
wie is lesly? post es n foto (mits ie leuk is he)
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat lesly een jongen is? Wel érg wanhopig.
Hijs best wel dik, maar een aardige jongen en wilt niet dat ik zijn foto op fok postquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
wie is lesly? post es n foto (mits ie leuk is he)
![]()
Wat een noobquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hijs best wel dik, maar een aardige jongen en wilt niet dat ik zijn foto op fok postwant eerst moest ik zijn gezicht ook uitwissen toen we in parijs waren
maar verder een erg aardige gast
Btw, hijs 16 en heeft al een alfa romeo met chrome velgenzo sjiek gek
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hijs best wel dik, maar een aardige jongen en wilt niet dat ik zijn foto op fok postwant eerst moest ik zijn gezicht ook uitwissen toen we in parijs waren
Het is ook een jongen lollernoobs !
Alfa Romeo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het is ook een jongen lollernoobs !
WTF! Dat vind ik dus echt 'n typische meisjesnaam! Naja, ik ken ook een meisje dat luuk heetquote:
Beat this:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Dat vind ik dus echt 'n typische meisjesnaam! Naja, ik ken ook een meisje dat luuk heet![]()
Andere rare namen:
- Arend
- Storm
- Engel
Ja ik ken allemaal mensen met zulke namen![]()
Een klasgenoot van mij heet "Dexter"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Beat this:
een klasgenoot heet "Drewes"
Ik vind Lesly een typische jongensnaamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF! Dat vind ik dus echt 'n typische meisjesnaam! Naja, ik ken ook een meisje dat luuk heet![]()
Andere rare namen:
- Arend
- Storm
- Engel
Ja ik ken allemaal mensen met zulke namen![]()
Een klasgenoot van mij heet Kresquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Beat this:
een klasgenoot heet "Drewes"
Als alias zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij heet "Dexter"![]()
Later roflboy.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, ik ga me omkleden, tot dalijk of tot morgenen veel plezier voor de mensen die ook op stap gaan vanavond
Draagt ie ook een brilletje.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek, ik ga me omkleden, tot dalijk of tot morgenen veel plezier voor de mensen die ook op stap gaan vanavond
Nee, en eerlijk gezegd vind ik het een beetje een kutjoch. Maarja, hij heeft wel een achterlijke naamquote:
Als ik dexter zou heten zou ik mezelf gewoon Ex of Dex noemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Nee, en eerlijk gezegd vind ik het een beetje een kutjoch. Maarja, hij heeft wel een achterlijke naam![]()
Andain - Beautifull Things.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff een cdtje maken.. nog enige suggesties voor nummers die ik nog moet overwegen?![]()
Wat een kutouders! Ik zou em echt zodra ik kon praten veranderen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:34 schreef Messenga het volgende:
Ik ken een meisje, en die heet ook letterlijk "Hoer"
1. Marcel Woods - Advancedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff een cdtje maken.. nog enige suggesties voor nummers die ik nog moet overwegen?![]()
Jesus of suburbia - Green Dayquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Gabry het volgende:
Oh ik dacht de nieuwste TMF Hitzone.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:35 schreef Messenga het volgende:
Dat was mijn enalaatste zelf gemaakte
Ik dacht ookal zoietsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ik dacht de nieuwste TMF Hitzone.![]()
![]()
Nee, dan moeten er nog een paar ringtones bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Dan was het een uber Cdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Precies. U2 is ook goed btw.quote:
One is de beste!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies. U2 is ook goed btw.Beautifull Day is nog steeds mijn favoriet.
Wordt hier ook gedraaid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Gabry het volgende:
Ik zit helemaal in de dance scene.. maar m'n favoriete nummer is nog wel
Martin Solveig - Everybody
![]()
Ik weet niet of ie hier ook word gedraait..
ik volg de muziek in Nederland niet zoow![]()
Bubbling en trance is te irritant![]()
Wat zegt ie dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
Tsssmeent de vriend vamme moeder dattie de baas over mij kan spelen
![]()
dacht t dus ff lekker van niet he!?!!
moet ik em toch maar es duidelijk gaan maken!
![]()
![]()
Uitleg?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
![]()
Go girl!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wordt hier ook gedraaid.
[..]
Wat zegt ie dan?
Waskeburt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:44 schreef Imberr het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat wilde ik net zeggen.quote:
You go girl.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
nou kijk, mijn moeder heeft net de videoband van men broer gekeken (van dat schoolverlaterskampgedoe dus) en nu loopt ze al n uur ofzo te zeuren dat ze de mijne ook wil zien. Dus ik toenstraks gezocht, niks gevonden. Begon men moeder net weeeer te zeiken, zegt die vriend van der: Ja Inge, ga die es zoeken![]()
ik:ik heb al gezocht.
hij: dan zoek je nog maar es ergens anders
ik: hou je mond
hij: ik ga me mond toch niet houden (met zo'n toon van: zeker niet voor jou)
*moedergezeur*
hij: Inge, ga nou zoekeeeen!
ik: ROT OP!!!
hij:en nu zijn hij en mijn moeder heel blij aan t doen
![]()
Wat voor videoband?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
nou kijk, mijn moeder heeft net de videoband van men broer gekeken (van dat schoolverlaterskampgedoe dus)
quote:
quote:If it's over, let it go and
Come tomorrow it will seem
So yesterday, so yesterday
I'm just a bird that's already flown away
* Gabry belt The A-Teamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:49 schreef Imberr het volgende:
nou kijk, mijn moeder heeft net de videoband van men broer gekeken (van dat schoolverlaterskampgedoe dus) en nu loopt ze al n uur ofzo te zeuren dat ze de mijne ook wil zien. Dus ik toenstraks gezocht, niks gevonden. Begon men moeder net weeeer te zeiken, zegt die vriend van der: Ja Inge, ga die es zoeken![]()
ik:ik heb al gezocht.
hij: dan zoek je nog maar es ergens anders
ik: hou je mond
hij: ik ga me mond toch niet houden (met zo'n toon van: zeker niet voor jou)
*moedergezeur*
hij: Inge, ga nou zoekeeeen!
ik: ROT OP!!!
hij:en nu zijn hij en mijn moeder heel blij aan t doen
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
You go girl.![]()
Video?Bestaat dat nog?
5 jaar geleden toch wel?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
video is van 5 jaar geledentoen bestond de dvd nog niet
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
5 jaar geleden toch wel?Schoolverlaters? Heb jij je basisschool niet afgemaakt?
Aha ik dach tijdens middelbare school ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:54 schreef Imberr het volgende:
[..]watte? 5 jaar geleden is van toen men broer in gr. 8 zat en 4 jaar geleden toen ik gr. 8 zat en als je in gr. 8 zat kreeg je n schoolverlaters kamp
snap je?
![]()
Wij kregen kickboxlesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:54 schreef Imberr het volgende:
[..]watte? 5 jaar geleden is van toen men broer in gr. 8 zat en 4 jaar geleden toen ik gr. 8 zat en als je in gr. 8 zat kreeg je n schoolverlaters kamp
snap je?
![]()
Oh een eindkamp...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:54 schreef Imberr het volgende:
snap je?
![]()
De musical... dat was nog es een feestquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
vast wel ja.
Jammer dat er geen video is van de musical dat jaar![]()
Ik kreeg ruzie met een hulpmoeder die me in mn oor kneep tijdens de musical en toen was ik boos naar huis gelopen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
Musicals Sucks
Ik moest een Homo-Cowboy spelen, omdat niemand dat durfde
En ja, ik heb een vriendin
Oh ja in groep 8 had ik een musical.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
vast wel ja.
Jammer dat er geen video is van de musical dat jaar![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
Musicals Sucks
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:58 schreef Messenga het volgende:
Musicals Sucks
Eerste zin : Oh (naam) Wat zie je er weer lekker uit vandaagquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was n kindje uit groep 2(iedereen: "oh Inge, dat past goed bij je
"
)
ik had welgeteld 3 regels tekst![]()
eentje was: "Mijn hamster heet <naam die ik kwijt ben>"
en de rest ben ik ook vergeten![]()
Ik moest een wel een hele pagina tekst uitsprekenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was n kindje uit groep 2(iedereen: "oh Inge, dat past goed bij je
"
)
ik had welgeteld 3 regels tekst![]()
eentje was: "Mijn hamster heet <naam die ik kwijt ben>"
en de rest ben ik ook vergeten![]()
en t boekje met alle tekst en liedjes enzo ben ik kwijt![]()
Hoeveel vrienden had jij dan.. dat je 3 regels mocht doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef Imberr het volgende:
ik vond t dom dat wie welke rol ging spelen, daar over gestemd werdzo kregen alle 'popu' kinderen de hoofdrollen terwijl die totaal niet konden acteren/zingen
![]()
nja, je moest ook opgeven welke rol je wou doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden had jij dan.. dat je 3 regels mocht doen?![]()
Ze kijken d'r toch overheenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hoeveel vrienden had jij dan.. dat je 3 regels mocht doen?![]()
Haha, probeer het maar goed te pratenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja, je moest ook opgeven welke rol je wou doenen ik had me voor geen van de hoofdrollen opgegeven, of voor welke rol dan ook
![]()
![]()
Ik ken etquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
nja, je moest ook opgeven welke rol je wou doenen ik had me voor geen van de hoofdrollen opgegeven, of voor welke rol dan ook
![]()
![]()
boeit niet.. is toch niet origineelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ze kijken d'r toch overheen![]()
Sorry imberr...![]()
Haha, true..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
boeit niet.. is toch niet origineel![]()
![]()
jij ook weer hier?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Haha, probeer het maar goed te praten![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken et![]()
Tijdens de groep 6 musical was ik een boom![]()
Ik een kabouterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik ken et![]()
Tijdens de groep 6 musical was ik een boom![]()
nu weet ik weer wie jij bent op msnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
Ik word trouwens echt ziek van het wachten op mijn iPod Nano![]()
nu weten we wel dat je er een krijgtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef EvilWasp het volgende:
Ik word trouwens echt ziek van het wachten op mijn iPod Nano![]()
hahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik een kabouter
Ik was toen ook maar 1.78
True.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:10 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
nu weten we wel dat je er een krijgt![]()
ik doe die tests ook altijd met jongensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Messenga het volgende:
Ik doe met een wijf nu de "Hoe gruwelijk verliefd ben jij " test van de Fancy.. vind ze grappig
Is ook wel grappig.. ik ben dr nu aan het wijsmaken dat ik verliefd op dr benquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe die tests ook altijd met jongens![]()
![]()
Letterlijk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb net even die songtekst van Hilary Duff - Come Clean vertaald.....
okquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Postenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
En toen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
Jij heb ook tijd overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Hilary Duff - Kom Schoon
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef Messenga het volgende:
Owja, uit de test kwam dat ik tot over mn oren verliefd op dr ben
Heyquote:
Ik hoorde het nummer en ik denk, wat zingt ze nu eigenlijk in het Nederlands.quote:
Jup. Dat was het enige woord wat ik niet wist en moest opzoeken...quote:
preciesquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hey, we zijn allebei hier al een poos niet geweest heh
![]()
Great minds think alike
mjah.. mentale gezondheid of lichamelijke trouwens? mentale he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jup. Dat was het enige woord wat ik niet wist en moest opzoeken...
Dat denk ik ook welis bij Ali Bquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoorde het nummer en ik denk, wat zingt ze nu eigenlijk in het Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |