Dus niets aan te doen.quote:Ik begrijp dat je ooit moet leren rijden tussen het echte verkeer
Hij zegt toch ook dat 'ie snapt dat je het ooit moet leren, maar het irriteert 'm gewoon. Dan mag 'ie daar toch over klagen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:14 schreef 2609 het volgende:
Ik vind dit een onredelijk topic.. Iedereen moet het leren en je leert door van je fouten te leren, alsof niemand zo over jou dacht toen je leste hoe jij nu over de lessende medemens denkt?
whatevaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef Myers het volgende:
Life je hebt gelijk, 2609 je moet niet huilen.
neej vind ik lulligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat 'ie snapt dat je het ooit moet leren, maar het irriteert 'm gewoon. Dan mag 'ie daar toch over klagen?.
Eindelijk iemand die het begrepen heeft!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat 'ie snapt dat je het ooit moet leren, maar het irriteert 'm gewoon. Dan mag 'ie daar toch over klagen?.
Je bent een vieze eikelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Life het volgende:
Het lijkt me minder erg als daar iemand wordt aangereden dan in ons eigen kikkerlandje.
je moet toch ervaring in het verkeer opdoen jonge en dan kan je ook weleens doordat je ergens anders teveel op let een foutje maken met optrekken of schakelen bijvoorbeeld wat janken jullie tering he echt weer zo een janktopic alsof jullie zelf kunnen rijden voor mij rijden jullie toch ook allemaal langzaam met die goedkope kutautos van jullie ik ga toch ook niet zo een dom topic openenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef MaRySe het volgende:
Ja echt irritant ga dan gewoon op een verlaten industrie terrein oefen tot je het kunt
Ja en rij een onschuldige neger aan als je toch bezig bent!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef MaRySe het volgende:
Ja echt irritant ga dan gewoon op een verlaten industrie terrein oefen tot je het kunt
ja hoi ik ben dus een meisje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
je moet toch ervaring in het verkeer opdoen jonge en dan kan je ook weleens doordat je ergens anders teveel op let een foutje maken met optrekken of schakelen bijvoorbeeld wat janken jullie tering he echt weer zo een janktopic alsof jullie zelf kunnen rijden voor mij rijden jullie toch ook allemaal langzaam met die goedkope kutautos van jullie ik ga toch ook niet zo een dom topic openen![]()
Interpunctie mijn vriend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:22 schreef 2609 het volgende:
[..]
je moet toch ervaring in het verkeer opdoen jonge en dan kan je ook weleens doordat je ergens anders teveel op let een foutje maken met optrekken of schakelen bijvoorbeeld wat janken jullie tering he echt weer zo een janktopic alsof jullie zelf kunnen rijden voor mij rijden jullie toch ook allemaal langzaam met die goedkope kutautos van jullie ik ga toch ook niet zo een dom topic openen![]()
wat doe je nou tof net alsof je echt wat bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:22 schreef Life het volgende:
[..]
Ja en rij een onschuldige neger aan als je toch bezig bent!
jij rijd dus ook geen auto? aangezien vrouwen niet kunnen rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja hoi ik ben dus een meisje.
ALS JE NIET KAN RIJDEN.
DOE HET DAN OOK NIET
jij bent echt zo een kortzichtige botte lulquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef 2609 het volgende:
[..]
jij rijd dus ook geen auto? aangezien vrouwen niet kunnen rijden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |