gewoon genoeg meenemenquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:08 schreef evil-me het volgende:
Ik miste die supermarkt toch wel. Verder stond er op de kaart dat er wel een supermarkt was maar daar werden alleen broodjes en koffie en melk :S te duur verkocht. Wij hadden nog een liter pak drinken nodig voor op het terrein. Maar er stonden wel genoeg karretjes langs de weg met echt alles.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:53 schreef Klingon het volgende:
The_Hives stuurde mij dacht ik een smsje dat de supermarkt aan de andere kant van het festivalterrein zat. Wij het halve circuit omgelopen, was het maar zo'n kraampje haha![]()
Zo die wil ik echt zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:49 schreef Klingon het volgende:
Hmmm wat geruchten buiten de drie die de organisatie zelf al had aangekondigd:
- Tool (manager schijnt zo'n beetje alle festivals aangeschreven te hebben voor gigs in de zomer)
Slaapzakken meenemen, paar kratjes bier...lijkt me een topidee hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef evil-me het volgende:
ow we kunnen voor 2006 wel een keer een meeting doen en beetje de dvdtjes kijken ofzow
ja lijkt me gaaf. Ik heb ook zoveel van die concerten gemist op tv.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Klingon het volgende:
[..]
Slaapzakken meenemen, paar kratjes bier...lijkt me een topidee haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |