dan gaat het hele effect wegquote:
Ik zal kijken of ik door kan rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kom je anders een bezoekje brengen in Jette want ik ga misschien geen les kunnen geven door gebrek aan leerlingen
Of doet zij een koptelefoon op.quote:
ben jij dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:40 schreef qu63 het volgende:
Mannen met baarden bijeen voor WK
[afbeelding]
ik ben een vrouwquote:
dat wil ze dan weer nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Of doet zij een koptelefoon op.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
3 uurtjes. Maar het is zo'n zeikplaat
Je kan niet goed manoeuvreren misschien met een wagen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik door kan rijden
PI
zijn ze allemaal ziek nu?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kom je anders een bezoekje brengen in Jette want ik ga misschien geen les kunnen geven door gebrek aan leerlingen
Plak je hem vast.quote:
Wat een randdebielquote:
die hebben baardenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die willen te kaap'ren varen
moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjoris en Corneel
........ en verder weet ik hetniet
en die vrouw leeft nogquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
op teletekst heette t:
man gooit vrouw en kind van flat
klinkt erger iig
ik zorg er wel voor dat ze weg gaatquote:
die hebben baarden, die hebben baardenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was mijn grote bedoeling van afgelopen week, maar geen enkele leerling heeft het opgegevenquote:
Die hebben baarden, die hebben baardenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
een leerlingenstaking? Dat heb ik ook ooit nog eens gedaan toen ik 15 was..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat was mijn grote bedoeling van afgelopen week, maar geen enkele leerling heeft het opgegeven
Nee, ze dreigen met staking voor komende vrijdag, de maandag en dinsdag erop
Ik was eerstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die hebben baarden, die hebben baarden
JPJ en C
die hebben baarden en varen mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |