Daarom ook die pistoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gerrit is de hoer van Weeronline
ja dus? lekker ding, welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sylvie wordt geneukt door een Ajacied![]()
Sylvie werd geneukt door een Ajaciedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sylvie wordt geneukt door een Ajacied![]()
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
mot ik dat allemaal truglezen?
De internationale verhoudingen tussen Belgen en Nederlanders in Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef leonieke het volgende:
Spreek anders eens over internationale dingen aub![]()
Hee, hee, heequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ej rot es op zegik ben daar bezig hoor
Nee, naar zo'n stomme programma's kijk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De internationale verhoudingen tussen Belgen en Nederlanders in Expeditie Robinson.
Brugpensioen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef leonieke het volgende:
Spreek anders eens over internationale dingen aub![]()
quote:
neuh. Mijn briljante gedicht "Ode aan de Handkar" hoef je ook niet terug te lezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
Fles' ode aan de handkar is het teruglezen waardquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
Oke dan!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Mijn briljante gedicht "Ode aan de Handkar" hoef je ook niet terug te lezenDoe geen moeite
Dat is heulemaal geen stom programma!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, naar zo'n stomme programma's kijk ik dan weer niet
Is het ook Chinees voor mij
wel gelezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh. Mijn briljante gedicht "Ode aan de Handkar" hoef je ook niet terug te lezenDoe geen moeite
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles' ode aan de handkar is het teruglezen waard.
Zet je er wat anders op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:35 schreef Tha_T het volgende:
Godver, komt alweer voor de derde keer The Pet Shop Boys langs
Ik ook niet. Met een beetje pech moe ik dan in België zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Lol
Soit, ik ga er niet kunnen mee lachen eigenlijk als er vrijdag gestaakt wordt![]()
Hoezo? Ik hang hem er met een schoenlepel ook wel in hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plamuurmes heb je wel nodig dan
Hoe spreek jij Jef uit? Als Djeff, Sjef of gewoon Jef?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef leonieke het volgende:
Wat een dom wicht staat er hier nu met haar hond voor ons raam te paraderen...Jef wordt bijna zot
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef leonieke het volgende:
Wat een dom wicht staat er hier nu met haar hond voor ons raam te paraderen...Jef wordt bijna zot
pics!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef leonieke het volgende:
werd.. ook goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sylvie werd geneukt door een Ajacied![]()
ook een oplossingquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Ik hang hem er met een schoenlepel ook wel in hoor
eerste pagina, 4e postquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef leonieke het volgende:
Ga ik dat gedicht toch maar eens gaan opzoeken dan
Das dan een baggerzender he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Doe ik ook wel maar tóch komt hij iedere keer weer langs
Kom je anders een bezoekje brengen in Jette want ik ga misschien geen les kunnen geven door gebrek aan leerlingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met een beetje pech moe ik dan in België zijn
Pics!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef qu63 het volgende:
ik wil mn muziek harder zetten, alleen mn zusje is ook thuis en die gaat dan weer zeuren
Koptelefoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef qu63 het volgende:
ik wil mn muziek harder zetten, alleen mn zusje is ook thuis en die gaat dan weer zeuren
wees blij dat ze t bij zeuren laatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef qu63 het volgende:
Zjefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe spreek jij Jef uit? Als Djeff, Sjef of gewoon Jef?
3x in hoeveel tijd?quote:
dan gaat het hele effect wegquote:
Ik zal kijken of ik door kan rijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kom je anders een bezoekje brengen in Jette want ik ga misschien geen les kunnen geven door gebrek aan leerlingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |