Lief!quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gerrit is de hoer van Weeronline
Ohzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar ik denk, ik zeg het nog eens, omdat niemand anders net iets zei.
VInd ik nou ookquote:
You know whyquote:
Daarom ook die pistoolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gerrit is de hoer van Weeronline
ja dus? lekker ding, welquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sylvie wordt geneukt door een Ajacied![]()
Sylvie werd geneukt door een Ajaciedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Sylvie wordt geneukt door een Ajacied![]()
Nee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
mot ik dat allemaal truglezen?
De internationale verhoudingen tussen Belgen en Nederlanders in Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef leonieke het volgende:
Spreek anders eens over internationale dingen aub![]()
Hee, hee, heequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ej rot es op zegik ben daar bezig hoor
Nee, naar zo'n stomme programma's kijk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
De internationale verhoudingen tussen Belgen en Nederlanders in Expeditie Robinson.
Brugpensioen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef leonieke het volgende:
Spreek anders eens over internationale dingen aub![]()
quote:
neuh. Mijn briljante gedicht "Ode aan de Handkar" hoef je ook niet terug te lezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
mot ik dat allemaal truglezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |