"Ik heb ook geen last van m'n ouders dus waarom zou ik uit huis gaan"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef Xtreem het volgende:
Geiltopic!
al zeg ik het zelf![]()
Herm, voor je 21e het huis uit is volgens mij ook bijzonder goed... Maar ja, mama's kost is zo makkelijk en goedkoop
Huren is ook een optie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
huizen in scheveningen zijn niet te betalen
is zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ik heb ook geen last van m'n ouders dus waarom zou ik uit huis gaan"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd om ook nog eens op een internetforum te gaan houdenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens mailen.
Dat is helemaal niet te betalen man. ruim 1000 euro voor een kut hokje. Nou dacht het EFFE ECHT NIET!quote:
Nee, terecht. Ik zou ook lekker tot ik 35 was thuis bij mama blijven wonenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet te betalen man. ruim 1000 euro voor een kut hokje. Nou dacht het EFFE ECHT NIET!
Nee huis kopen en nog op een andere manier kan ik een huis huren maar dat hoeven jullie niet te wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, terecht. Ik zou ook lekker tot ik 35 was thuis bij mama blijven wonen
Slappe zak dat je bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef Xtreem het volgende:
Goed... komt een vriendin van me online die ik al 'n tijdje niet gesproken heb... Studerne moet maar even wachten
Nee. Expert in studie ontwijkend gedragquote:
Precies, daarom vertel je het nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee huis kopen en nog op een andere manier kan ik een huis huren maar dat hoeven jullie niet te weten![]()
Daar heb ik ook wel een aantal onderscheidingen in jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Expert in studie ontwijkend gedrag
Zijn ook echt kut bakken ja...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef ook_gek het volgende:
He Alexxxx dit zal je wel leuk vinden om te weten. Die nieuwe trams van de HTM die uit duitsland komen worden er weer uitgeschopt. Er staan al weken lang 3 van die trams buiten weg te rotten![]()
ik heb er nog nooit in gezeten om eerlijk te zijnquote:
Worden zeker verkocht aan Utrecht dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef ook_gek het volgende:
He Alexxxx dit zal je wel leuk vinden om te weten. Die nieuwe trams van de HTM die uit duitsland komen worden er weer uitgeschopt. Er staan al weken lang 3 van die trams buiten weg te rotten![]()
8 september gok ik. In de haven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Puikende foto herman
wanneer heb je m ongeveer gemaakt?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Worden zeker verkocht aan Utrecht dan?
Wie koopt dan ook 2ehandsjes uit hannover
ah.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
De Houtense trams zijn oudjes uit Hhannover die van de HTM komen
En de terberg staat hier
@home komt er nu ineens mee aanzetten na een mailtjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
Had dan ook gewoon de goede gekocht, pruts0r.
Ja, @home weet hoe ze met hun klanten om moeten gaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
@home komt er nu ineens mee aanzetten na een mailtje![]()
KAN IK TOCH NIET HELPEN![]()
Waarom denk je dat ik ben weg gegaan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
huizen in scheveningen zijn niet te betalen
* ook_gek gaat nooit meer scheveningen uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:03 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik ben weg gegaan?Ik had echt geen zin om 8 jaar te wachten op een kut hok in de schilderswijk waar je je dan vervolgens blauw aan betaald.
Dan Is Friesland veel beter!Als ik dat had geweten, was ik al op mijn 18e het huis uit gegaan!
Ameliequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoezo wil je je afreageren?
Maar veel plezier
Plus je kunt dan amperaan naar d'r gezicht kijkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:17 schreef Ballebek het volgende:
Ik hou niet van grote tiete, veel te bedreigend!
zloang je dr niet naast wakker wordtquote:
Ja, en voor mij best wel enge film, want ik heb een zusje van die leeftijd rondlopen in Den Haag....quote:
En heeft die ook haar stringetje zwaar boven haar broek uitsteken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja, en voor mij best wel enge film, want ik heb een zusje van die leeftijd rondlopen in Den Haag....
Den Haag, geen USA ...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:59 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ja, en voor mij best wel enge film, want ik heb een zusje van die leeftijd rondlopen in Den Haag....
Vandaar dat de film loverboy in Den Haga gesitueerd isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Den Haag, geen USA ...
Den Haag is saai
Dat zijn alle meiden van die leeftijd en als ik af moet gaan wat er in NOVA werd afgeschilderd, zie ik het zwaar in met de jeugdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:06 schreef Sandraugiga het volgende:
Meisjes blijven meisjes, en de mijn zusje is wel heel erg naif nog... Ik vermoed niet dat ze zal gaan stelen, zoals in de film, of zichzelf zal snijden, (alhoewel ze wel haar haar zwart wil verfen) maar ze is wel vrij goedgelovig kwa jongens en zo.
Ze was 13 toen ze op het politieburo moest verschijnen, omdat een jongen haar stalkde...
Nee, elke keer als ik van die losgeslagen jonge meisjes zie op tv of in de film hou ik mijn hart vast.
En de crimecijfers alleen in den haag groeien en nergens andersquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaar dat de film loverboy in Den Haga gesitueerd isdie is net een tikkie heftiger
* Alexxxxx heeft gigantisach veel zin in morgen
Rotterdam was het toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:16 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En de crimecijfers alleen in den haag groeien en nergens anders
Doe ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef Ballebek het volgende:
Ff blokkie om, iPod mee, cappucon op en lopen(door de regen).
Ltrz
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens.
Heerlijk vind ik dat.
Wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:49 schreef Mukie het volgende:
wordt zo opgehaald, wens jullie alvast een fijne avond
Zielig... Heerlen is toch net iets te ver voor me om je bed te verwarmenquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:50 schreef Mukie het volgende:
Naja... dan gaat deze dame ook maar dr koude bedje inkruipen
ik had ook het raam kunnen dichtdoen van te vorenquote:Op zondag 2 oktober 2005 09:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zielig... Heerlen is toch net iets te ver voor me om je bed te verwarmen![]()
wat heb jij dan gedaan?quote:
ooooh alleen dat?quote:
Ik word meestal gebruikt om bedden op te warmenquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had ook het raam kunnen dichtdoen van te voren
lijkt me best lullig dat het opgewarmd is en dan weer moet vertrekkenquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik word meestal gebruikt om bedden op te warmen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
lijkt me best lullig dat het opgewarmd is en dan weer moet vertrekken
dan ga lekker naar buitenquote:
zon iiieeeeelllllllquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
dan ga lekker naar buiten
De zon begint hier ook al te schijnen
Wel insmeren he?quote:
quote:
Ik MAG best blijven maar ja, ik doe het nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
lijkt me best lullig dat het opgewarmd is en dan weer moet vertrekken
Een beetje mijn plaatjes jattenquote:
quote:
ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ze allemaal nogeen paar fullsize
300D is de camera neem ik aan?quote:
ja en mijn Ixus map is 4,5 GB grootquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
300D is de camera neem ik aan?
Maar da's wel tyfus groot
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik MAG best blijven maar ja, ik doe het niet
Alleen thuis...
pssst msn werkt hier nietquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:03 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ok. Jij hebt 2 goede camera's en bijna 10 gig aan foto's.
http://www.rentalife.com
Neuh... tipquote:
Sick mind. Waar maak jij allemaal foto's van dan?!?!?quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Toch best grappig om te zien. 300D map heeft 2100 bestanden in 40 mappen. Ixus map heeft 4000 bestanden in 217 mappen![]()
die Ixus nam ik overal mee naartoe en fotografeerde ik alles mee wat ik maar zagquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sick mind. Waar maak jij allemaal foto's van dan?!?!?
buitenhof kijken is
wel nee ben niet luiquote:
Oh schatje poepje droje engeltje <-- dat en nog 1.000.000 meer dingen ben jij. En alles is POSITIEF bedoeld.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:27 schreef Mukie het volgende:
*eitje gaat bakken
quote:
Zo denk ik er nou ook overquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel nee ben niet lui
[..]
Oh schatje poepje droje engeltje <-- dat en nog 1.000.000 meer dingen ben jij. En alles is POSITIEF bedoeld.
En ik slijm niet. Ik vertel alleen maar de waarheid. Ik ben gewoon eerlijk![]()
Mijn bed laten ze niet toe op de snelweg ben ik bangquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als je ff hier naartoe komt gereden maak ik er wel ééntje voor je
prop hem achterin de ML danquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn bed laten ze niet toe op de snelweg ben ik bang
zodra m'n Jeep weg is ga ik het huis uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over
En daarbij als ik op me eigen ga kan ik mijn T5 wel vergeten en die outdoorkart ook
Ja ik wil opzich ook wel het huis uit en in breda gaan wonen. Als het er van komt is het gewoon zo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
zodra m'n Jeep weg is ga ik het huis uit![]()
Koop wel weer een 155 ofzo, lekker cheap en toch leuk om mee te rijden![]()
*herkenbaar*quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ik wil opzich ook wel het huis uit en in breda gaan wonen. Als het er van komt is het gewoon zo.
Ik wist toen ik die volvo kocht dat dat kon omdat ik thuis woonde dus tja
Ik meur nooit.Daar ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daarom vroeg ik het ook, eindelijk meurt het daar niet zo erg
* Xtreem laat z'n lunch maar even staanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daarom vroeg ik het ook, eindelijk meurt het daar niet zo erg
* BoJo douwt nog een stroopwafel achter de pindakaas aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem laat z'n lunch maar even staan
Keine Ahnung (quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
Is MSN bij iedereen fucked?
niemand online bij mij. maar verder werkt het wel denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef hermandeperman het volgende:
Is MSN bij iedereen fucked?
Hej pssst....quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:15 schreef BoJo het volgende:
Mensen die bellen en de voicemail bereiken maar vervolgens niks inspreken ga ik niet terug bellen![]()
Heb jij zoveel vrienden?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
niemand online bij mij. maar verder werkt het wel denk ik.
nah. die liggen nog op 1 oor denk ik. en idd de lijst is niet lang, maar d'r staan ook alleen vrienden in die af en toe iets te ouwehoeren hebben, rest vliegt er uit.quote:
JA erg gezellig. Allemaal vreemde mensen. Groot deel deden een mode opleiding dus tjha dan weet je het welquote:
Geen wonder dat je geen vriendin hebtquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA erg gezellig. Allemaal vreemde mensen. Groot deel deden een mode opleiding dus tjha dan weet je het wel![]()
Ik zat op de bank met mijn zusje en een vriendin. Op een gegeven moment gaan die weg en ik zit alleen. Komen er opeens 2 vrouwen naast me zitten. Ja hoi wie ben jij? Wat doe jij? Wat doe jij hier? ZWAAR irritant dus. Ja heb jij een dans cd bij je? Dus ik zeg, hoezo ga je dan dansen? Ja zegt ze tuurlijk. Oh oke dan heb ik geen dans cd bij me. Die kop
bij mij 20 mensenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
niemand online bij mij. maar verder werkt het wel denk ik.
Jij maakt ook altijd vrienden ehquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA erg gezellig. Allemaal vreemde mensen. Groot deel deden een mode opleiding dus tjha dan weet je het wel![]()
Ik zat op de bank met mijn zusje en een vriendin. Op een gegeven moment gaan die weg en ik zit alleen. Komen er opeens 2 vrouwen naast me zitten. Ja hoi wie ben jij? Wat doe jij? Wat doe jij hier? ZWAAR irritant dus. Ja heb jij een dans cd bij je? Dus ik zeg, hoezo ga je dan dansen? Ja zegt ze tuurlijk. Oh oke dan heb ik geen dans cd bij me. Die kop
Yepquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
MuukiePuukie.
Is het gisteren weer laat geworden?.
het waren echt vage mensen. Echt niet mijn mensen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij maakt ook altijd vrienden eh.
En waar haal jij die wijsheid vandaan dat ik geen vrienden hebquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vriendin hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het waren echt vage mensen. Echt niet mijn mensen.
Er kwam ook een dik wijf met grote tieten opeens in het gezicht zitten van die homo. Ja ik ga je bekeren zo dat je op vrouwen gaat vallen. Dus ik kijk een gast aan die daar zit en die kijkt me ook zo aan van NAH. Dus ik zeg. Ja met zo lichaam gaat dat zeker lukken
Er was wel 1 heel leuk meisje maar die schijnt arrogant te zijn. Maar dat maakt mij niks uit want dat ben ik zelf ook![]()
[..]
Er staat vrienDINquote:En waar haal jij die wijsheid vandaan dat ik geen vrienden heb
schandequote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Belt net een vriendin van me op, heeft ze haar half jaar oude 350z total-loss gereden![]()
![]()
Oh oke effe niet gelezenquote:
Het verbaaste me niks, ze kon echt niet rijden en kreeg em toen ze dr rijbewijs haalde. Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet, ze belde me net op helemaal in tranen, ik snapte er niks van, behalve dan dat haar auto totall-loss was en niet meer rijdt.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Belt net een vriendin van me op, heeft ze haar half jaar oude 350z total-loss gereden![]()
![]()
Hoe was het dit weekend danquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh oke effe niet gelezen
En geen vriendin hebben? Wie weet komt dat wel omdat ik er geen 1 wil hebben
ik mot geen relatie
dat soort lui moeten eerst maar in een bumpercar leren rijdenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het verbaaste me niks, ze kon echt niet rijden en kreeg em toen ze dr rijbewijs haalde. Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet, ze belde me net op helemaal in tranen, ik snapte er niks van, behalve dan dat haar auto totall-loss was en niet meer rijdt.
haar vader heeft geld teveel, die koopt elk jaar een nieuwe 5-serie met alle optiesquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat soort lui moeten eerst maar in een bumpercar leren rijden![]()
zoiets doe je niet
Geen idee waar je het over hebt. De geen die jij weet is op vakantiequote:
mn pa heeft ook geld teveel soms, maar ik zie dr niets van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haar vader heeft geld teveel, die koopt elk jaar een nieuwe 5-serie met alle optiesexacte dezelfde auto elke keer weer.
knopje stond ws uitquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef M5 het volgende:
tsja.. 280 pk op de achterwielen, nat wegdek en onervaren is vragen om problemen.
Eeuh, het heeft hier vannacht niet geregend? Maar die andere 2 kloppen welquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef M5 het volgende:
tsja.. 280 pk op de achterwielen, nat wegdek en onervaren is vragen om problemen.
ach.. op droog weg dek kan het ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, het heeft hier vannacht niet geregend? Maar die andere 2 kloppen wel![]()
ze had al eens een van de velgen kapot gereden toen ze overstuur had.
Ze, eeuh, kan nogal overtuigend zijn en haar pappie kan haar niks weigerenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
mn pa heeft ook geld teveel soms, maar ik zie dr niets van.
Als je zelf voor je shit moet betalen, ben je er 10x meer zuinig op
Snap niet dat ie uberhaupt een auto van 50.000 geeft aan iemand die net zn rijbewijs heeft. Dat is toch vragen om problemen?
Ik zal je eens zeggen, zo reageert zij welquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:58 schreef M5 het volgende:
[..]
[blondje mode]
knoje? [afbeelding]
[/blondje mode]
Nee dit is een andere, deze is wel knap, maar dan wel weer domquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:05 schreef ook_gek het volgende:
he Peu dat is toch dat wijf waar ik mee heb zitten msenen. Dat ik die foto kreeg met die hond dat ik vroeg wie van de 2 nou de hond wasEn dat ze aan jou mijn 06 nummer ging vragen
Of is dit weer een ander. Als het de zelfde is kan ze door de klap alleen maar knapper geworden zijn![]()
Vertel even iets meer over har. Leuke dingen die jullie gedaan hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:13 schreef BoJo het volgende:
Verzinnen jullie eens de tekst op een kaartje voor een vriendin. Ze is jarig vandaag en ze vertrekt voor onbepaalde tijd naar de VS.
ik ben zo slecht in deze dingen
Van harte gefeliciterrd met je verjaardag en een fijne/spannende/gezellige/leerzame* tijd toegewenst in Amerika.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:13 schreef BoJo het volgende:
Verzinnen jullie eens de tekst op een kaartje voor een vriendin. Ze is jarig vandaag en ze vertrekt voor onbepaalde tijd naar de VS.
ik ben zo slecht in deze dingen
ja das meer iets wat ik zou opschrijven jaquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Van harte gefeliciterrd met je verjaardag en een fijne/spannende/gezellige/leerzame* tijd toegewenst in Amerika.
* doorstrepen wat niet van toepassing is.
Scheisse jaaahh !!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:20 schreef Hugster het volgende:
DLD 1![]()
die shit kan ik alleen kijken met de tv gemuteDuitse taal / duitsers
![]()
![]()
Jas in arafat motiefje bij een boom?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dit is een andere, deze is wel knap, maar dan wel weer domdie lelijke is wel slim.
Your mail with subject "handwriting.3dm" has been sent toquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef BoJo het volgende:
wie emailed even zijn handschrift naar mij over
nee inderdaad ik twijfelde ook eerst nog, maar aangezien ze pleitte gaat ga ik toch maar even afscheid nemen dan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef ook_gek het volgende:
ja dat kan ik weer niet![]()
Ik stuur alleen een kaartje als ik iemand vaak zie en aardig vind.
Anders stuur ik niks. En na 2 jaar opeens contakt zoeken is niet de moeite waard voor mij dan![]()
ik heb nog niks ontvangenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Your mail with subject "handwriting.3dm" has been sent to [afbeelding]
Ik vind het juist geweldigquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:20 schreef Hugster het volgende:
DLD 1![]()
die shit kan ik alleen kijken met de tv gemuteDuitse taal / duitsers
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:27 schreef ook_gek het volgende:
mijn moeder heeft net mijn klerenkast opgeruimd en al mijn luchtjes bij elkaar gezet.
Jezus ik lijk wel een wijf![]()
En bijna alles is zo goed als leeg![]()
ik heb van simmige dingen gewoon 2 flesjes die half leeg zijn![]()
MTV, MOTZE MEINE KARRE AUF!!!!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:21 schreef BoJo het volgende:
Peu en ik zijn al gewend aan de Duitse MTV na afgelopen vakantie![]()
![]()
Pimp mein Fahrradquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
MTV hat meine Karre auf gemotzt, sooo Geil!!!![]()
![]()
ja ze moest opeens wat kwijt in mijn kast maar naar mijn mening was er geen ruimte. Dus toen is ze aan de slag gegaan en verdomd zeg er is een zee aan ruimte opeensquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Ik snap waarom jij thuis blijft wonen...
Kut, had die van mij nog opquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij hebt je roze bril op of ik moet de mijne schoonvegen![]()
eeuh, ik weet ff niet welke je bedoelt, maar zou goed kunnen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef Hugster het volgende:
PEUHEU
is het die met die arafat-jas-bij-die-boom-foto?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik ben blij dat ik niet kan ruiken...
19 flesjes vind ik wel veel ja.quote:
hoezo kan jij niet ruiken dan? Verkouden ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]? Wil jij al die flesjes wel ruiken dan?
Nee, ik heb nooit kunnen ruiken... Waarom denk jij dat ik het vol hou met Alex?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo kan jij niet ruiken dan? Verkouden ?
lijkt me best vervelendquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:54 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit kunnen ruiken... Waarom denk jij dat ik het vol hou met Alex?![]()
Best lef als je dat durft te hebbenquote:
Ik kan daar niet tegenquote:
Ga naar buiten, ook al weet ik dat het eng is voor je...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik kan daar niet tegen
Ik wil met iedereen in contact zijn en altijd mensen om me heen hebben
Wat heb jij nou aan gereedschap?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:00 schreef BoJo het volgende:
ik zat naar gereedschap te kijken op ebay, kom ik dat tegen![]()
ja ik moet me misschien ook maar gewoon eens over die drempel heen proberen te zettenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga naar buiten, ook al weet ik dat het eng is voor je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |