"Ik heb ook geen last van m'n ouders dus waarom zou ik uit huis gaan"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef Xtreem het volgende:
Geiltopic!
al zeg ik het zelf![]()
Herm, voor je 21e het huis uit is volgens mij ook bijzonder goed... Maar ja, mama's kost is zo makkelijk en goedkoop
Huren is ook een optie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:12 schreef ook_gek het volgende:
huizen in scheveningen zijn niet te betalen
is zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ik heb ook geen last van m'n ouders dus waarom zou ik uit huis gaan"
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Ik heb ook geen last van m'n ouders dus waarom zou ik uit huis gaan"
Ik heb deze discussie al te vaak gevoerd om ook nog eens op een internetforum te gaan houdenquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens mailen.
Dat is helemaal niet te betalen man. ruim 1000 euro voor een kut hokje. Nou dacht het EFFE ECHT NIET!quote:
Nee, terecht. Ik zou ook lekker tot ik 35 was thuis bij mama blijven wonenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet te betalen man. ruim 1000 euro voor een kut hokje. Nou dacht het EFFE ECHT NIET!
Nee huis kopen en nog op een andere manier kan ik een huis huren maar dat hoeven jullie niet te wetenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, terecht. Ik zou ook lekker tot ik 35 was thuis bij mama blijven wonen
Slappe zak dat je bentquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:24 schreef Xtreem het volgende:
Goed... komt een vriendin van me online die ik al 'n tijdje niet gesproken heb... Studerne moet maar even wachten
Nee. Expert in studie ontwijkend gedragquote:
Precies, daarom vertel je het nu.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee huis kopen en nog op een andere manier kan ik een huis huren maar dat hoeven jullie niet te weten![]()
Daar heb ik ook wel een aantal onderscheidingen in jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee. Expert in studie ontwijkend gedrag
Zijn ook echt kut bakken ja...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef ook_gek het volgende:
He Alexxxx dit zal je wel leuk vinden om te weten. Die nieuwe trams van de HTM die uit duitsland komen worden er weer uitgeschopt. Er staan al weken lang 3 van die trams buiten weg te rotten![]()
ik heb er nog nooit in gezeten om eerlijk te zijnquote:
Worden zeker verkocht aan Utrecht dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:35 schreef ook_gek het volgende:
He Alexxxx dit zal je wel leuk vinden om te weten. Die nieuwe trams van de HTM die uit duitsland komen worden er weer uitgeschopt. Er staan al weken lang 3 van die trams buiten weg te rotten![]()
8 september gok ik. In de haven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Puikende foto herman
wanneer heb je m ongeveer gemaakt?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Worden zeker verkocht aan Utrecht dan?
Wie koopt dan ook 2ehandsjes uit hannover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |