Ach meisje tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me echt zooo ontzettend een hulpeloos meisje nu. Ik schaamde me dood aan de telefoon met de verwarmingsmonteur, ik had echt geen idee waar die man het over had.Gelukkig moest ie nog in Utrecht zijn vandaag, dus komt ie ook even hierlangs. Geen idee hoe laat though.
![]()
Mochten geen twee sc's zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef nozem het volgende:
Dit is een veel beter singlestopic dan dat gedoe in US. Waarom werd het eigenlijk opgeheve in GC?
quote:
Ja de users in US zijn eng, die willen me nietquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja de users in US zijn eng, die willen me niet
Daar zijn ze toch stilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja de users in US zijn eng, die willen me niet
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JE bennt toch ook geen monteur
Meer hoef je niet te weten![]()
Ja van jou mocht ik niet posten mits ik geil wasquote:
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja van jou mocht ik niet posten mits ik geil was
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ook
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ook
Ow is dat zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder de 25 schijnt alles neukbaar te zijn![]()
Ik kan nu eigenlijk best wel een lijst gaan maken met allerlei mensen/dingen/zaken die absoluut niet neukbaar zijn onder de 25, maar ik doe het toch maar niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder de 25 schijnt alles neukbaar te zijn![]()
Als jij daar de lijn trekt dan ben je toch vast OF veeeeel te oud OF veeeeel te jongquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moet ergens een lijn trekken
Veel te oud gok ik!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Als jij daar de lijn trekt dan ben je toch vast OF veeeeel te oud OF veeeeel te jong
Ja lijkt mij ook dan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel te oud gok ik!
Geboortedatum: 0000-00-00
Je gokt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel te oud gok ik!
Geboortedatum: 0000-00-00
Ow daarom zei ik t niet, maar wist niet of je dat al wistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:35 schreef purplerose het volgende:
uhh ok, leuk te weten, mag ik nou nie meer hier komen?
En nu maar hopen dat je morgen niet wakker wordt naast die 13 jarige die er toch echt 19 uitzag met wat bier opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Breetai het volgende:
Goedemiddag
Als ze 9 is vind ik er niet aantrekkelijk. Dat maakt het allemaal heeeel simpel.
Ik drink niet als ik ga stappen. Dat valt al mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
En nu maar hopen dat je morgen niet wakker wordt naast die 13 jarige die er toch echt 19 uitzag met wat bier op![]()
Hahaha, nou dat is dan wel heel jong toch? Weet niet hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik drink niet als ik ga stappen. Dat valt al mee.
Je moet niet naar leeftijd vragen. Daar kom je vanzelf wel achter.
Ik heb het nu wel even gehad met te jonge dames. M'n ex bleek bij wat navragen pas 16 te wezen. Ik maakte er toen geen probleem van, omdat we het ook fantastisch met elkaar konden vinden.
Maar voorlopig houd ik het ff op ouder dan 18. Al zei ik vorig jaar ook.
Ik weet af en toe niet hoe oud ik ben en ik gedraag me totaal niet naar m'n fysieke leeftijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat is dan wel heel jong toch? Weet niet hoe oud je bent?
T is hier best wel gezellig hoor, soms danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef purplerose het volgende:
Dat geheen en weer is niet goed voor deze single, ik blijf gewoon hier!
Nope het singles zit in US SC nuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:47 schreef zwartedoos het volgende:
paar dagen geen internet--->>singles weg---->>>>gevonden![]()
Ook heel erg lekker ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef melismay het volgende:
Oe dat klinkt inderdaad lekkerWij eten gewoon friet, doen we altijd op zaterdag
Water?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:41 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ah, dat is niet zo erg als mn arm weg is
Maar accuzuur is mij te pijnlijk eigenlijk
Misschien even verbinden met een nat koud gaasje? Werkt even wat verkoelend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
Draai jij je maar om dan, ik zal wel aan je denken dat je nog lekker mag slapen.. en ik maar werken, nie leuk nie..
En water heb ik allang op mn arm gedaan, net als betadine en calendula(ofzo) zalf.. maar het blijft gigantisch branden
Ik werk zeker 1x in de 2 weken op zondag. Maar ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorgquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien even verbinden met een nat koud gaasje? Werkt even wat verkoelend.
En werken op zondag.
Wat voor werk doe je?
niet doen dan hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Viper_74 het volgende:
werken op zondag
moet er niet aan denken
Betadine doet juist wel pijn dacht ik. Al te lang niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
Breetai, ik heb dat niet in huis. En ik weet dat het geen pijn doet ofzo. Maar het is gewoon zo verdomde irritant dat brandende gevoel nu. Gaat wel weer over, morgen zijn het gewoon allemaal korstjes en kunnen ze weer open gekrabbeld worden
Ahh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik werk zeker 1x in de 2 weken op zondag. Maar ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg
Tegenwoordig heb je ook pijnloze betadinequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Betadine doet juist wel pijn dacht ik. Al te lang niet meer gebruikt.
Korstjes openkrabben blijft een zeer vervelende onhebbelijkheid waar ik meestal ook wel last van heb.
Of jij geeft er een kuzje opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook pijnloze betadine
Wellusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
En korstjes moet je niet openkrabben.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat werkt altijd.
De verwarming doet het weer
Warmteeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat werkt altijd.
De verwarming doet het weer
Dan moet je het nog beter ontsmetten daarna. Mensen zijn nogal vies hequote:
Wat is jouw opinie over open botfracturen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Warmteeelekker... en remember kimmie : pijn is fijn, bloed is goed en pus is knus
Jeuk is leuk en spastisch is fanatastisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Warmteeelekker... en remember kimmie : pijn is fijn, bloed is goed en pus is knus
Die rijmpjes werken prima bij de tandarts als ie aan het boren is zonder verdoving of op de seh als ze je aan het opensnijden zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Jeuk is leuk en spastisch is fanatastisch.
Als 13-jarige een compleet weekend een wandeltocht door bagger herfstweer gewandeld. Het enige wat me op de been hiedl was dat wijsje. De maandag op school zat het nog steeds in m'n kop.
Na die toch kon niks me meer boeien maar ik beroep me net meer op dat soort rijmpjes. Op den duur draai je door.
Jeugd trauma'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Jeuk is leuk en spastisch is fanatastisch.
Als 13-jarige een compleet weekend een wandeltocht door bagger herfstweer gewandeld. Het enige wat me op de been hiedl was dat wijsje. De maandag op school zat het nog steeds in m'n kop.
Na die toch kon niks me meer boeien maar ik beroep me net meer op dat soort rijmpjes. Op den duur draai je door.
Dat ligt het. Ik weer warm, bier nog altijd koud.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het bier maar koud ligt, dan is het goed.
Dan hoef je ze ook maar een uur te gebruiken en niet 6 uur miezeren achter elkaar. Daarna kan je ook meteen goede muziek opzetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die rijmpjes werken prima bij de tandarts als ie aan het boren is zonder verdoving of op de seh als ze je aan het opensnijden zijn![]()
Hooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:15 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond... is ze weer.. terug van een dagje shoppen..![]()
Maken je snoeihard voor sommige dingen.quote:
Dus paar schoenen/laarzen 143 is er niet eens gekomenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Kimmie en Hoi Marc..
Nou...ik ben trots op mezelf .. ik heb géén laarzen gekocht.. alles wat ik zag leek al op wat ik had dusssss..
Maar ik moet zeggen dat ik wel zéér goed geslaagd ben.
Datgene waar ik voor ging.. heb ik ook gekregen.. oa een horlogebox van de Guess..( 3 verschillende kleuren bandjes en 1 horloge.. erg leuk!!)
en dan de rest nog...![]()
Nope... maar goed ook anders moet ik dadelijk iemand een nieuwe kast laten timmeren, om ze op te bergen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dus paar schoenen/laarzen 143 is er niet eens gekomen![]()
Goed zo, dan is het leuk winkelen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope... maar goed ook anders moet ik dadelijk iemand een nieuwe kast laten timmeren, om ze op te bergen...![]()
Maar met de rest ben ik erg in mn nopjes..
Ben alleen doodmoe.. en ik moet nog weg straks.. bléh!
Smaakte me niet zo, ach dat is weer iets voor de volgende keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi melis, was t lekker?
Geloof me.. ik bleef liever thuis!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
En je moet niet weg hoor, dat mag....
Mooi zo, daar moet je hem echt aan houden hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
(hij heeft belooft dat ie ermee zou stoppen, om ongevraagd dingen voor me te regelen.!!)
Nee dat kan ik niet..(alhoewel..?) Ik heb beloofd om te gaan..Ik hou me graag aan mn afspraken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef melismay het volgende:
Als je toch naar huis kan wanneer je wil kan je dan toch net zo goed thuis blijven?
Ik heb vanmiddag een duidelijk gesprek met m gehad.. Hij bedoelt het goed, dat wel..Maar hij bereikt net het tegenovergestelde..Hoe meer hij mij in een richting duwt.. hoe zekerder ik van mn zaak ben..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi zo, daar moet je hem echt aan houden hoor![]()
Weet je, alles kan als je echt wil. En aan je houden aan je afspraken zit zeker wat hoor, zolang dat maar niet tenkoste van jezelf gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet..(alhoewel..?) Ik heb beloofd om te gaan..Ik hou me graag aan mn afspraken.
Klopt ook nog echt...en ik ben echt moe en heb het koud!!quote:
Dat je toch die ander wil?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een duidelijk gesprek met m gehad.. Hij bedoelt het goed, dat wel..Maar hij bereikt net het tegenovergestelde..Hoe meer hij mij in een richting duwt.. hoe zekerder ik van mn zaak ben..![]()
Het gaat een beetje ten koste van mezelf, want ik weet wat ik wil!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Weet je, alles kan als je echt wil. En aan je houden aan je afspraken zit zeker wat hoor, zolang dat maar niet tenkoste van jezelf gaat.
Maar als jij toch weet wat je wil kan je je neef dat toch ook duidelijk maken, is ie meteen helemaal klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het gaat een beetje ten koste van mezelf, want ik weet wat ik wil!!
We'll see....ik ga toch pas tegen 21.00 uur
Hahaha.. I wish it was that easy!! Het is een diender en die hebben een dikke schedel, en hij heeft de neiging tot "overbescherming".quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
Maar als jij toch weet wat je wil kan je je neef dat toch ook duidelijk maken, is ie meteen helemaal klaar.
Dat ik weet wat ik wil..quote:
Kwestie van volhouden..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Breetai het volgende:
Kijk eens aan. Ik zat op 1500 posts. Zo kom ik ooit nog wel op 3 posts per dag.
Hahaha, dat moet vast wel lukkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:59 schreef Breetai het volgende:
Kijk eens aan. Ik zat op 1500 posts. Zo kom ik ooit nog wel op 3 posts per dag.
Hmmmm.. negerzoenen...daar kun je je soms onwijs zat aan eten..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
Heerlijk home alone
Lekker op de bank met een kop thee en negerzoenen
negerzoenen zijn idd erg fijn, en danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
Heerlijk home alone
Heb jij wat aan je studie gedaan? zoveel tijd heb je toch niet meer hé?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Helemaal niets mis mee hoor melis, rustig avondje thuis
Kan heel schattig staanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hmmmm.. negerzoenen...daar kun je je soms onwijs zat aan eten..![]()
bleh.. ik moet eens langzaam gaan bekijken wat ik aandoe...Met alleen een t--shirt van Led Zeppelin aan kan ik me moeilijk vertonen..![]()
Dat kan best wel hoor, is de toon van de avond meteen gezetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Met alleen een t--shirt van Led Zeppelin aan kan ik me moeilijk vertonen..![]()
Stiekem had ik vanavond toch liever met vriendinnen doorgebracht, maar hey that's just mequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Helemaal niets mis mee hoor melis, rustig avondje thuis
Dan moet je alsnog in de telefoon gaan hangenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Stiekem had ik vanavond toch liever met vriendinnen doorgebracht, maar hey that's just me
waarom doe je dat dan niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Stiekem had ik vanavond toch liever met vriendinnen doorgebracht, maar hey that's just me
* Cara bekijkt zichzelf eens even..en schudt haar hoofd.. Dit is ietsjes te weinig..quote:
Zo is dat!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je alsnog in de telefoon gaan hangen![]()
Mijn vriendinnen hebben wat anders te doen of zitten net even te ver wegquote:
Bedankt.. en ja ik ga wel...zolang ik me maar op mn gemak voel komt het wel goed.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan best wel hoor, is de toon van de avond meteen gezet
Ik ga maar eens leren op de bank. Tot laters allemaal (en toch veel plezier als je gaat Cara)
Oh, dat is irritant..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen hebben wat anders te doen of zitten net even te ver weg
Bedankt... (maar ik rek het nog ff..)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:23 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Oh, dat is irritant..
Cara: veel plezier vanavond alvast
Tja dat kun je soms hebben.. is idd wel vervelend..maar laat het niet je mood beïnvloeden!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:21 schreef melismay het volgende:
Mijn vriendinnen hebben wat anders te doen of zitten net even te ver weg
op de bank en de thee na. same herequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
Heerlijk home alone
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
op de bank en de thee na. same here
Redhead in een Led Zeppelin t-shirt. Laten we erover stemmenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hmmmm.. negerzoenen...daar kun je je soms onwijs zat aan eten..![]()
bleh.. ik moet eens langzaam gaan bekijken wat ik aandoe...Met alleen een t--shirt van Led Zeppelin aan kan ik me moeilijk vertonen..![]()
Litpho!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Redhead in een Led Zeppelin t-shirt. Laten we erover stemmen.
Oh en hoi Twisten melis
.
Alles goed hier in R&P Slowchatland?quote:
Dan moet je wat leuks gaan doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:01 schreef Viper_74 het volgende:
'k ben moe, en ik zoek me bril
en ik verveel me enzo
volgens mij wel hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles goed hier in R&P Slowchatland?
Mooi. Ik kwam er vanavond pas achter dat ze Singles eindelijk een keertje hebben dichtgetiefd, dus ik was een beetje aan het rondkijken waar iedereen die in Singles zat nu zijn ei kwijtraaktquote:
Goh. Waarom verbaast het me niet dat de modjes daar te overtuigen warenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:09 schreef melismay het volgende:
In US zitten ze nu, mochten daar gaan slowchattan
Te hard aan het werk waarna mijn project werd opgeheven en ik dus een paar dagen te druk was met vrij nemenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Litpho!Where the hell have you been?!
Klinkt leuk, zo'n opgeheven project.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Te hard aan het werk waarna mijn project werd opgeheven en ik dus een paar dagen te druk was met vrij nemen. Maar goed om te zien dat ik gemist wordt
.
Ja hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Klinkt leuk, zo'n opgeheven project.
Verder alles goed?
Tja... zit ik een beetje in me eentje m'n kamertje te verwarmen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:13 schreef Breetai het volgende:
D'r komen zo een paar kennissen langs om DVD te gaan kijken. Word het toch nog gezellig.
Goed plan. Eens wat leuke mensen leren kennenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef GoStop het volgende:
[..]
Tja... zit ik een beetje in me eentje m'n kamertje te verwarmen...
Misschien zo maar eens op de bonnefooi een kroeg induiken![]()
![]()
Hey Twist, thuis op zaterdagavond?quote:
Immer! Zwakke gezondheid doet dat met je.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey Twist, thuis op zaterdagavond?![]()
Ik heb een ijzersterke gezondheid, maar toch ben ik ook thuis. Of beter gezegd bij mijn ouders, ben i.v.m. Leids ontzet de stad moeten ontvluchten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Immer! Zwakke gezondheid doet dat met je.![]()
Dus wat is nou eigenlijk jouw excuus om thuis te zijn op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een ijzersterke gezondheid, maar toch ben ik ook thuis. Of beter gezegd bij mijn ouders, ben i.v.m. Leids ontzet de stad moeten ontvluchten.![]()
en draaaaaaien maar die duimschroeven...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus wat is nou eigenlijk jouw excuus om thuis te zijn op zaterdagavond?
In Leiden struikel je dit weekend over de paupers en daar wil ik nog niet dood tussen gevonden worden. De stad van mijn ouders heb ik al dusdanig lang geleden verlaten dat ik hier niemand meer ken. Verder is het een kutstad en om daar nou in m'n eentje uit te gaan is nou niet echt iets waar ik heel blij van ga worden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dus wat is nou eigenlijk jouw excuus om thuis te zijn op zaterdagavond?
Ik ben nog wel single, alleen geen single meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef dawg het volgende:
Bavaria! En goedenavond, heren en dames ex-singles.
Ex-Singles dan altijd nog. Mijn singlestatus (niet te verwarren met mijn Singlestatus) heb ik vakkundig weten te bewaren door alle schokkende veranderingen heenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef dawg het volgende:
slap excuus.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Leiden struikel je dit weekend over de paupers en daar wil ik nog niet dood tussen gevonden worden. De stad van mijn ouders heb ik al dusdanig lang geleden verlaten dat ik hier niemand meer ken. Verder is het een kutstad en om daar nou in m'n eentje uit te gaan is nou niet echt iets waar ik heel blij van ga worden.![]()
Vuile bavaria-drinkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef dawg het volgende:
Ach, ik doe ten minste niet alsof ik ziek ben om aandacht te krijgen.quote:
Hey Litpho! Als jij nou eens M&C regelt. Is alweer lang geleden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ex-Singles dan altijd nog. Mijn singlestatus (niet te verwarren met mijn Singlestatus) heb ik vakkundig weten te bewaren door alle schokkende veranderingen heen.
Er zijn hele andere dingen waar ik aandacht mee trek mocht ik daar behoefte aan hebben, dank u.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ik doe ten minste niet alsof ik ziek ben om aandacht te krijgen.![]()
![]()
Ten overvloede voel ik mij toch genoopt hier te moeten opmerken dat M&C regelen noch iets aan mijn Singlestatus, noch iets aan mijn singlestatus gaat veranderen. Niet stiekem het onderwerp veranderen, dawg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey Litpho! Als jij nou eens M&C regelt. Is alweer lang geleden.
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn hele andere dingen waar ik aandacht mee trek mocht ik daar behoefte aan hebben, dank u.
Sorry.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ten overvloede voel ik mij toch genoopt hier te moeten opmerken dat M&C regelen noch iets aan mijn Singlestatus, noch iets aan mijn singlestatus gaat veranderen. Niet stiekem het onderwerp veranderen, dawg.
Ik sluit mij aan bij [desbetreffende user].quote:
Je tieten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Er zijn hele andere dingen waar ik aandacht mee trek mocht ik daar behoefte aan hebben, dank u.
Lieg niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die mag je zelf zoeken, ik ben niet in zo'n aandachtstrekkende bui
quote:
Dit leest heel dubieus achter elkaar zoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Die mag je zelf zoeken, ik ben niet in zo'n aandachtstrekkende bui
Typerend dat jou dat opvalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Dit leest heel dubieus achter elkaar zo.
Krijg nou, nieuwe foto'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
En, al gevonden? Als ik een tip mag geven, kijk eens in haar fotoboek.
Anders geef je even een duidelijke hint ofzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
En, al gevonden? Als ik een tip mag geven, kijk eens in haar fotoboek.
Ik wilde die arme jongen niet zo lang laten zoeken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Anders geef je even een duidelijke hint ofzo
Godt! Alles kits achter de rits?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
Wie heeft het nou weer koud?
Ga lekker in een oven zitten dan
Ze wil inderdaad aandacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wilde die arme jongen niet zolang laten zoeken.
Hij wordt niet oud, dat is ie alquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Godt! Alles kits achter de rits?
ok, hij wordt oud
Dus ik word steeds knapperquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hij wordt niet oud, dat is ie al![]()
Alhoewel ze daar uiteraard geen fotoboek voor nodig heeft.quote:
Kopkaas verwijder je niet met een doekjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef dawg het volgende:
Wil je een doekje, Litpho?
Ik ben nog aan het eten, dawg, dus wacht nog maar even met dat servetje. En ja, dat witte vlekje is knoflooksausquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:22 schreef dawg het volgende:
Wil je een doekje, Litpho?
Jaja. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het eten, dawg, dus wacht nog maar even met dat servetje. En ja, dat witte vlekje is knoflooksaus.
snel naar het ziekenhuis voor antibiotica danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef Chatman het volgende:
Ik verveel me de tering!
Gezelligquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
snel naar het ziekenhuis voor antibiotica dan
Ook geinig.. mijn ma was vandaag voor dr werk ergens op een uitje .. was ook een groep apothekersassistentes uit Echt in limburg. Dus daar zit me ma over te vertellen, gaat ze volgend weekend met mijn pa een dagje naar Maastricht, met een soort ns-dagkaarten die ze bij de kruidvat verkopen.. een dagkaart voor een tientje, maar dan alleen voor in het weekend. Vraagt ze of ik mee ga, lijkt me wel leuk, dus volgende week zondag struin ik met mijn ouwelui door Maastricht
En waarom ga jij niet dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:05 schreef Chatman het volgende:
leuk hoor,m'n vriendin is aan het stappen, alle vrienden ook, zit ik dan, alleen thuis..
.
.
Ja ben er al wel eens geweest, maar toe was het koud en nat.. niet zo heel topquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
Prima toch nixxx. En maastricht is een mooie stad hoor. Even hopen dat de zon een beetje schijnt is het heerlijk daar
Truste nixxxquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:17 schreef nixxx het volgende:
Ik duikel mijn bed in... zal slapen als een roosje
Hoewel.. het zou wel handig zijn als ik ook pfeiffer had dan he?!quote:
Dat heb je dan snel genoeg hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoewel.. het zou wel handig zijn als ik ook pfeiffer had dan he?!
't duurt even, maar dan heb je ook wat!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Hoewel.. het zou wel handig zijn als ik ook pfeiffer had dan he?!
Ah, dan doe me er maar 1quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:33 schreef Chatman het volgende:
[..]
't duurt even, maar dan heb je ook wat!
Ja, je bent goed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:05 schreef CherryLips het volgende:
hoi
ben ik hier aan 't goeie adres?
ik heb t ook koud nl.
Alles is goed, we zijn er nog.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was jullie kwijt
Ik helemaal bang en eenzaam![]()
sssht!quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alles is goed, we zijn er nog.![]()
En hier valt het minder op dat we single zijn.![]()
En dat zonder Annie die zonder zonde (en schuldbesef) rustig de eerste steen werpt. Waar moet het naar toe?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef QyRoZ het volgende:
Ze is blijkbaar alweer gevlucht.
Het was even zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:12 schreef Litpho het volgende:
Ha, CL. De laatste verzamelplaats van de onopvallende Singles gevonden?.
Kalm aan zegquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:17 schreef QyRoZ het volgende:
Ze is blijkbaar alweer gevlucht.
Ik kom over een maandje op de koffie?quote:
je hoort 't Q, doorsparenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom over een maandje op de koffie?![]()
Ja CL, doe QyRoZ dat plezier.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Kunnen we niet alvast een keer uitgaan om te kijken of het wel kans van slagen heeft?![]()
Tip: laat je bierglas min of meer op tafel staan en beweeg het niet in de richting van het naastliggende tafeltjequote:Op zondag 2 oktober 2005 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
Kunnen we niet alvast een keer uitgaan om te kijken of het wel kans van slagen heeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |