Ach meisje tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me echt zooo ontzettend een hulpeloos meisje nu. Ik schaamde me dood aan de telefoon met de verwarmingsmonteur, ik had echt geen idee waar die man het over had.Gelukkig moest ie nog in Utrecht zijn vandaag, dus komt ie ook even hierlangs. Geen idee hoe laat though.
![]()
Mochten geen twee sc's zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef nozem het volgende:
Dit is een veel beter singlestopic dan dat gedoe in US. Waarom werd het eigenlijk opgeheve in GC?
quote:
Ja de users in US zijn eng, die willen me nietquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja de users in US zijn eng, die willen me niet
Daar zijn ze toch stilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja de users in US zijn eng, die willen me niet
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JE bennt toch ook geen monteur
Meer hoef je niet te weten![]()
Ja van jou mocht ik niet posten mits ik geil wasquote:
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja van jou mocht ik niet posten mits ik geil was
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ook
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ook
Ow is dat zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder de 25 schijnt alles neukbaar te zijn![]()
Ik kan nu eigenlijk best wel een lijst gaan maken met allerlei mensen/dingen/zaken die absoluut niet neukbaar zijn onder de 25, maar ik doe het toch maar niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder de 25 schijnt alles neukbaar te zijn![]()
Als jij daar de lijn trekt dan ben je toch vast OF veeeeel te oud OF veeeeel te jongquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moet ergens een lijn trekken
Veel te oud gok ik!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Als jij daar de lijn trekt dan ben je toch vast OF veeeeel te oud OF veeeeel te jong
Ja lijkt mij ook dan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel te oud gok ik!
Geboortedatum: 0000-00-00
Je gokt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel te oud gok ik!
Geboortedatum: 0000-00-00
Ow daarom zei ik t niet, maar wist niet of je dat al wistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:35 schreef purplerose het volgende:
uhh ok, leuk te weten, mag ik nou nie meer hier komen?
En nu maar hopen dat je morgen niet wakker wordt naast die 13 jarige die er toch echt 19 uitzag met wat bier opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Breetai het volgende:
Goedemiddag
Als ze 9 is vind ik er niet aantrekkelijk. Dat maakt het allemaal heeeel simpel.
Ik drink niet als ik ga stappen. Dat valt al mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
En nu maar hopen dat je morgen niet wakker wordt naast die 13 jarige die er toch echt 19 uitzag met wat bier op![]()
Hahaha, nou dat is dan wel heel jong toch? Weet niet hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik drink niet als ik ga stappen. Dat valt al mee.
Je moet niet naar leeftijd vragen. Daar kom je vanzelf wel achter.
Ik heb het nu wel even gehad met te jonge dames. M'n ex bleek bij wat navragen pas 16 te wezen. Ik maakte er toen geen probleem van, omdat we het ook fantastisch met elkaar konden vinden.
Maar voorlopig houd ik het ff op ouder dan 18. Al zei ik vorig jaar ook.
Ik weet af en toe niet hoe oud ik ben en ik gedraag me totaal niet naar m'n fysieke leeftijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat is dan wel heel jong toch? Weet niet hoe oud je bent?
T is hier best wel gezellig hoor, soms danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef purplerose het volgende:
Dat geheen en weer is niet goed voor deze single, ik blijf gewoon hier!
Nope het singles zit in US SC nuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:47 schreef zwartedoos het volgende:
paar dagen geen internet--->>singles weg---->>>>gevonden![]()
Ook heel erg lekker ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:52 schreef melismay het volgende:
Oe dat klinkt inderdaad lekkerWij eten gewoon friet, doen we altijd op zaterdag
Water?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:41 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ah, dat is niet zo erg als mn arm weg is
Maar accuzuur is mij te pijnlijk eigenlijk
Misschien even verbinden met een nat koud gaasje? Werkt even wat verkoelend.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
Draai jij je maar om dan, ik zal wel aan je denken dat je nog lekker mag slapen.. en ik maar werken, nie leuk nie..
En water heb ik allang op mn arm gedaan, net als betadine en calendula(ofzo) zalf.. maar het blijft gigantisch branden
Ik werk zeker 1x in de 2 weken op zondag. Maar ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorgquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien even verbinden met een nat koud gaasje? Werkt even wat verkoelend.
En werken op zondag.
Wat voor werk doe je?
niet doen dan hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:56 schreef Viper_74 het volgende:
werken op zondag
moet er niet aan denken
Betadine doet juist wel pijn dacht ik. Al te lang niet meer gebruikt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
Breetai, ik heb dat niet in huis. En ik weet dat het geen pijn doet ofzo. Maar het is gewoon zo verdomde irritant dat brandende gevoel nu. Gaat wel weer over, morgen zijn het gewoon allemaal korstjes en kunnen ze weer open gekrabbeld worden
Ahh.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:52 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik werk zeker 1x in de 2 weken op zondag. Maar ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg
Tegenwoordig heb je ook pijnloze betadinequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef Breetai het volgende:
[..]
Betadine doet juist wel pijn dacht ik. Al te lang niet meer gebruikt.
Korstjes openkrabben blijft een zeer vervelende onhebbelijkheid waar ik meestal ook wel last van heb.
Of jij geeft er een kuzje opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook pijnloze betadine
Wellusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
En korstjes moet je niet openkrabben.![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat werkt altijd.
De verwarming doet het weer
Warmteeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat werkt altijd.
De verwarming doet het weer
Dan moet je het nog beter ontsmetten daarna. Mensen zijn nogal vies hequote:
Wat is jouw opinie over open botfracturen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Warmteeelekker... en remember kimmie : pijn is fijn, bloed is goed en pus is knus
Jeuk is leuk en spastisch is fanatastisch.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Warmteeelekker... en remember kimmie : pijn is fijn, bloed is goed en pus is knus
Die rijmpjes werken prima bij de tandarts als ie aan het boren is zonder verdoving of op de seh als ze je aan het opensnijden zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Jeuk is leuk en spastisch is fanatastisch.
Als 13-jarige een compleet weekend een wandeltocht door bagger herfstweer gewandeld. Het enige wat me op de been hiedl was dat wijsje. De maandag op school zat het nog steeds in m'n kop.
Na die toch kon niks me meer boeien maar ik beroep me net meer op dat soort rijmpjes. Op den duur draai je door.
Jeugd trauma'squote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:10 schreef Breetai het volgende:
[..]
Jeuk is leuk en spastisch is fanatastisch.
Als 13-jarige een compleet weekend een wandeltocht door bagger herfstweer gewandeld. Het enige wat me op de been hiedl was dat wijsje. De maandag op school zat het nog steeds in m'n kop.
Na die toch kon niks me meer boeien maar ik beroep me net meer op dat soort rijmpjes. Op den duur draai je door.
Dat ligt het. Ik weer warm, bier nog altijd koud.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Als het bier maar koud ligt, dan is het goed.
Dan hoef je ze ook maar een uur te gebruiken en niet 6 uur miezeren achter elkaar. Daarna kan je ook meteen goede muziek opzetten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Die rijmpjes werken prima bij de tandarts als ie aan het boren is zonder verdoving of op de seh als ze je aan het opensnijden zijn![]()
Hooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:15 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond... is ze weer.. terug van een dagje shoppen..![]()
Maken je snoeihard voor sommige dingen.quote:
Dus paar schoenen/laarzen 143 is er niet eens gekomenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:25 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Kimmie en Hoi Marc..
Nou...ik ben trots op mezelf .. ik heb géén laarzen gekocht.. alles wat ik zag leek al op wat ik had dusssss..
Maar ik moet zeggen dat ik wel zéér goed geslaagd ben.
Datgene waar ik voor ging.. heb ik ook gekregen.. oa een horlogebox van de Guess..( 3 verschillende kleuren bandjes en 1 horloge.. erg leuk!!)
en dan de rest nog...![]()
Nope... maar goed ook anders moet ik dadelijk iemand een nieuwe kast laten timmeren, om ze op te bergen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Dus paar schoenen/laarzen 143 is er niet eens gekomen![]()
Goed zo, dan is het leuk winkelen hequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope... maar goed ook anders moet ik dadelijk iemand een nieuwe kast laten timmeren, om ze op te bergen...![]()
Maar met de rest ben ik erg in mn nopjes..
Ben alleen doodmoe.. en ik moet nog weg straks.. bléh!
Smaakte me niet zo, ach dat is weer iets voor de volgende keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi melis, was t lekker?
Geloof me.. ik bleef liever thuis!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
En je moet niet weg hoor, dat mag....
Mooi zo, daar moet je hem echt aan houden hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
(hij heeft belooft dat ie ermee zou stoppen, om ongevraagd dingen voor me te regelen.!!)
Nee dat kan ik niet..(alhoewel..?) Ik heb beloofd om te gaan..Ik hou me graag aan mn afspraken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef melismay het volgende:
Als je toch naar huis kan wanneer je wil kan je dan toch net zo goed thuis blijven?
Ik heb vanmiddag een duidelijk gesprek met m gehad.. Hij bedoelt het goed, dat wel..Maar hij bereikt net het tegenovergestelde..Hoe meer hij mij in een richting duwt.. hoe zekerder ik van mn zaak ben..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi zo, daar moet je hem echt aan houden hoor![]()
Weet je, alles kan als je echt wil. En aan je houden aan je afspraken zit zeker wat hoor, zolang dat maar niet tenkoste van jezelf gaat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet..(alhoewel..?) Ik heb beloofd om te gaan..Ik hou me graag aan mn afspraken.
Klopt ook nog echt...en ik ben echt moe en heb het koud!!quote:
Dat je toch die ander wil?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een duidelijk gesprek met m gehad.. Hij bedoelt het goed, dat wel..Maar hij bereikt net het tegenovergestelde..Hoe meer hij mij in een richting duwt.. hoe zekerder ik van mn zaak ben..![]()
Het gaat een beetje ten koste van mezelf, want ik weet wat ik wil!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
Weet je, alles kan als je echt wil. En aan je houden aan je afspraken zit zeker wat hoor, zolang dat maar niet tenkoste van jezelf gaat.
Maar als jij toch weet wat je wil kan je je neef dat toch ook duidelijk maken, is ie meteen helemaal klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het gaat een beetje ten koste van mezelf, want ik weet wat ik wil!!
We'll see....ik ga toch pas tegen 21.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |