Ach meisje tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik voel me echt zooo ontzettend een hulpeloos meisje nu. Ik schaamde me dood aan de telefoon met de verwarmingsmonteur, ik had echt geen idee waar die man het over had.Gelukkig moest ie nog in Utrecht zijn vandaag, dus komt ie ook even hierlangs. Geen idee hoe laat though.
![]()
Mochten geen twee sc's zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef nozem het volgende:
Dit is een veel beter singlestopic dan dat gedoe in US. Waarom werd het eigenlijk opgeheve in GC?
quote:
Ja de users in US zijn eng, die willen me nietquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja de users in US zijn eng, die willen me niet
Daar zijn ze toch stilquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja de users in US zijn eng, die willen me niet
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JE bennt toch ook geen monteur
Meer hoef je niet te weten![]()
Ja van jou mocht ik niet posten mits ik geil wasquote:
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja van jou mocht ik niet posten mits ik geil was
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ook
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja dat is ook zo maar als je onder de 25 bent maakt geil zijn niks uit ook
Ow is dat zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder de 25 schijnt alles neukbaar te zijn![]()
Ik kan nu eigenlijk best wel een lijst gaan maken met allerlei mensen/dingen/zaken die absoluut niet neukbaar zijn onder de 25, maar ik doe het toch maar niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Onder de 25 schijnt alles neukbaar te zijn![]()
Als jij daar de lijn trekt dan ben je toch vast OF veeeeel te oud OF veeeeel te jongquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moet ergens een lijn trekken
Veel te oud gok ik!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:05 schreef melismay het volgende:
[..]
Als jij daar de lijn trekt dan ben je toch vast OF veeeeel te oud OF veeeeel te jong
Ja lijkt mij ook dan jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel te oud gok ik!
Geboortedatum: 0000-00-00
Je gokt goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veel te oud gok ik!
Geboortedatum: 0000-00-00
Ow daarom zei ik t niet, maar wist niet of je dat al wistquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:35 schreef purplerose het volgende:
uhh ok, leuk te weten, mag ik nou nie meer hier komen?
En nu maar hopen dat je morgen niet wakker wordt naast die 13 jarige die er toch echt 19 uitzag met wat bier opquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:00 schreef Breetai het volgende:
Goedemiddag
Als ze 9 is vind ik er niet aantrekkelijk. Dat maakt het allemaal heeeel simpel.
Ik drink niet als ik ga stappen. Dat valt al mee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
En nu maar hopen dat je morgen niet wakker wordt naast die 13 jarige die er toch echt 19 uitzag met wat bier op![]()
Hahaha, nou dat is dan wel heel jong toch? Weet niet hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik drink niet als ik ga stappen. Dat valt al mee.
Je moet niet naar leeftijd vragen. Daar kom je vanzelf wel achter.
Ik heb het nu wel even gehad met te jonge dames. M'n ex bleek bij wat navragen pas 16 te wezen. Ik maakte er toen geen probleem van, omdat we het ook fantastisch met elkaar konden vinden.
Maar voorlopig houd ik het ff op ouder dan 18. Al zei ik vorig jaar ook.
Ik weet af en toe niet hoe oud ik ben en ik gedraag me totaal niet naar m'n fysieke leeftijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, nou dat is dan wel heel jong toch? Weet niet hoe oud je bent?
T is hier best wel gezellig hoor, soms danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:39 schreef purplerose het volgende:
Dat geheen en weer is niet goed voor deze single, ik blijf gewoon hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |