gloryhunters op dit momentquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Een maand geleden waren die gloryhunters er nog niet.
De enige die goed speelde was Anastasiou (of eigenlijk, niet slecht). Pienaar en De Jong kun je daar vanwege hun 2 momenten ook bij tellen, maar niet van Harte.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef keijz het volgende:
Speelde Manucharyuan nog goed?
..Toen Rosenberg eruit ging werd er trouwens 2x gescoord
Dat is vast afgesproken werk geweest, Bossen wist er al wel van denk ik.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef twi het volgende:
Trouwens, ondanks dat ik het niet gepast had gevonden wanneer De Jong geel zou hebben gekregen voor het over z'n hoofd doen van z'n shirt ter ere van Luciano, z'n vriend die is overleden, vind ik het wel erg, erg dom dat je tot twee keer toe dat risico neemt. Had leuk geweest wanneer Bossen 'm wel geel had gegeven. 2x geel en met rood eraf.
Ik vind het een prachtig gebaar hoor, maar je kunt je vriend ook eren op een andere manier. Of gewoon je shirt niet helemaal over je hoofd trekken.
Niet slecht, maar om nou te zeggen dat hij veel heeft laten zien. Natuurlijk zit er potentie in, dat zit er bij alle andere spelers ook in, maar ik vind het gewoon ongepast om na zo'n dramatische wedstrijd iemand een compliment te geven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Manucharyan was ook niet slecht hoor, zit echt veel potentie in die jongen
Niet dus, jammer zeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is vast afgesproken werk geweest, Bossen wist er al wel van denk ik.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd of Pyth en CM nu ook nog langskomen
ajax
wat ijl jij nou, je bent toch voor PSV? als je verliest zometeen staan we gewoon gelijk hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Goed teruggekomen, zo blijft het in ieder geval wel spannend
Laten we dat maar hopenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat ijl jij nou, je bent toch voor PSV? als je verliest zometeen staan we gewoon gelijk hoor
PSV verliest niet in en tegen Heerenveen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
wat ijl jij nou, je bent toch voor PSV? als je verliest zometeen staan we gewoon gelijk hoor
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
Vonk Man of the Match![]()
Speelde echt goede wedstrijd met prachtige reddingen.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:04 schreef Suijk het volgende:
Eindelijk lekker snel thuis na een wedstrijd, SJ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |