Dat is een voorwaarde ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Op het middenveld.
Minimaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Zondag moet het gewoon een 0-3 worden
Per direct of vanaf volgend seizoen? Dan kan ik daar rekening mee houdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef keijz het volgende:
Stel nou dat de 3-buitenlanders per elftal regel wordt ingevoerd he... wie zouden er dan bij Ajax mogen blijven staan?
Vonk; Trabelsi, Grygera, Maduro, Urby; Pienaar, Sneijder, Lindenbergh; ?, Babel, ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:39 schreef keijz het volgende:
Stel nou dat de 3-buitenlanders per elftal regel wordt ingevoerd he... wie zouden er dan bij Ajax mogen blijven staan?
Waarom die "?"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vonk; Trabelsi, Grygera, Maduro, Urby; Pienaar, Sneijder, Lindenbergh; ?, Babel, ?
Vonk heeft ook een NL-pas.
Een opstelling met drie buitenlanders, maar wellicht heeft ie geen idee wie er link-en rechtsbuiten moet staan?quote:
Als die 3 EU regel ingaat, dan heeft Ajax een probleemquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een opstelling met drie buitenlanders, maar wellicht heeft ie geen idee wie er link-en rechtsbuiten moet staan?
Op-Kaazen naar die lekkere buurt van je!quote:
Shotaquote:Shota Arveladze heeft in een openhartig interview in het blad Voetbal Magazine laten weten niet teleurgesteld te zijn in Ajax-coach Danny Blind. De Georgische spits bood zich afgelopen zomer bij Ajax aan, maar de technische staf van de Amsterdammers gaf er de voorkeur aan Markus Rosenberg in te lijven. Arveladze tekende vervolgens een contract bij AZ en was namens die club al negen keer trefzeker in zes competitieduels.
"Het is best moeilijk om erover te praten", aldus de spits die tussen 1997 en 2002 voor Ajax uitkwam. "Ik hoor en zie allerlei mensen hun mening geven alsof ze namens mij praten. Ja, ik heb met Danny Blind gesproken over een mogelijke terugkeer bij Ajax. Danny weet hoe ik over Ajax denk, de club zal voor altijd een heel speciale plek in mijn hart hebben. Ik ben er trots op dat ik bij een van de meest succesvolle clubs uit de wereld heb mogen voetballen. Maar het heeft niet zo mogen zijn dat ik in De Arena ben teruggekeerd."
AZ-spits Shota ArveladzeArveladze (32) kreeg afgelopen zomer van Blind te horen dat de oefenmeester het niet zag zitten hem terug naar Amsterdam te halen. "Allereerst kreeg ik niet de zekerheid van Blind dat ik de eerste keus zou zijn in de spits. Ook was hij van mening dat ik niet in zijn plannen voor de langere termijn van de club paste. Blind wil een nieuwe succesvolle ploeg bouwen en daarvoor vond hij mij aan de oude kant. Het is zijn goed recht om dat te vinden en dat heb ik te respecteren. Natuurlijk was ik zeer teleurgesteld dat ik niet kon terugkeren bij Ajax. Dat is iets heel anders dan dat ik teleurgesteld zou zijn in Danny. Het stoort me dat allerlei wijsneuzen proberen een wig te drijven tussen Danny en mij. Danny is altijd volkomen eerlijk tegen mij geweest. Danny en ik waren vrienden, zijn vrienden en zullen altijd vrienden blijven."
Het doet de technische aanvaller goed dat hij nog altijd populair is in Amsterdam. "Het is mooi dat ik nog steeds in de harten van de fans zit opgesloten, dat ze me nog niet vergeten zijn. Zoals ik eeuwig supporter van Ajax zal zijn. Als kind droomde ik al van Ajax." Arveladze scoorde op 18 september in het competitieduel AZ - Ajax (4-2) twee keer tegen zijn oude club. "Een dubbel gevoel, maar wel een goed gevoel. Toen de scheidsrechter de wedstrijd beėindigde, was ik intens gelukkig. Niet alleen omdat we een belangrijke overwinning hadden geboekt en ikzelf twee keer had gescoord, maar toen de Ajax-fans mijn naam scandeerden ging er een rilling door me heen. Ik moest ze wel bedanken, want de dankbetuiging kwam ook uit hun hart. Ik hoop niet dat de AZ-supporters mij dat kwalijk nemen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |