Moet je die oogkleppen afzetten en kijken wat er in Afrika gebeurt. Daar zijn de nazis lievertjes bij. Kind soldaten, handen die afgehakt worden, etc. En dan heb ik het nog 'n eens over de misdaad, en de duizende maagden onder de 10 jaar die verkracht worden door negers met HIV.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:15 schreef Stratos het volgende:
^
Dude explore the World. Als ik zie hoeveel blanken serie moordenaars zijn, gestoord zijn dat ze kinderen verkachten, vermoorden, fraude plegen, al die familie drama's, agressief zijn in het verkeer ga zo maar door, denk ik niet dat het met ras te maken heeft.
Jij gelooft dus dat er tot de grootschalige immigratie in de afgelopen eeuw minder criminaliteit was? Right.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Scandum het volgende:
[..]
als je alle niet blanken uit Nederland weg haalt zal de misdaad afnemen.
99 procent van de oorlogen in Afrika voortvloeien uit honger naar macht en rijkdom. En sommige corporaties en overheden uit het westen spelen daarbij indirect/direct een rol.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:20 schreef Scandum het volgende:
[..]
Moet je die oogkleppen afzetten en kijken wat er in Afrika gebeurt. Daar zijn de nazis lievertjes bij. Kind soldaten, handen die afgehakt worden, etc. En dan heb ik het nog 'n eens over de misdaad, en de duizende maagden onder de 10 jaar die verkracht worden door negers met HIV.
In vergelijking is Europa een paradijs, en de immigratie statistieken geven mij gelijk.
Beetje onzinnig antwoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:29 schreef Stratos het volgende:
99 procent van de oorlogen in Afrika voortvloeien uit honger naar macht en rijkdom. En sommige corporaties en overheden uit het westen spelen daarbij indirect/direct een rol.
Ja, we weten allemaal dat er minder criminaliteit was. De wereld oorlogen waren wreed, maar misdaad was zeer laag gedurende de eerste helft van de 20ste eeuw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef Keromane het volgende:
Jij gelooft dus dat er tot de grootschalige immigratie in de afgelopen eeuw minder criminaliteit was? Right.
Vroeger had je ook straatschoffies, buurten waar je beter niet kon komen, tijdstippen dat je de straat beter niet op kon gaan, inbraken, overvallen, moorden, verkrachtingen, handel in verboden dingen en fraude. Criminaliteit is van alle tijden. Vergeleken met pakweg 100 jaar geleden is het een stuk beter geworden.
Dat kan nu ook nog, hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Scandum het volgende:
[..]
Tot in de jaren 80 hadden veel voordeuren nog een touwtje waarmee je de deur kon open doen. Kon je je fiets nog gewoon zonder slot ergens neerzetten zonder dat ie gejat werd. En liepen vrouwen 's nachts alleen over straat omdat aanranders toen alleen nog in de bossen rond liepen.
Verschil is nogal klein met Europa zou ik zeggen. Er zijn genoeg redenen om de VS prettiger geregeerd te vinden dan Europa. Waar haal je uit dat deze radiocommentator regeert, btw?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:13 schreef VeX- het volgende:
Dan kun je net zo goed zeggen: "Aborteer alle jongens en dan zal de criminaliteit dalen." Wat een incompetente zakken regeren er daar toch.
Je hebt het over geweldscriminaliteit waar melding van gemaakt is bij de politie. Op die manier zou je ook uit bepaalde cijfers kunnen gaan denken dat incest vroeger nauwelijks voorkwam, 'en dus komt door...'. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:48 schreef Scandum het volgende:
[..]
Beetje onzinnig antwoord.
[..]
Ja, we weten allemaal dat er minder criminaliteit was.
Verlicht mij eens?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:24 schreef klez het volgende: Verschil is nogal klein met Europa zou ik zeggen.
Idemquote:Er zijn genoeg redenen om de VS prettiger geregeerd te vinden dan Europa.
Het was een voormalig minister van Onderwijs[/quote]quote:Waar haal je uit dat deze radiocommentator regeert, btw?
GELIJKWAARDIG? Dat is wel erg simpel vergeleken. Alsof er geen verschil zit tussen zwarten en Marokanen cq. Moslims. Alsof aborteren hetzelfde is als terugsturen naar hun eigen land.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
gelijkwaardige geluiden ..
tuurlijk zal die dalen, als je 1/3 van nederland eruit flikkertquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:01 schreef Scandum het volgende:
.
En dat gedoe over een machts vacuum is onzin, als je alle niet blanken uit Nederland weg haalt zal de misdaad afnemen. Dat weet iedereen, behalve een paar linkse fundies die vol blijven houden dat alles met scholing en lief zijn voor elkaar opgelost kan worden.
Zero-sum-criminaliteit?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tuurlijk zal die dalen, als je 1/3 van nederland eruit flikkert![]()
Ik denk dat je toch eens in de boeken moet duiken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef Keromane het volgende:
[..]
Jij gelooft dus dat er tot de grootschalige immigratie in de afgelopen eeuw minder criminaliteit was? Right.
Vroeger had je ook straatschoffies, buurten waar je beter niet kon komen, tijdstippen dat je de straat beter niet op kon gaan, inbraken, overvallen, moorden, verkrachtingen, handel in verboden dingen en fraude. Criminaliteit is van alle tijden. Vergeleken met pakweg 100 jaar geleden is het een stuk beter geworden.
Jouw paps leefde uiteraard ook zo'n 100 jaar terug...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch eens in de boeken moet duiken.
Mijn vader kon mij nog vertellen dat je je fiets zonder slot op het damrak in Amsterdam kon neer zetten. En voor bijna 100 % zeker wist dat als je terug kwam hij er ook nog stond.
Dat blijkt hier net zo min uit als uit de kleur rood in het PvDA logo blijkt, dat Wouter Bos een massamoordenaar is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:20 schreef desiredbard het volgende:
en Bush noemt het niet gepast
Daargelaten dat er bevolkingsgroepen in NL zijn wwardeze abortus vs criminaliteits uitspraak zeker ook op van toepassing zou zijn......
Blijkt nu toch mooi dat Bush zijn republikeinse kliekje en zijn woordvoerder een verkapt clubje NAZI's zijn met Eichman ideologien
Welke staatslieden hoor je hier praten over deportatie van Marokkanen? En vind je het nazoeken van iemands financien gelijk staan met het aborteren van baby's van een bepaald ras?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Och, ik hoor in Nederland best gelijkwaardige geluiden over het deporteren van marokkanen, het nazoeken van de financiën van jongeren, puur gebaseerd op uiterlijk en daar hoor je ook niemand over...
Misschien was het een lelijke fiets? ;-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:51 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch eens in de boeken moet duiken.
Mijn vader kon mij nog vertellen dat je je fiets zonder slot op het damrak in Amsterdam kon neer zetten. En voor bijna 100 % zeker wist dat als je terug kwam hij er ook nog stond.
Hetzelfde fascistoide beleid als Dr Mengele, of wat China in Tibet gebruikt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:20 schreef klez het volgende:
[..]
Dat blijkt hier net zo min uit als uit de kleur rood in het PvDA logo blijkt, dat Wouter Bos een massamoordenaar is.
Laatst was er een bericht dat een derde van de misdaad door allochtonen werd gepleegd, als je goed las zag je dat dit een mooie afronding was omdat het werkelijke cijfer op 44% lag.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:13 schreef Keromane het volgende:
Zonder gekheid, criminaliteit is wel degelijk toegenomen in aantallen incidenten en je mag tegenwoordig alles op slot zetten, maar er is niet de relatie met immigratie die je stelde. Autochtone Nederlanders zijn in ons land veruit in de meerderheid en m.b.t. percentages mensen die met justitie in aanraking komen lopen de cijfers niet enorm ver uiteen. Het gros van de mensen gaat niet de fout in.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:25 schreef Keromane het volgende:Wat er eeuwenlang is ingeslepen gaat er niet met een wetswijziging uit. Niet verwonderlijk dat mensen onderaan de sociale ladder meer criminaliteit plegen. Om met droge ogen uberhaupt te spreken over abortus op basis van huidskleur.. asjeblieft zeg.
Slavernij is niet een uitvinding van de blanke man, de meeste slaven zijn ook niet door de blanken zelf gevangen, maar verkregen dmv een handel met andere zwarten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, ik denk dat je wel kan ontkennen dat het een feit is.
Stel je voor dat je de wetgeving van het land zou veranderen zodat zwarten meer kansen hebben dan witten. Denk je dan niet dat de weegschaal de andere kant op zou slaan? Het is namelijk ook een feit dat de witmans aggressiever is. Tenslotte is het de witmans die de indianen bijna uitgeroeid heeft, en de zwarten met geweld vanuit Afrika naar de VS heeft gedeporteerd.
Kip en ei discussie. Konden blanken met andere zwarten handelen omdat die zwarten al in slavenhandel deden, of konden die blanken met andere zwarten handelen omdat die zwarten doorkregen dat ze daarmee met de blanken konden handelen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:16 schreef Modwire het volgende:
[..]
Slavernij is niet een uitvinding van de blanke man, de meeste slaven zijn ook niet door de blanken zelf gevangen, maar verkregen dmv een handel met andere zwarten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |