*nostaligisch wordtquote:
gebroken rijst........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 06:45 schreef Rica het volgende:
*nostaligisch wordt
Dat was echt een leuke editie.
quote:
Hij zat samen met Natte Lee en Linda in bad. Niet meer dan normaal/gezellig dat als die 2 meiden een masker op doen hij ook mee doet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:42 schreef style het volgende:
[..]
Zoals hij vandaag zat in bad met dat maskertje op zijn gezicht vind ik ook niet echt normaal hoor.
Highlander!!!!!!!quote:
Gok erop dat nuchtere opa Rob wel weer als eerste wakker zal zijn. Voordat die zijn been aan heeft ben je tig bakjesquote:
Ik denk dat Joost een uitstekende acteur is en dat hij mogelijk ambities heeft in showbizzzland.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:21 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge.
* Jojogirl dnekt ook niet dat Joost homo is. Daarvoor vertelt ie veel te oprecht over Brenda.
Ik kan me niet voorstellen dat ie dat acteert.
Ik vind hem een beetje een Rolf Wouters type, of een jonge uitvoering van Carlo Boshard...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost een uitstekende acteur is en dat hij mogelijk ambities heeft in showbizzzland.
Hij zou een goede presentator zijn van een spelletjesprogramma met kinderen
Het entertainen an sich gaat hem moeiteloos af namelijk.
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:16 schreef muizemeis het volgende:
Pfff enorm belangrijk allemaal wie er wel of geen homo is. Vind wel dat sommige mensen hier erg overdreven reageren op Joost, er zijn (gelukkig) massa's mannen die zichzelf goed verzorgen dmv creme en maskertjes enzo. Dat soort mannen vind ik juist stoer want die doen tenminste wat ze zelf willen ipv zich rare "mannen" regeltjes te laten opleggen door hun omgeving.
Imo is Joost de enige echte man daar want hij blijft ziochzelf en laat zich niet gek maken, de rest is zo homofoob als de pest.
Als we Mennoo mogen geloven wilde talpa graag dat iemand een dubberol moest spelen in BB.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is.
Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
Welke twee?quote:
De Brenda die we in de studio zagen was dan dus ook een actrice?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB
Zou je dat verbazen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:40 schreef eborn het volgende:
[..]
De Brenda die we in de studio zagen was dan dus ook een actrice?
Dat is het enige wat voor mij logisch overkomt tenminste. Suf gedoe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als we Mennoo mogen geloven wilde talpa graag dat iemand een dubberol moest spelen in BB.
Joost speelde dus de hetero compleet met vriendin.
Gisteren werd geopperd dat het misschien was omdat Gerard en Gordon over de vloer zouden komen, vond ik op zich goed bedacht, maar hoorde gisteren dat Gordon vandaag een feestje heeft dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??![]()
Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB, dat hij wel "de homo" (lieber Gott) is en dat Brenda verzonnen is. Ongeveer net zo boeiend als zijn circus-stukjes. En Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
De man met wie ik getrouwd was en de vrouw met wie ik zo af en toe spannende avontuurtjes beleefdequote:
Het feestje is zondagavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Gisteren werd geopperd dat het misschien was omdat Gerard en Gordon over de vloer zouden komen, vond ik op zich goed bedacht, maar hoorde gisteren dat Gordon vandaag een feestje heeft dus dat zal het wel niet zijn.
De vrouwquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
De man met wie ik getrouwd was en de vrouw met wie ik zo af en toe spannende avontuurtjes beleefde
Bij sommigen komt ineens een erg bekrompen kant naar boven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:41 schreef muizemeis het volgende:
Wat me alleen verbaast is dat het de sfeer in huis zo verziekt, alsof sommige 'bang' zijn voor homo's ofzo...
Ook offtopic: nee?? Maar ga zeker even kijken!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:17 schreef Jojogirl het volgende:
Heel erg offtopic, muizemeis ben jij nog wel eens op eilandforum.nl geweest? Ik heb je daar nnooit gezien geloof ik.
Tenminste iemand die dr koppie dr bij houdtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij sommigen komt ineens een erg bekrompen kant naar boven.
Ingrid zei gister als enige dat ze het maar dom vindt en als naam "niemand" wil geven.
Zouden ze aan gewend moeten zijn, Roel heeft al twee keer een rol gespeeld, Lieske en Rob ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt denk ik... als ze nu al zo paranoia beginnen komen ze er goed verziekt uit denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is, maar meer de angst voor het feit dat er iemand onder hen is die een "rol" speelt...
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:47 schreef Mike1964 het volgende:
Ik denk niet dat het een kwestie van homofobie is
het probleem is denk dat het voor iedereen voelt alsof iemand 5 weken lang niet eerlijk is geweest ,of eerder wat verzwegen heeft ,denk niet dat het homo zijn een probleem isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ben meer benieuwd wat hier de bedoeling van is. Van dat hele homogedoe. Als er één land is waar dit totaal geen zak uitmaakt is het Nederland wel imo. Bovendien hebben we al een trans gehad en bij de winnaars een bi en een lesbo. Wat is er dan in vriedesnaam zo bijzonder aan een homo in huis??![]()
Wat ik me wèl weer kan voorstellen dat Joost een rol speelt, mede op verzoek van BB, dat hij wel "de homo" (lieber Gott) is en dat Brenda verzonnen is. Ongeveer net zo boeiend als zijn circus-stukjes. En Joost is toch echt iets nichteriger dan gewoon een vrouwelijke jongen. Bijvoorbeeld zijn travestie-neigingen ed. Het zou mij niks verbazen als het een heel suf toneelspel is.
Ja dat was mij ook opgevallen, baalde wel want vond hem eigenlijk wel leuk rebels joch, maar dit valt me echt vies tegenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?
(Ik had júist verwacht dat hij totaal geen problemen zou hebben met dit soort dingen maar zelfs hij komt met voorbeelden waarin hij aangeeft enorme problemen te hebben met bijvoorbeeld lichamelijk contact tussen hem en een eventuele homo)
Roel gaf zelfs aan dat het agressie opwekt bij hem als een homo toenadering zoekt.
(zonder sexuele bedoelingen)
Alleen toen Roel, Lieske en Rob een "rol" speelden wisten ze het niet op dat moment. Nu is er de frustratie dat er iemand een rol speelt zonder dat ze weten wie...ik denk dat je hetzelfde effect had gekregen als er gezegd was dat er iemand een valse naam gebruikte of zoiets. Als je in zo'n kleine wereld leeft waarin alles echt lijkt maar het niet is wordt je achterdochtig van alles denk ik....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Zouden ze aan gewend moeten zijn, Roel heeft al twee keer een rol gespeeld, Lieske en Rob ook, de rest komt ook nog wel aan de beurt denk ik... als ze nu al zo paranoia beginnen komen ze er goed verziekt uit denk ik
tsk, wat een frustquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is het je ontgaan dat o.a. Roel wel heel krampachtig doet sinds het onderwerp over homo's gaat?
(Ik had júist verwacht dat hij totaal geen problemen zou hebben met dit soort dingen maar zelfs hij komt met voorbeelden waarin hij aangeeft enorme problemen te hebben met bijvoorbeeld lichamelijk contact tussen hem en een eventuele homo)
Roel gaf zelfs aan dat het agressie opwekt bij hem als een homo toenadering zoekt.
(zonder sexuele bedoelingen)
Ze trekken zo wel de hele groep uit elkaar, fijn he dat 'groepsgevoel'!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Alleen toen Roel, Lieske en Rob een "rol" speelden wisten ze het niet op dat moment. Nu is er de frustratie dat er iemand een rol speelt zonder dat ze weten wie...ik denk dat je hetzelfde effect had gekregen als er gezegd was dat er iemand een valse naam gebruikte of zoiets. Als je in zo'n kleine wereld leeft waarin alles echt lijkt maar het niet is wordt je achterdochtig van alles denk ik....
Ik bedoelde meer van waarom kiest BB het thema "homo" om iets omheen te verzinnen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het probleem is denk dat het voor iedereen voelt alsof iemand 5 weken lang niet eerlijk is geweest ,of eerder wat verzwegen heeft ,denk niet dat het homo zijn een probleem is
Je hebt duidelijk de commotie niet gezien na de mededeling .quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het probleem is denk dat het voor iedereen voelt alsof iemand 5 weken lang niet eerlijk is geweest ,of eerder wat verzwegen heeft ,denk niet dat het homo zijn een probleem is
Een hechte groep wordt saai.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ze trekken zo wel de hele groep uit elkaar, fijn he dat 'groepsgevoel'!!
Mag Tanja een voorbeeld aan nemen
Tuurlijk, doelde meer op het feit dat ze woensdagavond allemaal nog zo grote bek hadden over het groepsgevoel en dat Tanja weigert daaraan mee te doen, foei foei, en kijk ze nu eens!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een hechte groep wordt saai.
In die zin wel goed dat er deining blijft
Daar heb je gelijk in, al hebben ze haar woensdagavond wel geconfronteerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Tuurlijk, doelde meer op het feit dat ze woensdagavond allemaal nog zo grote bek hadden over het groepsgevoel en dat Tanja weigert daaraan mee te doen, foei foei, en kijk ze nu eens!!
Ja had inderdaad even tijd nodigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, dat was best wel een intelligente post van mij
Iedereen is er al 10 minuten over aan het nadenken
Het zou idd erg 'fout' zijn van BB. Zowiezo 'fout' om spastisch te doen over iets volkomen normaals als een seksuele geaardheid.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja had inderdaad even tijd nodig
Ik denk ook dat Tanja stemmen krijgt en als ze ze niet krijgt is Hommie weer bezigh geweest. En zoals ik al eerder zei, kan ik haast niet geloven dat het Homo-aanwijzen een verkapte nominatie is, de boodschap zou zijn dat homo's verkeerd zijn en gestraft worden met een exit. En hoe fout BB ook kan zijn, hier zouden ze de voltallige homoscene over zich heen krijgen.
Ik zou zelfs zo ver willen gaan dat er in het kader van diversiteit, verdraagzaamheid, maar vooral de tolerantie in de maatschappij, waar de overheid druk mee bezig is, er zelfs kamervragen over gesteld zouden worden.
Dat vroeg ik mij dus ook al afquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:10 schreef Mike1964 het volgende:
Waar blijft die haan trouwens?
Ik dacht begrepen te hebben dat BB afgesproken had met haar dat ze het geslacht welbekend mochten maken maar dat zij het niet wilde weten, las ik net ergens... in het psychologentopic zeg maar dacht ik. Zou stompzinnig zijn want je weet dat als heel nederland het geslacht kent, het niet lang meer geheim blijft, er is altidj wel een of andere randdebiel die dat over het hek gaat schreeuwen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zou idd erg 'fout' zijn van BB. Zowiezo 'fout' om spastisch te doen over iets volkomen normaals als een seksuele geaardheid.
Maar ze walsen soms echt over gevoelige zaken heen. Het tegen de zin van Tanja het geslacht van haar kindje aan Nederland bekend maken, en de 40 jarige Chantal (5 jaar zonder relatie, en met kinderwens) een KI set kado doen.
Menno en Chantal hadden een aantal weken geleden een gesprek over de kinderloosheid van Chantal. Chantal zit uiteraard in de *nu kan het nog* fase en terloops had ze het over o.a. KI.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:35 schreef muizemeis het volgende:
En Chantal een KI set cadeau doen?? Heb ik wat gemist of is dat Chantals geheime missie, zwanger worden in BB en de rest laten raden wie de vader is??
Whoehahahahaha dat meen je niet!! Kijk die uitzending heb ik dus gemist, jammer!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Menno en Chantal hadden een aantal weken geleden een gesprek over de kinderloosheid van Chantal. Chantal zit uiteraard in de *nu kan het nog* fase en terloops had ze het over o.a. KI.
Menno zei spontaan dat hij dan wel de bio pappa wilde zijn (uiteraard een geintje...)
BB greep dat direct aan om in de live uitzending Chantal een doe-het-zelf doos te geven met KI spullen...
Tijdens de intake gesprekken heeft ze gezegd dat ze het geslacht bekend mochten maken maar ze zei later dat ze niet verwacht had in het huis te komen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat BB afgesproken had met haar dat ze het geslacht welbekend mochten maken maar dat zij het niet wilde weten, las ik net ergens... in het psychologentopic zeg maar dacht ik. Zou stompzinnig zijn want je weet dat als heel nederland het geslacht kent, het niet lang meer geheim blijft, er is altidj wel een of andere randdebiel die dat over het hek gaat schreeuwen.
En Chantal een KI set cadeau doen?? Heb ik wat gemist of is dat Chantals geheime missie, zwanger worden in BB en de rest laten raden wie de vader is??
Ik heb er idd nog nergens iets van teruggezien (noch op de streams, noch in de uitzending) maar het zou wel enigzins verklaren waarom Roel de laatste dagen zo enorm sjago is. Kan mij bijna niet voorstellen dat zijn vreemde gedrag slechts komt door het feit dat hij jaloers is op elke handeling die Dido doet namelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:39 schreef muizemeis het volgende:
Owja ik heb nog ff vraagje voor de echte die hards. Hoe zit het nou met de mjssie van Roel?? Ik dacht dat hij het geld moest verstoppen, heb ik nog niets van terug gezien in de uitzending. Wel heb ik in de reguliere uitzendinhg van donderdagavond (gloof ik) gezien dat hij zat te janken in de dagboekkamer mdat BB zei dat het geld echt van hem is en Roel zei dat hij nu een neiuwe wereldreis op zak had.
Ik heb idd ook begrepen dat de missie mislukt is als de anderen *het* weten.quote:Maar daarna heb ik diverse bewoners horen praten over de geheime missie van Roel. MN ocht hij het nu wel of niet vertellen? Heeft hij het geld wel of niet verstopt? Is zijn missie alsnog mislukt omdat de bewoners het nu weten?
Hoe zit dit??
Dan zou je ook kunnen zeggen dat BB fout was door het roken van Roel te belonen (stimuleren) met 500 euries per sigaret. Zijn daar nog geen kamervragen over geweest in het kader van de volksgezondheid? Kunnen ze meteen het roken in de buurt van Tanja verbieden, want ook al rookt Tanja zelf, ze (mn haar baby) zal maar ziek worden van juist die sigaret die een ander onder haar neus rookt...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja had inderdaad even tijd nodig
Ik denk ook dat Tanja stemmen krijgt en als ze ze niet krijgt is Hommie weer bezigh geweest. En zoals ik al eerder zei, kan ik haast niet geloven dat het Homo-aanwijzen een verkapte nominatie is, de boodschap zou zijn dat homo's verkeerd zijn en gestraft worden met een exit. En hoe fout BB ook kan zijn, hier zouden ze de voltallige homoscene over zich heen krijgen.
Ik zou zelfs zo ver willen gaan dat er in het kader van diversiteit, verdraagzaamheid, maar vooral de tolerantie in de maatschappij, waar de overheid druk mee bezig is, er zelfs kamervragen over gesteld zouden worden.
Dr eigen domme schuld dus... thnx voor de uitleg!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Tijdens de intake gesprekken heeft ze gezegd dat ze het geslacht bekend mochten maken maar ze zei later dat ze niet verwacht had in het huis te komen.
Tijdens de live uitzending werd haar gevraagd of ze het wilde weten en toen zei ze nee waarop ze het aan de kijkers bekend maakte en zij over de rooie ging, later vertelde haar moeder het aan haar.
Tanja had niet verwacht dat het huis zo dicht bij de straat zou staan, dat mensen het geslacht over de schutting zouden kunnen roepen is iets wat ze niet had verwacht.Ze vond het namelijk ok dat heel Nederland het wist, maar wilde het zelf niet weten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Tijdens de intake gesprekken heeft ze gezegd dat ze het geslacht bekend mochten maken maar ze zei later dat ze niet verwacht had in het huis te komen.
Tijdens de live uitzending werd haar gevraagd of ze het wilde weten en toen zei ze nee waarop ze het aan de kijkers bekend maakte en zij over de rooie ging, later vertelde haar moeder het aan haar.
ze deed net of ze vreselijk pissig was omdat de verrassing van het geslacht verpest was maar in werkelijkheid wilde ze liever een jongetje dus is ze zwaar teleurgesteld dat het een meisje is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Dr eigen domme schuld dus... thnx voor de uitleg!!
Heb de eerste paar weken van BB niet meteen heftig gevolgd vandaar dat ik hier en daar wat mis
LOL Nouja moet eerlijk zeggen dat ik de missie van Roel ook wel ietwat discutabel vondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zou je ook kunnen zeggen dat BB fout was door het roken van Roel te belonen (stimuleren) met 500 euries per sigaret. Zijn daar nog geen kamervragen over geweest in het kader van de volksgezondheid? Kunnen ze meteen het roken in de buurt van Tanja verbieden, want ook al rookt Tanja zelf, ze (mn haar baby) zal maar ziek worden van juist die sigaret die een ander onder haar neus rookt...
![]()
Ja dat heb ik wel meegekregen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ze deed net of ze vreselijk pissig was omdat de verrassing van het geslacht verpest was maar in werkelijkheid wilde ze liever een jongetje dus is ze zwaar teleurgesteld dat het een meisje is.
Daarom is ze ook nog niet in die babykamer geweest nadat ze die de eerste keer gezien had,die is namelijk nogal roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |