Inderdaad, maar dat wordt weer behoorlijk genegeerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:05 schreef GraafD het volgende:
goede aanwijzing van lieske net
To Heameaux or not to Heameaux, That's the Question!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:05 schreef Coos het volgende:
De homovraag blijft de gemoederen wel bezighouden!!![]()
Zou ook nog kunnen! Ben bang dat niemand, niemand zegtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de persoon die morgen "niemand" zegt een vrijbrief krijgt voor de nominaties
Dat zou prachtig zijn!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat de persoon die morgen "niemand" zegt een vrijbrief krijgt voor de nominaties
Wat zei Lieske net?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:05 schreef GraafD het volgende:
goede aanwijzing van lieske net
Iew...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik bleek mijn anus met een roze bleekmiddel...
Ja, en jong van gedachte, het is eigenlijk gewoon een kind.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
En toch is Lieske het meest puur toch?
Ok, maar ze is wel het meest onbevangen, de andere bewoners spelen toch een soort van rolquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, en jong van gedachte, het is eigenlijk gewoon een kind.
Dat is toch precies wat ik schrijf?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, maar ze is wel het meest onbevangen, de andere bewoners spelen toch een soort van rol
Lieske is gewoon het puurst, gewoon echt...
Heej henk zit je niet in het verkeerde topic?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is toch precies wat ik schrijf?![]()
Ah jij hebt een helder beeld van alles. hiihihihihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |