Op alle suikerzakjes en zakjes poedermelk staat een nummer..quote:Waar zou die ingang nou zijn? We moeten hier het hoekje om"
Tijdens een toespraak bij een crematie..quote:Zullen we gaan kwartetten?
quote:Ach, hij is altijd al een heethoofd geweest..
Als je dan nog leeft...quote:
quote:We don't need no water let the motherfucker burn
Burn motherfucker, burn
Iemand die door een auto ongeluk om het leven is gekomen..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:15 schreef Lo3k het volgende:
muziek tijdens je crematie:
"Bloodhound Gang - The Roof is on Fire"
en dan vooral dit stukje:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:23 schreef petre86 het volgende:
bij slachtoffers die niet zo heel (fris) teruggevonden worden..
"atomic kitten - whole again"
wat een muziek smaakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef petre86 het volgende:
begrafenis na schietpartij..
"sugababe's - hole in the head"
quote:Hij hield zoveel van ons, hij dacht zelfs toen nog aan ons... hij heeft ons de crematiekosten bespaard..![]()
Of marshmellowsquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef petre86 het volgende:
bij crematie om de kist heen gaan zitten.. gitaar erbij.. "kumbaya my lord"
en dan worden er stokken met deeg op het einde uit gedeelt..
mèt brandewijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:34 schreef Janetje het volgende:
Op een crematie vlammetjes serveren...
... om te blussen.quote:
... roepen op de condoleanceavond..quote:
..Ik ben niet dood!! Roepen na de plechtigheid...quote:
Je bent dronken he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef Snakey het volgende:
Snikkend op jouw knieën
zal ik de nacht doen wijken
vleugelschaduwen over een vel
mijn verloren kinderhart
mijn waanzin en mijn angstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent dronken he?
Het gevallen en nu kapotte mobieltje had hij op het spoor zien landen.
Huilend had hij daar gelegen..
Zijn hoofd begraven in zijn handen..
Had hij dat nu niet gedaan..
Dan had hij die stoptrein zien bewegen..
Reageren staat vrij..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 03:41 schreef Morwen het volgende:
Ik reageer maar niet, dan kwets ik fragiele hartjes![]()
Slotjes zetten ookquote:
Onbegrijpelijk...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef yosander het volgende:
Wat ik een keer in groep 7 zei bij een niet zo leuke meester hij was verdrietig omdat zijn buurvrouw was overleden... toen zij hij dat het een crematie was en ik keihard door de klas LEKKER BARBEQUEEN!! iedereen lachen en ik werd de klas uitgezet....![]()
Ook leuk voor bij de crematie, Bloodhound Gang - Fire Water Burn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:25 schreef sannydude het volgende:
[..]
[..]
wat een muziek smaak![]()
(niets mis met disco inferno natuurlijk)
REEEELIGHT MY FIRE!!!
Op de crematie van een indiaan vuurwater schenken..quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:01 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ook leuk voor bij de crematie, Bloodhound Gang - Fire Water Burn.
Of überhaubt al kíjken alsof je water ziet branden...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op de crematie van een indiaan vuurwater schenken..
en lekkere meloenenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:51 schreef rompompom het volgende:
De groenteman-assistente is dood
Voordracht van d'r baas:
Ze was een toffe peer
En daarom mijn laatste eer
Zij lulde soms zo krom als een banaan
Maar dat was wel een beetje haar baan
En ondanks d'r vele verzuim
Had ze best een lekkere pruim
Wat onwijs matig
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef yosander het volgende:
Wat ik een keer in groep 7 zei bij een niet zo leuke meester hij was verdrietig omdat zijn buurvrouw was overleden... toen zij hij dat het een crematie was en ik keihard door de klas LEKKER BARBEQUEEN!! iedereen lachen en ik werd de klas uitgezet....![]()
Saddam is niet doodquote:
je bent niet grappigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef yosander het volgende:
Wat ik een keer in groep 7 ( 2 jaar geleden) zei bij een niet zo leuke meester hij was verdrietig omdat zijn buurvrouw was overleden... toen zij hij dat het een crematie was en ik keihard door de klas LEKKER BARBEQUEEN!! iedereen lachen en ik werd de klas uitgezet....![]()
Thanks for noticingquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:13 schreef Tichelaar het volgende:
Ik wist gisteren nog een leuke grap, ik zou deze vanmorgen opschrijven maar ik was hem vanmiddag vergeten, vanavond wist ik de grap weer maar nu ben ik hem weer kwijt.
Ik vatte hem ook niet ,daarom vroeg ik het ook.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:23 schreef Sammy1805 het volgende:
Nee davemaster... leg is uit!!
Anders ga ik tegen de modjes zeggen dat je geband moet worden omdat je je grapjes niet uitlegt
Dat is zeker niet Dark Funeral, de muziek die op mijn crematie wordt gedraaitquote:
snap je um niet vuur+vlees=barbequeenquote:
Was jij nog niet dood ofzo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:39 schreef yosander het volgende:
Ok dat is wel heel grof...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:05 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Op mijn opa's begrafenis (ja ik weet het, eigenlijk heel grof) zaten mijn neef en ik op een bepaald moment te grappen
"Hee, wat een grafstemming zeg. Is er iemand dood ofzo?"
"Godverdomme de cake is alweer op. Volgende begrafenis!"
"Je ruikt het wel dat hij al een week opgebaard ligt" (je rook het echt heel erg, niet prettigloop je een tiental meters met zijn 6en die kist te sjouwen terwijl je je opa weg ruikt rotten
)
tijdens een lange stilte krekelgeluidjes maken (zodat de rest het niet hoort, dat dan weer wel)
"Sta op en loop" zeggen.
en volgens mij nog wel meer
Hoi met GoLLeM,quote:
Daar hebben we wat aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:27 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Ik vatte hem ook niet ,daarom vroeg ik het ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |