ja, dat dus [ ik hoor dat hun gelukkig nog niet, vanaf nu vrees ik wel]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:13 schreef bloodymary het volgende:
Dat vinden hun stoer.
Met Tanja is niets mis, het zijn haar hormonen, het is een heel aardig, inlevend en aardig persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Ik stem op dezelfde, tot die persoon er uit is, dan weer een andere".
Alhoewel ik daar in kan komen, ik zou ook keer op keer Tanja nomineren.![]()
Volgens mij krijg jij andere beeldenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
Met Tanja is niets mis, het zijn haar hormonen, het is een heel aardig, inlevend en aardig persoon![]()
Beetje triest hoor, zulke uitspraken. Er klinkt wel heel veel afgunst in een flink aantal reacties hier. Ik snap niet waar dat wegkomt, maar het zal verder wel.... Wel een beetje vreemd dat er zo wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Bingo!De bekende 'ik heb niet geleerd, maar haal wel een 6' uitspraken!
"Ja en iedereen die roept dat het haar karakter is, die is blijkbaar zelf nog niet zwanger geweest, dus die weet niet wat ze doormaakt...."quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met Tanja is niets mis, het zijn haar hormonen, het is een heel aardig, inlevend en aardig persoon![]()
Hbe ik ook nog niet gehoord. Maar in Groningen zeggen ze ook 'opgehongen'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, dat dus [ ik hoor dat hun gelukkig nog niet, vanaf nu vrees ik wel]
Afgunst waarop of op wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje triest hoor, zulke uitspraken. Er klinkt wel heel veel afgunst in een flink aantal reacties hier. Ik snap niet waar dat wegkomt, maar het zal verder wel.... Wel een beetje vreemd dat er zo wordt gereageerd.
Mijn uitspraken of de VWO uitspraken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Beetje triest hoor, zulke uitspraken. Er klinkt wel heel veel afgunst in een flink aantal reacties hier. Ik snap niet waar dat wegkomt, maar het zal verder wel.... Wel een beetje vreemd dat er zo wordt gereageerd.
Dat is echt wel duidelijk. Je kunt Lieske overal op afzeiken. Je kunt zeggen dat ze irritant is, dat verhalen soms beroerd uit haar strot komen en wat al niet meer... Maar als je haar gaat aanvallen op haar intelligentie, heb je denk ik zelf de intelligentie van een bos wortels.quote:
hoezo afgunst?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij andere beelden
De chips waren zeker over datum dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk hetZe wilde zelfs het eten (chips) delen met de andere bewoners en....
Sorry dat was het enige menselijke wat ik haar heb horen zeggen of doeneigenlijk heel erg triest
![]()
Dat stoer doen is heel vaak Lieske's probleem. Dat en haar sterke verhalen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hoezo afgunst?
Liesje zit gewoon stoer te doen
alleen spreekt ze zichzelf tegen zoals Delta al aantoonde
Ze zat inderdaad wel wat stoer te doen ja. Ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wat ondergewaardeerd voelt in dat huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hoezo afgunst?
Liesje zit gewoon stoer te doen
daarom had Roel ook verwacht dat ze genomineerd zou worden denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat Linda ook niet veel meer zal gaan vertellen, de komende maanden.
T'is nog net geen Rikkert of Ralph, maar zoveel weet ik nog niet over haar.
Van Linda weten we alleen dat ze constant geil is, maar zich enorm inhoudt vanwege ene Bart.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat Linda ook niet veel meer zal gaan vertellen, de komende maanden.
T'is nog net geen Rikkert of Ralph, maar zoveel weet ik nog niet over haar.
Het zal haar niet helpen denk ik. Chantal nomineert haar zo weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef eborn het volgende:
Lieske vergelijkt Chantal even met haar moeder, dat doet het altijd goed
Heeft ze dat vorige week ook niet aangegeven? Dat ze thuis veel meer 'het vrouwtje is' en zichzelf niet hoeft te bewijzen? Staat me iets van bij, maar ik heb het niet echt gevolgdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat inderdaad wel wat stoer te doen ja. Ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wat ondergewaardeerd voelt in dat huis.
Dat zal wel Big Brother Bart zijn. Die houdt namelijk helemaal niet van sexuele escapades binnen het huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Van Linda weten we alleen dat ze constant geil is, maar zich enorm inhoudt vanwege ene Bart.
Ik vond dat die Bart haar jongere broertje had kunnen zijn, aangezien zij er niet uitziet als een midden twintiger, eik als een beginnende 30-er.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van Linda weten we alleen dat ze constant geil is, maar zich enorm inhoudt vanwege ene Bart.
Tja.. dat is vooral leren hè... dingen uit je hoofd leren. Sommige mensen kunnen dat heel goed. Anderen weer niet. Maar als je wiskunde op VWo niveau heel makkelijk haalt (wat julie natuurlijk weer als een sterk verhaal betitelen), dan kun je wel wat, dat kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef bloodymary het volgende:
Sorry, maar ik meen het echt. Ik vind haar echt heel dom overkomen. En nogmaals intelligentie (wel bewust gebruikt in deze context) heeft niet perse te maken met een studie kunnen halen. Veel mensen leren dingen uit hun hoofd en halen toch een studie.
ja, dat klopt; en niet ten onrechtequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat inderdaad wel wat stoer te doen ja. Ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wat ondergewaardeerd voelt in dat huis.
Hebben we Bart in de uitzending gezien? Of op fotomateriaal?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed, echte liefde overwint alles.
Ook liefdes van 2 weken.![]()
En na die opmerking liep haar moeder al jankend de studio uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Ja en iedereen die roept dat het haar karakter is, die is blijkbaar zelf nog niet zwanger geweest, dus die weet niet wat ze doormaakt...."
![]()
Klopt. Op zich niet vreemd met zoveel mensen in het huis die ouder zijn. Ik ben ook altijd de jongste geweest en weet een klein beetje hoe dat kan voelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft ze dat vorige week ook niet aangegeven? Dat ze thuis veel meer 'het vrouwtje is' en zichzelf niet hoeft te bewijzen? Staat me iets van bij, maar ik heb het niet echt gevolgd
Bart leek een heel jong ventje te zijn. Hij leek nog geen 20.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Hebben we Bart in de uitzending gezien? Of op fotomateriaal?
een jong ventje, zonder al teveel interesse voor Linda:)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Bart leek een heel jong ventje te zijn. Hij leek nog geen 20.
Over datum? Dat kent ze niet hoor, het is over tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef eborn het volgende:
[..]
De chips waren zeker over datum dan?
Ik ook, maar heb daar juist altijd heel veel van geleerd. En wist dan ook dat ik inderdaad op bepaalde momenten mijn kop moest houden en niet als een kip zonder kop moest gaan zitten kakelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Op zich niet vreemd met zoveel mensen in het huis die ouder zijn. Ik ben ook altijd de jongste geweest en weet een klein beetje hoe dat kan voelen.
Nee, dat is de verantwoordelijkheid van de moeder, maar in Tanja's geval kan je niet meer van een moeder spreken, Tanja is een crackh**r die er een verslaafd/vergiftigd wezentje uitpoept...quote:
Tja, dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Net als dat de ene persoon zich de meningen van anderen enorm aantrekt en het de ander geen fluit kan schelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik ook, maar heb daar juist altijd heel veel van geleerd. En wist dan ook dat ik inderdaad op bepaalde momenten mijn kop moest houden en niet als een kip zonder kop moest gaan zitten kakelen.
Ik had het gevoel dat ik altijd tegen mijn broer moest opboksen. Hij haalde makkelijk het gymnasium... en dan heb je toch een beetje het idee dat je ouders hetzelfde van jou verwachten. Dat is toch een bepaalde druk. Daar kon ik zelf dus niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb daar juist altijd heel veel van geleerd. En wist dan ook dat ik inderdaad op bepaalde momenten mijn kop moest houden en niet als een kip zonder kop moest gaan zitten kakelen.
Heb je ook gelijk in. Ik zit ook eigenlijk maar een beetje te zeiken omdat ik een rotdag heb gehad vol zeikende mensen. Soms zou ik willen dat je net als Basil Fawlty je klanten mag slaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Net als dat de ene persoon zich de meningen van anderen enorm aantrekt en het de ander geen fluit kan schelen
Wat ik het "mooie" vind...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, dat is de verantwoordelijkheid van de moeder, maar in Tanja's geval kan je niet meer van een moeder spreken, Tanja is een crackh**r die er een verslaafd/vergiftigd wezentje uitpoept...![]()
Klant is koning he! Tot ze irritant wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:32 schreef bloodymary het volgende:
Heb je ook gelijk in. Ik zit ook eigenlijk maar een beetje te zeiken omdat ik een rotdag heb gehad vol zeikende mensen. Soms zou ik willen dat je net als Basil Fawlty je klanten mag slaan.
Ja, en alle vrouwen die ongepland zwanger worden, worden dat van Surinamers en Antillianen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik het "mooie" vind...
Het gaat al generaties in Tanja's familie door, dat ze ongeplanned zwanger worden.
Tanja's moeder op d'r 18e.
Tanja nu (op d'r 27e)
En Tanja's dochter zal ook wel zwanger worden op d'r 16e, aangezien Mama de hele dag kenbaar maakt, dat Surinamers en Antilianen zo geweldig zijn, dus die krijgt de smaak ook al vroeg te pakken![]()
Je wilt ook niet dat lijstje gaan aanvoeren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil mijn T***a posts een beetje laag houden eigenlijk
Ik behandel ze als koningen. En dan zit ik vol met opgekropte agressie, die ik er hier uitslinger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Klant is koning he! Tot ze irritant worden
Kan ergens wel met je meegaan, ken een jongen met 3 tienen op zijn cijverlijst op het VWO maar is sociaal heel erg dom (werkt nu bij radio Noordzeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef bloodymary het volgende:
Sorry, maar ik meen het echt. Ik vind haar echt heel dom overkomen. En nogmaals intelligentie (wel bewust gebruikt in deze context) heeft niet perse te maken met een studie kunnen halen. Veel mensen leren dingen uit hun hoofd en halen toch een studie.
Overigens hoef ik niet afgunstig te zijn op Lieske wat studies of intelligentie betreft hoor. Hoogstens misschien op het feit dat ze 20 jaar jonger is. Hoewel het ook wel leuk is om een oude wijze vrouw te zijn............................![]()
Ooit van dequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, en alle vrouwen die ongepland zwanger worden, worden dat van Surinamers en Antillianen.
Nee, dat zijn de vrouwen waarvan de kerel er tussenuitknijpt. We moeten het nu niet door elkaar gooienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:34 schreef Day het volgende:
Ja, en alle vrouwen die ongepland zwanger worden, worden dat van Surinamers en Antillianen.
Dat deed ik al geloof ik.... en dat stond me niet aanquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Je wilt ook niet dat lijstje gaan aanvoeren?Of deed je dat al
Dan is het dus juist leuker dat ze er NU inzitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:35 schreef KRIBBET het volgende:
Lieske is ook erg slim maar heel erg jammer dat ze nu al in het huis zit, over een paar jaar zou ze de baas zijn daar![]()
Zat Tanja's moeder dan ook al aan de harddrugs en in de prostitutie op haar 16equote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik het "mooie" vind...
Het gaat al generaties in Tanja's familie door, dat ze ongeplanned zwanger worden.
Tanja's moeder op d'r 18e.
Tanja nu (op d'r 27e)
En Tanja's dochter zal ook wel zwanger worden op d'r 16e, aangezien Mama de hele dag kenbaar maakt, dat Surinamers en Antilianen zo geweldig zijn, dus die krijgt de smaak ook al vroeg te pakken![]()
Euh, did I miss something?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
En hoe komt ze aan dat kunstgebit
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
T***a moet voor Roel in ieder geval enorm boeiend zijn, voor zijn studie psychologie. Wat een complex mens is dat, onvoorstelbaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zat Tanja's moeder dan ook al aan de harddrugs en in de prostitutie op haar 16e
En hoe is tanja in een internaat gekomen
En hoe komt ze aan die dooie blik in haar ogen?
quote:
Een Bonfire gebit bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:39 schreef -Delta- het volgende:
Ik herinner me wel, dat Tanja's moeder een beetje aparte tanden heeft, beetje te ver naar voren staande tanden, bij het bovengebit.
Al 5 keer zwanger geweest en als ik bij mn eerste zwangerschap maar een beetje op Tanja leek dan was het bij een geblevenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Ja en iedereen die roept dat het haar karakter is, die is blijkbaar zelf nog niet zwanger geweest, dus die weet niet wat ze doormaakt...."
![]()
Voor haar wel, dit neemt ze mee in de rest van haar leven en zal haar een paar jaar vooruit knallen maar dat zullen wij niet zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het dus juist leuker dat ze er NU inzit
Nee, als Roel echt een kerel is stemt hij op Tanja, evenals Joost.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:40 schreef -Delta- het volgende:
Roel: Ik had eik op Menno willen stemmen
Nou Roel wees een kerel en stem volgende keer wél op Menno
Ik heb hier ook al menig fokker gehoord met "ik ga bijna twijfelen of ik wel kinderen wil".quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:40 schreef mmoesta het volgende:
[..]
Al 5 keer zwanger geweest en als ik bij mn eerste zwangerschap maar een beetje op Tanja leek dan was het bij een gebleven
Maar ja, dat Joost geen kerel is dat is al vastgesteld, toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:41 schreef Day het volgende:
Nee, als Roel echt een kerel is stemt hij op Tanja, evenals Joost.
Oh die optie hebben we ook voor Roel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, als Roel echt een kerel is stemt hij op Tanja, evenals Joost.
Je kunt ook denken: erger kan het toch (bijna) niet wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:41 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb hier ook al menig fokker gehoord met "ik ga bijna twijfelen of ik wel kinderen wil".![]()
Ik denk dat 10 psychologen zich erop stuk bijten, dit mens is niet normaal en niet meer te reddenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
T***a moet voor Roel in ieder geval enorm boeiend zijn, voor zijn studie psychologie. Wat een complex mens is dat, onvoorstelbaar.
Na zijn mannenregel-gesprekken gehoord te hebben, kan ik me daar wel wat bij voor stellen,ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:42 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij is Roel een beetje bang voor Menno, omdat die de vorige keer ook zo zat te geilen met Dido.
Dochtertje? Wisten we het geslacht al dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
(heb medelijden met haar dochtertje)
Ik denk dat niemand ook Hummie niet ooiy heeft kunnen voorzien hoe gestoord ze is, een kwalijke zaak jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tanja is gewoon een zieke(lijke) vrouw die nooit maar dan ook nooit in het huis geplaatst had mogen worden, maar Hummie vd Tonnekreeks zieke geest heeft besloten om dat dus wel toe doen
En daar doe je dus niets tegen....
Wacht maar tot je zelf zwanger bent, dan kom je er wel achter........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk dat 10 psychologen zich erop stuk bijten, dit mens is niet normaal en niet meer te redden![]()
(heb medelijden met haar dochtertje)
krijgen we dat weerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:43 schreef Day het volgende:
Na zijn mannenregel-gesprekken gehoord te hebben, kan ik me daar wel wat bij voor stellen,ja.
\quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:43 schreef eborn het volgende:
[..]
Dochtertje? Wisten we het geslacht al dan?
Tja, maar geeft die roze kinderkamer het dan niet weg joh? Of hebben ze daarom nu dat homo-verhaal in de wereld geholpen? Een homo-babyquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
Tanja nog niet maar wij welSSSSTT niet verder vertellen hoor
![]()
Dat denk ik dus ook! Menno en Roel verschillen ook enorm van elkaar en ik denk dat Roel sowieso Menno al niet mocht. Hij heeft het 'wie is de homo-spel' aangegrepen om zijn ongenoegen over Menno te spuien.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:44 schreef Wup het volgende:
[..]
krijgen we dat weer
alsof Dido zo onschuldig is......
Menno & Roel mogen elkaar niet zo
Ik zou het 8ste wereldwonder zijn dus zou er zeker wel achter komen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf zwanger bent, dan kom je er wel achter........![]()
ja dan kom je er wel achter dat zwanger zijn een van de mooiste omenten van je leven isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:43 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf zwanger bent, dan kom je er wel achter........![]()
Junior?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou het 8ste wereldwonder zijn dus zou er zeker wel achter komen dan![]()
Over die ongeschreven regel bedoel je?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:45 schreef bloodymary het volgende:
Roel: dat begrijp je alleen als je een jongen bent.
Komt omdat ik ondanks je andere mening over Lieske toch wel respect voor je heb hoor........quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Toch een welkome afwisseling dat we hier een beetje een discussie hebben kunnen voeren vanavond zonder persoonlijke aanvallen
Dit zijn wat mij betreft de leukere fok avonden/nachten.
Ze liep die kamer binnen en haar woorden waren: dus toch een meisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:46 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, maar geeft die roze kinderkamer het dan niet weg joh? Of hebben ze daarom nu dat homo-verhaal in de wereld geholpen? Een homo-baby
het beste is dus dat roel maar iets met tanja moet beginnen dan begrijpen ze elkaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:45 schreef bloodymary het volgende:
Eigenlijk voeren Roel en Tanja dezelfde filosofie:
Tanja: dat begrijp je alleen als je zwanger bent.
Roel: dat begrijp je alleen als je een jongen bent.
Broer van Danny (maar die is weer tegen het homohuwlijkquote:
Tja, maar het is geen Antiliaan he... dat geeft toch problemen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:48 schreef GraafD het volgende:
[..]
het beste is dus dat roel maar iets met tanja moet beginnen dan begrijpen ze elkaar.
Nee, dat zie je dus helemaal verkeerd, want Roel is niet zwanger en Tanja is geen jongen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:48 schreef GraafD het volgende:
[..]
het beste is dus dat roel maar iets met tanja moet beginnen dan begrijpen ze elkaar.
Ja dat vond ik ook wel een van de betere hoor, dus toch een meisjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze liep die kamer binnen en haar woorden waren: dus toch een meisje![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |