Dat zal wel Big Brother Bart zijn. Die houdt namelijk helemaal niet van sexuele escapades binnen het huisquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
Van Linda weten we alleen dat ze constant geil is, maar zich enorm inhoudt vanwege ene Bart.
Ik vond dat die Bart haar jongere broertje had kunnen zijn, aangezien zij er niet uitziet als een midden twintiger, eik als een beginnende 30-er.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van Linda weten we alleen dat ze constant geil is, maar zich enorm inhoudt vanwege ene Bart.
Tja.. dat is vooral leren hè... dingen uit je hoofd leren. Sommige mensen kunnen dat heel goed. Anderen weer niet. Maar als je wiskunde op VWo niveau heel makkelijk haalt (wat julie natuurlijk weer als een sterk verhaal betitelen), dan kun je wel wat, dat kan ik je verzekeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef bloodymary het volgende:
Sorry, maar ik meen het echt. Ik vind haar echt heel dom overkomen. En nogmaals intelligentie (wel bewust gebruikt in deze context) heeft niet perse te maken met een studie kunnen halen. Veel mensen leren dingen uit hun hoofd en halen toch een studie.
ja, dat klopt; en niet ten onrechtequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat inderdaad wel wat stoer te doen ja. Ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wat ondergewaardeerd voelt in dat huis.
Hebben we Bart in de uitzending gezien? Of op fotomateriaal?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:26 schreef -Delta- het volgende:
Maar goed, echte liefde overwint alles.
Ook liefdes van 2 weken.![]()
En na die opmerking liep haar moeder al jankend de studio uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Ja en iedereen die roept dat het haar karakter is, die is blijkbaar zelf nog niet zwanger geweest, dus die weet niet wat ze doormaakt...."
![]()
Klopt. Op zich niet vreemd met zoveel mensen in het huis die ouder zijn. Ik ben ook altijd de jongste geweest en weet een klein beetje hoe dat kan voelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:25 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft ze dat vorige week ook niet aangegeven? Dat ze thuis veel meer 'het vrouwtje is' en zichzelf niet hoeft te bewijzen? Staat me iets van bij, maar ik heb het niet echt gevolgd
Bart leek een heel jong ventje te zijn. Hij leek nog geen 20.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Hebben we Bart in de uitzending gezien? Of op fotomateriaal?
een jong ventje, zonder al teveel interesse voor Linda:)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
Bart leek een heel jong ventje te zijn. Hij leek nog geen 20.
Over datum? Dat kent ze niet hoor, het is over tijdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef eborn het volgende:
[..]
De chips waren zeker over datum dan?
Ik ook, maar heb daar juist altijd heel veel van geleerd. En wist dan ook dat ik inderdaad op bepaalde momenten mijn kop moest houden en niet als een kip zonder kop moest gaan zitten kakelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Op zich niet vreemd met zoveel mensen in het huis die ouder zijn. Ik ben ook altijd de jongste geweest en weet een klein beetje hoe dat kan voelen.
Nee, dat is de verantwoordelijkheid van de moeder, maar in Tanja's geval kan je niet meer van een moeder spreken, Tanja is een crackh**r die er een verslaafd/vergiftigd wezentje uitpoept...quote:
Tja, dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Net als dat de ene persoon zich de meningen van anderen enorm aantrekt en het de ander geen fluit kan schelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik ook, maar heb daar juist altijd heel veel van geleerd. En wist dan ook dat ik inderdaad op bepaalde momenten mijn kop moest houden en niet als een kip zonder kop moest gaan zitten kakelen.
Ik had het gevoel dat ik altijd tegen mijn broer moest opboksen. Hij haalde makkelijk het gymnasium... en dan heb je toch een beetje het idee dat je ouders hetzelfde van jou verwachten. Dat is toch een bepaalde druk. Daar kon ik zelf dus niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb daar juist altijd heel veel van geleerd. En wist dan ook dat ik inderdaad op bepaalde momenten mijn kop moest houden en niet als een kip zonder kop moest gaan zitten kakelen.
Heb je ook gelijk in. Ik zit ook eigenlijk maar een beetje te zeiken omdat ik een rotdag heb gehad vol zeikende mensen. Soms zou ik willen dat je net als Basil Fawlty je klanten mag slaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Net als dat de ene persoon zich de meningen van anderen enorm aantrekt en het de ander geen fluit kan schelen
Wat ik het "mooie" vind...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee, dat is de verantwoordelijkheid van de moeder, maar in Tanja's geval kan je niet meer van een moeder spreken, Tanja is een crackh**r die er een verslaafd/vergiftigd wezentje uitpoept...![]()
Klant is koning he! Tot ze irritant wordenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:32 schreef bloodymary het volgende:
Heb je ook gelijk in. Ik zit ook eigenlijk maar een beetje te zeiken omdat ik een rotdag heb gehad vol zeikende mensen. Soms zou ik willen dat je net als Basil Fawlty je klanten mag slaan.
Ja, en alle vrouwen die ongepland zwanger worden, worden dat van Surinamers en Antillianen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat ik het "mooie" vind...
Het gaat al generaties in Tanja's familie door, dat ze ongeplanned zwanger worden.
Tanja's moeder op d'r 18e.
Tanja nu (op d'r 27e)
En Tanja's dochter zal ook wel zwanger worden op d'r 16e, aangezien Mama de hele dag kenbaar maakt, dat Surinamers en Antilianen zo geweldig zijn, dus die krijgt de smaak ook al vroeg te pakken![]()
Je wilt ook niet dat lijstje gaan aanvoeren?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik wil mijn T***a posts een beetje laag houden eigenlijk
Ik behandel ze als koningen. En dan zit ik vol met opgekropte agressie, die ik er hier uitslinger.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:33 schreef eborn het volgende:
[..]
Klant is koning he! Tot ze irritant worden
Kan ergens wel met je meegaan, ken een jongen met 3 tienen op zijn cijverlijst op het VWO maar is sociaal heel erg dom (werkt nu bij radio Noordzeequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef bloodymary het volgende:
Sorry, maar ik meen het echt. Ik vind haar echt heel dom overkomen. En nogmaals intelligentie (wel bewust gebruikt in deze context) heeft niet perse te maken met een studie kunnen halen. Veel mensen leren dingen uit hun hoofd en halen toch een studie.
Overigens hoef ik niet afgunstig te zijn op Lieske wat studies of intelligentie betreft hoor. Hoogstens misschien op het feit dat ze 20 jaar jonger is. Hoewel het ook wel leuk is om een oude wijze vrouw te zijn............................![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |