ja, dat dus [ ik hoor dat hun gelukkig nog niet, vanaf nu vrees ik wel]quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:13 schreef bloodymary het volgende:
Dat vinden hun stoer.
Met Tanja is niets mis, het zijn haar hormonen, het is een heel aardig, inlevend en aardig persoonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Ik stem op dezelfde, tot die persoon er uit is, dan weer een andere".
Alhoewel ik daar in kan komen, ik zou ook keer op keer Tanja nomineren.![]()
Volgens mij krijg jij andere beeldenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
Met Tanja is niets mis, het zijn haar hormonen, het is een heel aardig, inlevend en aardig persoon![]()
Beetje triest hoor, zulke uitspraken. Er klinkt wel heel veel afgunst in een flink aantal reacties hier. Ik snap niet waar dat wegkomt, maar het zal verder wel.... Wel een beetje vreemd dat er zo wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:15 schreef eborn het volgende:
[..]
Bingo!De bekende 'ik heb niet geleerd, maar haal wel een 6' uitspraken!
"Ja en iedereen die roept dat het haar karakter is, die is blijkbaar zelf nog niet zwanger geweest, dus die weet niet wat ze doormaakt...."quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met Tanja is niets mis, het zijn haar hormonen, het is een heel aardig, inlevend en aardig persoon![]()
Hbe ik ook nog niet gehoord. Maar in Groningen zeggen ze ook 'opgehongen'quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, dat dus [ ik hoor dat hun gelukkig nog niet, vanaf nu vrees ik wel]
Afgunst waarop of op wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje triest hoor, zulke uitspraken. Er klinkt wel heel veel afgunst in een flink aantal reacties hier. Ik snap niet waar dat wegkomt, maar het zal verder wel.... Wel een beetje vreemd dat er zo wordt gereageerd.
Mijn uitspraken of de VWO uitspraken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Beetje triest hoor, zulke uitspraken. Er klinkt wel heel veel afgunst in een flink aantal reacties hier. Ik snap niet waar dat wegkomt, maar het zal verder wel.... Wel een beetje vreemd dat er zo wordt gereageerd.
Dat is echt wel duidelijk. Je kunt Lieske overal op afzeiken. Je kunt zeggen dat ze irritant is, dat verhalen soms beroerd uit haar strot komen en wat al niet meer... Maar als je haar gaat aanvallen op haar intelligentie, heb je denk ik zelf de intelligentie van een bos wortels.quote:
hoezo afgunst?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:17 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij andere beelden
De chips waren zeker over datum dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
Ik denk hetZe wilde zelfs het eten (chips) delen met de andere bewoners en....
Sorry dat was het enige menselijke wat ik haar heb horen zeggen of doeneigenlijk heel erg triest
![]()
Dat stoer doen is heel vaak Lieske's probleem. Dat en haar sterke verhalen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hoezo afgunst?
Liesje zit gewoon stoer te doen
alleen spreekt ze zichzelf tegen zoals Delta al aantoonde
Ze zat inderdaad wel wat stoer te doen ja. Ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wat ondergewaardeerd voelt in dat huis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:20 schreef Wup het volgende:
[..]
hoezo afgunst?
Liesje zit gewoon stoer te doen
daarom had Roel ook verwacht dat ze genomineerd zou worden denk ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat Linda ook niet veel meer zal gaan vertellen, de komende maanden.
T'is nog net geen Rikkert of Ralph, maar zoveel weet ik nog niet over haar.
Van Linda weten we alleen dat ze constant geil is, maar zich enorm inhoudt vanwege ene Bart.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:22 schreef -Delta- het volgende:
Ik denk dat Linda ook niet veel meer zal gaan vertellen, de komende maanden.
T'is nog net geen Rikkert of Ralph, maar zoveel weet ik nog niet over haar.
Het zal haar niet helpen denk ik. Chantal nomineert haar zo weer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:24 schreef eborn het volgende:
Lieske vergelijkt Chantal even met haar moeder, dat doet het altijd goed
Heeft ze dat vorige week ook niet aangegeven? Dat ze thuis veel meer 'het vrouwtje is' en zichzelf niet hoeft te bewijzen? Staat me iets van bij, maar ik heb het niet echt gevolgdquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Ze zat inderdaad wel wat stoer te doen ja. Ik denk dat dat komt omdat ze zich toch wat ondergewaardeerd voelt in dat huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |