SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:34 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
liedje einde 501:
Dirty Little Secret by Sarah MclachlanDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat idee had ik ook al, als het wel zo zou zijn, nomineer ik deze scene voor de "meest waardeloze dood van een prominent cast-lid" dat ging echt nergens overquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef kwakveense het volgende:
ik ben in elk geval pertinetn overtuigd dat degene die ind e vorige ep doodging niet dood is. en als ie dat wel blijkt te zijn dan geloof ik t nog niet....*notlistening notlistening*
dirty little secret, de niet zo erg emotionele blikken....
ik geloof t gewoon niet....
Maar dat kan zijn omdat hij nog terug komt in flashbacks. Dan was het zelfde met Edward Atterton (Dr. Daniel 'Danny' Hecht ) die kwam ook voor in flashbacks in afl. 7, 17 .quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef dapluiz het volgende:
Dat zeker ja, ik had het niet verwacht dat dat zou gebeuren, maarja het is onbetrouwbaar, maar achter micheal vartan's naam op imdb staat nog altijd "Alias" (2001) en niet 2001 - 2005 zoals met acteurs die een serie uit zien, en ik weet dat het nog kan komen, maartoch
(spoilertag lijkt me niet meer nodig nu toch ? Als je het nu niet weet moet je ook niet in een Alias topic komen)
o ja, dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid. dat zou het nog dommer maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:53 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet over nagedacht idd, ene V.
Dacht eerder aan ene Rambaldi, maar ik weet niet of ze dat weer van stal gaan halen
ik vermoed in een studio ergens in Los Angeles. En wat archief-beelden voor die ene keer dat je ook echt een gracht zag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 03:26 schreef Jelmer het volgende:
Enne, iemand enig idee 'balister (?) near Amstel'? Ben wel nieuwsgierig eigenlijk waar ze gefilmd hebben
Ik moet je toch even verbeteren, het was The Inside, zonder die rquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:17 schreef CloudStrife het volgende:
Rachel Nichols , The Insider.
Die serie was echt cool. Jammer dat die serie flopte in de States.
Die vrouw in de openings scene van 5x03quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:44 schreef dapluiz het volgende:
Amy Acker was die hacker?
quote:The first two seasons were amongst the best TV of the past decade, the third was a jumbled mess, the fourth a mostly dull attempted regress to the glory days of old. Now in its fifth season, "Alias" attempted to reinvent itself yet again with new cast members and the high profile death of a key regular.
The result hasn't helped. Stuck in a far more competitive timeslot, no "Lost" lead-in, and the general tiredness of the storylines, fans both new and old are turning off in droves. The third episode of the show has plunged to 70th place in the ratings with only 7.2 million viewers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bron: erm, mijn broertje las ergens een artikel op internet...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:59 schreef Lexiun het volgende:
I say: bring back SARK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
ja idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:02 schreef Tokus het volgende:
nou nou, geheel onverwacht komt Sloane niet op de elektrische stoel maar krijgt hij weer 's gratie. Net nu ik hoopte dat de schrijvers eindelijk doorhadden dat het echt te ongeloofwaardig was dat die vent nog altijd vrij kon rondlopen na alles wat hij gedaan had.
Ik heb even diverse fora afgestruind, en las constant dat aflevering 5x04 8 miljoen kijkers had. Nu is dat misschien nog steeds niet zo debiel veel als Lost heeft, maar het is wel een stijging van 33% t.o.v. de gemiddelde kijkcijfers voor ABC op de donderdagavond sinds 1999...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:41 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 4 had net 6 miljoen kijkers. Gaat heel snel met Alias en dit is ZEKER het laatste seizoen.
Gelukkig is het een gooie serie..quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:52 schreef dapluiz het volgende:
Ja idd, ik kan wel gaan stoppen met kijken, maar dan wil ik nog weten hoe het afloopt, dus ik stop met kijken wanneer zij stoppen met het maken van de serie
Ze zijn idd totaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:18 schreef Tokus het volgende:
geen idee.
maar ze zijn wel de weg kwijt nu. het ging echt nergens meer over.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:29 schreef CloudStrife het volgende:
Dit wordt zeker het laatste seizoen, daar gaan alle mensen, ook achter de schermen vanuit. Afgelopen aflevering was een season-low qua kijkcijfers.
En zoals het er naar uitziet, in mijn mening, is dit 5e seizoen een erg goeie weg ingeslagen, verhaal kwalitatiefswijs.quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb even diverse fora afgestruind, en las constant dat aflevering 5x04 8 miljoen kijkers had. Nu is dat misschien nog steeds niet zo debiel veel als Lost heeft, maar het is wel een stijging van 33% t.o.v. de gemiddelde kijkcijfers voor ABC op de donderdagavond sinds 1999...
Ik zou dus Alias zeker nog niet afschrijven.
heb `t over seizoen 5. Seizoen 4 heb ik tenslotte alquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:19 schreef miss_bleu het volgende:
mag idd hopen dat ze snel seizoen 4 op DVD gaan uitbrengen!
Hey coolquote:Op woensdag 2 november 2005 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb `t over seizoen 5. Seizoen 4 heb ik tenslotte al
In Nederland wordt seizoen 4 volgens de Van Leest site op 11 januari pas uitgebracht
Was dat niet Irina? Want Jack had haar toch doodgeschoten, maar toen bleek het en kloon te zijn, of haal ik iets door elkaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:55 schreef Lexiun het volgende:
Ik zat me vandaag te bedenken.... hebben ze ooit die laatste clone gevonden waar het in season 2 over ging ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bronquote:When listing the things they're thankful for on Thanksgiving, the cast and crew of "Alias" will probably skip "steady employment."
While it has been widely assumed that this season, the show's fifth, would be the ABC spy drama's last, the network made the official announcement on Wednesday that this May's finale will conclude the adventures of Sydney Bristow and friends.
"This news, and its timing, is a mixed-blessing," says Executive Producer Jeff Pinkner in a statement. "Though we're obviously very saddened to face the reality that 'Alias' is coming to an end, the lasting quality of every good story is determined by its conclusion -- this news gives us the freedom to end the series in the climactic way it deserves."
The original concept for "Alias" came to creator J.J. Abrams back when he was working on his college drama, "Felicity," for The WB. One year he brainstormed that wouldn't it "just rock" if the main character, a university student, was recruited by the CIA and then had to go off and save the world while keeping her college friends in the dark.
Even though he continued to call the premise "ludicrous," Abrams did think it had the potential to be a comic book or cartoon come to life on its own.
ABC agreed and the story of grad student/international Sydney Bristow -- whose life became even more complicated when the agency she worked for killed her fiance and she learned her father was also a secret agent -- was born.
Abrams and his team managed to rest the clock on the show a number of times, fearlessly scrapping storylines and setting the charcters' world on ear at the drop of a dime ... or for a coveted post-Super Bowl spot.
This season, with star Jennifer Garner slightly restrained from many physical stunts due to her real-life pregnancy, the show attempted to reinvent itself once again with the addition of Rachel Nichols and Balthazar Getty to the cast. And the network promises that the announcement of its demise is really more of an effort to give "Alias" the send-off it has earned.
"Right out of the box, 'Alias' attracted a cult following of fans that were completely invested in the show," says ABC Entertainment President Stephen McPherson. "'Alias' is not going to wind down as it comes to an end, it's going to rev up, and we're going to make it the event it deserves to be."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jammer ad thet pas 7 december pas weer is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He is backI'm a fucking miracle worker !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
het schijnt datquote:Op donderdag 15 december 2005 22:52 schreef dapluiz het volgende:
Misschien dat ze toch een beetje inzien dat seizoen 1 en 2 met SD-6 het populairst waren (voor wat ik lees aan reacties) en dat ze er daarom op terug-grijpen, iedereen uit die seizoenen begint terug te komen, nu alleen nog francie en will tippin en we zijn terug bij af
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:02 schreef dapluiz het volgende:dat zou ik prima vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
25 januari 2006.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer komt seizoen4 eigenlijk uit op dvd?
Ja dat dacht ik al. Heb paar maanden terug ook Buffy/Angel gekocht en altijd in de topics gezeten van die, maar ik las altijd de spoilersquote:Op donderdag 29 december 2005 10:01 schreef dapluiz het volgende:
bar_rel als je nog nooit een aflevering gezien hebt en je nu bij S1 begint kan je dit topic beter vermijden, wij zitten namelijk bij Seizoen 5
Oh ja foutje SD-6quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef dapluiz het volgende:
Allereerst, het is SD-6
En ten tweede ze is inderdaad een dubbelspion, ze werkt voor het eggie voor de CIA, voor wie ze als dubbelspion bij SD-6 werkt, en waarom ze dat niet weten, tja, dan was de serie nogal snel afgelopen
Als ik epguides.com moet geloven, gaat Alias 2 maart weer verder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef dapluiz het volgende:
Van mij mogen ze wel weer verder gaan met seizoen 5
Vind ik ook, drie weken terug met de serie begonnen, en ben nu halverwege seizoen 4quote:Op maandag 23 januari 2006 16:35 schreef bar_rel het volgende:
Deze serie is echt top!
Dat kan niet. Seizoen 1 t/m 4 is bij elkaar 60 uur. Dat is dus minimaal tweeëneenhalve dag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef detulp050 het volgende:
Ik ken iemand die op zondagavond is begonnen met seizoen 1 en in de zeer vroege ochtend van dinsdag (rond een uur of 3) klaar was
Ik heb het dan ook alleen maar over seizoen 1quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat kan niet. Seizoen 1 t/m 4 is bij elkaar 60 uur. Dat is dus minimaal tweeëneenhalve dag.
Oh, dat vind ik nog wel meevallen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook alleen maar over seizoen 1
Ja idd...nou snel afmaken die hap!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:24 schreef dapluiz het volgende:
5 moet eerst in amerika maar eens verder gaan ..
ik denk dat dat kind eerst uit Garner moet.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd...nou snel afmaken die hap!
Dat is het al sinds begin december.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik denk dat dat kind eerst uit Garner moet.
en daarna duurt het nog tig weken voordat ze weer op de filmset staat, plus dat het ook een paar weken duurt voordat de aflevering helemaal af is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:12 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Dat is het al sinds begin december.
bronquote:The Emmy Award-winning spy drama, “Alias,” returns to the ABC primetime schedule with a two-hour event on WEDNESDAY, APRIL 19 (8:00-10:00 p.m., ET), and will air in its regular time period thereafter on WEDNESDAYS (8:00-9:00 p.m., ET).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. * April 26, 8-9 pm: The 100th episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. * May 3, 8-9 pm: Currently in production.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. * May 10, 8-9 pm: TBD
* May 17, 8-9 pm: TBD
* May 24, 8-10 pm: Two-hour finale.I love it when a plan comes together !![]()
Dat einde van seizoen 4... over cliffhangers gesproken.![]()
Ik moet zeggen dat ik seizoen 4 niet echt optimaal vond. De andere seizoenen leken meer een verhaallijn te hebben en hierbij had ik vaak het idee waar zijn ze nou eigenlijk mee bezig? Het was veel meer van elkaar losstaand.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.![]()
De eerste afleveringen van seizoen 4 vielen idd tegen, alle die losse lijntjes. Maar vanaf de tweede helft gaat t weer helemaal los. Zojuist 04x16 geken 'Another Mister Sloane' Superaflevering
Why are you wearing that stupid man suit?![]()
Arvin Clonequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:10 schreef Markie-Mark het volgende:
De eerste afleveringen van seizoen 4 vielen idd tegen, alle die losse lijntjes. Maar vanaf de tweede helft gaat t weer helemaal los. Zojuist 04x16 geken 'Another Mister Sloane' Superaflevering.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.![]()
Alias zal niet te zien zijn op de nederlandse zenders toch? ( Seizoen 5 dan)
En dat ABC kanaal ofzo, kan je dat dan zo installeren?
Correct en tevens juist...![]()
Weet iemand wanneer er weer een nieuwe aflevering is? Ik dacht afgelopen week weer een nieuwe kwam, maar ik zag toen ineens iets dat het in april pas weer begint.![]()
http://www.tv.com/alias/show/3451/summary.html?q=aliasquote:Op maandag 6 maart 2006 19:50 schreef diertjuh het volgende:
Weet iemand wanneer er weer een nieuwe aflevering is? Ik dacht afgelopen week weer een nieuwe kwam, maar ik zag toen ineens iets dat het in april pas weer begint.
19 april dus.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Alias Returns In A Two-Hour Extravaganza
The beloved super-femme spy show Alias returns April 19 with a special 2-hour episode. Several regular-length episodes will air in following weeks. Fans are thrilled about the return, but disappointed in what will apparently be a shortened season.
However, it now seems that ABC has gone ahead and decided to air the last hours of one of the greatest shows on TV. That’s right - Sydney, Jack, Sloane, and the rest of the Alias gang return in April (according to our friends at SpoilerFix.com, April 19 to be exact) for a two-hour midseason special. According to the report, which started with Kristin at E! Online, the two-hour return will be followed by four more hour-long episodes and the series will come to an end with another two-hour explosion sometime in May.
What do you think? Does the show deserve its shoddy treatment simply because of lower ratings, or should the network give Alias the respect it’s earned?Why are you wearing that stupid man suit?![]()
Eigenlijjk vind ik het niet jammer dat de serie nu aan ze einde komt. Ik zie nu dat steeds meer series die ik c.a. 4 jaar geleden volgde gewoon steeds slechter worden. De echte tijd was voor mij met smallville en alias in season 2, na deze seizoenen is het zo'n beetje berg afwaards gegaan. Ik heb alias altijd leuke serie gevonden maar dit seizoen heeft niet het alias gevoel. Hoe denken jullie erover ?I'm a fucking miracle worker !!![]()
Heb seizoen 1 en 2 gekocht, terwijl ik normaal eigenlijk nooit seizoenen koop. Maar deze serie was het meer dan waard. Helaas hoor ik dat het 3e seizoen niet het aanschaffen waard is en dat het inderdaad vanaf hier bergafwaarts gaat. Jammer, want de eerste 2 seizoens waren rond weg legendarisch.Does Anyone Care... That Nobody Cares ?![]()
Ben wel een beetje benieuwd naar het einde van het seizoen, vraag me af of ze op een mof andere ongeloofwaardige manier vaugh weer tot leven wekken voor een happy end.![]()
Ik kom net deze tegen op skinz.beSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door miss_bleu op 30-03-2006 12:41:27 ]![]()
Word eens wakker miss_bleu .. imageshack werk al eeuwig niet meer @ Fok forum ... zet t ff op www.tinypic.com ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Sorry.. daar zat wat irritatie van m'n werk doorheen gemixedquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:59 schreef miss_bleu het volgende:
kan ook normaal gevraagd worden hoor...Anyways... imageshack blokkeert al geruime tijd hotlinken vanaf fok forum
Vandaar de suggestie de plaatjes bij tinypic te hosten, en die dan alsnog te hotlinken hier
Tinypic blokkeert dat namelijk niet
-edit-
Ah kijk aanverrie nice
Gave fotoosdat het maar rap 19 april mag zijn
Misschien even tussen spoilertags zetten miss_bleu, er zijn veel mensen nog bezig met seizoen twee of drie(als dat tenminste kan met plaatjes
)
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:24 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
TVGuide's Michael Ausiello kwam vandaag met dit lijstje:
* April 19, 8-10 pm/ET: Two-hour episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. * April 26, 8-9 pm: The 100th episode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie van de serie is dat eigenlijks?
* May 3, 8-9 pm: Currently in production.en zo te lezen dus.... nog maar 8 aflevering en dan gaan ze dus kappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wies dat? :p sjowww te lang niet meer gezien... weet niet meer wie wie is :S
* May 10, 8-9 pm: TBD
* May 17, 8-9 pm: TBD
* May 24, 8-10 pm: Two-hour finale.![]()
idd... ben ik volledig met je mee-eens... en denk dat iedereen ook met mijn eens zijn dat alle series de 1ste,2 seizoen wel het beste zijn en verder word het een beetje langdradid en uitgerekt... 24 vond ik seizoen 3-4 ook nix.. maar 5 is wel beter nu, en dan heb je Lost, ook minder geworden.... het enigste wat nog goed is vind ik dan zijn CSI en gilmoregirlsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef Lexiun het volgende:
Eigenlijjk vind ik het niet jammer dat de serie nu aan ze einde komt. Ik zie nu dat steeds meer series die ik c.a. 4 jaar geleden volgde gewoon steeds slechter worden. De echte tijd was voor mij met smallville en alias in season 2, na deze seizoenen is het zo'n beetje berg afwaards gegaan. Ik heb alias altijd leuke serie gevonden maar dit seizoen heeft niet het alias gevoel. Hoe denken jullie erover ?![]()
![]()
hhmm per ongeluk dubbelpost.. kan iemand dit verwijderen aub
[ Bericht 68% gewijzigd door Kersje86 op 01-04-2006 10:21:58 ]![]()
Ik heb S1 en S2 op DVD...Beide seizoen waren erg leuk.
Tijdens S3 haakte ik early on af...Maja, ik moet het binnenkort nog maar ff de kans geven, mits het nog de moeite waard is.![]()
![]()
Kersje86, antwoord op je vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja, 8 uur show nog, over 6 eps verdeeld, of 6 verschillende momenten, hoe je het wil zien...I love it when a plan comes together !![]()
Ik las daarnet dat de Alias producers voor de series finale echt alle stoppen zullen doen doorslaan![]()
Op dit moment wordt de finale gefilmd en ze zijn over de tijd en over het budget heenEn de kans bestaat dat de finale nog een extra half uur erbij krijgt... in plaats van een 2 hour finale dus een 2,5 uur finale (zonder reclame dan dus 1 uur en 3 kwarttier ofzo
![]()
![]()
) (alleen sta ik dan wel voor de keuze of ik eerst de 24 season 5 2hour finale of de Alias series finale zal kijken... want die worden allebei op dezelfde maandag uitgezonden
)
Volgende week eindelijk aflevering 5x10 en 5x11![]()
![]()
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door wolfrolf op 13-04-2006 12:30:56 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Niet zo enthousiast op het toffe nieuws over de finale dapluiz ..
En ja, het slotakkoord van Alias begint met een dubbele aflevering volgende week op woensdag, gaat daarna 4 weken verder met enkele afleveringen op diezelfde dag, en op maandag 22 mei is de 2 hour series finale van Alias
Niet meuten!!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:50 schreef miss_bleu het volgende:
het word tijd!!Weest blij!!!!!!!!!!
![]()
Ben wel enthousiast naar die finale hoor, vooral als die zo lang is
Maar eerst maar die 6 eps ervoor kijken![]()
![]()
Dit zijn de tot nu toe bekende titels en uitzend dataquote:5-10 19 Apr 06 S.O.S.
5-11 19 Apr 06 Maternal Instinct
5-12 26 Apr 06 There's Only One Sydney Bristow <--- 100e aflevering!!
5-13 03 May 06 30 Seconds
5-14 10 May 06 I See Dead People
5-15 17 May 06 No Hard FeelingsDe titel(s) van de serie finale is(zijn) nog niet bekend... ben benieuwd!!!!!!!
Donderdag eindelijk 2 nieuwe afleveringen kijken![]()
Yes inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 12:00 schreef dapluiz het volgende:
Maar morgen in USA en donderdag te importeren dus ?Ben er een beetje zenuwachtig voor
Was toch best een fijne cliffhanger aan het eind van 5x09
Hm idd, wat was die cliffhanger ook alweer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest bizarre cliffhanger vond ik nog wel het eined van seizoen 4
My name is not not micheal vaughn *BAM*![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:06 schreef dapluiz het volgende:
Hm idd, wat was die cliffhanger ook alweer ?Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Episode 5.16: Reprisal (Part 1 of the 2-hour series finale)
Episode 5.17: All the Time in the World (Part 2 of the 2-hour series finale)
Airdate: Monday May 22, 2006 from 9 to 11 p.m.
bron: Spoilerfix.com
Volgens Kristin at E!Online zou het zo kunnen zijn dat de season finale nog langer dan 2 uur wordt, 2,5 uur beeld en een half uur clipshow.I love it when a plan comes together !![]()
17 afleveringen voor een compleet seizoen ?
Ik wist wel dat er minder afleveringen kwamen, maar iets van 7 minder als normaal ??![]()
ja, dat is al wel een tijdje bekend ja. ze moesten wat eps cutten vanwege de zwangerschap, en het kwam ABC ook wel goed uit zo met alle andere hits die ze hebben.I love it when a plan comes together !![]()
Jeej aflevering 510 en 511 zojuist gezien, en het is weer alias like it supposed to be. Snap het niet hoezo zu nu wel door kunnen gaan met een spanned verhaallijn en de afgelopen afleveringen van seizoen 5 bagger waren.
I'm a fucking miracle worker !!![]()
woa. JAck was zoo cool in die Alpha Black meeting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:31 schreef miss_bleu het volgende:echt verrassend was het natuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24![]()
Oh, wat ben ík blij dat Alias weer terug is. Niet alleen terug in de zin van dat er eindelijk nieuwe afleveringen zijn, maar ook in de zin van de conspiracies.
EnIrina
natuurlijk.
[ Bericht 13% gewijzigd door dapluiz op 21-04-2006 11:06:08 ]![]()
Hhmmm okee. 5-10 en 5-11 zijn best tof
Wat de neuck is The Horizon nou precies?!En...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neemt niet weg dat het waarschijnlijk garant staat voor een zenuslopende onknoping van deze uber-serie![]()
Komt u maar met de 100e aflevering volgende week![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door wolfrolf op 21-04-2006 10:03:22 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door dapluiz op 21-04-2006 11:06:35 ]![]()
Oke, heb de tags *teruggezet*
Ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat nu officieel 90% van de hele Alias fan community mij haat overigens
[ Bericht 8% gewijzigd door wolfrolf op 21-04-2006 10:03:55 ]lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ja ik ook hoor, ik kreeg vorige keer hier ook op mijn donder omdat ik screenshots had neergezet uit seizoen5quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef dapluiz het volgende:
Dan maar zo, misschien dat ik teveel in USA topics heb gezeten![]()
kan iemand hier mij uitleggenwat de horizon nu inhoud of wat ze denken dat het inhoud? heeft vast iets te maken met de prophecy van season 2/3. En weet iemand of Sark nog terug komt
I'm a fucking miracle worker !!![]()
Het moet met Rambaldi te maken hebben, daar ze beloofd hebben dat verhaal volledig af te ronden. Kan ook hetgene zijn wat Nadia beter kan maken bijvoorbeeld. Ik moet zeggen, ze zijn nu wel héél vaag bezig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:05 schreef Lexiun het volgende:
kan iemand hier mij uitleggenwat de horizon nu inhoud of wat ze denken dat het inhoud? heeft vast iets te maken met de prophecy van season 2/3. En weet iemand of Sark nog terug komtIn a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
als ze met de rambaldi prophecy het genezen van nadia laten volbregnen vind ik het enorm nep van ze. Neem aan dat die rambaldi wel wat meer in gedachten hadden dan alleen het genezen van een of andere chick.I'm a fucking miracle worker !!![]()
woohoo, wat een geweldige aflvering!
-die babysitters!
-Who's Rambaldi?
-"Sydney, my head's beeping."I love it when a plan comes together !![]()
al gezien?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:38 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
woohoo, wat een geweldige aflvering!
-die babysitters!
-Who's Rambaldi?
-"Sydney, my head's beeping."![]()
saskia, wat ben je toch een slet
hendrik, je bent mijn baas niet!I love it when a plan comes together !![]()
iemand opgevallen dat het handafdrukprogramma in die club in moskou (crappy) nederlands is?
de naam:
de hoogte:![]()
Je hebt gelijk! Goed gezien trouwensquote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef Mr_x007 het volgende:
iemand opgevallen dat het handafdrukprogramma in die club in moskou (crappy) nederlands is?
de naam:
de hoogte:Vandaar dus ook die Nederlandse IDcheck denk ikquote:saskia, wat ben je toch een slet
hendrik, je bent mijn baas niet!
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
saskia, wat ben je toch een slet
hendrik, je bent mijn baas niet!![]()
![]()
echt heel grappig inderdaad
Ze kicken wel op de Nederlandse taal in Alias geloof ik ... in seizoen 4 kwam er ook een paar keer (gebrekkig) Nederlands gelul voorbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5![]()
!!!!!!!!!!!
snap alleen niet waarom, die club zat toch in moskou??quote:Op donderdag 27 april 2006 23:38 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Goed gezien trouwens
[..]
snel lezen![]()
Vandaar dus ook die Nederlandse IDcheck denk ik![]()
Heb nu de eerste 5 afleveringen van seizoen 5 bekeken, maar ik ben bang dat ik mijn interesse verloren heb. Het eind van seizoen 4 sloeg al totaal nergens op, maar de uitleg gaat nog verder!![]()
Kan je het net zo goed ff volhouden, dit is toch het laatste seizoen
Enne, vond rachel en thomas beter nederlands praten als diegene toen in seizoen vier, blijf het ook altijd wel grappig vinden als ik nederlands denk te horen en het nog zo is ook![]()
![]()
"Het gewicht 125 amerikaanse ponden"quote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef Mr_x007 het volgende:
de naam:
de hoogte:
Alleen die leeftijd kan nooit kloppen natuurlijk, 41
Misschien krijgen ze bij die club gewoon een kopie van het paspoort te zien ofzoiets. Het lijkt me gek dat ze daar een fout maken bij Aliasquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:01 schreef Mr_x007 het volgende:
[..]
snap alleen niet waarom, die club zat toch in moskou??
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
had ik het dus gisterenavond toch goed gehoord, dacht dat het aan mij lag omdat ik zo moe wasquote:Op donderdag 27 april 2006 23:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt heel grappig inderdaad
Ze kicken wel op de Nederlandse taal in Alias geloof ik ... in seizoen 4 kwam er ook een paar keer (gebrekkig) Nederlands gelul voorbij
![]()
![]()
Dat had ik ook. Heb dus dat stukje nog maar een keer gekeken. Al kon ik het niet echt goed verstaan. Alleen van 'je bent mijn baas niet' verstond ik dus wel. Dat eerste ging me te snelquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:11 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
had ik het dus gisterenavond toch goed gehoord, dacht dat het aan mij lag omdat ik zo moe was![]()
![]()
Dat in seizoen vier was toch die ongelofelijk slecht "Vertel hen, het is grappig"-zin? Met die vampiers ofzo? Vage aflevering was dat zeg.
Ik ben overigens héél erg blij met de richting die seizoen 5 op gaat nu, hoewel ik het klonen van Sydney wel erg 'been there, done that' vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
Dat had ik dus ookdat maakte een stukje spanning wat weer wegviel. Had het toffer gevonden als ze het niet zou weten, maar goed...
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef FLIPNEUS het volgende:Wanneer werd dat verteld dan ? Dat heb ik echt helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Wanneer werd dat verteld dan ? Dat heb ik echt helemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:15 schreef FLIPNEUS het volgende:ik had dat ook niet echt verwacht, maar dat werd toch ook nog nergens duidelijk (behalve in dat stuk wat je iets verderop spoilert) ? Of heb ik ergens iets gemist in een aflevering, waar ze dat te weten komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens, het is onvoorstelbaar (goh, dat komt nooit voor in Alias...) dat ze in de vorige aflevering gelijk maar even alles vertellen tegen die moeder van Sydney. Ook dit soort naïviteit moet toch z'n grenzen hebben, zou je denken.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
ja dat snapte ik dus ook niet Tokus. We missen dus niets, of hun zijn wat vergeten uit te zenden dat kan ook nog![]()
sydspinosa
Het was eerst de bedoeling dat Irina Vaughn gekidnapped zou hebben, maar dat bleek technisch niet haalbaar omdat Vartan en Olin niet tegelijktertijd beschikbaar waren om dat te filmen. Nu dus de huidige plotlijn.
Ze hebben nooit laten zien dat Jack en Sydney het te weten komen, dus misschien bedoelen ze dat ze al die tijd al geweten hebben. Dat zou ik wel raar vinden, want waarom heeft Syd dan het hockeyblad opgezegd?
I love it when a plan comes together !![]()
nou, wat een flauw plot, met die clone. Nog erger dan de gemiddelde James Bond film.
en voor wat een geheime organisatie moet zijn met professionals pakken ze zo'n hinderlaag wel erg amateuristisch aan.
Valt nog mee dat er wat dooien vallen bij de hoofdrolspelers, maar goed de serie loopt toch op z'n eind.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was ik trouwens de enige die de ford reclame opviel toen jack nadia ophaalde ?
"So u got the ford hybrid huh.."
En dan daarna als ze stil staan nog ff opzoomen op het "hybrid" op de auto ...![]()
ja, subtiele product placement kan je dat niet noemen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:50 schreef dapluiz het volgende:
Was ik trouwens de enige die de ford reclame opviel toen jack nadia ophaalde ?
"So u got the ford hybrid huh.."
En dan daarna als ze stil staan nog ff opzoomen op het "hybrid" op de auto ...Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Ik ben dus niet de enige, ik zat echt van: HE? Heb ik wat gemist of zo.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Wanneer werd dat verteld dan ? Dat heb ik echt helemaal gemist.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailer next weekI'm a fucking miracle worker !!![]()
Dat is gelukkig niet waar miss_bleuquote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:06 schreef miss_bleu het volgende:
aaaaah nog een week wachten!![]()
en dan is het gewoon afgelopen
Volgende week nog 1 enkele aflevering, en dan de maandag daarna, 22 mei, de dubbelaflevering die de serie zal uitluiden
Het grappige is wel dat de zwanenzang van Alias op dezelfde dag wordt uitgezonden als de seizoen 5 finale van 24.. dat wordt dus een stampvolle dinsdagavond de 23e meiquote:5-15 No Hard Feelings 5/17/2006
5-16 Reprisal (Part 1) 5/22/2006
5-17 All the Time in the World (Part 2) 5/22/2006lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ja dat is idd een drukke avond de 23e![]()
Gelukkig is Prison Break dan al afgelopen anders was het helemaal niet in te plannen
MaarreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog maar twee aflevering. En ik begin er net weer helemaal in te komen.
Sark
.
Sark blijft kewlVolgens mij heeft David Anders er ook echt plezier in om die gozer te spelen
Was ik trouwens de enige die had verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee daar was je niet alleen in dapluiz
Hiihiihihihi ik durf er een gifpil op in te nemen dat de shit volgende week helemaal los gaat![]()
Rambaldi extravaganza baby![]()
Het moet volgende week wel los gaan want dat is de season en series finale
Enne, nog ff voor de duidelijkheid, die zenden ze dus maandag uit in amerika, dus dinsdag voor ons al te zien![]()
![]()
Loop nog twee afleveringen achter nu. Echt jammer dat Nadia dood isEn Vaugh leeft nog, ik dacht het wel! Ik zei het nog, zal wel een zieke streek van Jack zijn.. maar blijkbaar wist Sydney er dus ook van.. toch wel mooi
![]()
![]()
![]()
Ik wil Alias importeren maar de allerlaatste 2 afleveringen zijn er (nog) niet
vanavond word het toch uitgezonden? Of is het al uitgezonden maar zijn ze nog niet te vinden?
-edit: zeg...-
[ Bericht 40% gewijzigd door Mike op 23-05-2006 10:24:12 ]![]()
Nee. De finale is gisteren (eigenlijk vannacht) uitgezonden
Nog steeds onvindbaar. (ga nou niet zitten posten waar 't eventueel wel te vinden isDat kan je zomaar een boel gelazer opleveren, want dat MAG HIER NIET enzo
Tevens heb ik een e-mail adres in m'n profiel staan
)
Sorry Mike,
Ik ga hem zelf vanavond maar eens binnen en kijken. Ben nu wel heel benieuwd geworden.
Gisteren de final van Charmed zitten kijken en CSI Las vegas. Alles komt aan zijn eindje
[ Bericht 64% gewijzigd door miss_bleu op 23-05-2006 10:51:45 ]![]()
Ik heb maar een uitzending van 40 minuten. Episode 16... lijkt alsof er een aflevering tussen mist terwijl de vorige toch echt 15 was.
Er zou toch een dubbele aflevering komen!?![]()
ik zie een Alias.S05E16.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS en een Alias.S05E17.HR.HDTV.AC3.5.1.XviD-NBS staan hoor. 2 afleveringen![]()
gewoon goed zoeken
ik ben erg ebnieuwd...edit deze post wel met wat ik ervan vind als ik ze gezien heb...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
ep 5.16 gezien...echt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu kan ik niet eens verder kijken want ik heb de volgende nog niet...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
awwwww, wat een series finale zeg. get the tissues ready. Vreemd genoeg was de allerlaatste shot van een zwart scherm het ergst
I love it when a plan comes together !![]()
Idd, jammer dat ze er mee stoppen. Vondt het altijd wel leuk om naar te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel "Alias"I'm a fucking miracle worker !!![]()
Net 5.16 gezien.. 5.17 kan ik pas morgen kijken denk ik.. ik ga deze serie echt missenMooi dat jullie alles nog in spoilers plaatsen!
![]()
![]()
Van de eindcredits:Mooi einde van een vette seriequote:Thank you for five incredible years
Lage kijkcijfers voor de laatste afleveringen van de serie gisteren.
Ik ben zelf ook in het begin van dit seizoen gestopt met kijken en eigenlijk hield ik het alleen zolang vol in de hoop dat het beter zou worden. Maar het 'jump the shark'-moment was natuurlijk toen het hele team samenkwam onder leiding van Sloane. Dat was het moment waarop je de kijkcijfers zag kelderen.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Even voor de duidelijkheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a fucking miracle worker !!![]()
Waardig slot. Ik heb genoten.
Nu maar wachten op een film.. misschien... ooit?![]()
ja, wel een leuk einde, toch.
en niet alleen die grot was erg goedkoop... die scene in London, dat leek echt nergens op (in ieder geval niet op London). Misschien had iemand ze ook moeten vertellen dat in Engeland het stuur rechts zit in een auto.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder :
Thank you for five incredible years![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vraag aan jullie: zullen er mensen in de wereld die in iets gelijks geloven en hun leven daar ook aan wijden? daar bedoel ik nu even niet het geloof meeI'm a fucking miracle worker !!![]()
![]()
Insgelijks, Alias. Insgelijks.Vaarwel
Ik kan een gevoel van verdriet dat Alias echt voorbij is niet onderdrukken
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:25 schreef miss_bleu het volgende:
heb het idee dat het volgende week weer uitgezonden word
review laatste ep : http://tv.ign.com/articles/709/709791p1.html
Ze hebben het wel mooi zo gelaten dat ze er zo weer mee verder kunnen als ze willen
Enne, ik hoor niemand over het feit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het niet gered heeft, was zeker niet zo'n populair personage ?![]()
![]()
Voor mij niet echt nee dapluiz
Ik vind het wel verrot jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot![]()
17 gezien.. damn nu is het echt overwel het idee dat alles een beetje rush rush is afgemaakt, ineens in de laatste 2 afleveringen vogelen ze alles uit, alle 12 die lui kennen ze ineens, alles met rombaldi word opgelost.. wel jammer, maarja blijkbaar moest het snel afgelopen zijn.
![]()
die 12 lui hadden ze spul over gevonden in die kelder...
kan ook nog niet echt geloven dat t over is.
en ik vond Tom juist heel tof! tom en rachel
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: