Verklein het dan goed.quote:
Zeg dat welquote:
Ik, die strip was ver onder jouw niveau.quote:
Ze hebben nog minder dan een halve dag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:11 schreef BVO het volgende:
Nou, het is 1 oktober, gooi dat IDO maar open..
Dude.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik, die strip was ver onder jouw niveau..
Imageshack.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:45 schreef Bupatih het volgende:
Pff, ik heb het oude, originele topic opgezocht en ik zie maar één creatie van mij.
En nog een überslechte ook.![]()
Daarom zei ik dus:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Dat was oktober 2004.
Toen was ik een schim van wie ik nu ben.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:13 schreef Svensational het volgende:
Hee Buup, waar blijft jouw creatie?
CTRL + F5 of CTRL + Shift + R (FireFox)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat ziet dat logo er raar uit hierboven.
Hmm, daar heb je een punt.quote:
Stukken beterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
CTRL + F5 of CTRL + Shift + R (FireFox)
quote:
Daar Vliegende Panters.quote:
Oh!quote:
Waar was u?quote:
klopt, maar heb nu ff mn slaapgebrek ingehaaldquote:
waar ben je naartoe geweest?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt, maar heb nu ff mn slaapgebrek ingehaald
Hoe komt dat dan?quote:En de pijn in mn rug is nu gelukkig ook minder
Ik heb geprobeerd een leven te downloaden. Met echte mensen enzo. Zonder computers.quote:
Kijk eens in je fotoboek.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een leven te downloaden. Met echte mensen enzo. Zonder computers..
Het was kei Eng..
Enne...waar was u eigenlijk?.
Ow.quote:
Waar was ik wanneer?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een leven te downloaden. Met echte mensen enzo. Zonder computers..
Het was kei Eng..
Enne...waar was u eigenlijk?.
Juist ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow.
oeps..
Ik moet nog stemmen he?.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhh. Was ik de woorden POP en portfolio net eventjes vergeten, komt hij aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:17 schreef Duiveltja het volgende:
Voor mijn POP moet ik een soort van boekbespreking houdenIemand hier die een leuke suggestie heeft? Bij voorkeur iets met management of IT
sorry.quote:
iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhh. Was ik de woorden POP en portfolio net eventjes vergeten, komt hij aan..
Nou..euhm... de laatste tijd enzo.quote:
naar Naar Huis, een kroeg bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
waar ben je naartoe geweest?
[..]
Hoe komt dat dan?
Helemaal niet, ik miste je zo dat ik zelfs die homo-reeks ben ingegaan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry..
En jullie doen allemaal kei gemeen metenzo.
.
En ik maar denken dat het is omdat jullie mijn aanwezigheid zo hebben gemist.
Nee hoor, het is alleen maar omdat ik nog moet stemmen..
.
[gebrekkig engels] Here are ze results of the beaverhausense jury [/gebrekking engels]
Bupatih vs. Skaai
BVO vs. Tom_Tom-
Tania18 vs. Duiveltja
MissBliss vs. Airelle
_ElMaikel_ vs. Dizer
Svensational vs. mark_03
Ben je uit de kast dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik miste je zo dat ik zelfs die homo-reeks ben ingegaan..
Ja, want het is weekend dus.quote:
Nou, ik moet dit weekend studeren hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, want het is weekend dus..
Hiep Hoezee.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik moet dit weekend studeren hoor.
Maar bijna afgestudeerd
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:.
I remember we were driving driving in your car
The speed so fast I felt like I was drunk
City lights lay out before us
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
And I had a feeling that I belonged
And I had a feeling I could be someone, be someone, be someone.
Svernie!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, het bijt me nu wel even in mijn reet omdat ik dat in een maandje moet doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhh. Was ik de woorden POP en portfolio net eventjes vergeten, komt hij aan..
Aparte naamquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
naar Naar Huis, een kroeg bij mij in de buurt
Verkeerde houding bij zitten of gewoon altijd al last van gehad? Denk dat therapie wel nodig is als je je rug kan knakenquote:Mn rug is gewoon een beetje verrot, kan um knaken wanneer het niet de bedoeling is enzo
O ik vond het al zo frappant dat hij niet voor Tania koosquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
O ik vond het al zo frappant dat hij niet voor Tania koos
Nou, sommige mensen hebben... dinges... enzo! Om te doen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou..euhm... de laatste tijd enzo..
Hmm? Nou? He?
Don't flatter yourself.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
O ik vond het al zo frappant dat hij niet voor Tania koos
Maar ik koos toevallig wel voor Tania.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]LeBeau is ook van de verkeerde kant he, of wist je dat wél
?
Met je stomme edit
Ach, je had geluk dat Skaai in je rij zat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:29 schreef LeBeau het volgende:
En ik ben in ieder geval niet lang genoeg weggeweest om uit de OP geschopt de worden.![]()
Ja, omdat ze volgens jou een jongetje is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar ik koos toevallig wel voor Tania.![]()
Nee, het woord school komt even niet in mijn vocabulaire voor.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |