quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Maatje.
Inderdaad, kon ik vroeger uren naar kijken (nog steeds trouwens)quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kleurt goed bij je icoontje!
Is ie van de Berenboot?
Klopt. Ik zal de drie titels noemen van de boeken die ik heb:quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, volgens mij niet. Als pyl hem al niet kent, dan zal ik hem ook niet kennen denk ik.
Misschien als je meer hints geeft? Hij is schrijver, niet Nederlands, en zijn achternaam is bijna Nederlands toch?
Je laatste post in het vorige topic bedoel ik.quote:
Klinkt een beetje Robin Hobb-achtig, die titels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal de drie titels noemen van de boeken die ik heb:
Vallei der Koningen
Het koningsgraf
Magiër
Misschien dat die titels je wat zeggen, zo niet, ga ik de naam gewoon noemen.
Is het niet....quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laatste post in het vorige topic bedoel ik.
[..]
Klinkt een beetje Robin Hobb-achtig, die titels.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die knakker in dat blauwe overhemd nou nog niet geraden?
Het is vast een oh ja.....maar nu zou ik het niet weten. Ik kan wel met namen gaan gooien, maar dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en het komt niet zo vaak voor dat mijn plaatje niet wordt geraden
![]()
Zie je nou wel: 'oh ja'!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[tromgeroffel] de bevrijdende naam: Wilbur Smith [/tromgeroffel]
Wat had je nou laatst eigenlijk tegen me willen zeggen ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Tokay het volgende:
Sorry, was even aan het Fotoboek-lurken...![]()
Leuk he fotoboek-lurken? Er zijn hier nog te weinig die een fotoboek hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Tokay het volgende:
Staat er nu eigenlijk nog een plaatje open??? Sorry, was even aan het Fotoboek-lurken...![]()
O, dat. Niks bijzonders joh. Jij was toen een beetje boos op me, dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Wat had je nou laatst eigenlijk tegen me willen zeggen ?
En nog minder die er ook daadwerkelijk foto's van zichzelf in hebben staan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk he fotoboek-lurken? Er zijn hier nog te weinig die een fotoboek hebben.
Wat is het nut van zo'n fotoboek eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En nog minder die er ook daadwerkelijk foto's van zichzelf in hebben staan...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Nee joh...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Jij was toen een beetje boos op me, dacht ik.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik mis nog een Fotoboek van wyccie en mr_a en Bolkonsky en peaceman en scrutinizer (?) en, en, en...
Je mist niks aan mijn ugly mug hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik mis nog een Fotoboek van wyccie en mr_a en Bolkonsky en peaceman en scrutinizer (?) en, en, en...
Leuke meisjes, zoalsquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is het nut van zo'n fotoboek eigenlijk?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuke meisjes, zoalswyccie
, lokken...
Oef!quote:
Peaceman kom je af en toe ook in mijn fotoboek tegen... als alle foto's er in staan danquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
geloof me, die van mij mis je niet
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuke meisjes, zoalswyccie
, lokken...
En nu zijn echte naam?quote:
Edwin Rutten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef brother52 het volgende:
En nu zijn echte naam?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Treinhomo het volgende:
Edwin Rutten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Edwin Rutten
En wil de echte Edwin Rutten nu opstaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
edwin rutten
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef brother52 het volgende:
En wil de echte Edwin Rutten nu opstaan?
quote:
Heb je een monster in je buik?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef peaceman het volgende:
Iets in mij denkt dat de beste man reeds overleden is...
In 1886 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:36 schreef peaceman het volgende:
Iets in mij denkt dat de beste man reeds overleden is...
Geen indiaan, wyccie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:38 schreef wyccie het volgende:
Opperhoofd?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:40 schreef Berkery het volgende:
Schilder?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:43 schreef wyccie het volgende:
Maakte hij muziek?
Is het hieuw?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:
De taalverloedering hier loopt weer eens de spuigaten uit.![]()
Ook.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef Berkery het volgende:
Componist?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:
sOlang wuh ni sOOw typuh is ut nieJ erg tOg?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:44 schreef pyl het volgende:
Is het hieuw?
Jij schijnt het te weten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:46 schreef Tokay het volgende:
Wat denk je zelf?
Wyccie is een Breezah!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
sOlang wuh ni sOOw typuh is ut nieJ erg tOg?
Het is 'hiew'.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:46 schreef Tokay het volgende:
Wat denk je zelf?
Eej fawaka, skaatje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef wyccie het volgende:
sOlang wuh ni sOOw typuh is ut nieJ erg tOg?
Ja, ik weet het zeker.quote:
Je spreekt geen sranang?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:47 schreef Treinhomo het volgende:
Het is 'hiew'.
Een romanticus, wyccie, dat zie je toch wel - net als Gogol, zeg maar.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:49 schreef wyccie het volgende:
Is het een klassieke componist of maakte hij rare muziek?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Tokay het volgende:
Nee hoor.
1 Samuël 17: 51quote:Daarom liep David, en stond op den Filistijn (Goliath), en nam zijn zwaard, en hij trok het uit zijn schede, en hij doodde hem, en hij hiew hem het hoofd daarmede af. Toen de Filistijnen zagen, dat hun geweldigste dood was, zo vluchtten zij.
Had die naast al dat scalperen ook nog tijd om muziek te schrijven?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef Bullpit het volgende:
gokje, Sitting Bull
oh ja was geen indaan hequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:53 schreef pyl het volgende:
[..]
Had die naast al dat scalperen ook nog tijd om muziek te schrijven?![]()
Nee, sorry.quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:55 schreef Bullpit het volgende:
oh ja was geen indaan he, dan is het beethoven
Truste rechercheur Peacequote:Op vrijdag 30 september 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
De rechercheur gaat de slaapkamer maar eens aan een onderzoek onderwerpen..
Je hebt gister nog een meegeholpen ons te zoeken hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje rustig rond de Juf
Aan zijn woeste ogen kon ik niet zien dat meneer ook romantisch kon zijn.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:51 schreef pyl het volgende:
[..]
Een romanticus, wyccie, dat zie je toch wel - net als Gogol, zeg maar.![]()
Tja dat is waar... daarom ben ik nu zo moe zeker? anyway... weg nu.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt gister nog een meegeholpen ons te zoeken hoor.
Pachelbel? Maar wyccie, da's een 17e eeuwer. Meneer is een romanticus, een 19e eeuwer (overleden in 1886 zoals ik al zei).quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:59 schreef wyccie het volgende:
Aan zijn woeste ogen kon ik niet zien dat meneer ook romantisch kon zijn.....
Is het misschien Pachelbel???
Sorry, dat hou ik allemaal niet bijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:01 schreef pyl het volgende:
[..]
Pachelbel? Maar wyccie, da's een 17e eeuwer. Meneer is een romanticus, een 19e eeuwer (overleden in 1886 zoals ik al zei).
Misschien helpt het als ik zeg dat hij een virtuoos pianist was.![]()
Dat gaat al aardig de goede richting op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Chopin|?
opa danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hij was vuurtorenwachter ? [afbeelding]
Meneer Kamerlingh?quote:
En hoe staat het met Stravinsky?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet echt iets van Liszt gehoord, ga dat nu meteen doen
Een minuutje later dan Bullpit, maar goed, dat overkomt ons allemaal weleens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef Sheridana het volgende:
Ik wistumikwistumikwistum!!!
Oh ja... ik heb de Firebird suite van hem geluisterd, maar vind het net niet wat. Het klinkt alsof het geschreven als filmmuziek.quote:
Nee hoor...scroll maar naar boven.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Een minuutje later dan Bullpit, maar goed, dat overkomt ons allemaal weleens.![]()
Tijdgenootje van Liszt, dus..... (en Schubert is niet alleen 'vrolijk' hoor).quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Bullpit het volgende:
klassiek dat ik nog wel kan pruimen is Schubert, is nog beetje vrolijk tenminste
![]()
'Rondo alla Turca' van Mozart is ook hartstikke vrolijk...Da's gewoon de Ska onder de klassieke muziek...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:12 schreef Bullpit het volgende:
klassiek dat ik nog wel kan pruimen is Schubert, is nog beetje vrolijk tenminste
![]()
Nee hoor...scroll maar naar boven.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef Sheridana het volgende:
Nee hoor...scroll maar naar boven.....
dratquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee hoor...scroll maar naar boven.....
Dat is balletmuziek. Wel even wennen, ja, kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja... ik heb de Firebird suite van hem geluisterd, maar vind het net niet wat. Het klinkt alsof het geschreven als filmmuziek.
Oh vandaar..... dat is alleen leuk als je ook ziet wat er gebeurt....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat is balletmuziek. Wel even wennen, ja, kan ik me voorstellen.![]()
Zo zou ik het niet zeggen, maar enfin....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:17 schreef wyccie het volgende:
..... dat is alleen leuk als je ook ziet wat er gebeurt....
Betekent dit iets? Of is het een typfout? (Hoewel ik dan niet weet wat er wél had moeten staan.)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef Sheridana het volgende:
drat
Zoiets als verdorie. Een echte Andy uitroep.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Betekent dit iets? Of is het een typfout? (Hoewel ik dan niet weet wat er wél had moeten staan.)![]()
Je loopt achter Possiequote:
Ah, een soort slang op de vierkante centimeter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Zoiets als verdorie. Een echte Andy uitroep.
Zoiets.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, een soort slang op de vierkante centimeter.![]()
Dan is 't geen ringslang, want dan was 't wel op de ronde centimeter...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:27 schreef pyl het volgende:
Ah, een soort slang op de vierkante centimeter.![]()
quote:houwen Aantonende wijs
Onvoltooid tegenwoordige tijd Onvoltooid verleden tijd
(ik) houw (ik) hieuw
(jij) houwt; houw (jij) (jij) hieuw
(u) houwt (u) hieuw
(gij) houwt (gij) hieuwt
(hij) houwt (hij) hieuw
(wij) houwen (wij) hieuwen
(jullie) houwen (jullie) hieuwen
(zij) houwen (zij) hieuwen
quote:
Moet je ook even 't voorbeeld quoten wat eronder staat:quote:
quote:Voorbeelden:
En een van hen sloeg de dienstknecht van de hogepriester en hiew zijn rechteroor af.
En jij wat daar weer onder staat:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
Moet je ook even 't voorbeeld quoten wat eronder staat:
![]()
quote:In deze groeve zelf hieuwen de steenhouwers alle treden, pilasters en versieringen, zoals blijkt uit een verklaring die ze in 1662 hebben afgelegd
'k Was even Beethoven aan het luisterenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef Tokay het volgende:
Beleven we gezamenlijk een contemplatief moment?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef Tokay het volgende:
'k zit aan de andere kant van de voedselketen momenteel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:42 schreef Tokay het volgende:
Ares is god van de oorlog en personificatie van de krijgslust. Griekse myth. Zijn naam is Mars id Romeinse mythquote:
quote:
Die vliegt toch niet?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
Gimli ?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef wyccie het volgende:
Die vliegt toch niet?
Deel 2 was dat.....quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In deel 3 wordt-ie overgeworpen...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:57 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ares is god van de oorlog en personificatie van de krijgslust. Griekse myth. Zijn naam is Mars id Romeinse myth
Maar die heb ik nog helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan leg ik die op de stapel...bij 'The lost boys'...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:00 schreef wyccie het volgende:
Maar die heb ik nog helemaal niet gezien!
quote:Vandaag was het straatfeest. De Fok!straat was geheel versierd. Rechercheur DH stond achter de barbecue, juffrouw Diaan had een heleboel taarten gebakken. Rechercheur Peaceman tekende karikaturen van mensen. Burgermeester BwennieBren was de barjuffrouw en boze buurman Tong de deejay. TH en Wyccie liepen samen door de feestelijke Fok!straat. Aan de overkant liepen Berk, Andy en Tokay. TH en Wyccie hoorde er niet echt meer bij. Dat vonden ze soms wel jammer maar ook weer niet eigenlijk. Ze begroette elkaar even maar liepen niet naar elkaar toe. De ruzie was nog steeds niet uitgepraat. Hoewel ze sindsdien geen ruzie meer hadden gemaakt waren ze ook niet echt vrienden meer. TH ging een beer voor Wyccie proberen te winnen bij het ballengooien. Andy, Tokay en Berk gingen een suikerspin kopen. Met hun suikerspin liepen ze door de Fok!straat. Tokay, Berk en Andy gingen naar de taartkraam van juffrouw Diaan. Ze aten een stukje taart. Andy vroeg of Juffrouw Diaan nog boos op ze was. Juffrouw Diaan schudde haar hoofd. En gaf de kinderen gauw nog een stukje taart. Ze liepen met hun taart naar de bar. Daar haalde ze wat te drinken bij Burgermeester BwennieBren. Vinden jullie het gezellig vroeg Burgermeester BwennieBren aan ze. De kinderen knikte. De gemene Scrutinizer was ook in de buurt. Hij gluurde vanuit de struiken en wachtte het juiste moment af om toe te slaan. Dit keer zou hij ze raken waar het pijn deed. Wyccie en TH waren een karikatuur van zich aan het laten maken door rechercheur Peaceman. Wyccie’s Pinguïns zaten te wachten in de kinderwagen. En Treinsharpei zat er naast. Andy, Tokay en Berk liepen met hun drinken over straat. Ineens zag Andy Scrutinizer. Hij rende op de pinguïns en Treinsharpei af. Hij sleurde ze mee. Wyccie begon hard te huilen. Tokay zette het op een krijsen. Andy zette direct de achtervolging in hij haalde Scrutinizer zelfs in en greep hem bij zijn regenjas. Scrutinizer rukte en gaf en Andy een klap. Hij duwde de dieren in een busje en reed er vandoor. Rechercheur DH en rechercheur Peaceman kwamen te laat. Wyccie en TH waren aan het huilen. Nu waren hun dieren ontvoerd door die enge Scrutinizer. Gaan jullie achter hem aan? Jullie moeten ze terug halen zei TH. Rechercheur DH zei dat dieren geen prioriteit hadden. Ze gingen Scrutinizer wel zoeken maar niet omdat hij een gezochte misdadiger was. Rechercheurs DH en Peace vertrokken direct naar het bureau. Andy vond het tijd om zijn geheim te onthullen. Volg mij zei hij tegen de anderen. Ik weet waar hij zit.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan leg ik die op de stapel...bij 'The lost boys'...
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij 'Goodbye Lenin' ook wel waarderen...
quote:Na de ontknoping van de ontvoeringszaak werden Andy, Tokay, Berk , rechercheur Peaceman en rechercheur DH gehuldigd. Burgermeester BwennieBren was erg opgelucht dat TH en Wyccie weer thuis waren. De pinguïns en Treinsharpei waren ook blij dat hun baasjes terug waren. De huldiging vond plaats op school. Rechercheurs Peaceman en DH kregen een weer een onderscheiding voor vertoonde moed. Andy, Tokay en Berk kregen een lintje vanwege het helpen met oplossen van de ontvoering. Burgermeester BwennieBren hield weer een toespraak. Eerst kregen rechercheurs Peaceman en DH hun onderscheiding. Daarna was het de beurt aan de kinderen. Burgermeester BwennieBren spelde het lintje bij hun op de borst. Hoewel Andy aan juffrouw Diaan had beloofd om geen rotgeintjes maar hij kon het niet laten om keihard auw te roepen toen burgermeester BwennieBren hem het lintje opspelde. Burgermeester BwennieBren schrok heel erg. Juffrouw Diaan werd rood van schaamte. TH en Wyccie begonnen hard te lachen. Tokay en Berk ook. Burgermeester BwennieBren begreep dat Andy een grapje had gemaakt en moest er ook om lachen. Burgermeester BwennieBren sprak even met de rechercheurs over het feit dat Scrutinizer nog steeds vrijrond liep. Die engerd moet toch gepakt worden hoor. Hij is heel gevaarlijk. Rechercheur DH zei dat Scrutinizer vermoedelijk naar het buitenland was gevlucht. Ze hadden de boot wel terug gevonden maar vanaf dat punt ontbrak ieder spoor van hem. De malle molenaar Bimmel hadden ze inmiddels wel gearresteerd. Die zat nu in de Tbs-kliniek. Andy had het gesprek afgeluisterd en lichtte zijn maatjes in. Scrutinizer loopt nog vrij rond. We moeten hem gaan zoeken. TH en Wyccie deinsde terug. Ze waren nog steeds erg bang voor Scrutinizer. Tokay zei: Dat is heel erg gevaarlijk Andy. Hij is veel sterker dan wij zijn en hij is gemeen. Hij wou kindermeel van Wyccie en TH laten maken. Berk knikte. Hoewel ik het journalistiek gezien natuurlijk wel interessant vind denk ik dat Tokay gelijk heeft zei hij. Andy was boos. Hij wou graag nog eens de held zijn. Iedereen vond hem nu aardig, zelfs boze buurman Tong had vriendelijk tegen hem gedaan. Andy wou dolgraag Scrutinizer achter de tralies brengen. Maar omdat te doen had hij wel al zijn vriendjes nodig. Dus moest hij wachten tot hij ze zover had gekregen dat ze met hem op onderzoek uitgingen. Ver daar vandaan zat Scrutinizer in een blokhut. Hij zat te broeden op kwade plannen. Hij zou nu voor eens en altijd met dat groepje kwelgeesten afrekenen. Hij begon weer vals en hard te lachen.
Andy was boos. Hij wou die gemene Scrutinizer vinden maar al zijn vriendjes wilde niet helpen. Hij stond wild op de stootzak te stompen maar helpen wou het niet echt. Hij ging even playstationnen maar hij verloor steeds met Tekken en Pro Evo dus dat hielp ook niet echt. Hij zag TH en Wyccie weer buiten lopen met Treinsharpei aan de lijn en de pinguïns in de kinderwagen. Tokay zat op de veranda van haar huis met Tokavia te spelen. En Berk liep met zijn fototoestel en blocnote in de aanslag door de buurt. Andy besloot maar alleen op pad te gaan. Hij moest en zou Scrutinizer vangen. Als Andy in zo’n bui was dacht hij niet zo erg goed na over de mogelijke gevolgen. Daar ging Andy op pad. Tokay had hem zien vertrekken en volgde hem maar voor de zekerheid. Want als zij niet op haar vriend zou letten dan liep hij in zeven sloten te gelijk. Ze vroeg eerst of TH en Wyccie meegingen maar die wilde liever samen zijn. Mooie vrienden zijn jullie zei Tokay boos. Berk wou wel meekomen want journalistiek gezien zat er weer een mooi verhaal in. Ze volgde Andy op afstand. Andy wist waar ze de boot gevonden hadden. Hij liep er naar toe. Hij onderzocht de plek nauw maar kon geen sporen meer ontdekken. Hij zag in de verte het grote bos. Daar moest Scrutinizer verborgen zitten wist hij zeker. Andy probeerde een lift te krijgen naar het grote bos. Nu moesten Tokay en Berk zich wel bekend maken. Andy, Andy niet doen riep Tokay. Het is veels te gevaarlijk! Maar Andy luisterde niet. Jullie kunnen meekomen of mij alleen laten gaan maar stoppen doe ik niet zei hij nors. Tokay en Berk besloten maar om met hem mee te gaan. Ze kregen een lift van een vriendelijke vrachtwagenchauffeur. Na een half uurtje waren ze bij de boszoom. Passen jullie wel op zei de vrachtwagenchauffeur nog. Tokay en Berk knikte. Andy liep direct op het bos af. Hier zat Scrutinizer dat wist hij zeker. Nu zou hij hem vangen. Het bos was donker en griezelig. En het was nog geen eens nacht. Ze liepen met hun drieën het bos verder in. Tokay was bang ze hield Berk en Andy’s hand stevig vast. Het begon al te schemeren. Thuis was inmiddels de paniek uitgebroken. Nu waren Tokay, Berk en Andy weer zoek. Wyccie en TH vertelde dat Andy Scrutinizer was gaan vangen. Rechercheurs Peaceman en DH gingen direct op onderzoek uit. Ze moesten snel zijn want het was al bijna donker. De kinderen liepen steeds dieper het bos in.
Tokay, Berk en Andy waren nu al heel diep in het grote bos. Het was inmiddels al donker. Berk en Tokay hadden honger. Ze stopten bij een grote boom. Daaronder zouden ze slapen vannacht want het was te donker om verder te gaan. Andy haalde een stokbrood en een fles cola uit zijn rugzak. Hij deelde het stokbrood in drie stukken. Ik mag eigenlijk geen cola drinken van mijn moeder als het donker is zei Tokay. Hoewel de kinderen het best eng vonden daar in het donkere bos was het ook best gezellig. Rechercheurs Peaceman en DH stonden voor het grote bos. Ze zochten samen met een zaklamp maar het bos was zo groot dat het wel dagen zou duren voor ze de kinderen konden vinden. Ze zochten een tijdje maar nadat rechercheur Peaceman in een modderige greppel was gevallen besloten ze om hulp te halen. De kinderen zaten dicht tegen elkaar aan te wachten tot ze in slaap zouden vallen.
Tokay vroeg of Andy een verhaaltje wou vertellen. Dat deed hij. Tokay en Berk luisterde naar het verhaaltje van Andy. Na het verhaaltje gingen ze slapen. Rechercheur Peaceman had zich inmiddels gedouched en verkleed. De ouders van Berk, Tokay en Andy hadden zich verzameld bij het huis van juffrouw Diaan. Zelfs boze buurman Tong wou meehelpen zoeken.
Ze reden allemaal naar het bos. Juffrouw Diaan deelde zaklantaarns uit. Na een tijdje zoeken kwamen de lichten dichter bij. Andy zag ze op tijd en hij probeerde Tokay en Berk wakker te maken maar boze buurman Tong had ze al gevonden en riep iedereen. Andy rende weg want hij wou Scrutinizer vangen. Tokay en Berk sprintte achter hem aan want zij wilde Andy niet in de steek laten. Kom terug! Kom terug riep boze buurman Tong ze achterna. We zijn niet boos op jullie hoor. Rechercheur DH en rechercheur Peaceman rende achter de kinderen aan. Berk hadden ze als eerste te pakken. Hij liet zich rustig meevoeren. Juffrouw Diaan nam hem mee. De rechercheurs zette de achtervolging in. De volgende die ze te pakken hadden was Tokay. Tokay spartelde flink tegen. Ze schopte en sloeg naar de rechercheurs. Ik moet bij Andy blijven! Laat me gaan riep ze hard. Juffrouw Diaan sleurde haar ook mee. Andy was een heuvel opgeklommen. Rechercheurs Peaceman en DH grepen hem boven in zijn kraag. Andy liet zich verrassend rustig meenemen door ze. De ouders waren boos op de kinderen. Andy nam de volledige schuld op zich. Hij was naar het bos gegaan en Tokay en Berk waren hem gevolgd omdat ze bezorgd waren. Andy vertelde niet wat hij ontdekt had. Dat hield hij lekker voor zich zelf…..
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:09 schreef BwennieBren het volgende:
Zeg wyc en TH, nu we toch zo hier gezellig zitten te keutelen... hebben jullie elkander al in het echt ontmoet?![]()
Weet TH inmiddels we hoe je eruit ziet?quote:
Laten we dan maar eens een datum plannen voor een RJP-meeting!quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet TH inmiddels we hoe je eruit ziet?
Ik ben inmiddels wel nieuwsgierig hoe jij en wyc er ook uitzien... iedereen eigenlijk hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet TH inmiddels we hoe je eruit ziet?
Dan ben ik er niet bijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Laten we dan maar eens een datum plannen voor een RJP-meeting!
Ach je mist niks als je mij niet gezien hebt hoor. Ben nou niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel nieuwsgierig hoe jij en wyc er ook uitzien... iedereen eigenlijk hier
Uiterlijk is niet belangrijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je mist niks als je mij niet gezien hebt hoor. Ben nou niet zo bijzonder.
Pcies!quote:
Ik hou niet van dat soort dingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef BwennieBren het volgende:
Waarom niet wyc?
Eerlijk gezegd....quote:
Misschien maak ik een keer een fotoboek aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef BwennieBren het volgende:
En Mr_A gaat niet om het bijzonder zijn want iedereen is bijzonder, vind ik. En ik ben gewoon nieuwsgierig denk ik.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien maak ik een keer een fotoboek aan.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:39 schreef Treinhomo het volgende:
Megatron.
Kijk omhoog Sammy...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:40 schreef wyccie het volgende:
Weet je het zeker?
Want ik weet het zelf niet, vond het gewoon leuk
Je dochter is cool!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:43 schreef BwennieBren het volgende:
Victory Saber zegt mijn dochter
Ik moet de hele tijd denken aan die Mazda reclame....
Citroën toch ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:43 schreef BwennieBren het volgende:
Ik moet de hele tijd denken aan die Mazda reclame....
Ja maar die is 16. Die weet dat wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Morticia Addams?
Pools was natuurlijk een eitje geweest ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Duits-Hongaars dus..... dan ken ik 'r niet....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:55 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Pools was natuurlijk een eitje geweest ?![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:54 schreef Treinhomo het volgende:
Lalala van Habsburg ?
Is het dan toch Sissi???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
In de 20e eeuw werd ze tot een icoon vergelijkbaar met prinses Diana: een vrijheidslievende geest in het starre hofceremonieel, een tragisch figuur. Haar leven heeft film- en theatermakers en schrijvers geïnspireerd.
Toen ze trouwde werd ze keizerin van ......quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:54 schreef wyccie het volgende:
Duits-Hongaars dus..... dan ken ik 'r niet....
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:58 schreef Treinhomo het volgende:
Anna Karenina ?
Oh sorry Wyc dit zag ik helemaal niet!quote:
doe maarquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:46 schreef Bullpit het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:06 schreef peaceman het volgende:
Je moet hier niks en (bijna) alles mag
heel goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Sissy Spacek
In Green Street Hooligans! Ga ik later vandaag efkes bekijken! Lijkt me een coole flick.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:48 schreef Treinhomo het volgende:
Elijah Wood.
Bwennie is de miljonair die zegt dat geld hem onverschillig laat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:25 schreef BwennieBren het volgende:
Pcies!
psssttttttttt Pyl. Haarquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:15 schreef pyl het volgende:
[..]
Bwennie is de miljonair die zegt dat geld hem onverschillig laat.![]()
Op de Frontpage loopt een prijsvraag over die film. De vraag is wel te doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Green Street Hooligans! Ga ik later vandaag efkes bekijken! Lijkt me een coole flick.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Hey DiaanLekker uitgeslapen dus.
Vragen zijn altijd te doen; da's gewoon 'n kwestie van lezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Berkery het volgende:
Op de Frontpage loopt een prijsvraag over die film. De vraag is wel te doen![]()
Eitje idd. Maar vind het prijzenpakket niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:11 schreef Berkery het volgende:
[..]
Op de Frontpage loopt een prijsvraag over die film. De vraag is wel te doen![]()
Ik doe meestal wel mee, maar da's gewoon omdat ik een keer wil winnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Eitje idd. Maar vind het prijzenpakket niet zo bijzonder.
Heb je ook meegedaan voor de PSP?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik doe meestal wel mee, maar da's gewoon omdat ik een keer wil winnen![]()
Al is het een balpen...
Nee, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan voor de PSP?
heb je footbal factory al gezien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In Green Street Hooligans! Ga ik later vandaag efkes bekijken! Lijkt me een coole flick.
Ik ook. Had hem wel willen winnen.quote:
Ja die vond ik ook erg goed. Die ene kerel is echt een mafkees zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
heb je footbal factory al gezien?
Heb jij hem al op DVDquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee... zo'n feest is het nog niet.quote:
Ow je gaat dus naar de bioscoop?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee... zo'n feest is het nog niet.
quote:
deze:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook erg goed. Die ene kerel is echt een mafkees zeg.
Ja hij idd. Echte een psycho speelt ie. Wel een contrast zeg de sullige papa van Keira in Bend it like Becks en dan die looney in Football factory.quote:
Ciao Diaan Tot laterquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway... ik ga me aankleden en winkelentot later
Check!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
@ Berk hier staan de verhaaltjes van afgelopen week:
Raad Je Plaatje #392 voor de vrolijke vrijdagavond
Raad Je Plaatje #392 voor de vrolijke vrijdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |