quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Maatje.
Inderdaad, kon ik vroeger uren naar kijken (nog steeds trouwens)quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kleurt goed bij je icoontje!
Is ie van de Berenboot?
Klopt. Ik zal de drie titels noemen van de boeken die ik heb:quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, volgens mij niet. Als pyl hem al niet kent, dan zal ik hem ook niet kennen denk ik.
Misschien als je meer hints geeft? Hij is schrijver, niet Nederlands, en zijn achternaam is bijna Nederlands toch?
Je laatste post in het vorige topic bedoel ik.quote:
Klinkt een beetje Robin Hobb-achtig, die titels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Ik zal de drie titels noemen van de boeken die ik heb:
Vallei der Koningen
Het koningsgraf
Magiër
Misschien dat die titels je wat zeggen, zo niet, ga ik de naam gewoon noemen.
Is het niet....quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je laatste post in het vorige topic bedoel ik.
[..]
Klinkt een beetje Robin Hobb-achtig, die titels.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Is die knakker in dat blauwe overhemd nou nog niet geraden?
Het is vast een oh ja.....maar nu zou ik het niet weten. Ik kan wel met namen gaan gooien, maar dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en het komt niet zo vaak voor dat mijn plaatje niet wordt geraden
![]()
Zie je nou wel: 'oh ja'!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[tromgeroffel] de bevrijdende naam: Wilbur Smith [/tromgeroffel]
Wat had je nou laatst eigenlijk tegen me willen zeggen ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Tokay het volgende:
Sorry, was even aan het Fotoboek-lurken...![]()
Leuk he fotoboek-lurken? Er zijn hier nog te weinig die een fotoboek hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Tokay het volgende:
Staat er nu eigenlijk nog een plaatje open??? Sorry, was even aan het Fotoboek-lurken...![]()
O, dat. Niks bijzonders joh. Jij was toen een beetje boos op me, dacht ik.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Treinhomo het volgende:
Wat had je nou laatst eigenlijk tegen me willen zeggen ?
En nog minder die er ook daadwerkelijk foto's van zichzelf in hebben staan...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk he fotoboek-lurken? Er zijn hier nog te weinig die een fotoboek hebben.
Wat is het nut van zo'n fotoboek eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En nog minder die er ook daadwerkelijk foto's van zichzelf in hebben staan...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
Nee joh...quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef Tokay het volgende:
Jij was toen een beetje boos op me, dacht ik.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik mis nog een Fotoboek van wyccie en mr_a en Bolkonsky en peaceman en scrutinizer (?) en, en, en...
Je mist niks aan mijn ugly mug hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik mis nog een Fotoboek van wyccie en mr_a en Bolkonsky en peaceman en scrutinizer (?) en, en, en...
Leuke meisjes, zoalsquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is het nut van zo'n fotoboek eigenlijk?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuke meisjes, zoalswyccie
, lokken...
Oef!quote:
Peaceman kom je af en toe ook in mijn fotoboek tegen... als alle foto's er in staan danquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
geloof me, die van mij mis je niet
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Leuke meisjes, zoalswyccie
, lokken...
En nu zijn echte naam?quote:
Edwin Rutten.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef brother52 het volgende:
En nu zijn echte naam?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef Treinhomo het volgende:
Edwin Rutten.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Edwin Rutten
En wil de echte Edwin Rutten nu opstaan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:07 schreef peaceman het volgende:
edwin rutten
quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:09 schreef brother52 het volgende:
En wil de echte Edwin Rutten nu opstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |