quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet je McCarthy: ik heb best bewondering voor je, je hebt maar 3 onderwerpen waar over je steeds nieuwe topics opent en steeds zeg je ook exact hetzelfde in die topics. En toch weet je steeds weer een nieuwe topictitel en een nieuwe variant van de tekst in de openingspost te bedenken. Dat vergt best veel fantasie en creativiteit. Hulde daarvoor![]()
Waar het op neer kwam was dat ik het wél met McCarthy eens benquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:
-edit-
Reactie op verwijderde post weggehaald.
Wat een onzinnige vergelijking? Momenteel draagt de overheid bij aan de basisinformatie voorziening van de bevolking, jij bent van mening dat dat niet meer hoeft omdat er internet is. Hoe zorg je dan dat iedereen internet heeft?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef McCarthy het volgende:
krijgt iedereen brood van de staat?
lees eens niet zo selectief wil je. Er is een ware overvloed aan informatievoorzieningen. En jij wilt dat de overheid daar nog eens aan mee doet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking? Momenteel draagt de overheid bij aan de basisinformatie voorziening van de bevolking, jij bent van mening dat dat niet meer hoeft omdat er internet is. Hoe zorg je dan dat iedereen internet heeft?
Ik vind het ook de grootste onzin dat ik met mijn kabelabonnement moet betalen voor al die commerciële baggerzenders.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef McCarthy het volgende:
En in deze overvloed van media menen sommigen dat er toch echt een PO moet bestaan.Waar halen ze het vandaan vraag ik me af?
![]()
Iedereen kan een internetverbinding krijgen door ervoor te betalen, waarom zou een overheid dat voor je moeten betalen? Als je geen radio en tv hebt dan heb je ook geen toegang tot de basisinformatie voorzieningen die de overheid betaald, dus de overheid moet ook een tv, radio en een computer voor iedereen kopen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking? Momenteel draagt de overheid bij aan de basisinformatie voorziening van de bevolking, jij bent van mening dat dat niet meer hoeft omdat er internet is. Hoe zorg je dan dat iedereen internet heeft?
Dan neem je geen kabelabonnement, niemand verplicht je om te betalen, itt wat de overheid doet voor de publieke omroepen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vind het ook de grootste onzin dat ik met mijn kabelabonnement moet betalen voor al die commerciële baggerzenders.
En hoe word ik dan geacht de publieke zenders te ontvangen in een flat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Dan neem je geen kabelabonnement, niemand verplicht je om te betalen, itt wat de overheid doet voor de publieke omroepen.
je hoeft niet publieke zenders te ontvangen. Koop een DVD bij de FRS. Neem internet of haal een krant bij het station (kopen kan natuurlijk ook).quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En hoe word ik dan geacht de publieke zenders te ontvangen in een flat?
zoals je al kon lezen ben ik het met McCarthy eens, dus die publieke zenders worden dan door niemand meer ontvangenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En hoe word ik dan geacht de publieke zenders te ontvangen in een flat?
Ochja, alles op de TV is op DVD te koop.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je hoeft niet publieke zenders te ontvangen. Koop een DVD bij de FRS. Neem internet of haal een krant bij het station (kopen kan natuurlijk ook).
Films kan je lenen bvij de videotheek.
Veel films wel. Documantaires op Discovery kan je gewoon na bestellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ochja, alles op de TV is op DVD te koop..
óf je wilt wel tv ontvangen en daarvoor betalen dus neem je daarvoor een kabelabonnoment, schotel, digitene of wat dan ook, óf je wilt geen tv ontvangen en/of er voor betalen en neemt het niet. Zo makkelijk gaat datquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ochja, alles op de TV is op DVD te koop..
Er zijn meer dingen op TV dan fims en "Documantaires".quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Veel films wel. Documantaires op Discovery kan je gewoon na bestellen.
Lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Veel films wel. Documantaires op Discovery kan je gewoon na bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |