quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Weet je McCarthy: ik heb best bewondering voor je, je hebt maar 3 onderwerpen waar over je steeds nieuwe topics opent en steeds zeg je ook exact hetzelfde in die topics. En toch weet je steeds weer een nieuwe topictitel en een nieuwe variant van de tekst in de openingspost te bedenken. Dat vergt best veel fantasie en creativiteit. Hulde daarvoor![]()
Waar het op neer kwam was dat ik het wél met McCarthy eens benquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:11 schreef MrBadGuy het volgende:
-edit-
Reactie op verwijderde post weggehaald.
Wat een onzinnige vergelijking? Momenteel draagt de overheid bij aan de basisinformatie voorziening van de bevolking, jij bent van mening dat dat niet meer hoeft omdat er internet is. Hoe zorg je dan dat iedereen internet heeft?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:23 schreef McCarthy het volgende:
krijgt iedereen brood van de staat?
lees eens niet zo selectief wil je. Er is een ware overvloed aan informatievoorzieningen. En jij wilt dat de overheid daar nog eens aan mee doet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking? Momenteel draagt de overheid bij aan de basisinformatie voorziening van de bevolking, jij bent van mening dat dat niet meer hoeft omdat er internet is. Hoe zorg je dan dat iedereen internet heeft?
Ik vind het ook de grootste onzin dat ik met mijn kabelabonnement moet betalen voor al die commerciële baggerzenders.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef McCarthy het volgende:
En in deze overvloed van media menen sommigen dat er toch echt een PO moet bestaan.Waar halen ze het vandaan vraag ik me af?
![]()
Iedereen kan een internetverbinding krijgen door ervoor te betalen, waarom zou een overheid dat voor je moeten betalen? Als je geen radio en tv hebt dan heb je ook geen toegang tot de basisinformatie voorzieningen die de overheid betaald, dus de overheid moet ook een tv, radio en een computer voor iedereen kopen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een onzinnige vergelijking? Momenteel draagt de overheid bij aan de basisinformatie voorziening van de bevolking, jij bent van mening dat dat niet meer hoeft omdat er internet is. Hoe zorg je dan dat iedereen internet heeft?
Dan neem je geen kabelabonnement, niemand verplicht je om te betalen, itt wat de overheid doet voor de publieke omroepen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:29 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik vind het ook de grootste onzin dat ik met mijn kabelabonnement moet betalen voor al die commerciële baggerzenders.
En hoe word ik dan geacht de publieke zenders te ontvangen in een flat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Dan neem je geen kabelabonnement, niemand verplicht je om te betalen, itt wat de overheid doet voor de publieke omroepen.
je hoeft niet publieke zenders te ontvangen. Koop een DVD bij de FRS. Neem internet of haal een krant bij het station (kopen kan natuurlijk ook).quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En hoe word ik dan geacht de publieke zenders te ontvangen in een flat?
zoals je al kon lezen ben ik het met McCarthy eens, dus die publieke zenders worden dan door niemand meer ontvangenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:38 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En hoe word ik dan geacht de publieke zenders te ontvangen in een flat?
Ochja, alles op de TV is op DVD te koop.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je hoeft niet publieke zenders te ontvangen. Koop een DVD bij de FRS. Neem internet of haal een krant bij het station (kopen kan natuurlijk ook).
Films kan je lenen bvij de videotheek.
Veel films wel. Documantaires op Discovery kan je gewoon na bestellen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ochja, alles op de TV is op DVD te koop..
óf je wilt wel tv ontvangen en daarvoor betalen dus neem je daarvoor een kabelabonnoment, schotel, digitene of wat dan ook, óf je wilt geen tv ontvangen en/of er voor betalen en neemt het niet. Zo makkelijk gaat datquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:41 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ochja, alles op de TV is op DVD te koop..
Er zijn meer dingen op TV dan fims en "Documantaires".quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Veel films wel. Documantaires op Discovery kan je gewoon na bestellen.
Lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Veel films wel. Documantaires op Discovery kan je gewoon na bestellen.
Het mooie van de publieken is dat iedereen 'geschoold' kan worden door informatieve/culturele/maatschappelijke programma's die zij uitzenden. De commerciële omroepen op het "kabelabonnoment" worden ómdat ze commercieël zijn snel overspoelt door massabagger omdat daar het meeste geld mee te verdienen valt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
óf je wilt wel tv ontvangen en daarvoor betalen dus neem je daarvoor een kabelabonnoment, schotel, digitene of wat dan ook, óf je wilt geen tv ontvangen en/of er voor betalen en neemt het niet. Zo makkelijk gaat dat
Ohja! Overvloed in plaats van duidelijke objectieve informatie, dát willen we.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef McCarthy het volgende:
je kan ook gewoon kabel of een schotel nemen natuurlijk. Maar het gaat om de overvloed.
check het nova topic eens. Gezien de hele discussie over nova kan je nova al niet meer objectief noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ohja! Overvloed in plaats van duidelijke objectieve informatie, dát willen we..
Natuurlijk ís het er wel, maar verschikkelijk matig. Zelfs hetgene dat dan nog enigszins kwaliteit biedt, zoals Discovery, is nog steeds commercieel ingesteld en zal alleen laten zien wat verkoopt. Kijk maar naar wat ze nu voornamelijk uitzenden, het is enkel en alleen actie; "deadliest animals", "insects from hell", "predators of the ocean", "big cats" en ga zo maar door. Een programma over het paargedrag van de platworm in Micronesië zul je niet snel te zien krijgen. Óf om 3 uur 's nachts.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:52 schreef McCarthy het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat er tussen het overvloedige aanbod dat ik in de OP gaf geen kwaliteit (wat iets heel eprsoonljks en subjectiefs is) tissen zit.
nieuws : RTL Nieuws, is niks mis meequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:50 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Het mooie van de publieken is dat iedereen 'geschoold' kan worden door informatieve/culturele/maatschappelijke programma's die zij uitzenden. De commerciële omroepen op het "kabelabonnoment" worden ómdat ze commercieël zijn snel overspoelt door massabagger omdat daar het meeste geld mee te verdienen valt.
Jij en McCarthy kunnen het wikken en draaien zoals jullie willen, maar kwaliteit in opzichte van kunt en cultuur, en zelfs nieuws, is toch echt te zien op de publieke omroepen.
Jaja, in de meest zeikerige puurheid niet nee. Maar het gaat ook niet om de absolute objectiviteit, maar om het streven ernaar, en wie het dichts bij die absolutheid komt.quote:
Zodra de commerciele overvloed: schooltelevisie, fatsoenlijke actualiteitenprogramma's, behoorlijke consumentenprogramma's, doelgroepprogramma's voor minderheden, live verslagen van tweede kamerdebatten en andere saaie politieke zaken, nederlandse films, intelligent nederlands drama, cult- en filmhuisfilms, educatieve programma's, zomergasten en low-budgetprogramma waarmee jonge televisiemakers zich kunnen ontwikkelen gaat uitzenden dan mag je wat mij betreft de publieken afschaffen. Ik denk dat de hel eerder bevroren is.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:52 schreef McCarthy het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat er tussen het overvloedige aanbod dat ik in de OP gaf geen kwaliteit (wat iets heel eprsoonljks en subjectiefs is) tissen zit.
National Geographic heeft mnisschien iets voor jequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:55 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Natuurlijk ís het er wel, maar verschikkelijk matig. Zelfs hetgene dat dan nog enigszins kwaliteit biedt, zoals Discovery, is nog steeds commercieel ingesteld en zal alleen laten zien wat verkoopt. Kijk maar naar wat ze nu voornamelijk uitzenden, het is enkel en alleen actie; "deadliest animals", "insects from hell", "predators of the ocean", "big cats" en ga zo maar door. Een programma over het paargedrag van de platworm in Micronesië zul je niet snel te zien krijgen. Óf om 3 uur 's nachts.
dan prefereer ik de commerciele NRC en RTL-Z boven de NOS.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Jaja, in de meest zeikerige puurheid niet nee. Maar het gaat ook niet om de absolute objectiviteit, maar om het streven ernaar, en wie het dichts bij die absolutheid komt.
En een zender die gesponsord wordt door het grootste bedrijf/monopolie van Nederland (de staat) zal het meest objectief zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:57 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Jaja, in de meest zeikerige puurheid niet nee. Maar het gaat ook niet om de absolute objectiviteit, maar om het streven ernaar, en wie het dichts bij die absolutheid komt.
Argumentatie en retorica is niet echt je sterkste kant, hé?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
National Geographic heeft mnisschien iets voor je
Het heeft in iedergeval geen invloed op de format.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En een zender die gesponsord wordt door het grootste bedrijf/monopolie van Nederland (de staat) zal het meest objectief zijn?
Goed argument, jóh!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dan prefereer ik de commerciele NRC en RTL-Z boven de NOS.
- wordt lid van de consumentenbondquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zodra de commerciele overvloed: schooltelevisie, fatsoenlijke actualiteitenprogramma's, behoorlijke consumentenprogramma's, doelgroepprogramma's voor minderheden, live verslagen van tweede kamerdebatten en andere saaie politieke zaken, nederlandse films, intelligent nederlands drama, cult- en filmhuisfilms, educatieve programma's, zomergasten en low-budgetprogramma waarmee jonge televisiemakers zich kunnen ontwikkelen gaat uitzenden dan mag je wat mij betreft de publieken afschaffen. Ik denk dat de hel eerder bevroren is.
Maar wat maakt het NOS journaal nou objectiever dan het RTL Nieuws?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:01 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Het heeft in iedergeval geen invloed op de format.
je zocht iets over onderwater leven. Dan geef ik je iets en dan zeur je nog.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Argumentatie en retorica is niet echt je sterkste kant, hé?
En dat zijn alternatieven voor welke dingen die ik noem? De consumentenbond voor consumentenprogramma's? En verder?quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
- wordt lid van de consumentenbond
- bezoek een musical van Joop van de Ende (ontvangt geen subsidie)
- loop eens een bollywood videotheek binnen
- bezoek een afstudeerprohect ban de hogeschool van kunsten
Niet zeuren, het aanbod is overweldigent, een beetje zoeken en je vindt het.
Doe godverdomme eens moeite om enigszins intelligent over te komen, met dat taalgebruik van jou een serieuze discussie starten is belachelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
- wordt lid van de consumentenbond
- bezoek een musical van Joop van de Ende (ontvangt geen subsidie)
- loop eens een bollywood videotheek binnen
- bezoek een afstudeerprohect ban de hogeschool van kunsten
Niet zeuren, het aanbod is overweldigent, een beetje zoeken en je vindt het.
je zocht toch iets nederlandstalig en iets multicultureels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat zijn alternatieven voor welke dingen die ik noem? De consumentenbond voor consumentenprogramma's? En verder?
Nee, ik gaf een metafoor, een beeldspraak waarin mijn idee het beste werd uitgebeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je zocht iets over onderwater leven. Dan geef ik je iets en dan zeur je nog.
Nee, ik zoek alternatieven voor de dingen die ik noem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
je zocht toch iets nederlandstalig en iets multicultureels.
dan is het een slechte metafoor want je wilde iets zo idioots dat namelijk de PO nooit daar aan zal voldoenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:06 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nee, ik gaf een metafoor, een beeldspraak waarin mijn idee het beste werd uitgebeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |