BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 20:04 |
Er staan tientallen treinen stil rond Utrecht en vele duizenden reizigers zijn gestrand!! Wie staat er nu ook in de trein stil te wachten tot er weer stroom is?? Het schijnt dat de stroom in het hokje van de wisselwachters in Utrecht is uitgvallen! Dat ze daar geen agregaat neerzetten , ik snap er geen biet van!!! | |
Fliepke | vrijdag 30 september 2005 @ 20:05 |
Whehehehhee is het weer zover ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 20:05 |
http://www.nu.nl/news/601(...)nd_Utrecht_plat.htmlquote:is alweer een beetje verouderd, prorail schat het aantal gedupeerden op duizenden en als het nog even duurt tienduizenden. In half Nederland staan alle treinen stil met reizigers erin! | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 20:05 |
Ik sta ook in de trein en ik zit nu via wap.fok.nl te posten. Het is hier heel gezellig, er zijn al verscheidene vrouwen in de trein aan het strippen uit verveling. Wat een hoeren hè? Ik ga er wel even een paar neuken. | |
Pietverdriet | vrijdag 30 september 2005 @ 20:07 |
tja Ik zit liever in de file dan dat ik sta in de trein | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 20:08 |
staan in een stilstaandetrein.. ![]() | |
snitser | vrijdag 30 september 2005 @ 20:08 |
kom er aan Utrecht,pak de trein, auto bedoel ik | |
Steve-O | vrijdag 30 september 2005 @ 20:11 |
quote:Wel oppassen het Niet ieder langharig mens is een vrouw . | |
ItaloDancer | vrijdag 30 september 2005 @ 20:15 |
Beter dat het pas om 7 uur was ipv een uur eerder anders zat ik er nu ook | |
Klonk | vrijdag 30 september 2005 @ 20:16 |
Yildiz ![]() | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 20:19 |
quote:Had dat eerder gezegd. | |
Diepvriez | vrijdag 30 september 2005 @ 20:23 |
quote: ![]() | |
nightfall | vrijdag 30 september 2005 @ 20:24 |
al die studentjes die na 19.00 met hun weekend ov-tje mogen reizen waren lekker allemaal net vertrokken ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 20:25 |
Die lieden die nu in de trein staan kunnen wel hun geld terugclaimen! ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 20:27 |
Ik begreep dat hey wel eens tot morgen kan duren eer de treinien weer rijden. de mensen kunnen in de treinen overnachten. | |
nightfall | vrijdag 30 september 2005 @ 20:27 |
quote:terugclaimen?,. ze zouden ze xtra moeten laten betalen omdat ze nu uren extra gebruik maken van het ov. | |
Roonaan | vrijdag 30 september 2005 @ 20:27 |
quote:welke eeuw kom jij? je mag als student al tijden vanaf 12 uur reizen | |
nightfall | vrijdag 30 september 2005 @ 20:29 |
quote:waar hebben ze dat aan verdient?,. ze moeten op school zitten op dat tijdstip. | |
TheShadow | vrijdag 30 september 2005 @ 20:31 |
klote daar weer! mn vriendin zit in 1 van die treinen! | |
DaMart | vrijdag 30 september 2005 @ 20:46 |
Waarom staat dit in nieuws eigenlijk? Het is toch al een gewoonte geworden dat er minimaal 1 keer per maand een grote storing is ![]() | |
lenin | vrijdag 30 september 2005 @ 20:48 |
Heey dat wordt dus weer claims indienen bij de NS! Altijd leuk om een graantje mee te pikken van andermands leed ![]() | |
TheShadow | vrijdag 30 september 2005 @ 20:53 |
quote:*zucht* | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 21:03 |
men verwacht dat het niet gaat lukken meer vandaag, (zonet in netwerk) voor de mensen in de treinen worden slaapzakken geregeld, of ze worden opgevangen in hotels. ![]() De NS is boo op prorail dat ze geen backup systeem hebben, ik denk dan, koop een paar UPS, met daaraan gekoppeld een paar grote aggregaten net als ieder ziekenhuis heeft. Kost misschien een paar honderdduizend euro investering, maar je hebt nooit meer dat soort ellende, deze storing kost al meer dan een complete noodstroonvoorziening. | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 21:10 |
, [ Bericht 97% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 30-09-2005 21:11:15 ] | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 21:11 |
Het amateurisme bij ProRail laat zich weer eens duidelijk zien. Goed bezig, jongens! Help het OV maar naar de tering. En blijf het maar incidenten noemen. Niet aan problem management doen, ook al heb je 100x dezelfde incidenten, het blijven incidenten. | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 21:12 |
quote:Ik wil niet naar doen BHFH, maar er staat dus WEL stroom op de bovenleiding, alleen zit de hele Post T zonder stroom en kan er dus niets bediend worden. | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 21:13 |
quote:ja weet ik wel, was ook maar als grapje bedoeld.. ![]() | |
TheShadow | vrijdag 30 september 2005 @ 21:14 |
edit: leeg | |
Basp1 | vrijdag 30 september 2005 @ 21:16 |
Ze moeten gewoon weer overal allemaal wisselwachters in huisjes langs het spoor gaan te werk stellen ![]() | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 21:17 |
quote:Een paar jaar geleden hadden ze iig nog wel een noodaggregaat, het zou me niets verbazen als die is wegbezuinigd of bespaard is op het onderhoud daarvan. Toch redelijk essentieel voor je bedrijfsvoering, zeker op zo'n enorm essentieel punt. | |
Gwunnik | vrijdag 30 september 2005 @ 21:21 |
waarom nu, zou met een zooi vrienden naar een vet DnB feest gaan ![]() | |
lenin | vrijdag 30 september 2005 @ 21:26 |
Lullig voor die mensen die in een slaapzak moeten slapen terwijl anderen een hotel krijgen! | |
LangeTabbetje | vrijdag 30 september 2005 @ 21:54 |
quote:Studenten met OV een slaapzak, mensen die het volle pond hebben betaalt een hotel ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 21:55 |
quote:dat heb ik ook gehoord. ![]() | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 21:57 |
Er is in de omgeving van Utrecht echt geen ruimte om duizenden mensen in hotels op te vangen hoor. | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 22:02 |
charly chiu op Hoog catarijne zal wel goede zaken doen. ![]() | |
LangeTabbetje | vrijdag 30 september 2005 @ 22:03 |
quote:Zullen ze niet bussen inzetten om mensen bijvoorbeeld naar Amsterdam of het Gooi te brengen ? Ben je al een goed deel van de mensen kwijt natuurlijk | |
Finder_elf_towns | vrijdag 30 september 2005 @ 22:05 |
![]() ![]() | |
Tafkahs | vrijdag 30 september 2005 @ 22:08 |
Volgens mij heeft de NS gewoon geen groenstroom ingekocht | |
LangeTabbetje | vrijdag 30 september 2005 @ 22:10 |
quote:Dit is de schuld niet van de NS, maar van ProRail. (= beheerder van het spoornet). De NS huurt dit van ProRail. (=overheidsbedrijf, met volgens mij al jaaaaren te weinig geld) | |
Pietverdriet | vrijdag 30 september 2005 @ 22:10 |
quote:Ach Vroegah stond je te vernikkeluh op Utreg omdat die mogole weah eens moste stahkuh | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 22:11 |
quote:Blijkbaar: quote: | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 22:12 |
quote:In de UK ging het nog beter, daar is RailTrack, de engelse ProRail zelfs echt failliet gegaan. Daar kunnen ze er wat van. ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 22:13 |
de overheid (=prorail) wil dat de mensen meer auto gaan rijden, want dat levert veel meer op dan de trein. De trein kost de overheid per paggagier alleen maar geld, terwijl de automobilist geld oplevert. Vanuit de overheid gezien is het logisch dat ze via pro-rail de NS zoveel mogelijk blokkeren in hun dienstverlening. | |
Pietverdriet | vrijdag 30 september 2005 @ 22:13 |
Kortom, de NS heeft weer eens schijt aan de passagiers. | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 22:13 |
quote:Daar zijn ze snel achter zeg. ![]() | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 22:15 |
quote:behalve ontbrekend problem management, is er ook niet aan continuity management gedacht ![]() | |
Pietverdriet | vrijdag 30 september 2005 @ 22:16 |
quote:Goh een redundant systeem, dat ze daar niet eerder op gekomen zijn. Moet je eens zien hoe snel dat er gekomen was als de NS directie daar vast had gezeten had.. | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 22:17 |
Gelukkig rijden er nog maar 165 jaar treinen in Nederland. | |
QyRoZ | vrijdag 30 september 2005 @ 22:18 |
quote:Die gaat niet met de trein, ben je gek? Die heeft een vette auto met chauffeur. ![]() | |
Pietverdriet | vrijdag 30 september 2005 @ 22:19 |
je zal er maar gebruik van moeten maken, als je in Den Haag moet werken bv en daar niet woont, das eigenlijk niet met de auto te doen. | |
Tarak | vrijdag 30 september 2005 @ 22:41 |
Ik had de trein van 19:24 richting Utrecht moeten hebben en ben nu pas thuis!!![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mensen die verder naar het zuiden moeten zullen nog onderweg zijn...... | |
Pietverdriet | vrijdag 30 september 2005 @ 22:48 |
quote:Ach, niet lang meer, er rijden straks sowieso geen treinen meer. | |
Finder_elf_towns | vrijdag 30 september 2005 @ 22:57 |
quote:Ja, maar de meeste reizigers hebben alleen te maken met de NS en niet met prorail, tenminste, zo wordt dat ervaren. Ik denk serieus dat de NS (als een van de weinige bedrijven) beter is als overheidslichaam zodat de nadruk ligt op optijd rijden en de NS en prorail kunnen fuseren (seperate overheidslichamen die verantwoordelijk zijn voor elkaar terwijl ze ook 1 kunnen zijn is een totaal bezopen gedachte). Klaarblijkelijk heeft prorail niet voldoende kennis intern om de (IT) zaken goed zelf te regelen. | |
BloodhoundFromHell | vrijdag 30 september 2005 @ 23:03 |
Ik wilde ooit de trein nemen van addis-abbaba naar Dire Dawa in Ethiopie. Toen ik bij het loket kwam om een kaartje te kopen zat daar een man rustig een boekje te lezen... "good day sir, I would like to buy a train ticket.." .... hij: "thats not possible sir.." Ik: "why not, i heared the train departs 2 times a day.." hij: "not now ir train is broken" ik:" broken? when does the nezt train go??" hij "I dont know sir, maybe next week, maybe after 2 weeks!" En de beste man was weer verdiept in zijn krant... moraal is als je de lat niet zo hoog legt, dan vindt niemand het erg als de trein niet rijdt en maakt niemand het ook uit of hij over een uur weeer rijdt, of over een week. | |
Finder_elf_towns | vrijdag 30 september 2005 @ 23:07 |
quote:De belangen van het (niet) rijden van de trein zijn hier toch wel wat hoger dan in een midden-Afrikaans honger-land. | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2005 @ 23:34 |
Mijn avond: 18.55 Aanwezig op Utrecht CS, ruim op tijd voor de trein van 19.02 naar Amersfoort 19.05 Geen trein. Er wordt omgeroepen dat er een stroomstoring is en dat er geen treinen van en naar Utrecht rijden. 19.25 Duidelijke signalen van mijn mag dat er eten verwacht wordt. Dus ff iets snacken. 20.00 Al een uur geen treinen. Toch maar eens kijken bij de streekbussen. De laatste naar Amersfoort blijkt om 17.53 vertrokken te zijn. 20.45 Er rijden twee treinen binnen, maar er vertrekt nog steeds helemaal niks. Terwijl er kennelijk wel genoeg stroom is voor een enkele trein. En waarom rijden de dieseltreinen ook niet? 21.25 Er wordt omgeroepen dat er bussen op het Jaarbeursplein staan. Die rijden naar Duivendrecht. Mensen in de richtingen Amsterdam, Schiphol, Hilversum en Amersfoort kunnen mee. 21.35 Ik zit in een bus. Meer geluk dan dat het nou zo goed geregeld was. Toevallig stond ik redelijk in de buurt van de plek waar de deur van de bus uitkwam. Vervolgens door de mensenmassa weinig zachtzinnig de bus in gestuwd. 22.10 Duivendrecht 22.15 Vertrek van de vertraagde intercity naar Enschede 22.55 Aankomst in Amersfoort Utrecht - Amersfoort in vier uur! Dat is toch knap. Ik denk niet dat lopen sneller zou zijn geweest, maar veel scheelt het niet. Leuk hoor, die spoorwegen... | |
bbstreams | vrijdag 30 september 2005 @ 23:34 |
quote:moet je daar kaartje kopen dan?, ik ging altijd gewoon op het dak zitten en rije maar ![]() raar dat na alle storingen en alle ophef rond terrorisme CS utrecht nog altijd een knelpunt is. zou al lang opgelost moeten zijn. 1 centaal regelpunt is niet alleen dom bij storingen maar ook nog eens levensgevaarlijk in geval van aanslagen zit duizenden mensen als ratten in de val | |
Braamhaar | vrijdag 30 september 2005 @ 23:34 |
Waarom hebbem we eigenlijk Regionale Omroep? Zou toch verwachten dat bv een Omroep Utrecht op hun 'eigen site' toch enige aandacht hieraan zou kunnen besteden... | |
#ANONIEM | vrijdag 30 september 2005 @ 23:37 |
Ach ja, je denkt, ik maak dit nog even af voor het weekend. Eén trein eerder en ik had nergens last van gehad. ![]() | |
Tarak | zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:00 |
quote:De NS raadde juist aan om Amsterdam-Utrecht via Amersfoort te doen. De laatste directe bus was om 19:00 vertrokken. Gelukkig wist iemand dat bus 56 naar Zeist uiteindelijk naar Utrecht ging. Twee bussen per uur. De bus puilde helemaal uit...... er kon echt niemand meer bij. De NS die organiseert dat weer goed........... Ik heb uiteindelijk bijna 3,5 uur over Amsterdam-Utrecht gedaan...... | |
ioko | zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:08 |
Dubbel | |
ioko | zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:09 |
Mijn avond: 19.15 Op Rotterdam Alexander voor de trein naar Utrecht. 19.18 Geen trein. Er wordt omgeroepen dat er een storing is tussen Rotterdam en Gouda (dat betekend meestal dat Utrecht via Den Haag wel bereikbaar is) 19.25 De trein vanuit Rotterdam Centraal komt aan, en ik neem aan dat hij teruggaat naar Centraal, en dat doet hij ook. (ondertussen kom ik een Amerikaans echtpaar tegen uit SaltLake City, die ook niet snappen wat er aan de hand is, ze gaan ook naar Utrecht, en ik neem ze mee op sleeptouw) 19.40 Aankomst op Rotterdam Centraal, de trein naar Den Haag wordt afgeraden, omdat er meer aan de hand zou zijn, de laatste optie is dan (vanuit eerder ervaring) Duivendrecht. 19.54 De trein naar Schiphol komt 10 minuten te laat binnen, maar vertrekt redelijk snel. 20.34 Trein komt aan op schiphol, er is aansluiting naar Duivendrecht. 20.40 Aankomst op Duivendrecht, mededeling dat er NIETS rijd tot aan Utrecht. Ik overleg met mijn medereizigers uit de USA. We nemen de stoptrein naar Maarssen. 21.24 Stoptrein richting Utrecht, rijd niet verder dan Breukelen. Iedereen gaat de trein uit als we aankomen. 21.44 We staan in Breukelen, en er wordt omgeroepen dat er snelbussen rijden vanaf Duivendrecht naar Utrecht, daar hebben we dus niets aan !! Er gaan mensen terug naar Duivendrecht, totdat 22.00 Er wordt omgeroepen dat er ook een stroomstoring is bij Abcoude (op de weg naar Duivendrecht) en dat die kant ook niets meer rijdt !!!! Dus we zitten vast, en met mij en de Amerikanen nog zo'n 50 mensen. Er is niemand van de NS, treinen rijden niet meer (geen 1 kant op) en de taxi's draaien overuren. Ik bel uit wanhoop een goeie vriendin, en ongeveer 30 mensen achterlatend, op een koud station zonder vervoer, wordt ik prinsheerlijk naar Utrecht gereden, waar ik om een uur of 11 aankom. Dat is dus 3.5 uur over een stuk van 26 minuten. Een nieuw record, maar ach, heb gezellig zitten kletsen. Viel alleen bijna om van de honger, geen beste avond voor de NS dus...... | |
#ANONIEM | zaterdag 1 oktober 2005 @ 00:21 |
Ik win nog steeds. ![]() Vier uur over een stukje van een kwartier. Da's een vertraging met een factor 16. | |
Robinski | zaterdag 1 oktober 2005 @ 01:07 |
Mijn avond: 21:58 Zaandam --> Utrecht Centraal (Moest naar Maarssen), er was op borden te zien dat er stroom storing was 22:11 Amsterdam CS... Omroep: "Deze trein gaat niet verder" Normaal door naar Utrecht, er was veteld dat treinen door gingen tot Breukelen. Aantal keer omroep op Amsterdam dat de trein van 13 over en 43 over gaat. trein van 22:13 was gecanceld, daar zat ik namelijk in. NS medewerkers wisten van niks... alleen dat er 13 over een zou gaan. ik had zoiets ik ga wel met de Metro naar Duivendrecht. 22:30 Weer omroep berichten... Reizigers voor Utrecht wordt aangeraden naar Duivendrecht te gaan met metro en dan met bussen verder. Pa gebeld of die me kon ophalen @ Duivendrecht, ik met de metro 22:50 Duivendrecht... Er zijn bussen, toch neem ik lekker de auto. bussen hadden moeite het station uit te komen wegens de stroom taxi's nog voor de aansluiting op de A2 (bij de Arena)... veel blauwe zwaailichten... NS bussen die achteruit terug rijden... ![]() 23:15 Maarssen... (moest me fiets nog ophalen) station redelijk verlaten, wel een paar reizigers druk in discussie met iemand van NS via zo'n SOS paal. geen bussen te zien, geen omroep berichten, geen NS medewerkers. ook wel TOPie NS, vooral de informatie totaal 30 min vetraging gehad dus, valt mee. gister was erger, toen had ik 50 min vetraging op het zelfde traject... reden onbekend | |
TheShadow | zaterdag 1 oktober 2005 @ 12:10 |
Mn vriendin stapte kwart voor 7 de trein in op rotterdam alexander en was om 1 uur bij mij op de plaats van bestemming in kampen. | |
BloodhoundFromHell | zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:04 |
net hoorde ik op de radio dat prorail wil onderzoeken of een noodstroomvoorziening (UPS en diesel agregaat) aangeschaft moet worden voor cruciale computersystemen, | |
#ANONIEM | zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:06 |
quote:Wat een slimmerds toch. ![]() | |
danos | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:06 |
Mijn Avond: Etentje in Utrecht, half 8 aanwezig. 18.13 trein genomen naar rotterdam 18.37 trein vanaf rotterdam naar utrecht 19.15 trein staat stil 19.20 wordt omgeroepen dat men geen contact kan krijgen met meldkamer 19.30 tgaat om een stroomstoring wordt nu duidelijk 21.15 trein rijdt 300 meter verder naar woerden waar voorin uitgestapt kan worden 21.50 ik ben eindelijk buiten, via het spoor moest naar woerden perron worden geklommen 22.00 Er is niks geregelt geen bussen, geen info of niks 22.30 Biertje gedronken in cafe woerden en patat gehaald in snackbar 23.10 Er rijdt een trein naar rotterdam 23.33 Trein naar Dordrecht net gehaald 24.00 THUIS, JIPPIE na een verneukte avond. Vooral het feit dat het zoolang duurde, er niks geregelt was, en we volgens mij veel eerder naar woerden centraal hadden kunnen rijden. Ook het voorin uitstappen ging dramatisch, leg vervolgens daar een paar planken neer, ipv iedereen te moeten helpen. Nee lekker hoor, ik ga maandag maar even bellen om mijn geld terug te vragen van de vriendjes van de NS | |
BloodhoundFromHell | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:21 |
wat ik dus niet snap. Prorail is een overheidsbedrijf, de overheid heeft vele zware hypermoderne dieselaggregaten bij defensie staan.. Waarom niet zon aggregaat bij prorail neerzetten. Militairen kunnen het onderhoud doen. (die hoge cap. aggregaten zijn duur, (zon 200.000 euro) plus nog 50.000 voor een ups, maargoed de overheid heeft die dingen staan, dus waarom ze niet inzetten bij een staatsbedrijf als prorail! die 50.000 euro voor een UPS, dat evt ook bij een overheidsbedrijf is af te nemen(!) moet ook geen probleem zijn! | |
danos | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:45 |
Idd BHFH, ik had gister echt het idee, dat de NS voor het eerst zoiets meemaakte en niet weet wat ze moeten doen. Ik neem aan dat ze wel scenarios klaar hebben liggen, je zou toch wel moeten weten wat er allemaal mis kan gaan. Ok het is een groot probleem, als er opeens zooveeel platlicht, maar geef dat dan gewoon toe en ga niet zitten zeggen: TSJA WIJ WETEN HET OOK NIET. Ik neem trouwens wel aan dat ik na 4 uur vertraging mijn totale kaartje terugkrijg als OV-houder? | |
BloodhoundFromHell | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:51 |
zou de NS met prorail geen contractuele afspraken hebben over schade door dit soort wanprestaties ? Ik denk dat de NS de kosten rechtstreeks kan verhalen op pro-rail=overheid=belastingebetaler. | |
ioko | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:53 |
Ik snap het ook niet, schiphol kan toch ook niet roepen als de stroom uitvalt; "He, wat jammer, nu moeten de vliegtuigen maar een paar uur wachten"? Gewoon een aggregaat, dat het daarna een uur duurt voordat alles weer loopt, das geen probleem, maar daarna loopt wel alles weer. De informatievoorziening was idd erg slecht, al waren er genoeg mensen van de NS die probeerden de situatie de baas te blijven. Ook had ik het idee dat er verschillende dingen achter elkaar misgingen, ik heb zeker 3 storingen gehad onderweg, die los van elkaar stonden. (de grootste in Utrecht natuurlijk) | |
danos | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:53 |
idd, hoe dan ook wij betalen ons kaartje toch wel, en als mensen hun geld niet terugvragen dan betalen ze dubbel ![]() | |
danos | zaterdag 1 oktober 2005 @ 17:56 |
ja ik vondhet ook heel sneu voor al die conducteurs en machinisten die al die shit over zich heen krijgen, de mensen die er echt verantwoordelijk voor zijn die zaten lekker achter de tv nadat ze het monteursbedrijf hadden gebelt ![]() | |
Pietverdriet | zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:05 |
quote:Die conducteurs en machinisten die als er maar *knip* gebeurt gelijk gaan staken? Die conducteurs en machinisten die een tijdje terug regelmatig te laat vertrokken om de directie weg te krijgen`? Die conducteurs en machinisten die je trein die op tijd was later laten vertrekken om een aansluiting te maken, maar waardoor jij op het volgende station je aansluiting mist? | |
Beroepsgokker | zaterdag 1 oktober 2005 @ 18:10 |
Ik zat in 1 van de laatste treinen voor de treinstoring ![]() | |
#ANONIEM | zondag 2 oktober 2005 @ 16:44 |
quote:Je moet gewoon zo'n formulier invullen. ![]() | |
BloodhoundFromHell | zondag 2 oktober 2005 @ 16:47 |
het is overmacht voor de NS, dan krijg je je geld niet terug volgems mij. | |
#ANONIEM | zondag 2 oktober 2005 @ 16:52 |
quote:Welles. ![]() Alleen bij aangkondigde werkzaameden niet, maar bij dit soort storingen wel. Overmacht... my ass. ![]() | |
danos | zondag 2 oktober 2005 @ 21:36 |
quote:Idd, alleen als de stroom in bijvoorbeeld half nederland uitvalt (dus ook in alle huishoudens etc) nu is er alleen sprake van uitval van het spoornetwerk. Maarja met mijn OV kan ik alleen maximaal 4,57 terugkrijgen, joepie ![]() | |
#ANONIEM | zondag 2 oktober 2005 @ 21:38 |
Mijn kaartje kostte 6 euro nog wat. Ook nogal schamel betaald voor een avond ellende. |