Cool! Nieuwe CD van ze?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:30 schreef bartrid het volgende:
65daysofstatic - One time for all time
Yep, 10 pond of zo op Play. Hij is weer erg goed, lekker groeiplaatje. Je kan hem het beste draaien met koptelefoonquote:
Vooral de EP Stumble.Stop.Repeat vond ik erg goed (misschien nog wel beter dan The Fall of Math), maar het zal me benieuwen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yep, 10 pond of zo op Play. Hij is weer erg goed, lekker groeiplaatje. Je kan hem het beste draaien met koptelefoon
Ik kwam er te laat achter dat ze in Londen speelden, anders was ik zeker gegaan. Die EP zal ik nog eens gaan checken...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vooral de EP Stumble.Stop.Repeat vond ik erg goed (misschien nog wel beter dan The Fall of Math), maar het zal me benieuwen.Ben ook nog steeds aan het wachten tot ze een keer naar Nederland komen voor een optreden, trouwens.
geen idee wat het is maar wel een gave hoesquote:Op maandag 14 november 2005 05:07 schreef ve4443 het volgende:
Eerste nummer Testing is te horen geweest tijdens dj-sets van Tiefschwarz, Danny Howells en Tom Middleton.
En da's dan ook meteen het enige goede nummer, maar wel goed genoeg om de hele CD te kopen, vond ik...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |