besteld bij unhip recordsquote:
5ive's Continuum Research Project? Ik heb Versus van hun, erg vetquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef Summoner het volgende:
5ive - The Hemophiliac Dream
Ik heb besloten om Sunn maar gewoon op cd te blijven kopen, afgezien van de releases die alleen op vinyl verschijnen, aangezien ik die andere albums ook op cd heb. Wat jij doet, de cd én vinyl versie aanschaffen, daar heb ik het op het moment helaas echt niet ruim genoeg voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:31 schreef nipeng het volgende:
Vinyl?
Die band ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:17 schreef zwareshag het volgende:
5ive's Continuum Research Project? Ik heb Versus van hun, erg vet.
Internet of platoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:26 schreef wlsandman het volgende:
waar kopen jullie meestal al deze cd's?
ben ik wel benieuwd naar![]()
Was even wachten tot hij goedkoop genoeg was. £ 5 afgelopen week in Londen voldeed uitstekendquote:
Is dat de nieuwe? En is het wat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:47 schreef DaisyDuke het volgende:
Of Montreal - The Sunlandic Twins
unholiest of cunts, yer rite! thanx fer remindin' may matey. i shall have to take a bloo'y gander at local reco'r store or see if i cen order the bloo'y thing.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:40 schreef Seborik het volgende:
Summo, denk aan de Borg-single!
had je die nog niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef Grobbel het volgende:
Motorpsycho - 8 Soothing Songs for Rut
Ja je kan ze beter verkopen, krijg je er tenminste nog iets voorquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
zeg nou zelf.... je bent toch idioot als je die zomaar weggeeft???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |