Fisher!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:21 schreef Fisher het volgende:
mijn papa werkt bij mac donalds... ow wacht dat was ik zelf... weet 't niet meer
Snelle!quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Fisher!
mijn papa is met de vut
Hoezo ironiequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:12 schreef C2C het volgende:
[..]
haha ik moest lachen
die is nog nooit gemaakt in dit topic natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
wat is zijn normale werk danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo ironie![]()
Naast zijn normale werk doet hij nu ook studeren 1 dag in de week
Had ik al eerder gezegt.quote:
Dus jouw vader is die rare gast die de BTW heeft uitgevondenquote:
M.a.w hij wordt om 11:00 wakker, zit de hele dag Tellsell te kijken, en doet tegenover vrienden/kennissen net of hij een heel uitdagend beroep heeft.....quote:
Helaas niet waren we nu rijkquote:Op donderdag 10 november 2005 00:13 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dus jouw vader is die rare gast die de BTW heeft uitgevonden![]()
![]()
Dus binnenkort is je pa dood??? Ik refereer aan de opruimingen in de onderwereld op dit momentquote:Op woensdag 2 november 2005 22:03 schreef Neak het volgende:
Mijn pa is (mede-)directeur van 2 bedrijven en aandeelhouder van 1 van de 2.Bedrijven zitten trouwens in het vastgoed
![]()
Hoe heet dat bedrijf?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:19 schreef Maravilla het volgende:
Mijn vader heeft een bedrijf in de bevoorrading van cruise- en containerschepen..
Waar werkt hij dan?quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:28 schreef Kluupkluup het volgende:
Mijn vader helpt verstandelijk gehandicapten aan een baan..
Grappig, daar heb ik hier thuis wel eens de naam van horen vallen. Ik geloof dat er ook iemand van Kopke naar mijn vaders bedrijf is gegaan..quote:Op zondag 13 november 2005 00:18 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ookee ken ik niet. Heb namelijk zelf bij Köpke gewerkt... is nu overgenomen vadaar
Kopke is toen overgenomen door een concurent... dacht misschine dat dat jou pappa was...quote:Op maandag 14 november 2005 22:02 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Grappig, daar heb ik hier thuis wel eens de naam van horen vallen. Ik geloof dat er ook iemand van Kopke naar mijn vaders bedrijf is gegaan..
Het leven is hard hequote:Op vrijdag 30 september 2005 18:40 schreef moussy het volgende:
de verwekker renteniert in zuid-Frankrijken de ander is schaatsleraar en iets bij Vestia
Dan ken ik jou papa! Ik werk op de afdeling Distributie, maar heb ook bij de TD stage gelopen in een diep, donker verleden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef ivetje het volgende:
Mijn papa is hoofd BHV van het St. Elisabeth ziekenhuis in TilburgEn daarnaast zit hij ook nog bij de brandweer van het ziekenhuis en in z'n vrije tijd legt ie beveiligings-installaties aan.
En wat belegerd jouw vader dan zoal?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:49 schreef lucienne2 het volgende:
Mijn vader zit in de raad van bestuur van twee financiele instellingen en is beleger
Mijn pa is eigenaar van een snackbar, onbeperkt en gratis frituren voor mij dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:26 schreef BrauN het volgende:
Mijn vader werkt bij McDonald's.
Haha!! Wat een toeval dan zeg...ik zal het eens vragen of ie je nog kentquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Dan ken ik jou papa! Ik werk op de afdeling Distributie, maar heb ook bij de TD stage gelopen in een diep, donker verleden.
Leuke papa heb jij trouwens. Voor zover ik kan beoordelen dan op het zhs.
Nee, hij moet nog evenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dus binnenkort is je pa dood??? Ik refereer aan de opruimingen in de onderwereld op dit moment![]()
Hee broertje!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:15 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Hoofd BouwZaken in verpleeeeghuis
Woooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Mijn vader werkt hier, en de heeeeeele grote fabriek die er bij hoort![]()
Dat lijkt verdomd veel op een gebouw wat in houten staat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Mijn vader werkt hier, en de heeeeeele grote fabriek die er bij hoort![]()
mijnes ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef Miss_kausalaya het volgende:
werkt bij de ABN AMRO BANK
ik vind zulke types met nicks met bijbehorde avatars/signatures vaak erg triestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef JuliusCaesar het volgende:
Pappa Caesar, Gaius Julius Caesar Strabo, was een praetor, een magistraat in de Romeinse Republiek
Is je pa Co Stompe ????????????????????????????quote:Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef super-muffin het volgende:
Hij is trambestuurder voor de Rotterdam Electrische Tram.
En ik wou hem ooit opvolgen. Toch maar niet.
Ik dacht al waar blijftiequote:Op donderdag 12 januari 2006 21:54 schreef MaddoxX het volgende:
Pallets sorteren
Ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:57 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Is je pa Co Stompe ????????????????????????????
adoptiekindjequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:50 schreef the_jestert het volgende:
paaldanser in een gay-club
laat uit de kast komertquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |