Dan ken ik jou papa! Ik werk op de afdeling Distributie, maar heb ook bij de TD stage gelopen in een diep, donker verleden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:34 schreef ivetje het volgende:
Mijn papa is hoofd BHV van het St. Elisabeth ziekenhuis in TilburgEn daarnaast zit hij ook nog bij de brandweer van het ziekenhuis en in z'n vrije tijd legt ie beveiligings-installaties aan.
En wat belegerd jouw vader dan zoal?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:49 schreef lucienne2 het volgende:
Mijn vader zit in de raad van bestuur van twee financiele instellingen en is beleger
Mijn pa is eigenaar van een snackbar, onbeperkt en gratis frituren voor mij dusquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:26 schreef BrauN het volgende:
Mijn vader werkt bij McDonald's.
Haha!! Wat een toeval dan zeg...ik zal het eens vragen of ie je nog kentquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Dan ken ik jou papa! Ik werk op de afdeling Distributie, maar heb ook bij de TD stage gelopen in een diep, donker verleden.
Leuke papa heb jij trouwens. Voor zover ik kan beoordelen dan op het zhs.
Nee, hij moet nog evenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dus binnenkort is je pa dood??? Ik refereer aan de opruimingen in de onderwereld op dit moment![]()
Hee broertje!quote:Op vrijdag 23 december 2005 02:15 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Hoofd BouwZaken in verpleeeeghuis
Woooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Mijn vader werkt hier, en de heeeeeele grote fabriek die er bij hoort![]()
Dat lijkt verdomd veel op een gebouw wat in houten staat!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:26 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Mijn vader werkt hier, en de heeeeeele grote fabriek die er bij hoort![]()
mijnes ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 17:46 schreef Miss_kausalaya het volgende:
werkt bij de ABN AMRO BANK
ik vind zulke types met nicks met bijbehorde avatars/signatures vaak erg triestquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:37 schreef JuliusCaesar het volgende:
Pappa Caesar, Gaius Julius Caesar Strabo, was een praetor, een magistraat in de Romeinse Republiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |