Screenshots:quote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
ze kunnen er ook hiphop in steken.. lekker in de achterbuurt met je opgedingeste bmw gaan pimpenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor muziek wil jij dan horen?
Aanbevolen en/of minimum specs voor PC?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Merci nlboy
Nog wat informatie voor de OP?
Heb ik nog niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aanbevolen en/of minimum specs voor PC?
Ben ik zelf niet zo'n fan van, maar kan inderdaad leuk zijn voor de liefhebber. Het muziekaanbod in NFSU2 werd redelijk gedomineerd door rock (niet dat ik dat nou erg vondquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ze kunnen er ook hiphop in steken.. lekker in de achterbuurt met je opgedingeste bmw gaan pimpenof op de boulevard
Gewoon eigen muziek zou het beste zijn. Lekker met Fransie Bauert op 10 je ride pimpenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:00 schreef ElmarO het volgende:
Ben ik zelf niet zo'n fan van, maar kan inderdaad leuk zijn voor de liefhebber. Het muziekaanbod in NFSU2 werd redelijk gedomineerd door rock (niet dat ik dat nou erg vond) Maar iets meer afwisseling zou geen kwaad kunnen.
Ja dat is nog eens een puik ideequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon eigen muziek zou het beste zijn.
Zou inderdaad een goed idee zijn. Maar ik vind wel leuk om op deze manier ook wat nieuwe nummers/bands te kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon eigen muziek zou het beste zijn.
True, maar tweeduizend keer dezelfde cover van Snoop Dogg aanhoren vond ik in NFSU2 een beetje veel van het goede.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef ElmarO het volgende:
Zou inderdaad een goed idee zijn. Maar ik vind wel leuk om op deze manier ook wat nieuwe nummers/bands te kunnen ontdekken.
Is waar, maar dan zet ik hem gewoon uit en zet ik een ander nummer aan . Dan houd je er toch een beetje afwisseling in. Maar meestal ging ik dan gelijk de garage weer uit en er dan weer in als ik geen zin had in een bepaald nummer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, maar tweeduizend keer dezelfde cover van Snoop Dogg aanhoren vond ik in NFSU2 een beetje veel van het goede.
Nog dik andereneenhalve maandquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:15 schreef Mikkie het volgende:
16 november... da's best snel eigenlijk
Sorry hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:08 schreef Fillipe het volgende:
Ze zouden eigenlijk het (optische) tunen van zo'n gigantisch mooie Aston Martin Vaquish V12 moeten verbieden! Zonde.
Sowiesoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar strak is hij wel
© - NeedForSpeed.comquote:Developer Team Interview:
Joel Manners - Producer (PSP™)
Need for Speed™ Most Wanted is sure to be the hottest game when it releases this November 17th filled with police chases, car crashes, hot cars and a true sense of speed.
To get the behind-the-scenes scoop on the development of the game, the Need for Speed Community Team (CT) met with PSP™ Producer Joel Manners to learn more on his role on the development team and why Need for Speed™ Most Wanted 5-1-0 is a must have game for this system.
Community Team: What can you tell us about your background as well as what brought you to the development team for Need for Speed Most Wanted 5-1-0?
Joel Manners: I've been with EA's Fusion team, which specializes in PSP development, since the launch titles, but I have been in games development for a while now, going back to the days of Privateer and Wing Commander when I was a designer at Origin.
CT: Need for Speed™ Underground Rivals was a fresh start for the PSP system, how is Need for Speed Most Wanted 5-1-0 different from Rivals?
JM: It's very different. Working on a launch title for a new platform is quite challenging as you develop new technology and new ideas long before the actual hardware exists. You spend as much time dealing with those challenges as you do actually working on the game itself.
With Most Wanted 5-1-0 we were in the great position of starting with a cool existing game in Rivals, and being able to spend our time building from there, creating a cool new game with even better technology supporting it, such as internet multiplayer. It really released us to concentrate on new gameplay and new ideas.
CT: How does Need for Speed Most Wanted 5-1-0 differ from its big brother, Need for Speed Most Wanted?
JM: Some things are similar … the focus of NFS Most Wanted 5-1-0 is still the experience of street racing and car modding, building up your reputation as a king of the streets while avoiding the police.
However, we also wanted to make sure that 5-1-0 gives the player a different game, so we created new and unique things for him to enjoy. We have new cars, a bunch of unique customizations, all new tracks to race on, and even new game modes to play, including the ability to drive as the police in pursuit of the racers.
CT: While we're on the subject, why the 5-1-0 moniker? What exactly does that mean?
JM: 5-1-0 is the police code for illegal street racing in progress, so it seemed very appropriate for us. The addition of the police to the races really changes the tenor of the experience. Now it's not just about beating your rivals, you have to also get away from the cops at the same time!
CT: Can you expand more on the Tuner Takedown mode that's included in Need for Speed Most Wanted 5-1-0?
JM: Sure thing. Tuner Takedown is a cool new game mode that allows the player to drive as the cops, searching for street racers and trying to bust them. IF you are successful you can move on to other races and go after bigger fish, and your rewards include brand new police vehicles that you can drive, including massive SUVs and maxed-out muscle car interceptors.
CT: While we're on the subject of vehicles, are there any exclusive cars included in Need for Speed Most Wanted 5-1-0 that aren't in other versions of the game?
JM: Absolutely. We've included two new exclusive cars for 5-1-0, including the Porsche 4s. The rest of the car selection is a great mix of different car types, including street tuners, exotics, and muscle cars from all over the world.
CT: How does the world in Need for Speed Most Wanted 5-1-0 differ as well? Does it take place in a small section of the city of Rockport or another city setting altogether?
JM: 5-1-0 takes place in Rockport just like the other versions of the game, but features exclusive tracks to compete on. Our art team created areas all over the city, including downtown areas with tons of sharp corners and heavy traffic, warehouse districts with lots of hidden paths and construction, and outskirt areas with wide expressways and even country roads.
CT: Thanks for your time, Joel. One last pop quiz for you - if you could describe Need for Speed Most Wanted 5-1-0 in one sentence, what would you say?
JM: Super-fast street racing, fantastic car customization, and intense cop chases that you can play anywhere!
CT: And that's the bottom line!
Need for Speed Rivals was zeker ook een compleet nieuwe game? Gewoon Need for Speed Underground maar dan in een nieuw jasje. Nu komen ze weer met een 'nieuwe' game. Dit is dankzij Sony, omdat zij geen ports toelaten op PSP.quote:
Ze driften wel meer heb ik het idee, de achterkant breekt vaker uit. Engine is volgens mij bijna indentiek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Sturen en voelen de autos aan als NFSU? Is de engine enzo hetzelfde?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ze driften wel meer heb ik het idee, de achterkant breekt vaker uit. Engine is volgens mij bijna indentiek.
Boeit mij niet echt... Als het maar mooi is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ze driften wel meer heb ik het idee, de achterkant breekt vaker uit. Engine is volgens mij bijna indentiek.
Jammer dat het nog zo lang duurt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef Fillipe het volgende:
Al kan je wel meer dingen omrijden zoals lantaarnpalen, bankjes en bushokjes.
Politie is trouwens echt wel sterk, viel me enorm op. Als je maar even stil komt te liggen in een flinke achtervolging dan ben je vrij snel de sjaak. En de politie komt werkelijk overal vandaan.
Heb jij MSN?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dank je, als mensen nog wat willen weten gewoon vragen![]()
16 november. Sorry. Zei alle consoles. Moest zijn 'alle platforms'quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... maar... maar... hoe zit 't dan met de pc versie
Daarom maakte ik het gelijk even goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay. Ik schrok alIk dacht namelijk pc ook op de 16e, maar je maakte me aan 't twijfelen
En krijg je tijdens het racen ook politie achter je aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Fillipe het volgende:
Trouwens de 3 gamemodus zijn;
- Timetrail (in een circuit zo snel mogelijk een rondje lappen zonder tegenstanders, nadat je een goede tijd hebt neergezet, krijg je een menu met "You are first, now get rid of the police in 1 minute, waarna dus de gehele stad unlocked is en je overal heen kan op de politie kwijt te raken)
- Circuitrace (3 tegenstanders, als eerste finishen waarna je 1,5 minuut krijgt om de politie kwijt te raken.)
- Dragrace (1 tegenstander, wederom als eerste finishen en nu krijg je 2 minuten om de politie kwijt te raken.)
Elke keer komen er dus 30 seconden bij om de politie kwijt te raken.
Naja zal zo even foto's maken en hier neer zetten.
Edit; de namen van de modus zijn ingame wel anders maar komen simpelweg op het bovenstaande neer.
Het is een demo héquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef babba het volgende:
[..]
En krijg je tijdens het racen ook politie achter je aanOf alleen maar erna
Lijkt me best saai als je alleen maar na het racen van de politie af kan komen
En NFS6: Hot Pursuit 6quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef babba het volgende:
[..]
Wat ik ook erg hoop is dat je ook zelf de politie kan zijn net als in NFS3: Hot pursuit
Die heb ik nog steeds nooit uitgespeeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En NFS6: Hot Pursuit 6 2Trouwens, ik heb NFS6 weer eens geinstalleerd. Heerlijk gewoon!
Bij de races die ik gespeeld heb is het alleen maar erna. Dus niet tijdens het racen/draggen etc zelf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef babba het volgende:
[..]
En krijg je tijdens het racen ook politie achter je aanOf alleen maar erna
dat klinkt wel gaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:10 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bij de races die ik gespeeld heb is het alleen maar erna. Dus niet tijdens het racen/draggen etc zelf.
Niets doet? Schiet je er alleen maar op?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat klinkt wel gaar
ik hoop dat ze dat met de politie wel een beetje leuk uitgewerkt hebbenbij games als driver en gta vond ik het maar irritant.. dat gezeik iedere keer
wat helemaal erg is, is als ze ook achter je aankomen terwijl je niets fout doet
dat mag echt niet
Er is een demo van/voor de Xbox 1 versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demo, zoniet, wanneer is die voorspeld?
Volgens mij krijgt Europa niet eens een demo. De demo van NFS:U2 is ook allang uitgeweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef Badabingea het volgende:
Is er al een demo, zoniet, wanneer is die voorspeld?
Maak je foto's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:23 schreef CybPraetorian het volgende:
YEAH kaartjes gewonnen voor EA world volgende week dinsdag!!!
ik ga dan Most Wanted al spelen...!!!!
Lupe Fiasco, Prodigy en The Rootsquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Komakie het volgende:
woohoo de soundtrack is bekend en ziet er wel lekker uit
Avenged Sevenfold: Blinded In Chains
Bullet For My Valentine: Hand Of Blood
Celldweller feat. Styles Of Beyond: Shapeshifter
Celldweller: One Good Reason
Dieselboy + Kaos: Barrier Break
Disturbed: Decadence
DJ Spooky And Dave Lombardo: B-Side Wins Again feat. Chuck D
Evol Intent, Mayhem & Thinktank: Broken Sword
Hush: Fired Up
Hyper: We Control
Ils: Feed The Addiction
Jamiroquai: Feels Just Like It Should (Timo Maas Remix)
Juvenile: Sets Go Up
Lupe Fiasco: Tilted
Mastodon: Blood And Thunder
Rock: I Am Rock
Static-X: Skinnyman
Stratus: You Must Follow (Evol Intent VIP)
Styles Of Beyond: Nine Thou (Superstars Remix)
Suni Clay: In A Hood Near You
T.I. Presents The P$C: Do Ya Thang
The Perceptionists: Let's Move
The Prodigy: You'll Be Under My Wheels
The Roots And BT: Tao Of The Machine (Scott Humphrey's Remix)
hmm de enige die ik ken zijn jamiroquai en de the prodigyquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Komakie het volgende:
Net zoals de vorige Underground delen. Lekkere rock/beatquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:08 schreef azaroth het volgende:
[..]
hmm de enige die ik ken zijn jamiroquai en de the prodigy![]()
kan iemand mij vertellen wat voor soort muziek de rest is?
hopelijk niet van die schreeuwende negermuziek![]()
ja ik ben te lui om het zelf op te zoeken
plus wat hip hopquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Net zoals de vorige Underground delen. Lekkere rock/beat
cool, static x en Jamiroquai...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Komakie het volgende:
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 10:31 schreef Komakie het volgende:
Disturbed en Prodigy ook nogquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:51 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
cool, static x en Jamiroquai...
fuck die filmpjes en die screensquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:54 schreef _moder8or_ het volgende:
Nieuwe screenshots te bewonderen op www.needforspeed.comMet een nieuw filmpje
Komt er dan toch een demo?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef MosPos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die demo die eind oktober zou uitkomen![]()
dan hoeft die demo zowat al niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:21 schreef MosPos het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die demo die eind oktober zou uitkomen![]()
Downloadenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan hoeft die demo zowat al niet meerweek later kan je het hele spel downloaden
17 november 2005.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:20 schreef Komakie het volgende:
Wanneer komt ie ook weer uit?
Aangezien Call of Duty 2 al uit is (op internet) en hij kwam er vlak na geloof ik...
Bronquote:Inhoud bekend van de NFS: Most Wanted demo
EA heeft de inhoud bekend gemaakt van de Need for Speed: Most Wanted demo, die later deze week zal verschijnen. In de demo staan je twee parcours, een sprint en een speedtrap, te wachten en drie speelbare auto's. Je mag onder andere achter het stuur kruipen van een getunede Mustang, een Cayman S en een getunede Cayman S. Je tegenstanders zullen daarnaast ook nog gebruik maken van de IS300, GTO, Golf GTI en Viper.
Er staan drie uitdagingen op het programma, namelijk de Pursuit Length Challenge, Tollbooth Challenge en de Roadblock Dodge Challenge. Verder zullen er vier liedjes van de soundtrack in de demo zijn opgenomen. Later deze week kom je alles over Need for Speed: Most Wanted te weten in onze featureweek.
Ik zie alleen Politiewagens die in puin liggen, geen enkele player auto gaat kapot.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Gaaf! Je kan echt schade krijgen
ja, dat zei ik ook al.. politie en ook die "traffic" auto's hebben schade, maar je eigen/ tegenstanders hun auto niet.. wel zonde, het was EA bijna gelukt..quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:23 schreef babba het volgende:
[..]
Ik zie alleen Politiewagens die in puin liggen, geen enkele player auto gaat kapot.
Dat is helemaal mooi. Die crashes zagen er in de filmpjes zeker mooi uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef MosPos het volgende:
Ik heb gehoord dat de makers van Burnout mee hebben geholpen om de crashes mooier te maken!!!![]()
Misschien het volgende deelquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, dat zei ik ook al.. politie en ook die "traffic" auto's hebben schade, maar je eigen/ tegenstanders hun auto niet.. wel zonde, het was EA bijna gelukt..
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2quote:Op woensdag 2 november 2005 01:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Er is ook een gerucht dat de PC, Xbox en de PS2 versie een Black Version krijgt met een bonus CD.
[afbeelding]
Wereldkaart:
[afbeelding]
Met dank aan http://www.nfs-center.de
Volgens mij zijn dit alleen maar de grote wegen.quote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2
volges mij valt dat wel mee hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 09:42 schreef babba het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn er minder wegen dan in NFSU2
Bounties?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
volges mij valt dat wel mee hoor
maar wat is dat met die bounties die je op die screenshots ziet staan
Geen idee, Ik mis hem ook niet zo echtquote:Op woensdag 2 november 2005 09:01 schreef MosPos het volgende:
Waar is de Nissan Skyline GT-Rmooie auto hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
waaaaar dan? Die link werkt namelijk nietquote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef BMW_Williams het volgende:
PC DEMO IS UIT
http://www.need4speed.com.au/demos/nfs_mwanted.zip (365 mb)
Mirror1
Mirror2
Mirror3
hahahah... wat een leuk garpje.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:00 schreef BMW_Williams het volgende:
PC DEMO IS UIT
http://www.need4speed.com.au/demos/nfs_mwanted.zip (365 mb)
Mirror1
Mirror2
Mirror3
15 november. en 2 dagen later komt hij uitquote:Op donderdag 3 november 2005 09:17 schreef Martijn85 het volgende:
Er zit wel een demo aan te komen, zo rond 15 nov.
Hier de Bron
Ja precies. Beetje nutteloos/geldverspilling om dan nog een demo uit te gaan brengen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
15 november. en 2 dagen later komt hij uit
Ach, we kunnen het wel beoordelen voor een aanschaffingquote:Op donderdag 3 november 2005 10:54 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje nutteloos/geldverspilling om dan nog een demo uit te gaan brengen.
De Pc-versie komt pas op 24 november uit hoor!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 10:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
15 november. en 2 dagen later komt hij uit
Aston Martin DB9quote:Op zondag 6 november 2005 13:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Deze game lijkt mij echt zo vet worden!Ik wil hem zeker hebben!
Maar ik heb 2 vragen...
Heeft iemand een lijst met alle auto's die in het spel zitten?
Alvast bedankt!![]()
Waarom zie ik het nou nooitquote:Op maandag 7 november 2005 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb gister het promotieteam gespot op de snelweg van Breda naar Rotterdam.
De Porsche uit het topic hier en een oude Amerikaan, helemaal gepimpt als Amerikaanse politieauto. Alleen reed de politieauto voorop en de Porsche er achteraan.. En ze reden maar 100 km/u
.
quote:NFSMW: Demo tomorrow morning? Monday, 07.11.2005
In the official NFS boards someone predicts the Need for Speed Most Wanted demo to be released on Tuesday morning. We'll see if this is true, since many people already said things about the demo that weren't true.
When the demo is released you'll find out here.
quote:Pc-Demo nicht heute!
08.11.2005, 07:22
Leider müssen wir euch heute enttäuschen: Laut Eacomsmoothie wird die Demo leider nicht heute erscheinen. Einen neuen Termin hat er uns leider auch nicht gegeben, das einzige was er meinte war: "Demo is not coming on 11/8. Sorry to disappoint. But 11/9-11/14 are all possibilities."
Das heisst für uns wieder einmal warten.
http://nfs-action.gamaxx.de/nfs-action/news/index.php
Nope. Het wordt óf morgen óf vrijdagquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Ziet er tof uit zeg.
alleen de Demo is dus nog niet uit.
w8, ik bedoelde óf morgen tot vrijdag.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou de donderdag niet kunnen dan
Oftewel, de release van de demo komt deze weekquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat klinkt nog vreemd, maar vooruit
25 novemberquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:32 schreef WesHell het volgende:
??? De orginele release is volgende week al....
Wat is de link?quote:Op woensdag 9 november 2005 15:28 schreef Martijn85 het volgende:
Zo goed hoef je ook weer niet te zoeken zie ik al
Ik weet iig nu wat ik vanavond ga doen als ik thuis kom![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:24 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
idd loos alarm. was de xbox versie.
Moet je er wel eentje hebbenquote:
Ach, beter nu dan je internet connectie te verneukenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:46 schreef Martijn85 het volgende:
Anders was ik er rond half 8 wel achter gekomen.
Maar dan heb ik me al wel 3 uur dood gemaakt met een blije mus
dan moet dat gewoonquote:
Niet mauwen jij. Jij hoort nog aan je scootert te sleutelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:31 schreef MMaRsu het volgende:
Warez gelul verwijderd. Willen jullie je daar een beetje van weerhouden, anders heb je een tijdelijke ban aan je account hangen.
Ik wil ook weer racen inderdaad. Daarom heb ik NFSU2 nogquote:Op donderdag 10 november 2005 11:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dan moet dat gewoon
ik wil weer racen
Gezien het EA is + Need for Speed zal er een hoop wel weer tot in de puntjes verzorgt zijn.
Uiteraard zal het vast wel beter kunnen of met een andere omgeving, maar dit industriele vind ik echt cool
Scooters zijn kutquote:Op donderdag 10 november 2005 11:35 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
[..]
Niet mauwen jij. Jij hoort nog aan je scootert te sleutelen.
Screens van de Xbox inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef babba het volgende:
http://pc.ign.com/articles/665/665883p1.html
Daar staat een review van de pc versie van NFS:MW, maar volgens mij hebben ze per ongeluk screenshots van de xbox-versie ofzo erbij gezet, als ik die screens zie ziet NFSU1 er beter uit
Inderdaad, lijkt net Midtown madness ofzo!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:22 schreef babba het volgende:
http://pc.ign.com/articles/665/665883p1.html
Daar staat een review van de pc versie van NFS:MW, maar volgens mij hebben ze per ongeluk screenshots van de xbox-versie ofzo erbij gezet, als ik die screens zie ziet NFSU1 er beter uit
In Underground 2 heb je ook een honda civic hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef MosPos het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt net Midtown madness ofzo!
Maar lijkt niet op Underground 1, ik vind Underground 1 mooier dan Underground 2, bij 1 glimmen die auto's zo mooi, en je hebt een honda civic!![]()
Honda Civic? Die heb je ook in NFSU1 en 2. Maarja, hij stond niet op de autolijstquote:Op donderdag 10 november 2005 20:47 schreef MosPos het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt net Midtown madness ofzo!
Maar lijkt niet op Underground 1, ik vind Underground 1 mooier dan Underground 2, bij 1 glimmen die auto's zo mooi, en je hebt een honda civic!![]()
De Civic zit officieel alleen maar in de USA-versie van NFSU2.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:13 schreef babba het volgende:
[..]
In Underground 2 heb je ook een honda civic hoor
Laat ik dat nu net gedaan hebbenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De Civic zit officieel alleen maar in de USA-versie van NFSU2.
Dat er ook een manier is om hem in de EU-versie te krijgen is een ander verhaal
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:39 schreef CybPraetorian het volgende:
DE DEMO IS ONLINE!!!!!! VANDAAG IS DE DAG!!!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7530
Direct link voor downloaden: http://gamershell.com/download_11487.shtml![]()
![]()
![]()
![]()
na ok, eenquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.
quote:
bullet timequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef Morthill het volgende:
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:15 schreef donald_dick het volgende:
baggergame!
ik vertel toch iets, of is het luchtledig wat ik posttequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Als je niets kom vertellen hoef je niets te posten hoor
Hij stuurt prachtig! Althans de Lexus IS300 met toolboothquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef LoggedIn het volgende:
het geluid is wel in orde hooralleen de besturing.. tja.. de auto stuurt nogal ver door
maar dat met die politie is wel kewl hoor
Ik heb geen problemen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja.. ik dacht dat EA de demo zo laat uit had gegeven omdat ze de fouten eruit wilden halen
[afbeelding]
Let me see @ gamershell?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede locatie gepakt? NL, 1000Mbit verbinding, max 500 conn.
Ramen gaan kapot, je lag beschadigd, en dat was het. Maar de politie is echt helemaal kapotquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ramen zijn kapot...maar de rest van je auto niet. Toch geen schademodel dus?
Hmm k heb wel de goede gepakt maar die zit ook al nokkie vol..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede locatie gepakt? NL, 1000Mbit verbinding, max 500 conn.
557.4MBtjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat weegt die demo eigenlijk qua MB's?
Damn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
557.4MBtjes.
550 MBquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat weegt die demo eigenlijk qua MB's?
Ja, ipv boost kun je nu als je uit de bocht dreigt te vliegen ff bullet time aanzetten waardoor je die bocht alsnog prachtig kunt nemen. Alsof de game nog niet makkelijk genoeg wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bullet time
maar je gaat er wel hard overheen.. de vorige nfs games waren toch altijd (behalve nfshp2) dik in orde, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie zo slecht is
nou ja.. over 20minuutjes istie klaar met downloaden.. dan maar ff kijken
Niet zeuren, je hebt ook nogsteeds NOS!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ipv boost kun je nu als je uit de bocht dreigt te vliegen ff bullet time aanzetten waardoor je die bocht alsnog prachtig kunt nemen. Alsof de game nog niet makkelijk genoeg was![]()
Dat verandert echt helemaal niks aan de treurige situatie dat een game die al vrij simpel uit te spelen was op normal, nu nog veel makkelijker is geworden. Crashen is gewoon een kunst geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt ook nogsteeds NOS!
Hier weer een paar screens
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0101.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0303.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0330.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij is perfect. Dus ik hoef niet te klagen. Heb alle games van NFS gespeeld, en vind deze echt de beste.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat verandert echt helemaal niks aan de treurige situatie dat een game die al vrij simpel uit te spelen was op normal, nu nog veel makkelijker is geworden. Crashen is gewoon een kunst geworden.
Waar is de uitdaging, waar is de diepgang. Nee, het moet cool en simpel zodat iedereen vette moves kan maken en zeggen, ik own![]()
Ik vind Porsche 2000 nog steeds beter dan alles wat daarna is gekomen. Wat mij betreft is Hot Persuit nog steeds de beste die er is. 2 was ook mooi, met dino's rijdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is perfect. Dus ik hoef niet te klagen. Heb alle games van NFS gespeeld, en vind deze echt de beste.
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind Porsche 2000 nog steeds beter dan alles wat daarna is gekomen. Wat mij betreft is Hot Persuit nog steeds de beste die er is. 2 was ook mooi, met dino's rijden
Tis zoals ik hier al eerder zei, ieder zijn smaak.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef H-blast het volgende:
help mij alsjeblieft aan een goede download site, ipv te discussieren welke nfs nou de beste was :S
Doetni (puntjes)quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:28 schreef Fillipe het volgende:
ftp://ftp.snt.utwente.nl/...wanted/demo/nfsmwdemo.exe
Laat maar al gevonden
Een torrent is hier te downloaden: http://www.filerush.com/download.php?target=nfsmwdemo.exequote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan hem echt nergens vinden, links??? :|
quote:Op 11-11-2005 @ 15:03 schreef RDJ134:
Ik verwacht minimaal een gratis drankje morgen van de fok crew op de PUGA. Hier wat mirrors:
3dgamers
EA
File Planet
FileRush
Worthplaying
FileShack
GG Mania
4PLayers
Filefront
Gamestar.de
Daddeln
Gbase
*update*
Filecloud
Filenuts
Gamestar.hu
Gamesurf
VGPRO
*update*
FTP UT
Gamedemos.de
Gamespot
GameDaily
NFS Action
Computergames.ro
Edgefiles
NFSScene(torrent)
*update*
TGMOnline
K-Files
Gamewelt
HREJ
Bonusweb
Fragland.be
En als je nou die demo niet meer kan downloaden weet ik het ook niet meer![]()
ik zit hier op me stage en ik heb nog nooit zo graag naar huis gewildquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:23 schreef nlboy het volgende:
WOW! Wat een vette demo zeg!
Ik had niet gedacht dat ie zo vet was, want ik vond zelf NFS:U 1&2 minder.
Ook heerlijk die vrijheid tijdens het racen, gewoon lekker je eigen gang gaan.
Jammer dat er bij de demo geen 5.1 support is, maar nu klinkt het al geweldig.
Alleen beetje jammer dat de demo tijdens het racen letterlijk gecrasht is...
Qoot thanks, die tweede gata nu met 118 kb/s, nadat bij dei andere de agina niet kon worden weergegeven voor de 16de keer vandaag...quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Een torrent is hier te downloaden: http://www.filerush.com/download.php?target=nfsmwdemo.exe
En hier kun je 'm ook downloaden: ftp://ftp.snt.utwente.nl/(...)d/demo/nfsmwdemo.exe
[..]
http://www.eagames.com/nfs/mostwanted/us/index.jspquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:30 schreef H-blast het volgende:
kan je het intro filmpje ergens online zien?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:19 schreef Mikkie het volgende:
gvd... m'n download is geflipt, en al die mogelijke locaties zijn vermoerd door drukte en/of registration.
quote:
quote:
hm die foutmelding had ik ook net, na de 2e keer dat ik hem had opgestart en na de eerste race die ik daar van gedaan had... hmmquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja.. ik dacht dat EA de demo zo laat uit had gegeven omdat ze de fouten eruit wilden halen
[afbeelding]
Same here.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
[afbeelding]
Mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:04 schreef Klonk het volgende:
racegedeelte zuigt
pursuitmode is leuk (alleen de vraag is voor hoe lang...)
lijikt me stug, het spel ziet er al zo compleet uit en de releasedate is al zo dicht bijquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien dat de volledige versie veranderd.
Je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijikt me stug, het spel ziet er al zo compleet uit en de releasedate is al zo dicht bij![]()
Ik hoop het, maar ja...het merk EA zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:31 schreef _moder8or_ het volgende:
Misschien dat de volledige versie veranderd.
hehequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat ik het in dit geval wel weet![]()
met liefdequote:Op vrijdag 11 november 2005 20:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
hehe
Kunnen wij hem even volspammen? Moet zo weg en heb deel 3 al klaar staan
Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Ben benieuwd of het wat is en ik kan gelijk mijn nieuwe systeem eens testenquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:25 schreef babba het volgende:
Ik ben hem nu pas aan het downloaden, hopelijk kan ik hem vanavond nog spelen
Die demo bestaat al een tijdje. Hij is alleen pas net uitgebracht. Er zijn nogal wat mensen aan het testen geweest dus problemen en veranderingen zijn er bij de officiele release wel uitgehaald.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
lijikt me stug, het spel ziet er al zo compleet uit en de releasedate is al zo dicht bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |