thanxquote:
dan is het goedquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
't kan er ook weer af, hoor
en daarna mag je 'm kopen als je wiltquote:
alleen folie/belettering ... de GT3 kit zat er al op (veren, remmen, spoilerkit, velgen, etc)quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:06 schreef koffiekoekje het volgende:
wat heb jij ontworpen aan de auto? alleen de folie/belettering of ook het bodywork enzo?
ziet er iig subtiel en netjes uitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
alleen folie/belettering ... de GT3 kit zat er al op (veren, remmen, spoilerkit, velgen, etc)
Het is mijn DSG viewquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:18 schreef Googolplexian het volgende:
koffiekoekje: thanx
blieblie: I know .... was een beetje haastwerk. Ik had in eerste instantie gekozen voor metallic folie maar dat moest twee weken van tevoren besteld worden en die tijd was er niet meer.
Ik zit trouwens even op de site te kijken bij de filmpjes maar het ziet er ERG STRAK uit... Politie is back in full effect. En het laatste filmpje bevat een paar mooie D1 momenten.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:33 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Komt ie ook uit op de pc?
ikkequote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:45 schreef alsem het volgende:
hij is wel vet! wie had die skyline ontworpen dan?
serieus? heb je goed gedaan danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |