quote:
bullet timequote:Op vrijdag 11 november 2005 09:41 schreef Morthill het volgende:
Minder enthusiast mag, de game is namelijk vrij, uhm, saai. Alles ziet er hetzelfde uit, de besturing is slecht, en dat Bullet time idee, wie heeft dat bedacht. Het speelt niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:15 schreef donald_dick het volgende:
baggergame!
ik vertel toch iets, of is het luchtledig wat ik posttequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:16 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]![]()
Als je niets kom vertellen hoef je niets te posten hoor
Hij stuurt prachtig! Althans de Lexus IS300 met toolboothquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef LoggedIn het volgende:
het geluid is wel in orde hooralleen de besturing.. tja.. de auto stuurt nogal ver door
maar dat met die politie is wel kewl hoor
Ik heb geen problemen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:31 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja.. ik dacht dat EA de demo zo laat uit had gegeven omdat ze de fouten eruit wilden halen
[afbeelding]
Let me see @ gamershell?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede locatie gepakt? NL, 1000Mbit verbinding, max 500 conn.
Ramen gaan kapot, je lag beschadigd, en dat was het. Maar de politie is echt helemaal kapotquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je ramen zijn kapot...maar de rest van je auto niet. Toch geen schademodel dus?
Hmm k heb wel de goede gepakt maar die zit ook al nokkie vol..quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je wel de goede locatie gepakt? NL, 1000Mbit verbinding, max 500 conn.
557.4MBtjes.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat weegt die demo eigenlijk qua MB's?
Damn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
557.4MBtjes.
550 MBquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat weegt die demo eigenlijk qua MB's?
Ja, ipv boost kun je nu als je uit de bocht dreigt te vliegen ff bullet time aanzetten waardoor je die bocht alsnog prachtig kunt nemen. Alsof de game nog niet makkelijk genoeg wasquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bullet time
maar je gaat er wel hard overheen.. de vorige nfs games waren toch altijd (behalve nfshp2) dik in orde, dus kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie zo slecht is
nou ja.. over 20minuutjes istie klaar met downloaden.. dan maar ff kijken
Niet zeuren, je hebt ook nogsteeds NOS!quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ipv boost kun je nu als je uit de bocht dreigt te vliegen ff bullet time aanzetten waardoor je die bocht alsnog prachtig kunt nemen. Alsof de game nog niet makkelijk genoeg was![]()
Dat verandert echt helemaal niks aan de treurige situatie dat een game die al vrij simpel uit te spelen was op normal, nu nog veel makkelijker is geworden. Crashen is gewoon een kunst geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Niet zeuren, je hebt ook nogsteeds NOS!
Hier weer een paar screens
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0101.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0303.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs54.xs.to/pics/05455/0330.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hij is perfect. Dus ik hoef niet te klagen. Heb alle games van NFS gespeeld, en vind deze echt de beste.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat verandert echt helemaal niks aan de treurige situatie dat een game die al vrij simpel uit te spelen was op normal, nu nog veel makkelijker is geworden. Crashen is gewoon een kunst geworden.
Waar is de uitdaging, waar is de diepgang. Nee, het moet cool en simpel zodat iedereen vette moves kan maken en zeggen, ik own![]()
Ik vind Porsche 2000 nog steeds beter dan alles wat daarna is gekomen. Wat mij betreft is Hot Persuit nog steeds de beste die er is. 2 was ook mooi, met dino's rijdenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hij is perfect. Dus ik hoef niet te klagen. Heb alle games van NFS gespeeld, en vind deze echt de beste.
Wat jij wilt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik vind Porsche 2000 nog steeds beter dan alles wat daarna is gekomen. Wat mij betreft is Hot Persuit nog steeds de beste die er is. 2 was ook mooi, met dino's rijden
Tis zoals ik hier al eerder zei, ieder zijn smaak.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef H-blast het volgende:
help mij alsjeblieft aan een goede download site, ipv te discussieren welke nfs nou de beste was :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |