Ik hoop hetquote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef schatje het volgende:
Menno krijgt een nominatie van Ralph. Dat moet haast wel.
Tanja op de bankquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Spewey het volgende:
Ralph moet nu Tanja op de bank zetten
I know, wishfull thinking
Nee volgens mij niet ze werd wel als eerste genoemd van persoon die er niet uit hoefde.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan hier geen Talpa kijken (ook niet online helaas): weten de bewoners ook dat Lieske de meeste stemmen kreeg?
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Spewey het volgende:
Ralph moet nu Tanja op de bank zetten
I know, wishfull thinking
Lieske wint elke nominatie ronde hands down vanaf nu... Meest populaire drietal heeft ze nu gehad.quote:Alleen jammer dat ze nu nog steeds een zondebok hebben (lieske)om te kunnen nomineren
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:38 schreef teamlead het volgende:
zet die zeug op de bank... please!!!!!! of chantal......maar liefst de zeug
Nee...maar ze is wel als eerste genoemdquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan hier geen Talpa kijken (ook niet online helaas): weten de bewoners ook dat Lieske de meeste stemmen kreeg?
Hoopt meequote:Op donderdag 29 september 2005 21:38 schreef teamlead het volgende:
zet die zeug op de bank... please!!!!!! of chantal......maar liefst de zeug
vooral heel vaak "ja toch"..1x heffie en 2x rielekst.... en dat natte lie nog niet uit zijn hart verdwenen was ofzoietsquote:
Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
wie is er nou homo????
Weer goedquote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen Veronica doet het hier nog(En NL 1,2,3)
didoquote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
wie is er nou homo????
Hij heeft wel een roze truitje aan...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:41 schreef golfer het volgende:
Rob is de homo, volgens mij.
Beter opletten, Brenda is al 2x geweest.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef marky het volgende:
Joost is de homo. Die vriendin hebben we nog niet in een live gezien.
Ik ook, het hele clubje zefls zo'n beetje...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:42 schreef Djoj het volgende:
Ralph kan in elk geval met een gerust hart terug de maatschappij in, hij is een TOFFE gast...vind het zoooo jammer, zitten er zoveel die ik liever had zien gaan....
Die is al eens langs geweest in een live show.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef marky het volgende:
Joost is de homo. Die vriendin hebben we nog niet in een live gezien.
Als ze het huis uitkomt, kan ze dat tekort bij mij wel komen inhalen hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef whitef0x het volgende:
Blijf bij Ingrid dat duimzuigen geeft toch duidelijk een tekort aan
alles is manipuleerbaar natuurlijkquote:Op donderdag 29 september 2005 21:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beter opletten, Brenda is al 2x geweest.
(oke, misschien was het alleen bij de internetuitzending, maargoed.)
Waarom denk je dat ze door haar moeder is opgegeven voor BBquote:Op donderdag 29 september 2005 21:44 schreef Coos het volgende:
btw die ouders van Tanja: neuhh...ze is niet anders dan thuis.......![]()
![]()
MENNO als ie moet stemmen wordt het Menno denk ikquote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Inca het volgende:
op wie heeft ralluf vorige week gestemd??
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef Davidboaz het volgende:
Tsjongejonge wat een sneue ego die Ruud. Wat een absolute kutpresentator.
Die heeft een studioverbod na zijn actie met de brandweerautoquote:Op donderdag 29 september 2005 21:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Is Joost ook in de studio uitgenodigd???
De opdracht was toch iets met eieren heel houdenquote:
Ja, dan zeg je toch een relatie..quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef Blue Thunder het volgende:
verkering... wat een jeukwoord als iemand boven de 20 dat zegt
Iddquote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Dido had me toch een lekkere jongste zus
Die bewaren ze voor als Dido eruit gaat...quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef Kolomo het volgende:
Nou! Waarom zitten de plantjes niet inhet filmpje!!!
dat zijn deze week de uienquote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
De opdracht was toch iets met eieren heel houden
Relatie, nog zo'n smerig woord.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja, dan zeg je toch een relatie..![]()
Op Menno dusquote:Op donderdag 29 september 2005 21:47 schreef Inca het volgende:
op wie heeft ralluf vorige week gestemd??
Toch lullig als iemand nu alsnog uit de kast komt, terwijl hij of zij dat helemaal niet wiltquote:Op donderdag 29 september 2005 21:54 schreef cpcpb het volgende:
hahahahaha en het is niemand... hahahaha
Zag het ookquote:Op donderdag 29 september 2005 21:55 schreef pinkplatinum het volgende:
Chantal zei meteen homoseksueel kan ook een vrouw zijn.. en toen herhaalde Briget het
Zou me idd niks verbazenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:56 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij is niemand homo... gewoon een psychologische mentale mindfuck test.
Dat viel mij ook opquote:Op donderdag 29 september 2005 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Dido had me toch een lekkere jongste zus
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Kimske het volgende:
tis Chantal!!!
nu al.. bridget at net een banaanquote:Op donderdag 29 september 2005 21:59 schreef Falco het volgende:
Is die internetuitzending nu of pas na de reguliere uitzending
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.aspquote:Op donderdag 29 september 2005 21:59 schreef Anitra het volgende:
iemand de garnier stream5 voor mij? De link dus
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef DaMook het volgende:
Wat Ralph als laatste tegen Natalie zei vond ik wel ontroerend.
Serieus? Dan zijn ze dus door he?quote:
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
nu al.. bridget at net een banaan
nu hapert mijn beeld en heb ik alleen geluid![]()
De laatste woorde van Ralph tegen naat: nâh jè bèn auk niet úit mèn úit.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:00 schreef DaMook het volgende:
Wat Ralph als laatste tegen Natalie zei vond ik wel ontroerend.
En hoe ken jij de sexuele voorkeur van de resterende bewonersquote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef cpcpb het volgende:
pfff nog een keer,
ER IS GEEN HOMO ... (geen aidspatient, geen transsexueel, geen tweelingbroer van ralf...)
Gewoon op de Talpa-site de vijfde stream.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:01 schreef Anitra het volgende:
niet die kimske die doet het niet ik wil die van garnier aub
gewone uitzending is ideaal als de stream weer eens buffertquote:Op donderdag 29 september 2005 22:04 schreef E.T. het volgende:
hmz.. internet en gewone uitzending tegelijk kijken is niet echt handig
merci beaucoupquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef bemeall het volgende:
Misschien voor mensen waar de stream wegvalt of niet werkt
De xs4all mirror : http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
Gok van niet, anders hadden ze dat wel live op tv gedaanquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
Even een vraagje mensen::::
Moet Ralph niet nog iemand nomineren, net zoals Rikkurt dat heeft gedaan??????
die xs4all van hierboven ergens doet het primaquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef Esmeetjuhh het volgende:
waarom doet de stream van de live uitzending het niet bij mij?????? Is dat bij meer mensen zo?????
Leg me nou eens uit wat er nou zo leuk is aan Ralph? Vind het echt zo'n nietszeggende, domme jongen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef Esmeetjuhh het volgende:
*snik* waarom zit die kutlieske er nou nog in![]()
![]()
Ik wil Ralph terug!!!!!!!!
Ik wilde net zeggen dat die het beter deed, maar zo te zien kan ik ook deze niet fatsoenlijk kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef bemeall het volgende:
DAT IS TOCH RAARquote:Op donderdag 29 september 2005 22:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gok van niet, anders hadden ze dat wel live op tv gedaan
Als ie het geheim en verstopt weet te houden tot aan het einde van BB, dus zo makkelijk is dat nog niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:24 schreef BBscanner het volgende:
Het geld is voor Roel!
Nee ben bang dat dat alleen maar een extra'tje was voor de eerste huis vertrekker als een bonus.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:09 schreef Isabeau het volgende:
Helaas gaat Ralph zo te zien niet nomineren
Nee.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:26 schreef E.T. het volgende:
Heeft Ralph nou niemand genomineerd?
Thanks, deze deed hetquote:Op donderdag 29 september 2005 22:05 schreef bemeall het volgende:
Deze http://bb5.florisd.nl/ kun je ook nog doorlinken naar dit forumquote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef Bully© het volgende:
[..]
Thanks, deze deed het![]()
heb je die toevallig in een progje met 4 streams????
ok, die heeft wel fijne grote schermpjes, had ik nog niet gezien dat je kon kiezen, gebruik hem al een tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 22:43 schreef area51 het volgende:
[..]
Deze http://bb5.florisd.nl/ kun je ook nog doorlinken naar dit forum
De presentatie van allebei is dramatisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef BVO het volgende:
Wat was Ruud dramatisch zeg. Erger me steeds meer aan hem.
Na de eerste reclame vond ik het ook erg goed.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:57 schreef Gert het volgende:
Heb de uitzending net pas gezien. En vond 'm fantastisch! Komt dat nou alleen maar omdat ik al zoveel bier op heb? Het was toch héérlijk allemaal? Die kapsels alleen al, van Rob en Ralph, het idéé dat zij dachten daarmee goeie sier te maken tijdens de live-uitzending...![]()
Wie danquote:
er is niemand genomineerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |