Ik hoop hetquote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef schatje het volgende:
Menno krijgt een nominatie van Ralph. Dat moet haast wel.
Tanja op de bankquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Spewey het volgende:
Ralph moet nu Tanja op de bank zetten
I know, wishfull thinking
Nee volgens mij niet ze werd wel als eerste genoemd van persoon die er niet uit hoefde.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan hier geen Talpa kijken (ook niet online helaas): weten de bewoners ook dat Lieske de meeste stemmen kreeg?
Dat zou mooi zijn!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Spewey het volgende:
Ralph moet nu Tanja op de bank zetten
I know, wishfull thinking
Lieske wint elke nominatie ronde hands down vanaf nu... Meest populaire drietal heeft ze nu gehad.quote:Alleen jammer dat ze nu nog steeds een zondebok hebben (lieske)om te kunnen nomineren
quote:Op donderdag 29 september 2005 21:38 schreef teamlead het volgende:
zet die zeug op de bank... please!!!!!! of chantal......maar liefst de zeug
Nee...maar ze is wel als eerste genoemdquote:Op donderdag 29 september 2005 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan hier geen Talpa kijken (ook niet online helaas): weten de bewoners ook dat Lieske de meeste stemmen kreeg?
Hoopt meequote:Op donderdag 29 september 2005 21:38 schreef teamlead het volgende:
zet die zeug op de bank... please!!!!!! of chantal......maar liefst de zeug
vooral heel vaak "ja toch"..1x heffie en 2x rielekst.... en dat natte lie nog niet uit zijn hart verdwenen was ofzoietsquote:
Tanjaquote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
wie is er nou homo????
Weer goedquote:Op donderdag 29 september 2005 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen Veronica doet het hier nog(En NL 1,2,3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |