Maar hier istie vet duur, en er zat een DVD bij van de nieuwe Jag XK vs de nieuwe DB9 op de nürburg ring ehquote:Op donderdag 29 september 2005 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Top Gear Magazine is ook in Nederland te koop hoor
En ja, de auto uit de OP is een kutbak. Waarom denk je anders dat ik m gefotografeerd heb?
En is dat nog een leuk filmpje dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar hier istie vet duur, en er zat een DVD bij van de nieuwe Jag XK vs de nieuwe DB9 op de nürburg ring eh
Ja nu welquote:Op donderdag 29 september 2005 21:26 schreef ook_gek het volgende:
mijn op is perfect
En mijn mazda is nog erger!
Alleen als jij het doet.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Mukie het volgende:
Deez blijft open..
die van jou ook_gek gaat dicht
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 29 september 2005 20:32 schreef ook_gek het volgende:
Mukie en BoJo ik heb over een tijdje jullie ervaring en expertise nodig voor informatie als dat mag.
Tegen die tijd mail ik je welquote:
quote:
consider it donequote:Op donderdag 29 september 2005 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen als jij het doet.
Mijn topic mag alleen maar gesloten worden door een mooie jonge vrouw. IPV een debiele dwerg en een boer die niet te verstaan is
quote:The McLaren is powered by a BMW 6.1 Liter V12 engine producing 627 hp with a 0-60 mph time of 3.1 seconds and a top speed of 230-240 mph
anders komt dat precies nu even heel slecht uit voor je verbouwing van je huisquote:Op donderdag 29 september 2005 22:17 schreef Ballebek het volgende:
Zowaar weer even tijd om het internet te betreden.
Inclusief gebroken pols en zwaar gekneusde rechteronderarm omdat een of andere kankermarokaan me omver heeft gereden.
Weet je wat nog erger is? Fiets die ik net heb helemaal naar de tering.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
anders komt dat precies nu even heel slecht uit voor je verbouwing van je huis![]()
Gewoon jatten bij centraal stationquote:Op donderdag 29 september 2005 22:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Weet je wat nog erger is? Fiets die ik net heb helemaal naar de tering.
Net nu ik um elke dag gebruik!
Heb 'm nog niet kunnen kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En is dat nog een leuk filmpje dan?
Valt weinig lol aan te beleven; die kan niet dronken worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
Die lange zuipt toch zo veel bier? Dat wil ik wel mee maken
Dat wil ik echt wel een keer mee maken gekquote:Op donderdag 29 september 2005 22:47 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Valt weinig lol aan te beleven; die kan niet dronken worden.
Een of andere overijverige lever heeft ze; die kan blijven zuipen, zuipt iedereen onder de tafel.
Zaterdag ga ik misschien met haar naar de kroeg, ze moet ur liefdesverdriet wegzuipe
trusten gozer en sterkte met je polsquote:Op donderdag 29 september 2005 23:01 schreef Ballebek het volgende:
Bezoekuur is afgelopen, moet slapen van de zuster
Dat mannen haar muziek mooi vinden...quote:Op donderdag 29 september 2005 22:06 schreef ook_gek het volgende:
MTV Unplugged Tori Amos - Cornflake Girl <-- wat is dit toch een gruwelijk nummer zeg![]()
dat mannen (tenminste...) jou mooi vinden..quote:Op donderdag 29 september 2005 23:37 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat mannen haar muziek mooi vinden...![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 23:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat mannen (tenminste...) jou mooi vinden..
ja he, wie speelt met vuur brand zijn/haar vingersquote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
Fugie dit was een inkoppertje dat kon ze op haar vingers na tellen.
Beetje dom dat ze ook zo een opmerking maakt
Waarom is het een domme oppmerking? De meeste mannen die ik ken vinden haar muziek onbegrijpbaar en te feministisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
Fugie dit was een inkoppertje dat kon ze op haar vingers na tellen.
Beetje dom dat ze ook zo een opmerking maakt
nou omdat het zo een inkoppertje isquote:Op donderdag 29 september 2005 23:44 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waarom is het een domme oppmerking? De meeste mannen die ik ken vinden haar muziek onbegrijpbaar en te feministisch.![]()
Welke vingers.. ?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja he, wie speelt met vuur brand zijn/haar vingers
alles vers?quote:
ik ook hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 02:41 schreef Hugster het volgende:
ja ik ben een beetje moe
en moet morgen om 07:00 op om te werken
Dit topic is ook mooi een maand of 3 te laatquote:[PTA SC] Mazda 626
ja maar dat is de titel niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit topic is ook mooi een maand of 3 te laat
ps: wat een gare kut 626 in de OP; had er dan de 626 Xerxes in gezet ofzo![]()
Dan wassie wel stout geweestquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Sandraugiga het volgende:
Misschien had ik hem wel het bed uit moeten tieften...?
Gaat lukkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:06 schreef ijsmeis het volgende:
Hey Mukie.
Oh SandraIk heb een kleurplaat van my little pony nagemaakt enne die was goedgekeurd
.
En ik heb hem nu al bijna af.
Piece of cake dus.
Ik moet alleen straks schaduwen gaan toevoegen, dat lijkt me wel moeilijk eigenlijk.
Oi Mukiequote:Op vrijdag 30 september 2005 12:04 schreef Mukie het volgende:
Ijsmeis
Shit vergeten hoi te zeggen tegen Herman
erm hoi
Jammer dat hier geen geluid bij zit dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
Moet zo werken dus ben even aan het wakkerworden voor de pc.
(verkapte: nee).
Whehehe, je schreeuwt maar een eind wegquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer dat hier geen geluid bij zit dan.
Dan schreeuwde ik wel even GOEDEMORGEN !!!
Ik denk dat ik dan de klas uit wordt gestuurdquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, je schreeuwt maar een eind weg.
Oja, je zat in dat concentratiekamp ehquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de klas uit wordt gestuurd.
Ik mis alleen het snorretje van mijn leraarquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, je zat in dat concentratiekamp eh.
Dan photoshop je die er gewoon even bij tochquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mis alleen het snorretje van mijn leraar.
Snappum.. Mazda 626 is een dekmantel voor het slowchattenquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:08 schreef Fugie het volgende:
omdat het een sc is
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Dat zou een van de eerste juiste beslissingen zijn van de huidige regering![]()
de 1e page gaat er toch over?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:11 schreef Scalley het volgende:
[..]
Snappum.. Mazda 626 is een dekmantel voor het slowchatten![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:26 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
Eerst om 7u wakker gebelt door m'n vriendin, doen ze het van mn werk om 9u nog ff lekker overvraagt hij ook nog eens of hij me later moet terug bellen, Tuurlijk niet, ben nu toch al wakker
![]()
Ziet jij het probleem?quote:
Hmm, jammer dat ik hem niet naar mezelf heb verstuurd anders had je al een preview kunnen zienquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:29 schreef Sandraugiga het volgende:My little pony is tof! Ben benieuwd naar het eindresultaat IJsmeis!
Binkie van mequote:
Doenquote:
Ik had t verplaatst naar vanmiddag.quote:
nieuw speeltje = nog minder tijd om te slapenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft een ipod Nano 4GB Black besteld
* ook_gek is gek op spele dingetjesquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
nieuw speeltje = nog minder tijd om te slapen
En dat ding is klein btw, bijna een creditcard
Dynabyte in de stad heeft een 4GB zwart op voorraadquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is gek op spele dingetjes![]()
Binnen kort heb ik ook burn out voor mijn PSP dat word helemaal niet slapen.
En die ipod nano is mega cool. 42 gram
Uber plat gewoon weg een plaatje. Maar nergens te krijgen. Gelukkig heb ik zo mijn bronnen en heb ik er 1 kunnen bemachtigen over max 4 werkdagen heb ik heb![]()
Het is een 4GB Black geworden![]()
Ik heb hem al een 2 weken terug gezien mênquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is gek op spele dingetjes![]()
Binnen kort heb ik ook burn out voor mijn PSP dat word helemaal niet slapen.
En die ipod nano is mega cool. 42 gram
Uber plat gewoon weg een plaatje. Maar nergens te krijgen. Gelukkig heb ik zo mijn bronnen en heb ik er 1 kunnen bemachtigen over max 4 werkdagen heb ik heb![]()
Het is een 4GB Black geworden![]()
Mijn creditcard knakte minder snel dan die Nanoquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
nieuw speeltje = nog minder tijd om te slapen
En dat ding is klein btw, bijna een creditcard
je moet hem dan ook niet tussen de spaken van je fiets zettenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn creditcard knakte minder snel dan die Nano
Hoe krijg jij er dan een leuk geluid uit?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
je moet hem dan ook niet tussen de spaken van je fiets zetten
fietsen he, zoals vroeger met een wasknijper vastzettenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe krijg jij er dan een leuk geluid uit?
Buiten Friesland wel jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja dat snap ik. Maar zijn er ook nog andere manieren dan om geluid uit dat ding te krijgen?
nah. 1 van het moment dat ik wegging dinsdag, en nu 2 pagina's inlezenquote:
de fiets of dat nano ding?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja dat snap ik. Maar zijn er ook nog andere manieren dan om geluid uit dat ding te krijgen?
*fobo bekijktquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef Ballebek het volgende:
Neucken ?
Nou ja zeg, was een auwa HDquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
*fobo bekijkt
Ik doe geen mensen die arme putjertjes auwa doen![]()
tijd voor een nieuwe dusquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:46 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nou ja zeg, was een auwa HD
En dat was de ouwe ik
Tegenwoordig doe ik alleen aan zachte waren
Echt 5 jaar terug ook
pst check otter pictuurquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe dus![]()
burka's zijn nl uit weet je![]()
Die staat niet in je hoofdfotoquote:
die is toch al mega oudquote:
Om de een of andere wazige reden kan ik die niet meer wijzigen...quote:
het allereerste nieuwsbericht op Fok!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
die is toch al mega oud
Blijft wel geinig tough
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Om de een of andere wazige reden kan ik die niet meer wijzigen...
quote:In dit profiel kun je alle extra gegevens die niet al in je standaard forum-profiel voorkomen aanpassen. Let er wel goed op dat de foto in je profiel maximaal 300 pixels hoog en 200 pixels breed kan zijn. Voor het uploaden van extra foto's kan je op de link boven deze tekst klikken. Tip: schrijf je verhaal eerst in Notepad en kopieer het dan hiernaartoe. Dit voorkomt dat je bij een fout van de server al je tekst kwijt bent. Veel succes!
ik ken um sinds de tijd dat southpark net pas een hype hier in NL begon te wordenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het allereerste nieuwsbericht op Fok!
quote:
C&P um eens ffquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:42 schreef Ballebek het volgende:
[..]
![]()
Ook als ik een pixel upload (lees: 1x1) dan krijg ik die melding.
quote:
ik : benzine, 16 klepper, nix luxe, dat doe ik wel as ik oud benquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:12 schreef Ballebek het volgende:
Wat voor auto tweedehands kopen? Diesel, snel, luxe, minstens 6 cilinders?
nogges gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Gitser allemaal vliegtuigfoto's gemaakt, zijn ze allemaal mislukt
Tis niet voor mijzelf maar voor een vriendin van mij die dat wilquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik : benzine, 16 klepper, nix luxe, dat doe ik wel as ik oud ben
wel een leuk bakkiequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:18 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tis niet voor mijzelf maar voor een vriendin van mij die dat wil
Ze wil een C 270CDi kopen maar ja...
Nieuw is zo zonde he
Ze vliegen over mn huisquote:
afschietenquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze vliegen over mn huisGeen rpobleem dus.. ware het niet dat de waddenvereniging de oefening onmiddleijk stop wil laten zetten, uitspraak van de rechter maandagochtend, en ik weet niet of ze in het weekend vliegen... dus wie weet te laat (is nu een speciale oefening met veel buitelandse vliegtuigen)
En die kutamerikanen de hele tijd kerosine in onze tuin smijten
Ja ging even niet zoals het moestquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
wat foutje?
Ik heb ook een levenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een leven![]()
![]()
en volgens mij Xtreem ook, want hij is hier normaal niet zoveel. Ik kwam trouwens net nog door Vorden Robwas vanuit Loosdrecht via Holten (klant) naar huis gereden.
quote:
Ach manquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan niet! Jij bent een moderator, moderators hebben geen leven!
Meesterquote:
3 leraren!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Meester.
Ik heb 2 vrouwelijke leraressen en 1 meneer, puh !
En het mag eigenlijk niet, maar ze zien het lekker toch niet!
Ik heb vandaag teveel mooie vrouwen gezien; een uitzendorganisatie waar ze jonge meiden op uiterlijk naar bedrijven sturen als secretaresse enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:04 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek heeft ook een leven
En Peu ik heb die rooie gezien
ik had vroeger een klant die in rotterdam een zaak had. Hardware nog wat. De eigenaar kwam uit den haag en hij had alleen maar bloed mooie vrouwen in dienst. NIET NORMAAL MEER!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik heb vandaag teveel mooie vrouwen gezien; een uitzendorganisatie waar ze jonge meiden op uiterlijk naar bedrijven sturen als secretaresse enzo
had geen tijd/zinquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:47 schreef Mukie het volgende:
wat staan er maar wenig auto's in dat wedstrijd topic
quote:
quote:
hoe dat zo danquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
deze dame zit weer thuis na anderhalf uur uitgaan
Dan was het vast heel erg leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
deze dame zit weer thuis na anderhalf uur uitgaan
Ik zag vandaag nog een kakmoeder met zo'n jeepquote:
de SC's waren dood en ik mocht niet meer dan 2 a 3 posts achter elkaar doen, anders is het postopkrikkenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je stond 3 keer achter elkaar boven elkaar in mn AT
je roots, wat doe jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:59 schreef BoJo het volgende:
geen wonder dat ik het niet ken, geen winkel in Amsterdam. Is het niet in Amsterdam dan bestaat het niet voor mij
we zijn voorbestemd!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:59 schreef BoJo het volgende:
het is wel erg dat ik precies hetzelfde als jij deed net![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |