quote:
Doorbetaald?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef highway101 het volgende:
Binnenkort KassaavondMet hapjes en drankjes
![]()
Wij ook in week 40quote:Op donderdag 29 september 2005 19:13 schreef highway101 het volgende:
Binnenkort KassaavondMet hapjes en drankjes
![]()
klopt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef Weemz het volgende:
Ohoh! KAS staat 2x in de OP! 1x als kassa + counter, en 1x als alleen kassa...
Lees die zin is na.quote:
Vertel dan ook even de rest van het verhaal eh?quote:
Ik ben benieuwd, heeft dat te maken met die uitbarsting die je in het magazijn had ?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef SHERMAN het volgende:
Jeroen, mocht je dit lezen, je bent een oet lul.
Namens het MT van 1514 mijn dank dat je er bij was, geen punt dat je een eindtijd stelt.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef TomR het volgende:
Net terug van het schoonmaken van het filiaal 1514 (Nijmegen), ze gaan daar nog de hele nacht door, had echter in mijn eigen filiaal al genoeg uurtjes erop zitten, werd me iets teveel :p
6 dieven uit Zuid-amerika hadden boodschappen gestolen ter waarde van 300 euro ze vestopte het in de boodschappenkar en hun tassen en de bewaker zag hun en pakte ze een voor een opquote:
Onder andere ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:12 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, heeft dat te maken met die uitbarsting die je in het magazijn had ?
Niet al te slimme dievenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:08 schreef Meki het volgende:
[..]
6 dieven uit Zuid-amerika hadden boodschappen gestolen ter waarde van 300 euro ze vestopte het in de boodschappenkar en hun tassen en de bewaker zag hun en pakte ze een voor een op
naar een aparte kamer gestuurd - gingen ze schreeuwen wij hebben niks gedaan 2 politiewagens kwamen en gingen ze wegrennen de politie en de werknemers van AH gingen achter hun aan we hebben ze toen allemaal gepakt ze zijn dus meegenomen
hehehe recordvangst
Netjes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:08 schreef Meki het volgende:
[..]
6 dieven uit Zuid-amerika hadden boodschappen gestolen ter waarde van 300 euro ze vestopte het in de boodschappenkar en hun tassen en de bewaker zag hun en pakte ze een voor een op
naar een aparte kamer gestuurd - gingen ze schreeuwen wij hebben niks gedaan 2 politiewagens kwamen en gingen ze wegrennen de politie en de werknemers van AH gingen achter hun aan we hebben ze toen allemaal gepakt ze zijn dus meegenomen
hehehe recordvangst
Wij dus ook, belt de OM op, ja jullie worden volgende week nog een keer gecontrolleerdquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:24 schreef Renesite het volgende:
Wij zijn gisteren door de steekproef gekomen![]()
Verder ben ik vanochtend 9:00 gebeld en stond ik 9:45 frisen fruitig
![]()
Wij hadden een dikke 2.5quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:08 schreef febster het volgende:
[..]
Wij dus ook, belt de OM op, ja jullie worden volgende week nog een keer gecontrolleerd
Wij een 1.6quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hadden een dikke 2.5![]()
sommige winkels 60 enz
Idem, ik mag nog uurtje langerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
Wie van de jongens uit Den Bosch kent Marc/k van Geldermalsen?
Bagger avond, eerst een uur lopen splitsen en toen ruim ander halve container ZAV mogen vullen.
Morgen van 1000 tot 2000, lekkere dag.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Namens het MT van 1514 mijn dank dat je er bij was, geen punt dat je een eindtijd stelt.
Een tijd lang hebben we gepoogd om grootschalige maatregelen uit te stellen tot de verbouwing, maar nu moesten we dus wel, door voor de hand liggende redenen. Het zij zo.
Is er toevallig ene Joost bij jullie gekomen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Namens het MT van 1514 mijn dank dat je er bij was, geen punt dat je een eindtijd stelt.
Een tijd lang hebben we gepoogd om grootschalige maatregelen uit te stellen tot de verbouwing, maar nu moesten we dus wel, door voor de hand liggende redenen. Het zij zo.
Als jij het zegt... er liepen ineens zoveel onbekenden rond dat ik echt niet meer weet hoe die allemaal heetten. Ik zal het eens nakijken op de lijst met over te boeken uren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is er toevallig ene Joost bij jullie gekomen?
Die heeft er gisteravond gewerkt als het goed is, komt bij ons van de groente vandaan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:54 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Als jij het zegt... er liepen ineens zoveel onbekenden rond dat ik echt niet meer weet hoe die allemaal heetten. Ik zal het eens nakijken op de lijst met over te boeken uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |