Echter, geen van beide landen heeft een caoutchouc-artikel dat de regering in staat stelt mensen in het gevang te gooien als ze erkennen dat de genocide plaats heeft gevonden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Geschiedvervalsing is niet het juiste woord, een eenzijdige visie halsstarrig volhouden is een betere beschrijving. De meeste EU leden hebben dat gedrag vertoond, bijvoorbeeld Nederland dat pas na 60 jaar wilde erkennen dat Indonesië op 17 augustus 1945 feitelijk onafhankelijk is geworden. Of Groot-Brittanië dat op grond van een afgedwongen overeenkomst nog altijd een stuk Spaans grondgebied bezet houdt.
Dat zou wellicht ook kunnen zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk eerder dat de VS voor toetreden is van Turkije omdat ze zo indirect een stem krijgen in het beleid van de EU
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:31 schreef delapoko het volgende:
Onderhandelingen gaan door. Oostenrijk is overgehaald:
http://politics.guardian.(...)1538,1583968,00.html
Hebben ze dit nou netjes uitgepraat of zijn er toezeggingen gedaan aan Oostenrijk? Ik heb het artikel gelezen, en ik zie niet direct een reden staan waardoor Oostenrijk opeens wel bereid is Turkije een vol lidmaatschap te verlenen.quote:Austria was forced to back down on all its key demands after hours of intense talks chaired by the British foreign secretary, Jack Straw, officials said. This afternoon the deal was sent to Ankara for final approval.
Ik vermoed dat de onderhandelingen met Kroatië binnenkort ook zullen beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef xFriendx het volgende:
Hebben ze dit nou netjes uitgepraat of zijn er toezeggingen gedaan aan Oostenrijk? Ik heb het artikel gelezen, en ik zie niet direct een reden staan waardoor Oostenrijk opeens wel bereid is Turkije een vol lidmaatschap te verlenen.
Dat zou mij ook niet verbazen, de Engelsen weigerden het onderwerp te bespreken zolang Turkije niet geregeld was. Alleen zullen ze nooit officiëel toegeven dat Turkije en Kroatië gekoppeld werden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:39 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de onderhandelingen met Kroatië binnenkort ook zullen beginnen.
Dat zat er toch al in, dus what's new.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
D'r gaan koppen rollen in Oostenrijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |