Klaar?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef mr-maxi het volgende:
Camera terug naar lieske NU.... JA NU JA.....!
Wel degelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr-maxi het volgende:
Jongens en Meisjes: Ik zal het zo leuk vinden als TANJA (Crack....) vertrekt.
Jullie ook?
Soms zijn ze diskreet (tijdens het scheren van haar bikinilijn waarvoor ze altijd wijdbeens op de rand van het bad ging zitten bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef mr-maxi het volgende:
Camera terug naar lieske NU.... JA NU JA.....!
Godver gemist>>>quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Soms zijn ze diskreet (tijdens het scheren van haar bikinilijn waarvoor ze altijd wijdbeens op de rand van het bad ging zitten bijvoorbeeld)
Héél af en toe waren ze net iets te laat met wegzappen .
Op het moment zit ik daar ook naar te snakken, maar volgens mij hebben we dan weer zo'n saai stelletje bij elkaar, die constant elkaar aan het huggen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr-maxi het volgende:
Jullie ook?
Heb het ook maar tweemaal gezien over deze periode van ruim een maand hoor .quote:
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachtsquote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr-maxi het volgende:
Jullie ook?
Fotoquote:Op donderdag 29 september 2005 17:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb het ook maar tweemaal gezien over deze periode van ruim een maand hoor .
Ja lekker haring en wittebrood en niet te vergeten de hutspotquote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je al een beetje 3 oktoberkoorts Cuall??![]()
Wel kut dat de leukste nacht op zondag valt.![]()
Zou Tanja niet eerder over de rooie gaan van een huilbaby?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachts![]()
oops nog niet aan gedacht, das een goeie. Of dat ze in een keer gaat zeggen dat er niet gerookt mag worden in het huis.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachts![]()
Tanja zo snel mogelijk weg, ik zit nu al 2 weken tegen die sjaggo Groningse smoel aan te hikkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pics!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat ben je mooi geworden Coos, ik geniet van je user-icon
mannen worden mooier met de jaren![]()
Daar heeft ze vast geen zin inquote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Bocaj het volgende:
Ik snap niet dat Tanja niets zegt.... als is het maar HALLO
Gewoon al die Fatboys tegen de deur van de babykamer opstapelen. Hoor je er niks meer vanquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet in 1 kamer met haar hoef te zitten.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef mr-maxi het volgende:
oops nog niet aan gedacht, das een goeie. Of dat ze in een keer gaat zeggen dat er niet gerookt mag worden in het huis.
Nee, het is Tanja, dus dat wordt:quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
oops nog niet aan gedacht, das een goeie. Of dat ze in een keer gaat zeggen dat er niet gerookt mag worden in het huis.
Haha ! Nog niet eens over nagedacht: een huilende baby !! Oooow dat zal leuke TV opleverenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kdenk eerder dat ze over de rooie gaat van potjes met voer voor dat kind.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou Tanja niet eerder over de rooie gaan van een huilbaby?
Geheit dat Hummie dat gaat doen... De bewoners wekken met een huilende baby geluid ipv een haanquote:Op donderdag 29 september 2005 17:50 schreef Speedski het volgende:
Haha ! Nog niet eens over nagedacht: een huilende baby !! Oooow dat zal leuke TV opleveren
Alleen vers voer voor d ebaby hèquote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef Speedski het volgende:
Kdenk eerder dat ze over de rooie gaat van potjes met voer voor dat kind.
En dat wil rechten gaan studeren....quote:
Kwestie van trainen..knippen en plakken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat ben je mooi geworden Coos, ik geniet van je user-icon
mannen worden mooier met de jaren![]()
Met welke hersencel?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En dat wil rechten gaan studeren....
-knip-
gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef Suijk het volgende:
Ik zat er laatst even over na te denken, maar ik hoop toch niet dat ze die bevalling ook live gaan uitzenden. Normaal gesproken is dat al niet prettig maar met haar is dat helemaal erg.
Ja, maar naar de rest ben ik wel benieuwd.quote:
Ik ga niet hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef NeoDweezil het volgende:
iedereen naar de herenslaapkamer
Geweldig idd; heftige emo tvquote:Op donderdag 29 september 2005 17:20 schreef Gert het volgende:
Beetje late reactie, maar ik zie het toespraken-filmpje nu pas: WAT FANTASTISCH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voortdurend balanceren tussen ff lekker meejanken en keihard lachen. Bij Rob was dat het laatste.
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ze alle Antillianen vervloekt tot in de eeuwigheidquote:Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef Suijk het volgende:
Ik zat er laatst even over na te denken, maar ik hoop toch niet dat ze die bevalling ook live gaan uitzenden. Normaal gesproken is dat al niet prettig maar met haar is dat helemaal erg.
Dat was Hummie jr.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:03 schreef Kokstra het volgende:
Maar dat is niet de stem van Hummie?
Aai?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:01 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "aaaaaaai"
eenschquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aai?
Knal voor je kop kun je krijgen, trut!![]()
Hoe noem je het als je een onbedwingbare behoefte hebt om op Tanja d'r hoofd te poepen ?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aai?
Knal voor je kop kun je krijgen, trut!![]()
Dat die genoemd werd in de toespraken bedoel je?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:01 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Geweldig idd; heftige emo tv![]()
En het eindigt met Ralluf: "Ik ben een man van weinig woorden.." CUT!
Ik mis alleen 'de snelkookpan' nog...
Ja ik zit te wachten tot deze lichting ook de snelkookpan gaat hanteren in hun gepsychologiseer..volgens mij is die in alle voorgaande edities genoemd..quote:Op donderdag 29 september 2005 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat die genoemd werd in de toespraken bedoel je?
Of was er een incident met een snelkookpan (iemand die op het punt stond om Tanja's harses er mee in te slaan of zo.)
Maar: smullen idd. Minstens in de top 3 van deze editie.
Waarom niet?quote:
Help, ik heb al last van afkick verschijnselenquote:
Kan ik eindelijk weer eens normaal aan tafel etenquote:
voetbalquote:Op donderdag 29 september 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik kan zowieso niet kijken, maar ben toch wel benieuwd.
quote:Loedertje - donderdag 29 september 2005 @ 17:59
Alle bewoners moeten nu naar de slaapkamers. ( suprise-diner in de woonkamer?)
--------------------------------------------------------------------------------
Topics die niets zijn bloeden vanzelf wel dood.
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:14 schreef Eightball het volgende:
SCH, Enge narcistiche janknicht.
Ik verzin ook maar wat hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 18:19 schreef Coos het volgende:
Even deze post naar het juiste topic verplaatsen![]()
[..]
![]()
Surprise diner??
Goed gevonden van BB!!![]()
Of misschien voeren ze echt reparaties uit, zoals gezegdquote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik verzin ook maar wat hoor![]()
Geen idee waarom ze allemaal naar die ene slaapkamer moeten.
Misschien staan Gerard Jolink en Gordon strax wel als obers in pinguinpak in de keuken? Misschien staat er een hééééél groot podium in de tuin waarop men Frans Bauer vanuit een helicopter laat lanceren...
Geluidsreparaties? Zou wel handig zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 18:25 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Of misschien voeren ze echt reparaties uit, zoals gezegd![]()
Ik kan mij uit eerdere BB's niet herinneren dat er reparaties uitgevoerd werden.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:25 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Of misschien voeren ze echt reparaties uit, zoals gezegd![]()
Neeee!! Niet Frans!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik verzin ook maar wat hoor![]()
Geen idee waarom ze allemaal naar die ene slaapkamer moeten.
Misschien staan Gerard Jolink en Gordon strax wel als obers in pinguinpak in de keuken? Misschien staat er een hééééél groot podium in de tuin waarop men Frans Bauer vanuit een helicopter laat lanceren...
Nou .. een paar jaar geleden hadden ze die stagiaire nog nietquote:Op donderdag 29 september 2005 18:20 schreef Kokstra het volgende:
Reguliere uitzending vanavond NA de liveuitzending.
Regie, een paar jaar geleden hebben ze iets nieuws uitgevonden. Ze noemden het: geluid. Misschien is dat ook handig bij de streams.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:43 schreef Nostalgist het volgende:
zooooo er gilde iemand héééél hard door mijn speakers..
Nou ja voetbal hahaha het is feyenoord hoor is niet echt om te zeggen voetbal maar oke, ik hoop dat de live uitzending vanavond in orde is hoor !!!!quote:
Om ons nu te kunnen irriteren in slaapkamer 2 zonder geluid...quote:Op donderdag 29 september 2005 18:51 schreef cuall het volgende:
waarom moeten ze nou wisselen van slaapkamer?
The understatement van de dagquote:
quote:Hoe noem je het als je een onbedwingbare behoefte hebt om op Tanja d'r hoofd te poepen ?
Moet ik hiervoor professionele hulp inschakelen of gaat het vanzelf over ?
Zijn er praatgroepen voor ?
Het zijn allemaal acteurs. Da's de stand-in voor Roelquote:Op donderdag 29 september 2005 19:01 schreef Djoj het volgende:
Ligt die slet van een Dido nou weer met Joost
Alrighty...who's next...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn allemaal acteurs. Da's de stand-in voor Roel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |