Pics!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat ben je mooi geworden Coos, ik geniet van je user-icon
mannen worden mooier met de jaren![]()
Daar heeft ze vast geen zin inquote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Bocaj het volgende:
Ik snap niet dat Tanja niets zegt.... als is het maar HALLO
Gewoon al die Fatboys tegen de deur van de babykamer opstapelen. Hoor je er niks meer vanquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachts![]()
Zolang ik maar niet in 1 kamer met haar hoef te zitten.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef mr-maxi het volgende:
oops nog niet aan gedacht, das een goeie. Of dat ze in een keer gaat zeggen dat er niet gerookt mag worden in het huis.
Nee, het is Tanja, dus dat wordt:quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef mr-maxi het volgende:
[..]
oops nog niet aan gedacht, das een goeie. Of dat ze in een keer gaat zeggen dat er niet gerookt mag worden in het huis.
Haha ! Nog niet eens over nagedacht: een huilende baby !! Oooow dat zal leuke TV opleverenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachts![]()
Kdenk eerder dat ze over de rooie gaat van potjes met voer voor dat kind.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou Tanja niet eerder over de rooie gaan van een huilbaby?
Geheit dat Hummie dat gaat doen... De bewoners wekken met een huilende baby geluid ipv een haanquote:Op donderdag 29 september 2005 17:50 schreef Speedski het volgende:
Haha ! Nog niet eens over nagedacht: een huilende baby !! Oooow dat zal leuke TV opleveren
Alleen vers voer voor d ebaby hèquote:Op donderdag 29 september 2005 17:51 schreef Speedski het volgende:
Kdenk eerder dat ze over de rooie gaat van potjes met voer voor dat kind.
En dat wil rechten gaan studeren....quote:
Kwestie van trainen..knippen en plakken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat ben je mooi geworden Coos, ik geniet van je user-icon
mannen worden mooier met de jaren![]()
Met welke hersencel?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En dat wil rechten gaan studeren....
-knip-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |