Klaar?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef mr-maxi het volgende:
Camera terug naar lieske NU.... JA NU JA.....!
Wel degelijkquote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr-maxi het volgende:
Jongens en Meisjes: Ik zal het zo leuk vinden als TANJA (Crack....) vertrekt.
Jullie ook?
Soms zijn ze diskreet (tijdens het scheren van haar bikinilijn waarvoor ze altijd wijdbeens op de rand van het bad ging zitten bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 29 september 2005 17:40 schreef mr-maxi het volgende:
Camera terug naar lieske NU.... JA NU JA.....!
Godver gemist>>>quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Soms zijn ze diskreet (tijdens het scheren van haar bikinilijn waarvoor ze altijd wijdbeens op de rand van het bad ging zitten bijvoorbeeld)
Héél af en toe waren ze net iets te laat met wegzappen .
Op het moment zit ik daar ook naar te snakken, maar volgens mij hebben we dan weer zo'n saai stelletje bij elkaar, die constant elkaar aan het huggen zijn.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr-maxi het volgende:
Jullie ook?
Heb het ook maar tweemaal gezien over deze periode van ruim een maand hoor .quote:
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachtsquote:Op donderdag 29 september 2005 17:41 schreef mr-maxi het volgende:
Jullie ook?
Fotoquote:Op donderdag 29 september 2005 17:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb het ook maar tweemaal gezien over deze periode van ruim een maand hoor .
Ja lekker haring en wittebrood en niet te vergeten de hutspotquote:Op donderdag 29 september 2005 17:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb je al een beetje 3 oktoberkoorts Cuall??![]()
Wel kut dat de leukste nacht op zondag valt.![]()
Zou Tanja niet eerder over de rooie gaan van een huilbaby?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachts![]()
oops nog niet aan gedacht, das een goeie. Of dat ze in een keer gaat zeggen dat er niet gerookt mag worden in het huis.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, laat Tanjka de bewoners nog maar een paar weekjes irriteren. En ik wil graag zien hoe de rest gek wordt van een huilbaby 's nachts![]()
Tanja zo snel mogelijk weg, ik zit nu al 2 weken tegen die sjaggo Groningse smoel aan te hikkenquote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |