quote:
Op donderdag 29 september 2005 18:48 schreef sweetgirly het volgende:[..]
Ja
![]()
, dat maakt het ook zo interessant (soms).. en gelukkig maar, echt
![]()
.
Juist ga door. Prima en goed juist, verschillende meningen/visies. Samen komen we er wel, de waarheid zal vast ergens in besloten liggen, of niet, dat kan ook nog.
Tja, ik heb gewoon het idee dat je intact moet zijn wil je over kunnen gaan naar het volgende leven. Waarom weet ik niet, maar ik heb het idee dat je anders dus dat deel mist in je nieuwe leven. Ok, dan kan je nog wel een goed leven hebben soms maar ik wil dan toch het liefst gewoon gezond zijn in een volgend leven, vandaar
![]()
Mijn vriend en ik hadden laatst een gesprek hierover enzo...over wat je denkt dat er gebeurt na de dood. Ik had ook weer een theorie bedacht dat er misschien wel juist datgene gebeurt waar je in gelooft
![]()
Hij gelooft nergens in, dus gebeurt er ook nix...zwart gat ofzo. En ik zou dan dus terug komen in een volgend leven...zo zou het natuurlijk ook kunnen.
Ik ben er opzich wel nieuwsgierig naar...niet dat ik nu al dood wil, maar ik ben er niet bang voor want dan weet ik eindelijk wat er gebeurt. Dan weet je eindelijk datgene wat niemand ooit heeft kunnen vertellen en wat niemand weet...