Welk liedje is dit volgens de Bablefish-theorie?quote:In mijn ogen
Onverwijderd
In vermomming
Zoals niemand het weet
Verbergt het gezicht
Ligt de slang
De zon
In mijn schande
Kookhitte
De stank van de zomer
Onder de zwarte
De hemel kijkt dood
Oproepen mijn naam
Door de room
En ik zal hoort u
Schreeuw opnieuw
Zal ik het zelf maar zeggen?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:30 schreef lubje25 het volgende:
Jimmy, het is goed, stel anders maar vast een nieuwe vraag.
Dat is nog beter. wist niet dat je kwaad zou wordenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Zal ik het zelf maar zeggen?
Jimmy +1
Surrender - Cheap Trickquote:Op donderdag 29 september 2005 14:36 schreef Jimmy het volgende:
OKiedo, we blijven Babelvissen: Wie o wie?
Mama in orde, papa in orde, schijnen zij enkel een weinig bizar. De overgave, overgave, maar zich geeft niet weg, ay, ay, ay.
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:49 schreef Jimmy het volgende:
MadMaster +1
Dat kostte weinig moeite.
Daar zit je dan 10 minuten voor te Photosoepen.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:09 schreef peaceman het volgende:
The only way is up - Yazz?
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Daar zit je dan 10 minuten voor te Photosoepen.![]()
Dank u!quote:
Ik ga jou het punt geven, want hij is denk ik te moeilijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef bukgeit het volgende:
Luke Skyywalker, maar die kennen we natuurlijk allemaal. Die andere twee, ik zou het zo niet weten.
Ik word gek, ik heb deze foto al 100 keer gezien en kan nu niet op de naam van de groep komen...quote:
Die hebben toch meer bandleden dan 4?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lynyrd Skynyrd?
Maar daar hebben ze ook een cowboyhoed.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben toch meer bandleden dan 4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |