Dank u!quote:
Ik ga jou het punt geven, want hij is denk ik te moeilijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef bukgeit het volgende:
Luke Skyywalker, maar die kennen we natuurlijk allemaal. Die andere twee, ik zou het zo niet weten.
Ik word gek, ik heb deze foto al 100 keer gezien en kan nu niet op de naam van de groep komen...quote:
Die hebben toch meer bandleden dan 4?quote:Op donderdag 29 september 2005 16:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Lynyrd Skynyrd?
Maar daar hebben ze ook een cowboyhoed.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hebben toch meer bandleden dan 4?
K*t, Pink Floyd natuurlijk...quote:Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Ascaroth het volgende:
Op de Ummagumma hoes van Pink Floyd.
Hij lijkt mij ook wel goed.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:00 schreef MadMaster het volgende:
Antwoord lijkt me ook juist.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:55 schreef Ascaroth het volgende:
Op de Ummagumma hoes van Pink Floyd.
Ai, momentje..quote:Op donderdag 29 september 2005 17:33 schreef peaceman het volgende:
Dat is: Don't hotlink large images
Zo dan?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef Ascaroth het volgende:
Nog een hoesvraagje, detail van welke plaat?
Postzegelformaatquote:
Euhm, nee.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:22 schreef bukgeit het volgende:
Zie ik daar nou een trosje bananen, linksonder?
Da's bijna hetzelfde als zeggen dat je Peppi beter kent dan Kokki.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef peaceman het volgende:
op zich wel ja, al moet ik bekennen dat degene die je het eerst in het alfabet aantreft, bekender voor mij is dan die andere..
Prima! Tot laterquote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's bijna hetzelfde als zeggen dat je Peppi beter kent dan Kokki.
Ik moet weg. Wil jij het punt uitdelen?
Als dat een hint is zeg ik Hamlet & Heineken.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef peaceman het volgende:
To be or not to be, that's the question.....
biertje?
Het is wel een hint, maar je antwoord is foutquote:Op donderdag 29 september 2005 20:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Als dat een hint is zeg ik Hamlet & Heineken.
Sly & Robbie ?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:38 schreef bukgeit het volgende:
veelgevraagd en wereldberoemd sessieduo, ritmisch zeer sterk.
Dunbar & Shakespearequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |