Zijn er al cijfers van gewonden en eventuele doden?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de slotpost van Mukie, over de opkomst, de beleving en de teneergang van singles
Prima klachtquote:Op donderdag 29 september 2005 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een tempo![]()
Gaat veel te hard zo![]()
(integratie les 1: ik klaag mee)
Zomaar inspiratie, is al dat gedoe toch nog ergens goed voorquote:
Heyquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
Gut ow gut die singles nemen meteen het topic over! Jongens assimileren niet overheersen.![]()
Muukske we houden van jequote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
[Singles] Singles Crew Sollicitaties zijn welkom
We are the Borgquote:Op donderdag 29 september 2005 13:23 schreef Tranceptor het volgende:
Gut ow gut die singles nemen meteen het topic over! Jongens assimileren niet overheersen.![]()
singles lekker oookquote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Tha_T het volgende:
Wist je trouwens dat GCSC wél een IRC-kanaal heeft
Ik ga daar wel even heen ja. Het is mij veel te druk hiero op dit moment met alle singles.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Tha_T het volgende:
quote:
Hét steun-kanaalquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga daar wel even heen ja. Het is mij veel te druk hiero op dit moment met alle singles.
je lijkt mn moeder welquote:Op donderdag 29 september 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga daar wel even heen ja. Het is mij veel te druk hiero op dit moment met alle singles.
Wij ookquote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef Tha_T het volgende:
quote:
Vermelde ze ook mogelijke vindplaatsen?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
je lijkt mn moeder wel
Die begon gisteren ook over het feit dat ik een vent moest zoeken
ook dat, al is mijn trouwe server er 365/24/7 en met een schrikkeljaar 366/24/7quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |