Hoi @Chew ik wilde nog even antwoorden
quote:
Ja hoor dat mag je
Ik heb wat dat betreft wel voldoende mogelijkheden, krijg via RP echt wel veel reacties waar je wat mee kan. Momenteel nog twee contacten die wel meer willen. Maar ik ben op zoek naar het ''perfecte'' en die zitten er bij RP niet tussen. In IRL heb ik nog niet iemand tegengekomen die voldeed aan de dame die ik eerder omschreven had. Daar kan ik wel een streep doorzetten, die reageert niet eens meer op een oppervlakkig mailtje. Raar maar waar.
Ik heb RP nog nooit uitgeprobeerd en ben ik ook niet meer van plan. Ik vond het gebruiksgemak van Lexa beter omdat je aan de zijkant alle vrouwen online kon zien.
Dat overtuigde mij voor Lexa te kiezen, maar de lol was er al gauw vanaf weet je. Ik had welgeteld 1 serieuze reactie in 3 maanden de rest waren ook eigenlijk allemaal teleurstellingen. Nooit eens een reactie terug en de vrouwen die geen interesse berichten sturen doen dat volgens mij ook nog eens voor kick. Toch wel gek dat als ik dan ineens op Knuz zit dat ik daar wel meer reacties krijg, ik begon al heel erg aan mezelf te twijfelen.
quote:
Bij Rp is de verhouding ook 15 / 85, het is gewoon ENG!! Ik had ook in 1 maand tijd maar 40 unieke vieuws! Ik heb ongeveer 29 berichten gekregen, toch best wel nog wel veel vind ik. Maar met 26 had ik dus totaal niks. Nu nog met 2 regelmatig contact, maar die begint nu al, dat ze het alleen zo eenzaam vind. En stuurt ze regelmatig berichtjes dat ze het zo prettig vindt al er iemand voor haar zou zijn. Daarmee impliciteert ze direct al weer het e.e.a. mee.
nou dan heb je nog wel wat over gehouden. Bij mij waren het ook van die ik-ben-liever-alleen en ik-ben-er-nog-niet-klaar-voor types, dan houden ze nog maandenlang contact en dan ineens staan er 30 hartjes in hun msn koosnaam en weet ik dat ik al die tijd aan het lijntje ben gehouden. Ze wilden helemaal niks met me, alsof ze het als een laatste troef achter de hand hielden of als het maar voor de aandacht te doen was. Een beetje eerlijkheid is wel op zijn plaats, zij zijn juist degene die een eerlijke man eisen en dan zijn ze het zelf gewoon niet. Daarom wil ik ook gewoon gauw afspreken, een weekje chatten of bellen kan wel, maar geen 6 weken.. daar heb ik ook het geduld niet (meer) voor. Dat is ook een beetje wat ik bedoelde, dat ik echt sta te kijken van het vertrouwen en geduld dat jij hebt.
quote:
Nog 1 waar ik in twee dagen 8 uren heb zitten chatten, erg leuke vrouw, maar totaal andere levensstijl dan ik. Ook een heel impulsief karakter, terwijl ik altijd redelijk weloverwogen tot een keus kom. Ben er nog niet uit wat ik daarmee ga doen.
Als je die 8 uur chatten eens kon omzetten in een echt gesprek. Dan kun je toch veel meer? Dan zie je ook lichaamstaal je hebt sneller respons..alleen heb je minder tijd om na te denken en moet je ook wel vlot zijn in typen. Ik neem aan dat je dat meisje wel eens ontmoet hebt? Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat jullie precies op één lijn zitten en dat haar karakter de juiste voor je is in het geval dat jullie nog niet hebben gedate?
quote:
Voor de rest heb ik mijn profiel ook gedeactiveerd, maar ben mij er wel van bewust dat ik het nog wel een kans wil geven. Niet nu, maar sta er eventueel wel voor open. Het probleem is gewoon dat er zoveel kerels op die sites rondlopen en jij je altijd moet onderscheiden. De arrogantie van sommige vrouwen is imo soms stuitend.
Wat helpt het eigenlijk om een profiel te verbergen? Ik denk dat een profiel niet eens wordt bekeken als je niet inlogt of nergens op reageert.
Ja inderdaad en er zijn ook teveel lastige mannen op die datingsites die denken met goedkope 3 regeltjes superonzin heel wat te bereiken.
Wat mij ook een beetje tegen de borst stuit is het volgende. Er zitten ook van die brad pitt types actief op die datingsites. Helaas maar wel cliché, die vrouwen komen er wel als bijtjes op af, de robert redford achtige figuur laat die dates al vroeg in de steek zodat die vrouwen met een nog getrergder gevoel verder gaan daten. Ik heb de verhalen wel eens gehoord..
Ja wat dan, het is toch hun eigen schuld.. zo zie je maar weer. Dat uiterlijk he?
Onderscheiden doe ik ook altijd. Je moet eens weten wat een crap de meeste mannen schrijven. Je hoort het al van de vrouwen in dit topic. Als een heel origineel en gemeend stukje niet meer helpt dan weet ik het ook allemaal niet meer.
quote:
De date die ik heb gehad was zo geweldig, maar een week later gaf ze dus te kennen nog geen relatie te willen. Dat had niks met mij te maken, ze vond mij erg leuk bla bla. Maar ze was er nog niet aan toe. Nu kan ze niet eens meer de moeite nemen om een normaal mailtje te beantwoorden
Ik heb geen zin om weer zo teleurgesteld te worden. Wat dat ik teleurgesteld ben in die dame , staat als een paal boven water!!!!
Ja dat kan, maar misschien is dit een troost/oppepper/moedhouder whatever voor jou. Weet je wat mijn date laatst vertelde en dat stak me enorm maar pas nu kan ik het waarderen.
Ik vroeg, waarom ze na zoveel tijd geen echte relatie met wil, toen antwoordde ze met, ik ken je via een datingsite en dat telt niet...
Heel hard, maar wel zo eerlijk.
(misschien slaat het nergens op, maar ik kan het nu wel begrijpen)
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .