abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31054923
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Mickeys het volgende:
ik denk dat er ook nog wel iets verbeterd moet worden daar
Ik denk eerder dat er niet zoveel 35+'ers zitten.
pi_31054969
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:
MMM ik had geen enkele match binnen een uur of duurt dat even?
Een uur vind ik wel vrij lang. Heb je wel alle vragen beantwoord? Nadat ik dat had gedaan kreeg ik direct meerdere matches voorgeschoteld.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:10:02 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31055028
Hmm, het klinkt wel grappig eigenlijk.. heeft iemand nog een invite voor een heer over?
Vampire Romance O+
pi_31055114
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Een uur vind ik wel vrij lang. Heb je wel alle vragen beantwoord? Nadat ik dat had gedaan kreeg ik direct meerdere matches voorgeschoteld.
Jip alle vragen, beantwoord! misschien dat ik de vragen zodanig heb beantwoord dat er niemand bij mij past
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:12:25 #80
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31055122
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er niet zoveel 35+'ers zitten.
Zitten er ook niet veel maar ze zijn er wel dus hoe ze dan matchen is mij een raadsel
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:45:23 #81
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31058032
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:10 schreef MouseOver het volgende:
Hmm, het klinkt wel grappig eigenlijk.. heeft iemand nog een invite voor een heer over?
Op welk email adres wil je 'm hebben?
pi_31058178
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:12 schreef Chewbacca het volgende:
Jip alle vragen, beantwoord! misschien dat ik de vragen zodanig heb beantwoord dat er niemand bij mij past
Potje. Deksel. .
pi_31067549
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:03 schreef Chewbacca het volgende:
Maar uhh ze verteld dat ze mij wel leuk vindt maar nog geen relatie wil. Als je dan afgelopen week elkaar nog hebt gesproken en dan stuur ik woensdag een oppervlakkig mailtje van hoe is het? En daar reageer je niet op, dan kan ik mij daar best wel aan irriteren. Ze geeft aan dat ze mij leuk vindt, maar kan niet de moeite nemen om een mailtje terug te sturen. Ook al is het om aan te geven geen contact meer te willen.

Dat gaat er bij mij maar moeilijk in omdat ik erg netjes ben in dat soort dingen. Achteraf wist ik wel dat ze arrogant is. ( hoge eigendunk, toch wel de mooie mevrouw uithangen ). Het trok mij wel aan, maar dan nog. Of ze verkoopt drogredenen of ze vertoont arrogant gedrag en denkt het bloed wel dood. Maar ik blijf erbij dat je duidelijkheid moet scheppen en niet aantrekken en afstoten. Zij is gek op aandacht en kerels geven haar dat ook. Ze is 26 en heeft nog nooit een relatie langer dan een jaar gehad. Ik weet dat het niet aan mij ligt, maar de irritatie neemt bij mij toe als je je niet uit durft te spreken. Dit is de reden waarom ik reageerde op de manier zoals staat omschreven.
Deze scenarios klinken mij bekend in de oren en dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik ermee gestopt ben. Wanhopig ben ik zeker niet, maar wel oprecht in de contacten die ik heb. Ik vind het niet teveel gevraagd om hetzelfde terug te verwachten. Het is me gewoon íets te vaak overkomen dat ik opeens niks meer hoorde na een leuke, eerlijke berichtenuitwisseling.
Zoals ik al eerder vermeldde; ik denk dat veel (dus niet alle) vrouwen op datingsites overladen worden met aandacht, met als gevolg dat weer een deel hiervan het hoog in de bol krijgt en denkt dat ze iedereen wel kunnen meekrijgen en daardoor vrij roekeloos worden in het afhandelen van de "minder geschikte kandidaten". Dat gaat op den duur behoorlijk irriteren, dus voor mij een goed moment om te stoppen, voordat de negatieve sentimenten de positieve gaan overheersen..
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:49:22 #84
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31068063
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 20:32 schreef Lápiz het volgende:
...
Je zou nog met mij daten he?
  vrijdag 30 september 2005 @ 21:17:09 #85
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31069063
Dank voor de invite niels.. ik heb er eens vluchtig rondgekeken en de site zit erg mooi in elkaar. Niet altijd even overzichtelijk maar vergeleken met bijv. relatieplanet is het een programmatechnisch hoogstandje. Het concept vind ik ook leuk bedacht want het is een oplossing voor het oppervlakkig lijstjes kijken. Daarbij hou ik wel van een verrassing

Morgen maar eens wat uitgebreider kijken. Momenteel heb ik 2 matches van andere heren omdat ik een foutje met registeren had gemaakt. Is ondertussen gefixt, dus nu maar eens kijken wat er nog meer gematched wordt.
Vampire Romance O+
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:21:02 #86
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31071157
Onbegrijpelijk.... ik krijg net een berichtje van iemand... die totaaaaaal mijn profiel niet heeft gelezen. Hij heeft gewoon niet eens gekeken waar ik naar op zoek ben... en waarschijnlijk ook niet naar mijn gegevens, want ik pas ook niet in het plaatje van de vrouw waar hij naar op zoek is.
  vrijdag 30 september 2005 @ 22:33:48 #87
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31071595
Oh het kan nog erger... iemand die geen Nederlands kan, niet blank is, te klein is, te laag opgeleid, te oud... dit is allemaal op onehello.nl waar ik me gisteren heb ingeschreven omdat ik dacht dat het gratis was.
pi_31074004
Internetdate eindigt in arrestatie Let op, ook rechercheurs zitten op datingsites
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:52:09 #89
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31074131
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:47 schreef UncleFunk het volgende:
Internetdate eindigt in arrestatie Let op, ook rechercheurs zitten op datingsites
Grappig berichtje ja
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 02:34:00 #90
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_31077437
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef kitkat het volgende:

Een tijdje geleden kwam ik es ff in dit topic kijken, heb mij toen ingeschreven bij relatieplanet (want die werd toevallig ergens genoemd).
Had toen meteen een paar nieuwe contacten erbij en met eentje klikte het zelfs zo goed dat het nu mijn vriend is!! Ben echt helemaal happy, dus voor al de mensen die denken dat het niet via internet kan, zeker weten dus van wel!
Ja duh, dat weten we al lang. De vraag is of de mannen eens ene keertje succes gaan krijgen
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 03:21:43 #91
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_31077863
Hoi @Chew ik wilde nog even antwoorden
quote:
Ja hoor dat mag je

Ik heb wat dat betreft wel voldoende mogelijkheden, krijg via RP echt wel veel reacties waar je wat mee kan. Momenteel nog twee contacten die wel meer willen. Maar ik ben op zoek naar het ''perfecte'' en die zitten er bij RP niet tussen. In IRL heb ik nog niet iemand tegengekomen die voldeed aan de dame die ik eerder omschreven had. Daar kan ik wel een streep doorzetten, die reageert niet eens meer op een oppervlakkig mailtje. Raar maar waar.
Ik heb RP nog nooit uitgeprobeerd en ben ik ook niet meer van plan. Ik vond het gebruiksgemak van Lexa beter omdat je aan de zijkant alle vrouwen online kon zien.
Dat overtuigde mij voor Lexa te kiezen, maar de lol was er al gauw vanaf weet je. Ik had welgeteld 1 serieuze reactie in 3 maanden de rest waren ook eigenlijk allemaal teleurstellingen. Nooit eens een reactie terug en de vrouwen die geen interesse berichten sturen doen dat volgens mij ook nog eens voor kick. Toch wel gek dat als ik dan ineens op Knuz zit dat ik daar wel meer reacties krijg, ik begon al heel erg aan mezelf te twijfelen.
quote:
Bij Rp is de verhouding ook 15 / 85, het is gewoon ENG!! Ik had ook in 1 maand tijd maar 40 unieke vieuws! Ik heb ongeveer 29 berichten gekregen, toch best wel nog wel veel vind ik. Maar met 26 had ik dus totaal niks. Nu nog met 2 regelmatig contact, maar die begint nu al, dat ze het alleen zo eenzaam vind. En stuurt ze regelmatig berichtjes dat ze het zo prettig vindt al er iemand voor haar zou zijn. Daarmee impliciteert ze direct al weer het e.e.a. mee.
nou dan heb je nog wel wat over gehouden. Bij mij waren het ook van die ik-ben-liever-alleen en ik-ben-er-nog-niet-klaar-voor types, dan houden ze nog maandenlang contact en dan ineens staan er 30 hartjes in hun msn koosnaam en weet ik dat ik al die tijd aan het lijntje ben gehouden. Ze wilden helemaal niks met me, alsof ze het als een laatste troef achter de hand hielden of als het maar voor de aandacht te doen was. Een beetje eerlijkheid is wel op zijn plaats, zij zijn juist degene die een eerlijke man eisen en dan zijn ze het zelf gewoon niet. Daarom wil ik ook gewoon gauw afspreken, een weekje chatten of bellen kan wel, maar geen 6 weken.. daar heb ik ook het geduld niet (meer) voor. Dat is ook een beetje wat ik bedoelde, dat ik echt sta te kijken van het vertrouwen en geduld dat jij hebt.
quote:
Nog 1 waar ik in twee dagen 8 uren heb zitten chatten, erg leuke vrouw, maar totaal andere levensstijl dan ik. Ook een heel impulsief karakter, terwijl ik altijd redelijk weloverwogen tot een keus kom. Ben er nog niet uit wat ik daarmee ga doen.
Als je die 8 uur chatten eens kon omzetten in een echt gesprek. Dan kun je toch veel meer? Dan zie je ook lichaamstaal je hebt sneller respons..alleen heb je minder tijd om na te denken en moet je ook wel vlot zijn in typen. Ik neem aan dat je dat meisje wel eens ontmoet hebt? Hoe weet je eigenlijk zo zeker dat jullie precies op één lijn zitten en dat haar karakter de juiste voor je is in het geval dat jullie nog niet hebben gedate?
quote:
Voor de rest heb ik mijn profiel ook gedeactiveerd, maar ben mij er wel van bewust dat ik het nog wel een kans wil geven. Niet nu, maar sta er eventueel wel voor open. Het probleem is gewoon dat er zoveel kerels op die sites rondlopen en jij je altijd moet onderscheiden. De arrogantie van sommige vrouwen is imo soms stuitend.
Wat helpt het eigenlijk om een profiel te verbergen? Ik denk dat een profiel niet eens wordt bekeken als je niet inlogt of nergens op reageert.
Ja inderdaad en er zijn ook teveel lastige mannen op die datingsites die denken met goedkope 3 regeltjes superonzin heel wat te bereiken.
Wat mij ook een beetje tegen de borst stuit is het volgende. Er zitten ook van die brad pitt types actief op die datingsites. Helaas maar wel cliché, die vrouwen komen er wel als bijtjes op af, de robert redford achtige figuur laat die dates al vroeg in de steek zodat die vrouwen met een nog getrergder gevoel verder gaan daten. Ik heb de verhalen wel eens gehoord..
Ja wat dan, het is toch hun eigen schuld.. zo zie je maar weer. Dat uiterlijk he?
Onderscheiden doe ik ook altijd. Je moet eens weten wat een crap de meeste mannen schrijven. Je hoort het al van de vrouwen in dit topic. Als een heel origineel en gemeend stukje niet meer helpt dan weet ik het ook allemaal niet meer.
quote:
De date die ik heb gehad was zo geweldig, maar een week later gaf ze dus te kennen nog geen relatie te willen. Dat had niks met mij te maken, ze vond mij erg leuk bla bla. Maar ze was er nog niet aan toe. Nu kan ze niet eens meer de moeite nemen om een normaal mailtje te beantwoorden
Ik heb geen zin om weer zo teleurgesteld te worden. Wat dat ik teleurgesteld ben in die dame , staat als een paal boven water!!!!
Ja dat kan, maar misschien is dit een troost/oppepper/moedhouder whatever voor jou. Weet je wat mijn date laatst vertelde en dat stak me enorm maar pas nu kan ik het waarderen.
Ik vroeg, waarom ze na zoveel tijd geen echte relatie met wil, toen antwoordde ze met, ik ken je via een datingsite en dat telt niet...
Heel hard, maar wel zo eerlijk.
(misschien slaat het nergens op, maar ik kan het nu wel begrijpen)
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_31079537
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 02:34 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Ja duh, dat weten we al lang. De vraag is of de mannen eens ene keertje succes gaan krijgen
In elk geval een, want haar vriend heeft een relatie heeft overgehouden aan een datingsite
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 10:48:14 #93
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31079543
Zojuist even op PaiQ ingelogd en gekeken bij de foto's. (de statistieken). de top 5 foto's van vrouwen... 2 stuks van 1 en dezelfde persoon die haar tieten in de strijd gooit... tja.. daar kan je nooit aan "tippen". Als dat de manier is om aan een date o.i.d. te moeten komen dan pas ik gelijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31079566
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:48 schreef Mickeys het volgende:
Zojuist even op PaiQ ingelogd en gekeken bij de foto's. (de statistieken). de top 5 foto's van vrouwen... 2 stuks van 1 en dezelfde persoon die haar tieten in de strijd gooit... tja.. daar kan je nooit aan "tippen". Als dat de manier is om aan een date o.i.d. te moeten komen dan pas ik gelijk
Ik reageer daar dus echt niet op. Op RP zie je dat met regelmaat van de klok, maar ik knap erop af. Vind het totaal onnodig om je als vrouw zo neer te zetten op een datingsite. Sowieso stom van diegene in kwestie; je trekt een bepaald publiek aan.
pi_31079638
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 03:21 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Wat helpt het eigenlijk om een profiel te verbergen? Ik denk dat een profiel niet eens wordt bekeken als je niet inlogt of nergens op reageert.
Ja inderdaad en er zijn ook teveel lastige mannen op die datingsites die denken met goedkope 3 regeltjes superonzin heel wat te bereiken.
Als ik het inmiddels goed begrepen heb, kun je beter onzin neerplempen dan een serieus stukje schrijven.
quote:
Wat mij ook een beetje tegen de borst stuit is het volgende. Er zitten ook van die brad pitt types actief op die datingsites. Helaas maar wel cliché, die vrouwen komen er wel als bijtjes op af, de robert redford achtige figuur laat die dates al vroeg in de steek zodat die vrouwen met een nog getrergder gevoel verder gaan daten. Ik heb de verhalen wel eens gehoord..
Ja wat dan, het is toch hun eigen schuld.. zo zie je maar weer. Dat uiterlijk he?
Onderscheiden doe ik ook altijd. Je moet eens weten wat een crap de meeste mannen schrijven. Je hoort het al van de vrouwen in dit topic. Als een heel origineel en gemeend stukje niet meer helpt dan weet ik het ook allemaal niet meer.
Ik ook niet, daarom hang ik vanaf nu echt definitief m'n profieltjes aan de wilgen. Ik vind wel iemand in real life. Of niet natuurlijk
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:06:57 #96
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31079884
Wat nemen jullie het allemaal serieus zeg. Ik moet er altijd zo om lachen.
pi_31080040
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 10:48 schreef Mickeys het volgende:
Mijn foto, m'n hoofdfoto uit m'n fotoboek, is al 40 keer positief beoordeeld. Zou dat veel of weinig zijn
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 11:57:34 #98
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31081145
Wanneer worden paiq matches eigenlijk vernieuwd? Ik heb nog steeds 2 heren erin staan, van toen ik me aanmeldde.
Vampire Romance O+
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:59:36 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31084429
Wil je anders een nieuwe invite hebben, MO?
pi_31084651
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef MouseOver het volgende:
Wanneer worden paiq matches eigenlijk vernieuwd? Ik heb nog steeds 2 heren erin staan, van toen ik me aanmeldde.
Al ga je die 2 heren nou eens beoordelen dan kan je ze gelijk als match verwijderen. Zelf weet ik nog niet echt wat ik ervan moet vinden. Zit wel regelmatig achter de computer maar volgens mij telkens niet op het moment dat m'n matches er zijn, kortom: nog geen gesproken haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')