abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31020242
Vele Afrikanen uit Ghana en Somalie verblijven illegaal in Marokko
quote:
CEUTA - Verscheidene Afrikanen zijn in de nacht van woensdag op donderdag om het leven gekomen tijdens de bestorming van een afrastering in de Spaanse enclave Ceuta in Marokko. De Spaanse regering repte van twee slachtoffers, maar sluit niet uit dat het dodental hoger zal uitvallen omdat mogelijk ook aan de Marokkaanse kant van de omheining mensen zijn omgekomen.

Politieagenten repten aanvankelijk van zes slachtoffers. Zij baseerden zich bij hun telling onder meer op Afrikanen die van de afrastering op Marokkaans grondgebied vielen of sprongen en op het oog dood leken.

Afrastering

Een Spaanse regeringswoordvoerder zei dat tussen vierhonderd en vijfhonderd immigranten de afrastering in Ceuta bestormden om Spanje binnen te komen.

Immigranten hebben in de afgelopen vier maanden meer dan twintig keer met geweld geprobeerd toegang tot de Spaanse enclave Melilla te forceren. Daardoor kwamen eerder twee mensen om het leven. Spanje en Marokko overleggen donderdag over de stroom Afrikanen die probeert het Iberisch schiereiland en de Europese Unie binnen te komen
Bron : Nu.nl

met Honderden mensen bestormen ze Ceuta een spaanse stad in Marokko en dat is een zwakke plek van spanje geef Ceuta terug aan Marokko en de probleem is zo weg

Maar de Afrikanen moeten ze keihard aanpakken terug naar Ghana want ze zwerven daar rond en zorgen voor grote criminaliteit in Marokko
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_31020582
Bij die grens daaro gewoon om de zoveel meter een dergelijk apparaat plaatsen en dan om de zoveel minuten een salvo richting Marokko. Probleem zou dan wel opgelost zijn denk ik.

pi_31020685
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef Sputnik het volgende:

Dan vliegen de spetters je om de oren
  donderdag 29 september 2005 @ 10:40:05 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31020792
Vraag me af hoe ik me dat nou moet voorstellen... of de spaanse grenswacht daar met machinegeweren heeft lopen maaien, of dat ze elkaar een beetje kapot hebben lopen trappen Ik heb zo het idee dat de marokkaanse regering, net als Meki, die enclave best in wil lijven bij Marokko, dus zullen ze veel moeite doen om die illegalen daar van de grens weg te houden.....?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_31020843
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef nixxx het volgende:
Vraag me af hoe ik me dat nou moet voorstellen... of de spaanse grenswacht daar met machinegeweren heeft lopen maaien, of dat ze elkaar een beetje kapot hebben lopen trappen Ik heb zo het idee dat de marokkaanse regering, net als Meki, die enclave best in wil lijven bij Marokko, dus zullen ze veel moeite doen om die illegalen daar van de grens weg te houden.....?
Marokko pakt elke week honderden illegalen op en stuurt ze op naar de cel
  donderdag 29 september 2005 @ 10:44:21 #6
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31020899
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
Marokko pakt elke week honderden illegalen op en stuurt ze op naar de cel
Dat doen ze dan beter dan hier in NL. En dan.. blijven ze in de cel of worden ze een vliegtuig ingeschopt naar weetikveelwaar? En worden die illegalen ook daar bij de grens bij Ceuta opgepakt?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_31020931
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:44 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat doen ze dan beter dan hier in NL. En dan.. blijven ze in de cel of worden ze een vliegtuig ingeschopt naar weetikveelwaar? En worden die illegalen ook daar bij de grens bij Ceuta opgepakt?
ook bij de grens
maar vooral bij Tanger en Ceuta

ze worden dan overgedragen aan de lokale gevangenis in Ghana etc.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:00:13 #8
3542 Gia
User under construction
pi_31021264
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:29 schreef Meki het volgende:

[..]

zo´n groep die jij bedoelt zijn jou medelanders die zijn ook hollanders
ook wil jij dat niet toch zijn ze jou medelanders
Dus Ghanezen die in Marokko zijn geboren zijn ook Marokkanen?
  donderdag 29 september 2005 @ 11:03:05 #9
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_31021340
Even serieus: het doet me denken aan een film van een 10-tal jaren geleden. Of misschien wel langer geleden.

De film ging er over dat de grenzen van Europa gesloten zijn, terwijl ook Afrikanen willen meedoen aan de welvaart in Europa. Ze houden een mars door Afrika en de groep afrikanen zwelt aan, tot ze inderdaad bij Gibraltar de zee willen oversteken.

Wie weet de titel van de film? (ik kon 'm zelf niet vinden bij IMDB)
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  donderdag 29 september 2005 @ 11:08:14 #10
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31021482
Oh Meki, marokkanen zijn ook afrikanen natuurlijk he
pi_31021596
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef nixxx het volgende:
Oh Meki, marokkanen zijn ook afrikanen natuurlijk he
pi_31021625
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus Ghanezen die in Marokko zijn geboren zijn ook Marokkanen?
denk eens helder na

Ghanezen zijn Marokko illegaal erin of ze zijn op vakantie
maar ze hebben geen Marokkaans paspoort
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 11:22:30 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31021874
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef nixxx het volgende:
je hebt daar hele muren van prikkeldraad enzo die figuren zijn uitgehongerd, zwak, ziek en misselijk en maken een gaatje en persen zich er dan met 400 man doorheen aan het einde van het gat staan dan 2 grenswachten die ze terugslaan.

gebeurt ieder weekend geloof ik, Marokko doet er verder weinig aan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:22:43 #14
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31021884
Wat ik niet begrijp: Ceuta en Melilla liggen op een heel eind zwemmen van Europa.

Mogen die illegalen dan als ze illegaal zijn binnengekomen en illegaal in "Spanje" verblijven zonder controle een boot naar Malaga pakken of zo? Pak ze op en zet ze uit!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  Moderator donderdag 29 september 2005 @ 11:23:59 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_31021909
volgens mij pakken ze idd de boot want boten die in Spanje aankomen vanuit cuetta en melilla worden minder streng gecontroleerd op paspoort e.d. (het is immers spaans grondgebied)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_31021948
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef Sputnik het volgende:
Bij die grens daaro gewoon om de zoveel meter een dergelijk apparaat plaatsen en dan om de zoveel minuten een salvo richting Marokko. Probleem zou dan wel opgelost zijn denk ik.

[afbeelding]
weet je wat voor een rotzooi dat geeft
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31022006
Volgens mij zijn ze zodra ze in zo'n enclave aankomen in de EU. En spanje doet verder niet heel moeilijk over illegalen die er eenmaal zijn. Iemand moet de sinaasappels plukken.
pi_31022016
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Viajero het volgende:
Wat ik niet begrijp: Ceuta en Melilla liggen op een heel eind zwemmen van Europa.

Mogen die illegalen dan als ze illegaal zijn binnengekomen en illegaal in "Spanje" verblijven zonder controle een boot naar Malaga pakken of zo? Pak ze op en zet ze uit!
Zodra ze op Spaans grondgebied zijn kunnen ze een asielaanvraag indienen. Die waarschijnlijk wordt afgewezen. Maar je kan dan dus wel die procedure in gang zetten en hoop gaan koesteren.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:27:48 #19
111528 Viajero
Who dares wins
pi_31022028
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Volgens mij zijn straatcriminaliteit en moslim(fundamentalisten) twee heel verschillende dingen. Sterker nog, volgens de strenge islamitische leer staan er keiharde straffen op straatcriminaliteit.......

Maar goed, voor simpele zielen is dat allemaal één pot nat.
Voor simpele zielen is het heel makkelijk om 1 en 1 op te tellen, en dan is de uitkomst 2.
Slimme mensen zoals jij brengen een berg irrelevante factoren erbij, ontkennen dat de tweede 1 uberhaupt een 1 is en komen uit op 1,5 of 4..

simpel denken is vaak veel realistischer dan politiek correct om waarheden heen lullen om vooral maar geen moslims te kwetsen.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 29 september 2005 @ 11:27:49 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_31022032

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 29-09-2005 11:29:42 (kappen!) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')