Bron : Nu.nlquote:CEUTA - Verscheidene Afrikanen zijn in de nacht van woensdag op donderdag om het leven gekomen tijdens de bestorming van een afrastering in de Spaanse enclave Ceuta in Marokko. De Spaanse regering repte van twee slachtoffers, maar sluit niet uit dat het dodental hoger zal uitvallen omdat mogelijk ook aan de Marokkaanse kant van de omheining mensen zijn omgekomen.
Politieagenten repten aanvankelijk van zes slachtoffers. Zij baseerden zich bij hun telling onder meer op Afrikanen die van de afrastering op Marokkaans grondgebied vielen of sprongen en op het oog dood leken.
Afrastering
Een Spaanse regeringswoordvoerder zei dat tussen vierhonderd en vijfhonderd immigranten de afrastering in Ceuta bestormden om Spanje binnen te komen.
Immigranten hebben in de afgelopen vier maanden meer dan twintig keer met geweld geprobeerd toegang tot de Spaanse enclave Melilla te forceren. Daardoor kwamen eerder twee mensen om het leven. Spanje en Marokko overleggen donderdag over de stroom Afrikanen die probeert het Iberisch schiereiland en de Europese Unie binnen te komen
Marokko pakt elke week honderden illegalen op en stuurt ze op naar de celquote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef nixxx het volgende:
Vraag me af hoe ik me dat nou moet voorstellen... of de spaanse grenswacht daar met machinegeweren heeft lopen maaien, of dat ze elkaar een beetje kapot hebben lopen trappenIk heb zo het idee dat de marokkaanse regering, net als Meki, die enclave best in wil lijven bij Marokko, dus zullen ze veel moeite doen om die illegalen daar van de grens weg te houden.....?
Dat doen ze dan beter dan hier in NL. En dan.. blijven ze in de cel of worden ze een vliegtuig ingeschopt naar weetikveelwaar? En worden die illegalen ook daar bij de grens bij Ceuta opgepakt?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef Meki het volgende:
Marokko pakt elke week honderden illegalen op en stuurt ze op naar de cel
ook bij de grensquote:Op donderdag 29 september 2005 10:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat doen ze dan beter dan hier in NL. En dan.. blijven ze in de cel of worden ze een vliegtuig ingeschopt naar weetikveelwaar? En worden die illegalen ook daar bij de grens bij Ceuta opgepakt?
Dus Ghanezen die in Marokko zijn geboren zijn ook Marokkanen?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:29 schreef Meki het volgende:
[..]
zo´n groep die jij bedoelt zijn jou medelanders die zijn ook hollanders
ook wil jij dat niet toch zijn ze jou medelanders
quote:Op donderdag 29 september 2005 11:08 schreef nixxx het volgende:
Oh Meki, marokkanen zijn ook afrikanen natuurlijk he
denk eens helder naquote:Op donderdag 29 september 2005 11:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus Ghanezen die in Marokko zijn geboren zijn ook Marokkanen?
je hebt daar hele muren van prikkeldraad enzo die figuren zijn uitgehongerd, zwak, ziek en misselijk en maken een gaatje en persen zich er dan met 400 man doorheen aan het einde van het gat staan dan 2 grenswachten die ze terugslaan.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:40 schreef nixxx het volgende:
Vraag me af hoe ik me dat nou moet voorstellen... of de spaanse grenswacht daar met machinegeweren heeft lopen maaien, of dat ze elkaar een beetje kapot hebben lopen trappenIk heb zo het idee dat de marokkaanse regering, net als Meki, die enclave best in wil lijven bij Marokko, dus zullen ze veel moeite doen om die illegalen daar van de grens weg te houden.....?
weet je wat voor een rotzooi dat geeftquote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef Sputnik het volgende:
Bij die grens daaro gewoon om de zoveel meter een dergelijk apparaat plaatsen en dan om de zoveel minuten een salvo richting Marokko. Probleem zou dan wel opgelost zijn denk ik.
[afbeelding]
Zodra ze op Spaans grondgebied zijn kunnen ze een asielaanvraag indienen. Die waarschijnlijk wordt afgewezen. Maar je kan dan dus wel die procedure in gang zetten en hoop gaan koesteren.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:22 schreef Viajero het volgende:
Wat ik niet begrijp: Ceuta en Melilla liggen op een heel eind zwemmen van Europa.
Mogen die illegalen dan als ze illegaal zijn binnengekomen en illegaal in "Spanje" verblijven zonder controle een boot naar Malaga pakken of zo? Pak ze op en zet ze uit!
Voor simpele zielen is het heel makkelijk om 1 en 1 op te tellen, en dan is de uitkomst 2.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij zijn straatcriminaliteit en moslim(fundamentalisten) twee heel verschillende dingen. Sterker nog, volgens de strenge islamitische leer staan er keiharde straffen op straatcriminaliteit.......
Maar goed, voor simpele zielen is dat allemaal één pot nat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |